Aihe: Pink Floyd The Wall su subtv 4.6 23.50
1 2
Mechanizm
03.06.2006 21:44:25
Äijä istuu tuolissaan ja angstaa ja sitten menee ajamaan partaansa ja ajaa ohi voi voi.

:D

Kiitos makeista nauruista.
Opi englantia akun ja mikin kanssa - Learn english with a battery and a microphone
NHR
04.06.2006 16:47:08

Voishan tuon kattookin. Joskus aikoinaan olen muistaakseni tämän nähnytkin, mutta oikein mitn en tunnu enää muistavan. Oliko jossain niissä animaatiopätkissä semmosia marssivia "natsivasaroita"? Itse tarinasta en muista mitään, jos siinä nyt mitään varsinaista tarinaa sitten oli...
There's nothing you can do that can't be done.
Mechanizm
04.06.2006 17:02:56 (muokattu 04.06.2006 17:06:52)
Voishan tuon kattookin. Joskus aikoinaan olen muistaakseni tämän nähnytkin, mutta oikein mitn en tunnu enää muistavan. Oliko jossain niissä animaatiopätkissä semmosia marssivia "natsivasaroita"? Itse tarinasta en muista mitään, jos siinä nyt mitään varsinaista tarinaa sitten oli...

http://www.univie.ac.at/cga/art/hammers1.gif

http://en.wikipedia.org/wiki/Pink_Floyd_The_Wall_%28film%29
Opi englantia akun ja mikin kanssa - Learn english with a battery and a microphone
leka
05.06.2006 00:21:33
Osaavat laittaa nuo mainoskatkot hyviin paikkoihin...
Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt allekirjoitus!
NHR
05.06.2006 03:29:51

Pelkiltään tästä ei saa paljoa irti, mutta jos levy on hyvin sisäistettynä niin todella hieno kokemus.

No emmäny tiedä, ite kyllä tykkäsin aika lailla, vaikka en ole tainnut levyä kokonaisuudessaan koskaan edes kuulla (vaikka olihan siellä toki tuttujakin biisejä). En ole koskaan Pink Floydia mitenkään "aktiivisesti" kuunnellut, mutta biisit olivat mielestäni vähintään tasoa "hyvä" tai "ihan kiva" kautta linjan. En ehkä jaksaisi levyltä niitä niin kuunnellakaan, mutta tässä leffassa musa tuntui mulle toimivan.

Mukavan synkkä tunnelma oli leffassa muutenkin, eikä hyppiminen eri aikakausien sekä todellisuuden ja hallujen välillä ainakaan mua pahemmin haitannut, vaikka varmasti iso osa symboliikasta menikin sivu suun, kun en bändin historiaa sen kummemmin tuntenut, ennen kuin vasta nyt leffan jälkeen noista tarjoituista linkeistä jotain lueskelin. Pitkä virke. Huh. Osa animaatiopätkistä oli aika helmiä, varsinkin se "oikeudenkäynti" siinä lopussa "persetuomareineen"... :)

Ja mun mielestä se Geldofkin muuten sopi just hyvin siihen rooliinsa.

Osaavat laittaa nuo mainoskatkot hyviin paikkoihin...

Joo, ei niitä kyllä tämmösissä leffoissa sais olla oikeestaan lainkaan.
There's nothing you can do that can't be done.
J.Hollström
05.06.2006 11:00:52
Heikko esitys imho.

Älä nyt liikoja perustele.

Minusta toi pätkä on kaikessa moniulottuvuudessaan aika kovaa kamaa, jos vaan ymmärtää sen sisällön. Musa on loistavaa, leffa on hienosti tehty, ja tarina on traaginen, sikäli kun tietää että Watersin isäkin oli menehtynyt sodassa. Tulee vaan mieleen, että mistä muusta levystä on väännetty leffa joka on visuaalisesti näinkin 1:1 levyn sisällön kanssa?

Mulle kelpaa kyllä. Olen nähnyt useaan otteeseen ja silti koskettaa edelleen.
ozz3
05.06.2006 13:55:14
Kyllähän se rupesi sitten aukeamaan, vaikken ihan kaikesta ole vieläkään sinut. Hieno elokuva, nyt uskallan sen jo sanoa.
Killed by death MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 | V.L.K #39
Wahi
05.06.2006 15:30:53
Animaatiot on ihan helvetin hyviä ja musat parhautta.
"Sori vaan mut pikkuveljeni kirjoitti sen ku käytämme tätä yhteisesti, joten.." -Friedman, kohta 16v.
arrgh
13.06.2006 02:33:50
Joitakin ehkä saattaa kiinnostaa tämä.

http://www.thewallanalysis.com

Melko perinpohjainen selvitys siitä mistä The Wallissa on kyse.
porcupine
13.06.2006 12:09:56
Mulla taitaa olla tää pätkä videolla: http://www.youtube.com/watch?v=uNaYPHDO494

Siitäs saitte!
Emmie tiijä, ko mie oon Lappeenrannasta.
aikavaikea
13.06.2006 13:29:37
Melko perinpohjainen selvitys siitä mistä The Wallissa on kyse.

Mä en tahdo tietää. Haluan pitää omat käsitykseni oikeina.

Ai tää tuli taas tv:sta? Tämähän on minun henkilökohtaisessa elokuvien TOP3:ssa ollut ja tulee olemaan. En muista monestiko olen katsonut, mutta en vielä liikaa. Pitäisi pitkästä aikaa pyörittää vanha vhs-versio läpi.

Tämä tuli näet tv:sta eka kertaa (minun tietoni mukaan) joskus 1988 kolmoskanavalta, joka silloisena tuoreena kanavana ei vielä täällä näkynyt. Oululainen luokkakaveri nauhoitti sen minulle mainoksineen kaikkineen ja niitä on huba katsella. Triangeli pyörii ylälaidassa, "Poliisielokuva 'Käärmeen muna' kohta kolmoskanavalta" ja loistotekstitykset itse elokuvassa. Hianoo. Tämä leffa on eka dvd jonka olen hankkinut. Dvd-soitin tuli talouteemme vasta vajaat kymmenen vuotta myöhemmin.

Parasta, ehdottomasti. Vain Roger Rabbit ja Alexander de Large pystyvät tasapäiseen kilpailuun, jos sellaiseen tarvetta on.
"Money get back / I'm all right, Jack / Keep your hands off my stack / New car / Caviar / Four star daydream / Think I'll buy me a football team."
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)