Aihe: Cobra
1 2
Milkop
23.07.2006 15:38:39

Aurinkolasmies ja tulitikku suussa. Tulitikku suussa saatana.

http://www.impawards.com/1986/posters/cobra.jpg

Kieltämättä aika huvittava kansi.
Hanok
24.07.2006 13:11:27
Miten on mahdollista että Cobra-topicissa on näin monta kirjoitusta ilman että Jatimatic on mainittu? Sehän vasta oli tapaus aikoinaan kun suomalainen konepistooli pääsi noin suuren profiilin leffaan.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Jatimatic
Tempura
24.07.2006 14:13:31
Miten on mahdollista että Cobra-topicissa on näin monta kirjoitusta ilman että Jatimatic on mainittu? Sehän vasta oli tapaus aikoinaan kun suomalainen konepistooli pääsi noin suuren profiilin leffaan.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Jatimatic

Siten, että esim. minä en edes tiennyt koko asiaa. Tuommoinenko se Jatimatic on? Perkele, maailman komein ase ehkä. Ajattelin aina pentuna että kun olisi tuonnäköinen ase mikä ampuisi vielä laseria, niin voisi olla hienoa.
THV-Klubi #7 Romantikkoitkijät #12
Loijaa
24.07.2006 16:50:53

Jatimatic

Ei perhana, mie luulin, että jatimatikki on vaa Vintiöiden oman mielikuvituksen tuotetta. En tiennyt, että se on oikea ase..ja vielä suomalainen. Hävettää.
That's The Way That It Is
Mechanizm
24.07.2006 16:59:44
Ei perhana, mie luulin, että jatimatikki on vaa Vintiöiden oman mielikuvituksen tuotetta. En tiennyt, että se on oikea ase..ja vielä suomalainen. Hävettää.

Syytä onkin!
:o)

Lainaan itseäni vanhemmasta ketjusta;
Kun tuo tuli videolle niin ahkerassa tarkailussahan se oli pitkään. Muutama vuosi sitten katsoin tuon uudelleen ja olihan se hyvä vieläkin. Synkkä tunnelma, tyly pahis, uhkea Brigitte ja helvetin hieno Mercury.
Tarina kertoo, että Sylttyä oli kaavailtu Beverly Hills Copin pääosaan ja hän kirjoitti itse siihen myös käsiksen, jonka luojan kiitos studio hyllytti. Syltty erosi projekstista, alkoi tusata itse leffaa käsiksestä ja lopputuloksena oli Cobra.
"Brand-new, she was. She had the smell of a brand-new car. That's just about the finest smell in the world, 'cept maybe for pussy." - George LeBay
kattila
24.07.2006 17:23:09

Voi kettu! Lainasin tän pätkän netistä ja kun eilen innoissani olin alkamassa katsomaan tätä huimaa elokuvaa paljastuikin, että kyseessä oli joku aivan muu leffa. :( Opin läksyni ja menen metsästämään tätä halvalla jonnekkin.
MegaMan Club #008 - Spark Man
Loijaa
24.07.2006 17:25:50

Sylttyä oli kaavailtu Beverly Hills Copin pääosaan ja hän kirjoitti itse siihen myös käsiksen, jonka luojan kiitos studio hyllytti. Syltty erosi projektista, alkoi tusata itse leffaa käsiksestä ja lopputuloksena oli Cobra.

Alko naurattaa, ku ajattelin, jos Sylvesteri ja Eddie Murphy olis vaihtanu rooleja k.o elokuvissa. Syntikkatunnari olisi vaan rallattanut taustalla kun piirun verran lihaksikkaampi ja kankeampi Axel Foley olisi teurastanut ensimmäisen minuutin aikana enemmän pahiksia kuin Eddie Murphy kolmessa elokuvassa yhteensä.

..En oo muuten varma, että tappoko se Murphy ketää Beverly Hills kytässä, niin kauan siitä on, kun viimeksi katsoin...
That's The Way That It Is
lasol
25.07.2006 10:41:30
Itseltäni löytyy tupla vhs Tango & Cash / COBRA ensimmäinen parempi, cobra on leikelty piloille.
ei siis, on siis
JohnJ
25.07.2006 12:09:39
Tulihan katottua taas pitkästä aikaa. Ihan täysverinen kasarileffahan se oli, löytyy pakolliset montaasit ja kaikki. Kun joku kuitenkin kysyy, niin montaasi on siis sitä kun kasaripop-musa alkaa soida ja näytetään leikkauksina kun päähenkilö tekee erinäisiä asioita. Tässä leffassa siis Cobra etsii rikollista kyselemällä eri paikoista. Esim. Rocky-leffoissa taas on ollu Rockyn treenaamiset suurta ottelua varten aina tuollaisia montaaseja. Team America -leffassa tätä parodioidaan aika hyvin :)

"This is where the law stops and I start - sucker!"
Metal meets the bone!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)