Destructor 21.05.2006 14:00:03 | |
---|
Oiskohan Lordi voittanut ilman maskeja? Enpä usko. You call my music sonic poison, but it gives me pleasure to aggravate the ones I hate. |
carnation 21.05.2006 14:03:33 | |
---|
Oiskohan Lordi voittanut ilman maskeja? Enpä usko. No ei tietenkään olisi. Tottakai suuri osa Lordin viehätyksestä perustuu maskeihin, visuaalisuuteen ja siihen showhun, mitäpä tuota kieltämään. Näennäisen muovisesta ja pinnallisesta imagostaan huolimatta taisi Lordi olla Euroviisujen rehellisin ja vilpittömin esiintyjä. Iso tassu heille, kyllä hymyilytti eilen illalla. |
Deep Shadow 21.05.2006 14:04:54 | |
---|
Näin, ja mielestäni vielä olisi erittäin suotavaa että seuraava artisti EI olisi heviä. Siksi olenkin hehkuttanut Eläkeläisiä, lisäks tulis ainakin Saksasta 12p... :) Eläkeläisiä minäkin sinne vähän toivoisin. :) Oiskohan Lordi voittanut ilman maskeja? Enpä usko. Eipä välttämättä olisi. Onhan ne kuitenkin iso osa tuota juttua. Mietin tässä myös sitä, että tekikö Lordi tässä nyt sen, mitä Nightwishin ei suotu tekevän vuosia sitten. Mutta olisiko Nightwish voittanut, kun niillä ei ole naamareita? Tuo visuaalinen ilme on kuitenkin sellainen juttu, mikä varmasti teki vaikutuksen moniin. Mutta kiva, että voitettiin raskaalla musiikilla. Lämmittää mieltäni. :) "Ouch, I have lost myself again..." |
E.Q 21.05.2006 14:27:35 | |
---|
Mitäköhän Lordi laittaa päälle linnanjuhliin ? K100#10 |
Kimmo72 21.05.2006 14:45:41 | |
---|
Ihan vaan onnittelut Lordille. Eipä mulla muuta. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
KooAa 21.05.2006 14:46:39 | |
---|
Mitäköhän Lordi laittaa päälle linnanjuhliin ? Känni päälle. Kalju juntti #1 KooAalla ei ole merkitystä sukupuoliyhteyden onnistumiseen. |
leka 21.05.2006 15:02:45 | |
---|
Oiskohan Lordi voittanut ilman maskeja? Enpä usko. Oisko Matti Nykänen voittanut Calgaryssa ilman hyppypukua? Olisiko pitsa suosittua jos se maistuisi pahalta? Olisiko Jimi Hendrix rockin legenda jos olisikin soittanut selloa? Lordin idea on olla hirviö. Maskit kuuluu olennaisesti juttuun. Lordia ei ole ilman maskeja. JAZZ OUT WITH YOUR ASS OUT! |
Humbucker 21.05.2006 15:07:11 | |
---|
Mitäköhän Lordi laittaa päälle linnanjuhliin ? Jossain haastattelussa Putansuu oli sanonu että kieltäytyvät linnanjuhlista. Ja itse euroviisuihin. Lordi oli ilman muuta paras bändi, se että eros toisista bändeistä musiikillisesti ja tyylillisesti takas voiton. "Something strange in my head.
