Aihe: Kauppatori tänä yönä..myötähäpeä
1 2 3
Hetfield
27.02.2006 13:02:56

Jokinen!!

"Haluaisin lähettää terveiisiähh Sörkän vangeille ja vanginvartioille"

Numminen veti silti selvänä paljon paremmin =D "Mä oon aina halunnu kokeilla tätä..."
Sit huudatti yleisöö niinku suuretkin artistit, tulee vissiin nyt uusintana kakkoselta.
Suutelemattomien Muusikoiden Arvovaltaisen Kerhon jäsen. S.M.A.K. P*lluhan se on mielessä, mutta soitetaan nyt ensin.
Bonesaw
27.02.2006 13:04:36
Numminen veti silti selvänä paljon paremmin =D "Mä oon aina halunnu kokeilla tätä..."
Sit huudatti yleisöö niinku suuretkin artistit, tulee vissiin nyt uusintana kakkoselta.

Joo.Tuo oli kyllä paras.
Larke
27.02.2006 13:13:50
Timonen spiikkas hyvin ja Teppo veti kunnon setit perään. Päällikkö hiukan kännissä ja perkele Lydmanin numero oli #32 ei #9
myrtonen
27.02.2006 13:16:22
Mut oikeesti hieno juttu että osataan juhlia, vaikkei sitä kultaa tullutkaan. Kyllä tuohon pitää olla tyytyväinen. Oli ne pelaajatkin loppujen lopuksi tyytyväisiä, ja se turnauksen paras anti ei suinkaan välity kaikki televisiosta meille muille, siellä on pojilla ollut keskenäänkin varmasti todella hauskaa.
Mega Man Club #010 - Gay Man Olen sanonut joskus viisaita asioita. Harmi, ettei kukaan ole ollut niitä kuulemassa.
JE
27.02.2006 13:16:27
Laittoi kyllä vituttamaan kappale Sakuprinsessa. Miksei jääkiekkokansa olisi voinut saada arvonsa mukaista kunnon musiikkia, eikä mitään kauniita poikia lavalle.

Vähempää voisi ottaa päähän (jos näin joskus kävisi :)), kun itse tulisin joltain kilpailureissulta kakkosena, niin 'muistokseni' laulaisi paikan päällä Tuiskun Antti. Helvetti sentään.
Rakkikoira
27.02.2006 13:17:03
Kylläpäs v*tutus taas nousi kun tuota katsoi.
Bonesaw
27.02.2006 13:19:12 (muokattu 27.02.2006 13:19:21)
Kylläpäs v*tutus taas nousi kun tuota katsoi.

Miksiköhän niin?
Rakkikoira
27.02.2006 13:21:28
Miksiköhän niin?

Koska tahdoin kultaa!
Bonesaw
27.02.2006 13:25:09 (muokattu 27.02.2006 13:25:32)
Koska tahdoin kultaa!

Jep.Oli silti todella kiva nähdä,että äijillä oli mukavaa eikä tappio painanut enää niin suuresti.Viinalla oli tietysti oma osansa tuohon hilpeään fiilikseen,mutta kyllä sen näki,että äijät olivat muutenkin jo paremmalla tuulella.
Bluesmies
27.02.2006 13:33:07
Jokinen!!

"Haluaisin lähettää terveiisiähh Sörkän vangeille ja vanginvartioille"

Jussi vai Olli?
Bonesaw
27.02.2006 13:34:13
Jussi vai Olli?

Olli.
Heissi
27.02.2006 13:49:07
Mille nauroit?

