NHR 04.07.2006 11:18:09 | |
---|
Myös Watersin poissaolo tuntuu vähän kummalliselta. No tämä saatto kyllä olla ainakin yks syy... Hyvältä se kuulosti, huonolta se näytti. Niin no, tollanen valoshow tuskin koskaan voi parhaastakaan telkkarista välittää kotikatsojalle kuin kalpean varjon siitä tunnelmasta paikan päällä. Siellä saattoi kyllä varmaan näyttääkin aivan helvatin hienolta, ei siinä mitään. Mun alemmuuskompleksinikin on huonompi kuin kaikilla muilla... |
aikavaikea 04.07.2006 12:08:55 | |
---|
No tämä saatto kyllä olla ainakin yks syy... Mulle se on THE syy, koska Waters on THE äijä. En aio Pulsea ostaa juurikin tuon puutteen vuoksi. Bangkok dogs, Saigon snakes, Hanoi fox. |
Juuho 04.07.2006 12:44:26 | |
---|
Mulle se on THE syy, koska Waters on THE äijä. En aio Pulsea ostaa juurikin tuon puutteen vuoksi. Samat sanat. |
Fin_Rocker 04.07.2006 14:52:20 | |
---|
ne valot oli aivan mahtavat. Vihdoinkin pääsi tutustumaan paremmin Floydin biiseihin.. oli mahtavaa |
atimoc 04.07.2006 15:01:27 | |
---|
Saisivat oikeasti jättää nuo TV-keikkojen lyriikat tekstittämättä, kuppainen käännös rullaamassa ruudun alalaidassa tekee vain vihaiseksi. "These songs are long... and there are fast parts... so that automatically means that they're good!" |
SuvantoJ- 04.07.2006 15:26:19 | |
---|
Saisivat oikeasti jättää nuo TV-keikkojen lyriikat tekstittämättä, kuppainen käännös rullaamassa ruudun alalaidassa tekee vain vihaiseksi. "Minusta on tullut miellyttävän turta" on kyllä ehdottomasti aikamme käännöslyriikan helmiä. |
Jarkko G. 04.07.2006 15:59:39 | |
---|
Mun mielestä tosta sitä tunnelmaa söi se, että siellä lavalla oli ihan älyttömästi porukkaa. Paljon taustalaulajia ja lisäsoittajia, jotka eivät oikeastaan bändiin edes kuulu. Myös Watersin poissaolo tuntuu vähän kummalliselta. Hyvältä se kuulosti, huonolta se näytti. Gary Wallis on liian energinen ollakseen lavalla Floydin kanssa. Sattuu silmään kun yksi hyppii ja pomppii kuin kiimainen pissis ja muut ei. "Run to the bedroom, in the suitcase on the left
You'll find my favourite axe.." |
Urski 04.07.2006 17:18:28 | |
---|
Mun mielestä tosta sitä tunnelmaa söi se, että siellä lavalla oli ihan älyttömästi porukkaa. Paljon taustalaulajia ja lisäsoittajia, jotka eivät oikeastaan bändiin edes kuulu. Myös Watersin poissaolo tuntuu vähän kummalliselta. Hyvältä se kuulosti, huonolta se näytti. Jos siellä ei sitä porukkaa olisi ollut, ei olisi kuullostanut läheskään noin hyvältä. Vastaavaa valospektaakkelia on aika turha etsiä mistään. Ei mennyt vuosien suunnittelu ja treeni hukkaan. Taisivat joutua oman valotiskinkin tekemään tuota showta varten. Mulle kans tuommonen läjä Vari*Liteja, kiitos. Will aspirins and alcohol someway decrease the ache? |
Tietysti Pauligin 04.07.2006 18:16:29 | |
---|
"Minusta on tullut miellyttävän turta" on kyllä ehdottomasti aikamme käännöslyriikan helmiä. Tämä kyllä masensi muuten hienoa mykistynyttä fiilistä tuon biisin aikana noin muutoinl. Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä. |
Tempura 04.07.2006 19:03:25 | |
---|
Itse tykkäsin kun ukot eivät riehuneet. Jotenkin kun miettii vaikka High hopesia, niin ei siinä lava-aktilla pitäisi olla mitään sijaa, kun koko biisi räjäyttää tajunnan vittuun. Hienoja kuvia videosta tuli mitkä tukivat kivasti sitä päänsisäistä oloa, ja totta vitussa MIELLYTTÄVÄN TURTAN soolon valoshow oli aivan kurkoa. Mainittakoon, että yleensä en valoista ja visuaalisista jutuista paljoa välitä. THV-Klubi #7
