Aihe: Mikä oli ensiksi Superman, Spiderman vai Batman?
1 2
Roitto
27.12.2005 21:23:47
Kaikkien aikojen turhin oli hämähäkkimiehessä ollut Kenguru.
Supervoima oli: HYPPIMINEN
Kyllä, tämä kaveri vain hyppisi. Ja ryösti pankkeja.
Mutta kaiken A ja O on kuitenkin hyvät biisit. Pelkällä paskanhajulla ei eteenpäin pääse.
Lonnie
27.12.2005 22:50:44
Minä olin vankasti sitä mieltä että nuo oli kaikki ihan nössöjä ja että spawn on kovin. Hirveitä kiistoja oli että kumpi voittaa, spiderman vai spawni.
Uhkaa nahkatakkijätkä vettää turrrppaan, mutta minä poika steppailen vaan! A-ha-ha! Megaman #011 Walkin´-man THV #22
Spawn
27.12.2005 23:36:19
Minä olin vankasti sitä mieltä että nuo oli kaikki ihan nössöjä ja että spawn on kovin. Hirveitä kiistoja oli että kumpi voittaa, spiderman vai spawni.

Nääh, Spawnista tuli ihan raukkis ku se oli saanu Malebolgian päiviltä.
"Hyvän nopeuden saavuttaminen vaatii paitsi kärsivällisyyttä, myös progressiivisuutta!" -Rumpali Kainuusta
Super-Jari
28.12.2005 15:13:30
Miten ois semmonen mies-man (ei heman) joka ois suomalainen juro ukko joka pelastaa kaikki kun ei usko rosvojen supervoimiin vaan vetää niiltä nakkikioskiheijarilla leuat murskaksi ja menee taksilla kotiin tappeleen akkansa kanssa.
Henkka Hevimies
28.12.2005 15:29:06
Miten ois semmonen mies-man (ei heman) joka ois suomalainen juro ukko joka pelastaa kaikki kun ei usko rosvojen supervoimiin vaan vetää niiltä nakkikioskiheijarilla leuat murskaksi ja menee taksilla kotiin tappeleen akkansa kanssa.

Matti Nykänen?
I sold your dog to a Chinese restaurant.----HeWu METal PiiKkEjÄ Ha VERtA-
Super-Jari
29.12.2005 01:01:39
Matti Nykänen?

Se antais turpaan, ei ottais.
Helvetinpartaterä
29.12.2005 17:34:43

Superman oli ensiksi, mutta kovin heppu tulee ulkopuolelta. Frank Castle, eli The Punisher! Siinä jätkässä on munaa. Siinä missä muuta sankarit omaavat jonkin superkyvyn, hänen erikoisuutensa on aivan saamarinmoinen asevarasto. Tietysti hyvänä kakkosena tulee Judge Dredd, tuo tulevaisuuden ankarin poliisi. I am the Law!
Manavava! "I'm gonna rip your head off and shit up your neck!"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)