Morris on acid 13.11.2005 22:11:23 | |
---|
Uhrilampaissa se pätkä, kun Buffalo Bill, Jame Gumb, sekoilee siellä kellarissaan. "Panisin itseäni tosi rankasti." "Put the fucking lotion in the basket!!!" |
AP 13.11.2005 22:23:12 | |
---|
Suomalaisista Jarmo Lampelan Joki-elokuvasta pizzeria-kohtaus, jossa rytmi on aivan hillitön. Ja Arvottomista Moskvitshin kiitäminen pitkin hiekkatietä. On muuten Volga, se auto. Biisistä en kyllä mene varmaksi sanomaan. Smaisesta absoluuttista parhautta edustavasta leffasta siinäkin on kyllä jotain hillitöntä, kun Pellonpää joutuu sinne peräkylän Eldorado-sirkukseen autonsa renkaan puhjettua. Tivoli-isäntähän muistaakseni on Veijo Pasanen eli Pellehermanninakin tunnettu näyttelijä. "Minun nimeni on Carlos. Minä omistan tämän paikan". K100 #7
Ärlä #011 |
texjazz 13.11.2005 22:33:46 | |
---|
On muuten Volga, se auto. Niin olikin, farmari. "Ei rakkaus kuole, se vain jättää meidät." Surullisilla talonmiehillä on melankolia |
Fadead 13.11.2005 22:36:36 (muokattu 13.11.2005 22:37:10) | |
---|
Hirttämättömät: " ja minähän en hyvää janoani pilaa" Tyhmät teot johtuvat siitä, että jokainen on oman itsensä orja. |
Prog 13.11.2005 22:55:22 | |
---|
Freddy got fingeredissä se ku se Tom Green on siinä peilin edessä, puku väärinpäin päällä. Backwards man, backwards man, I can walk backwards as fast as you can... |
Pawe87 13.11.2005 22:57:48 | |
---|
Enhdottomasti Vain muutaman dollarin tähden -elokuvan viimeinen ammuskelu jossa clintti ja van cleef kohtaavat pahiksen auringon laskiessa. Ennio Morriconen musiikki hivelee sielua... |
NHR 13.11.2005 23:16:14 | |
---|
Rossossa olen kovasti aina tykännyt siitä kohtauksesta, missä Martti ja Giancarlo laulavat autossa yhteen ääneen biisiä Olen suomalainen/L'italiano, toinen suomeksi ja toinen italiaksi. Emmä nyt tiedä onko se kaikkien aikojen paras kohtaus silti... Pellestä taikuriksi muuttuu aika hitaasti; ehkei siihen riitä elinaikani. |
miscage 14.11.2005 00:58:15 (muokattu 14.11.2005 00:59:29) | |
---|
Kill Bill 2:n loppukohtaus. En tiedä mikä siinä on niin hyvää, mutta kylmät väreet kulkevat selkäpiissä. Samassa leffassa on myös toinen lempikohtaukseni, kohtaus jossa Beatrix ja Bill juttelevat kirkon ulkopuolella, ennen teurastusta. EDIT: Ja kreisikomedioissa kaikki kohtaukset jossa tapahtuu "älyttömiä" asioita, esim. jonkun selän takan ilman että tämä huomaa, ovat parhautta. Esim. Elukassa, kun oranki hakkaa sankariamme. What business is it of yours what I do, read, buy, see, say, think, who I fuck, what I take into my body - as long as I do not harm another human being on this planet? |
Juzzu 14.11.2005 08:26:29 | |
---|
Elokuvassa "Roudasta rospuuttoon" se kohtaus kun Petteri Summasen esittämä perinteinen suomalainen mies päättääkin mennä avantoon eikä kotiin. |
Planetist 14.11.2005 08:54:09 | |
---|