Häh? Millekköhän? Koko tapahtuma näytti olevan nolouden multihuipennus. Järjestäjätkin alko vissiin jossain vaiheessa vetämään ihan hatusta hädissään niitä esiintyjiä kun ei leijonia kuulunut. Ja aina esiintyjien välissä ne naurettavat "MITÄ ME VOITETTIIN?!" -huudatukset. Ja kun leijonat lopulta saapuivat paikalle niin puolet porukasta oli sen näkösiä että ei vois vähempää kiinnostaa ja puolet ihan turvat.
"Esimerkiksi lause 'Saatana on Herra' on varmasti suurimmalle osalle ihmisistä ei-toivottua informaatiota."
E N O K K I O . C O M
HaloOfFlies
27.02.2006 14:03:45 (muokattu 27.02.2006 14:08:54)

Hieno tapahtuma tuo oli. Itselläni kaikkosi se Ruotsi-tappion aikaansaama vitutus viimeistään tuon katsottuani. Varsinkin se, että suomalaiset tosiaan osasivat arvostaa tuota mitalia, lämmitti mieltä. Esiintyjät nyt olisi saanut ampua lavalle, tosin Tervasaaren kesäteatteri oli aika hauska ja Redrama oli myös hyvä. Mutta Leijonat osasivat todella ottaa yleisönsä ja ottaa tapahtumasta kaiken irti.

Teppo Nummisen yleisönhuudatus oli kyllä kohokohta. Teppo on todellakin Legenda ja ÄIJÄ.
First they steal your mind and then they steal your soul S.M.A.K.-jäsen #5
Numbie
27.02.2006 14:04:30

Ihan asiallinen tilaisuus se oli vaikka esiintyjät olikin vähän mitä sattuu. Ihan hienoa osoittaa joukkueelle että heitä arvostetaan vaikka eivät kultaan asti yltäneetkään. Ja niinhän sen pitääkin olla, mitä faneja ne semmoset on jotka hylkää tappion hetkellä?
riimu
27.02.2006 20:32:39
Puuttui vaan Seppo Räty laulamassa "Taivas lyö tulta".
Let us go in; The fog is rising.
Bonesaw
27.02.2006 20:50:43

Tai,notta "RUOTSI ON PASKA MAA"
author
27.02.2006 20:51:57

Hah! Räty tuolla? Ei ikinä. Voin kuvitella mitkä olisivat Rädyn myötätuntoiset kommentit leijonille.
Jonte
04.03.2006 00:27:30
Huh huh, en kyllä toista samanlaista spektaakkelia ole koskaan nähnyt. Mistä nuo piisit (Jaakko Hopea??) ja Sakuprinsessat on oikein säädetty? Itse pyöriskelen myötähäpeässäni täällä, ei kuitenkaan voi laittaa töllöä kiinni kun kuitenkin "kiinnostaa". Tuolla lavalla pyörineet cheerleaderitkin vaikuttivat melkosen vittuuntuneilta.

Mitä tuntoja ko. juhla herättää teissä muissa?

Kysymyksen termistä "myötähäpeä".

Kuvittelisin, että olen itse tuntenut jotakin tuollaista monissa yhteyksissä. Sanoit hyvin, plussan arvoisesti.
Sleepy Sleepers:"Kaksi asiaa meidän musiikissa pitää muuttaa. Laulu ja soitto on jätettävä pois".
nikomati
04.03.2006 16:00:53

oli muuten hentusen jukkakin mielestäni enemmän tahi vähemmän kuoseissa tossa ko. "ohjelmassa".
"jani-petteri kaakeli matti nykänen, pentti arajärvi, ismo laitela, sami koski ja munakarva mosunismu!"
Chimera
05.03.2006 13:27:57
Kyllä se tappio varmasti vitutti vielä tuossakin vaiheessa joten tuo ilonpito oli kiekkoilijoiden osalta varmaankin enemmän tai vähemmän tekopyhää. Minua on aina sapettanut tämmöiset megalomaaniset ilonpidot jotka on ikävä kyllä juurrutettu väkisin suomalaiseen kiekkokulttuuriin. En tosin onneksi katsonut koko lähetystä mutta voin kuvitella kuvailuistanne millaista meininki oli. Ei olisi ollut lainkaan erikoista vaikka paikalla olisi mehutettu yhä vuoden '95 MM-kultaa dengliiderinin tai jonkun ukkometson tahtiin. Miksi kaikesta pitää tehdä semmoinen suomi kalja jää kiekko perkele äijjät uho sisu -meininki? Oltaisiin vain olematta mitään äijjiä.
Myöhäistä pyllistää kun paskat on housussa :: THV-klubi #25
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)