There must be mushrooms in my head"
|
NHR 21.05.2006 15:11:56 | |
---|
Juu, onnea vaan Lordille, hieno hommahan tämä oli. En ihan voittoon jaksanut uskoa, vaikka tähän asti parasta Suomen sijoitusta uskalsin vähän odotella. Äsken kun heräsin, niin en hetkeen ollut ihan varma olinko nähnyt vain unta... Eläkeläiset ei mun mielestä kovin hyvä vaihtoehto tuleviin kisoihin olisi, vaikka biiseistään olenkin tykännyt. Iso osa bändin hauskuudesta kuitenkin perustuu tuttuihin melodioihin (so. covereihin) persoonallisella tavalla sovitettuna ja esitettynä. Ei ehkä oikein toimisi jossain Euroviisuissa, kun ei cover-esityksiä vissiin saisi mukana olla... vaikka onhan siellä varmaan joka vuosi jos jonkinlaisia plagiaatteja soinut. Tiedän kyllä, että Eläkeläiset ovat omiakin biisejä säveltäneet ja levyttäneetkin, mutta ne eivät tainneet missään vaiheessa olla yhtä suosittuja kuin nuo rock- ja pophiteistä väännetyt humppacoverit. Kunhan ei nyt menisi siihen, että seuraavat 10 vuotta yritetään taas jollain pelkillä Lordi-kopioilla kisoissa pärjätä... There's nothing you can do that can't be done. |
mie 21.05.2006 15:16:07 (muokattu 21.05.2006 15:17:16) | |
---|
Mitäköhän Lordi laittaa päälle linnanjuhliin ? Minäkin olen pohtinut tätä. Lordihan ei halua näyttää oikeita kasvojaan julkisuudessa, linnanjuhlista ei varmaankaan ilkeä kieltäytyä, eikä juhliin voi ilmestyä hirviövermeissä. Mielenkiintoista. Mutta kyllähän tätä voittoa toivottiin. Ensimmäistä kertaa katsoin finaalilähetyksen kokonaisuudessaan ja Lordin lisäksi ainoastaan Saksa, Liettua, Latvia ja Tanska eroittuivat mielestäni edukseen kisoissa. Muuten kaikki biisit olivat sitä samaa europoppista, mitä joka vuonna on kuultu, ja joka auttamattomasti hukkuu massaan. Liettuankin olisi suonut voittavan, se biisihän on oikeasti tarttuva ja ehdottomasti ainakin toiseksi omaperäisin, jos ei jopa omaperäisin, esitys. Edit: jaa tuolla tulikin jo vastaus... Äla ajattele. Pää hajoaa |
kk80 21.05.2006 15:23:19 | |
---|
Kunhan ei nyt menisi siihen, että seuraavat 10 vuotta yritetään taas jollain pelkillä Lordi-kopioilla kisoissa pärjätä... Veikkaisin että ainakin ensivuonna nähdään paljon esiintyjiä naamareissa. Mitä suomen edustajaan tulee niin aika vaikean tilanteen edessä ollaan. Lordilla oli kuitenkin selvästi oma juttunsa ja persoonansa. Löytyykö toista vastaavaa suomesta? Itse lähtisin ainakin siltä linjalta ettei huumoria tai heviä ja iskelmät ollaan toivottavasti haudattu lopullisesti... Ei mitään raskaampaa musiikia vastaan, mutta jos sinne tyrkätään jokin särömetallinändi niin helposti leimaudutaan matkijoiksi. Ehkä kannattaisi etsiä edustaja musiikkityylillisesti vastakkaisesta suunnasta, esim. Crash voisi olla loistava vaihtoehto. Pro Helminen. Raipe Vancouveriin 2010! |
LamaAjanElvis 21.05.2006 15:28:27 | |
---|
Mitäköhän Lordi laittaa päälle linnanjuhliin ? Ei ne pystyis olemaan siellä niitten rytkyjen ja maskien kans. Töllöstä näkee miten porukka hikoilee siellä muutenkin ihmistungoksessa. Jossain haastattelussa sanoi Lordin äijä että nestehukka on melko lähellä aina esim keikoilla jne... Ja tuskin taas menevät sinne omallakaan pärställä. Niin no v*t*t siitä, onnea Lordille! Rikastettua uraania komisario Palmu. Sormet lähtee soundista. |
