Aihe: Kovan onnen kundi
1 2
Thet
19.09.2006 15:26:12
Eilenkin ihan hyvä jakso, mutta harmittavan lyhyt. Loppus jo 20.50 ehdin nähä jopa 70's showta vähän aikaa.
motherfucker die
Rotuvaari
19.09.2006 16:56:30
Minä olen tykkäillyt. Leppoisa sarja, niin kuin täälläkin on todettu. Harvoja jenkkikomedioita, joita voi katsella ilman vaivaannuttavaa tunnetta. Tässä ei olla menty liikaan hahmorakenteluun, eli henkilöt ovat tarpeeksi simppeleitä. Joissain sarjoissa hahmoille kirjoitellaan niin paljon ihmeellisiä luonteenpiirteitä ja omituisuuksia, että alkaa puuduttamaan. Sarja toimii tällaisenaan ja juoni jaksaa kiinnostaa, vaikka sarjasta kiintiöhomo ja -musta löytyykin.

Silti, Kolmas kivi auringosta ja Tuho-Osasto ovat parempia. Muita hyviä sitcomeja tai komediasarjoja ei sitten tulekaan mieleen 1990-2000-luvuilta. Oikeastaan mikään edellämainituista sarjoista ei ole perinteinen sitcom, jos tarkkoja ollaan. Jostain syystä en voi sietää koko tilannekomiikka-genreä.
Kaverilistasi on tyhjä!
iso paha susi
23.09.2006 14:17:15
Eilenkin ihan hyvä jakso, mutta harmittavan lyhyt. Loppus jo 20.50 ehdin nähä jopa 70's showta vähän aikaa.

Jep, se on jenkkimeininkiä, Suomessa puuttuu ne kymmenen minuuttia mainoksia siitä välistä.
"Enks mä tiedä kuka mä oon?"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)