hullu_ukko 02.06.2007 19:51:45 | |
---|
Olen kirjoittamassa yli 166 päivää vanhaan ketjuun.. Tiedetään.. Täytyypäs kysyä onko kukaan BF 2142:ta pelaileva ehtinyt hommata vielä sitä Northern Strike-lisäosaa? Mietin vain kannattaneeko tuohon lainkaan rahojaan käyttää. Tuli muuten tänään vedeltyä pitkästä aikaa suht. onnistunut kierros BF 2142:ssa muutaman kuukauden pelaamattomuuden jälkeen. http://img523.imageshack.us/my.php?image=kovempikierrosba4.png Sotilaani on tietty nimetty idolini John Matrixin mukaan. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | ''Paskan hajun määrä on kääntäen verrannollinen nautitun oluen määrään.''-Anal Revenger |
voima 02.06.2007 22:30:13 | |
---|
Täytyypäs kysyä onko kukaan BF 2142:ta pelaileva ehtinyt hommata vielä sitä Northern Strike-lisäosaa? Mietin vain kannattaneeko tuohon lainkaan rahojaan käyttää. Maksaa 10 euroa, 3 uutta rataa jos muistan oikein. Päätä itse onko sen arvoista maksaa 3.3 euroa per kenttä. Moi oon protuisti. |
Teme007 03.06.2007 01:29:17 | |
---|
Samassa sarjassa painiva Joint Operations pesee mielestäni BF2:sta 6-0, vaikka hyvä peli sekin on. ei JO peruspelinä vie yhtään BF 2:sta, mutta reality modilla vie sata - nolla. Paras sota"simulaattori" on silti kiistatta Flashpoint. (netissä tai ilman) ...hauskaa ja ilmasta ja sitten kun kerran hypnositoin sellasen helvetin palvojan sellasen läskin helvetin palvojan ja tein saman jutun minkä tein sit vein sen tonne museoon ja sitten jätin sen sinne se on siel vielläkin mut se ei ikinä käy kinppuun |
Jesmies 04.06.2007 11:39:02 | |
---|
Olen kirjoittamassa yli 166 päivää vanhaan ketjuun.. Tiedetään.. Täytyypäs kysyä onko kukaan BF 2142:ta pelaileva ehtinyt hommata vielä sitä Northern Strike-lisäosaa? Mietin vain kannattaneeko tuohon lainkaan rahojaan käyttää. Tuli muuten tänään vedeltyä pitkästä aikaa suht. onnistunut kierros BF 2142:ssa muutaman kuukauden pelaamattomuuden jälkeen. http://img523.imageshack.us/my.php?image=kovempikierrosba4.png Sotilaani on tietty nimetty idolini John Matrixin mukaan. Ihan näppärää, olis vaan ollu kiva nähdä pelaajastatsit, kills per minute jne eikä niitä careerpojoja ;). itsehän olin jo rank 37 jossain vaiheessa mutta alkoi peli bugata että accountti ei enää toimi, vissii jonneki rekisteriin tullu jotain roskaa että en voi logata accolleni. pitäs varmaan forkata :3 Torilla myynnissä Behringer 412S kaappi. kohtapuolin ehkä tulossa myyntiin harvinainen BC Richin Assassin, NJ neckthru seriesiä, 80-luvun tuotos, saa kysellä ;) |
rock-kukko 06.06.2007 12:49:54 | |
---|
en kyllä battlefielia oo ku kavereilla tyypannu mut ceeässää tuen. voi hyvin pelata esim mitara sylissä ja sit kun kuolee ni alkaa soitto |
Jesmies 06.06.2007 13:12:50 | |
---|
en kyllä battlefielia oo ku kavereilla tyypannu mut ceeässää tuen. voi hyvin pelata esim mitara sylissä ja sit kun kuolee ni alkaa soitto Toi on aika ratkaseva ero tiettyjen räiskintäpelien välillä. "rundilliset" pelit lähinnä ns. vituttaa sen takia että kuollessa joutuu odottelemaan, enkä jaksa kitaraa pelatessa sylissä pitää, ei se oikein luonnistu. Sen takia q3/warsow/(ET)/BF on hyviä, että niissä ei odotusaikaa ole lukuunottamatta BF jotain ~10 sekuntia ja ET 1-30 sekuntia. Torilla myynnissä Behringer 412S kaappi. kohtapuolin ehkä tulossa myyntiin harvinainen BC Richin Assassin, NJ neckthru seriesiä, 80-luvun tuotos, saa kysellä ;) |