Aihe: Mitaliveikkauksesi
1 2
VÄKIPÄÄ
02.02.2006 06:40:56
minä veikkaan doping -käryä.

Ei taida lahdenskandaalin jäljiltä olla kellään pokkaa vetää nappoa. Paitsi norjalaisilla.
Mitä *ittua se mulle kuuluu mitä mä teen?
Jani The Rock
02.02.2006 10:01:55

Taidat olla huumor`miehii? Yhdistetystä mitali? Hoho.

Joukkuekisasta, tiätty. Henkilökohtasilla matkoilla saattaa pakka olla sekasin. Mäki on outo, ja Mannisella on keskivertoa suurempi taipumus hermoilla isoissa kisoissa.
Cheap tequila and too much Seconal, but I`m still alive and well! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1
Deep Shadow
02.02.2006 10:54:34
Pitäisiköhän jotain veikata.

Mäkihyppy 4
Yhdistetty 1
Naisten lätkä 1
Miesten lätkä 1
Freestyle 1
Lumilautailu 1
Alppihiihto 1
Ja vielä pikaluistelusta 1

Vähän optimisten veikkaus ja aika paljon nojaa mäkimiesten varaan, mutta näillä mennään...

Eli 11.
"Televisio on kulttuurin vappunenä" -A.W. Yrjänä
Bella Italia #15
Suhteettomat Toverit #2
AP
02.02.2006 11:47:08
Minkä takia aina pitää olla näin pessimistisiä? No eipä se minulle kuulu. Synkkää loppuvuotta.

Ei kun mollaan realisteja. Tosin pitää muistaa, että ainakaan vielä kisoista ei ole ollu mitään ihan mahdotonta hypetystä, joten jossain lajissa voidaan menestyä edes täysfloppia paremmin. Yleensähän aina silloin kun jo etukäteen jotakuta povataan varmaksi mitalistiksi tai euroviisuvoittajaksi, niin kuokkaan tulee kahta kauheammin.
K100 #7 Ärlä #011
Larry
02.02.2006 12:04:18
mäkihyppy 2 mitalia
yhdistetty 1 mitali
Freestyle 1 mitali
Half pipe 1 mitali
Naisten lätkä 1 mitali
Naisten sprinttihiihto 1 mitali
Naisten viesti 1 mitali
pujottelu 1 mitali
curling 1 mitali

= 10 mitalia

värejä en lähde veikkaamaan
Kyllä lapset mukavia on, mutta tekotapa on ihan YÄK!
Jzzka
02.02.2006 12:24:00

Joukkuekisasta, tiätty. Henkilökohtasilla matkoilla saattaa pakka olla sekasin. Mäki on outo, ja Mannisella on keskivertoa suurempi taipumus hermoilla isoissa kisoissa.

Huteja on nyt kaksi, kolmannella kerralla pakko natsata. Ei sieltä kahta henkilökohtaista kultaa tule, mutta kaksi henkilökohtaista mitalia kuitenkin. Vai onko siellä kolme yhdistetyn lajia ja joukkuekisa?
Ei elämä ole yhtä juhlaa, välillä pitää käydä toisissakin kekkereissä. -AVS
papitsu
02.02.2006 17:41:14
Veikkaan Kanadalle miesten jääkiekon kultaa.
THV-Klubi #42 IHFC #5
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)