Romantikkoitkijät #12 |
Heavy Metal Machine 05.07.2006 12:13:35 | |
---|
Pulse DVD kaupoissa jo perjantaina 7.7 ! ! Nick Masonin haastattelu ilmeisesti huomenna seiskan tai kympin uutisissa ja perjantaina Huomenta Suomessa. HELSINGIN JOKERIT 1967 |
Kimmo72 05.07.2006 15:16:30 | |
---|
Häh? Siis mikä Pulse DVD? Mulla ollu "Pink Floyd Pulse Live 1994" konsertti koneella jo varmaan kaks vuotta? Ja tuo teeveestä tullut pätkäkin on tullu aikasemmin töllöstä varmaaan kuutisen vuotta sitten. Muistan kun kaverin kanssa katseltiin ja harmittelin kun en nauhoittanu. Luulin että se on ihan paska. mutta toisin olikin. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
Zammy 05.07.2006 15:20:37 | |
---|
Häh? Siis mikä Pulse DVD? Mulla ollu "Pink Floyd Pulse Live 1994" konsertti koneella jo varmaan kaks vuotta? Ja tuo teeveestä tullut pätkäkin on tullu aikasemmin töllöstä varmaaan kuutisen vuotta sitten. Muistan kun kaverin kanssa katseltiin ja harmittelin kun en nauhoittanu. Luulin että se on ihan paska. mutta toisin olikin. Se on ollu aiemmin vain VHS:na sekä cd:na ja kasettina. Tuossa DVD-julkaisussa on jotain lisähöystöjä mukana. Susikoira Roi Orbison |
Kimmo72 05.07.2006 15:25:42 | |
---|
Se on ollu aiemmin vain VHS:na sekä cd:na ja kasettina. Tuossa DVD-julkaisussa on jotain lisähöystöjä mukana. Ahaa.. Okei. No sitte. Ihmettelin vaan. Tarvii varmaankin ostaa se sitte pois kun ilmaantuu. Olis varmaankin vähä parempi kuva :) Kiitoksia tästä informaatiosta. Niin levyhän mulla onkin. Semmoisessa hienossa pahvikotelossa jossa vilkkuu punainen ledi :) Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
Zammy 06.07.2006 12:51:16 | |
---|
Semmoisessa hienossa pahvikotelossa jossa vilkkuu punainen ledi :) Ai vieläkö vilkkuu? Mulla se vilkkuminen loppu jo kymmenen vuotta sitten, enkä oo jaksanu alkaa patteria vaihtamaan, kuitenkin tuhoaisin sen hienon kannen samalla. :) Susikoira Roi Orbison |
Kimmo72 06.07.2006 13:21:06 | |
---|
Ai vieläkö vilkkuu? Mulla se vilkkuminen loppu jo kymmenen vuotta sitten, enkä oo jaksanu alkaa patteria vaihtamaan, kuitenkin tuhoaisin sen hienon kannen samalla. :) Eeeeii. Kyllä se oli sammunu jo kun sen joskus divarista ostin. Varovasti vaan kouraa sisälle (eh..) ja hieman repii sieltä niin sen patterin saa kyllä vaihdettua :) Onhan se hienoa kun se vilkkuu, toisinaan ehkä ärsyttävää :/ Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
-Kevin Moore |
SuvantoJ- 06.07.2006 16:33:30 | |
---|
Ai vieläkö vilkkuu? Mulla se vilkkuminen loppu jo kymmenen vuotta sitten, enkä oo jaksanu alkaa patteria vaihtamaan, kuitenkin tuhoaisin sen hienon kannen samalla. :) http://en.wikipedia.org/wiki/P%2AU%2AL%2AS%2AE Sieltä ohjeet, en vastaa mistään, mutta pitäisi noiden mukaan mentäessa olla turvallinen toimenpide :) |
RocknRoll 07.07.2006 10:24:29 | |
---|
Oliko toi huono vai? No, sitten mä en malta odottaa että näen sen hyvän keikan! Mä en ole ikinä pahemmin kuunnellut Pink Floydia, mutta tämän katsomisen jälkeen, aloin vakavasti harkitsemaan bändin levyjen ostoa. Sitäpaitsi se mukavasti turran kitarasoolo oli helvetin hyvä. |
NHR 07.07.2006 16:56:52 | |
---|
Oliko toi huono vai? Ei se ollut huono, mutta ei mielestäni myöskään "tyrmäistyttävän kolossiivinen ja sanoinko jo monumentistinen..." ;) Eli tais olla vaan odotukset liian korkeella jälleen kerran. Mun alemmuuskompleksinikin on huonompi kuin kaikilla muilla... |