A.Starving 21.05.2006 15:30:46 | |
---|
Ensi vuonna Tuomari nurmio ja Alamaailman vasarat "Minä olen elämän professori, kuoleman joutilas opiskelija ja ellei minun tiedoistani ole teille apua en ole sanonut mitään, vaan kaiken." -Pablo Neruda, suom. Pentti Saaritsa |
timus 21.05.2006 15:31:17 | |
---|
Veikkaisin että ainakin ensivuonna nähdään paljon esiintyjiä naamareissa. Mitä suomen edustajaan tulee niin aika vaikean tilanteen edessä ollaan. Lordilla oli kuitenkin selvästi oma juttunsa ja persoonansa. Löytyykö toista vastaavaa suomesta? Itse lähtisin ainakin siltä linjalta ettei huumoria tai heviä ja iskelmät ollaan toivottavasti haudattu lopullisesti... Ei mitään raskaampaa musiikia vastaan, mutta jos sinne tyrkätään jokin särömetallinändi niin helposti leimaudutaan matkijoiksi. Ehkä kannattaisi etsiä edustaja musiikkityylillisesti vastakkaisesta suunnasta, esim. Crash voisi olla loistava vaihtoehto. Ensisijaisesti olisin sitä mieltä, että Suomi jättäytyisi pois koko skaboista Lordin murskavoiton jälkeen ja toteaisi "been there, done that". Mutta jos ja kun mukana ollaan, niin samaa mieltä, että aivan jotain muuta (ei kuitenkaan mitään nova-radiosuomi-soopaa) sinne kandeis puskea. Kaikkein nolointa olis ratsastaa millään tavalla Lordin peesissä. Sillä jos seuraa jotain, on aina jäljessä. Listen to the stage manager and get on stage when they tell you to. No one has time for the rock star bullshit. None of the techs backstage care if you're David Bowie or the milkman.
--Henry Rollins |
-Aleksi- 21.05.2006 15:31:47 | |
---|
Mitäköhän Lordi laittaa päälle linnanjuhliin ? Puku päälle niinkuin muillakin mutta omat naamarit päähän, ei tule kuuma ja henkilöllisyys ei paljastu. |
NHR 21.05.2006 15:51:34 | |
---|
Ensisijaisesti olisin sitä mieltä, että Suomi jättäytyisi pois koko skaboista Lordin murskavoiton jälkeen ja toteaisi "been there, done that". Tuo vois olla aika kova veto, mutta tuskinpa tulee tapahtumaan. Tai eihän tässä enää tiedä yhtään mitä tulee tapahtumaan... hei, lensikö mun ikkunan ohi just lehmä? Joku ehdotti Apocalypticaa vissiin tässä tai jossain muussa ketjussa Suomen seuraavaksi edustajaksi. Ei ihan täysin huono idea mun mielestä; jotain samaa, mutta kuitenkin erilaista... There's nothing you can do that can't be done. |
saha 21.05.2006 16:13:16 | |
---|
Joku ehdotti Apocalypticaa vissiin tässä tai jossain muussa ketjussa Suomen seuraavaksi edustajaksi. Ei ihan täysin huono idea mun mielestä; jotain samaa, mutta kuitenkin erilaista... Ja ennenkaikkea: ulkomailla tunnettu omaperäinen orkesteri. |
Brian May jr. 21.05.2006 16:15:28 | |
---|
Ja ennenkaikkea: ulkomailla tunnettu omaperäinen orkesteri. Sitten pitäisi saada Apocalyptica vielä suostumaan moiseen. Vettä! |
Ritsku 21.05.2006 16:27:13 | |
---|
Pakko kyllä sanoa, että oon aika tosi ylpee Suomesta ja Lordin esityksestä. Musta oli hieno juttu, että ne uskalti lähteä mukaan koko euroviisuihin, kun kattoo millasta tasapaksua paskaa ne esitykset on aina tähän asti ollu. LEGENDAARISTA ! |
Hot RedX 21.05.2006 16:42:38 (muokattu 21.05.2006 16:43:07) | |
---|
So What? Who Cares? |