Elokuvassa "Roudasta rospuuttoon" se kohtaus kun Petteri Summasen esittämä perinteinen suomalainen mies päättääkin mennä avantoon eikä kotiin. On muuten kaunis elokuva. "KYLLÄ MINÄ PERKELE TIEDÄN" Tässä vaiheessa tärkeintä ei ole enää se kuka häviää vaan se ketä häviäjänä pidetään |
Juzzu 14.11.2005 09:44:14 | |
---|
On muuten kaunis elokuva. "KYLLÄ MINÄ PERKELE TIEDÄN" Se koira on myös melkoisen hämmentyneen oloinen siinä vaiheessa kun itsesäälissä rypevä mies alkaa halailemaan :o) |
Tympee Huttunen 14.11.2005 09:54:20 | |
---|
Se koira on myös melkoisen hämmentyneen oloinen siinä vaiheessa kun itsesäälissä rypevä mies alkaa halailemaan :o) haha:) "Minä perkele korjaan tän keinun!" "Menepäs nyt kotiin. Vaimokin varmaan huolissaan" Minä Mikä sua vaivaa Mauri? Onko sulla tauti? |
Informaatiokameli 14.11.2005 10:58:51 | |
---|
haha:) "Minä perkele korjaan tän keinun!" "Menepäs nyt kotiin. Vaimokin varmaan huolissaan" "Älä sano mitään!" Everybody loves somebody but nobody loves rumpali. |
AP 14.11.2005 11:36:48 | |
---|
Niin olikin, farmari. "Ei rakkaus kuole, se vain jättää meidät." - Panit hampaan sitten siihen. - Näin tein. Vakavasti puhuen, ymmärtääkseni tuota Arvottomia ei vieläkään ole dvd:lla. Se jos mikä on vääryys. K100 #7
Ärlä #011 |
porcupine 14.11.2005 14:14:11 | |
---|
"Älä sano mitään!" Hoh, viyyu kun tämäkin meni tällaiseksi vitsiksi :) Ei mutta palaten aiheeseen, Smoke-elokuvan lopputarina, jonka taustalla soi Tom Waitsin "Innocent when you dream" ja kohtaus päättyy (kutakuinkin) sanoihin: "Paskanjauhanta on tärkeä taito". Se on sitä parasta bestiä. "Liity Teostoon, ni ei tarvii ryhtyy punkkariks." - meidän basisti (hieno mies) |
texjazz 14.11.2005 17:38:42 | |
---|
Vakavasti puhuen, ymmärtääkseni tuota Arvottomia ei vieläkään ole dvd:lla. Se jos mikä on vääryys. Suuri vääryys itseasiassa! Jostain syystä kaurismäkiläisistä olen pitänyt ko. leffasta aina eniten. Surullisilla talonmiehillä on melankolia |
RocknRoll 14.11.2005 18:58:04 | |
---|
Tietty Kummisetä ykkösestä se kohtaus, kun Al Pacino päättää rautaisella otteellaan näyttää mistä kana kusee ja kuka on thö mään. Varsinkin kun siskonmies viedään autolla viimeiselle reissulleen. ja myöskin Delta Jengin toogabileet ja viskipotun ykkösellä huitaisu on parasta! |
AP 14.11.2005 20:08:34 (muokattu 14.11.2005 21:07:35) | |
---|
Suuri vääryys itseasiassa! Jostain syystä kaurismäkiläisistä olen pitänyt ko. leffasta aina eniten. Kuin myös. Hupaisaa sinänsä, että tuo onkin Mikan leffa, vaikka Akia sittemmin on hypetetty paljon enemmän. Vastaavasti kyllä Akin ohjaamat Ariel ja Varjoja Paratiisissa ovat sitten omalla top-listallani heti sijoilla 2 ja 3 -- tosin kakkossija on melkeinpä taas veljesten yhteisen Saimaa-ilmiön kanssa jaettu. Njoo. Tämä offtopicoinnista. Eipäs ku edit. http://www.futurefilm.fi/kaurismaki … ollection/kaurismaki_collection.pdf Mukavat esittelyt Mikan rainoista, tosin mielestäni Valehtelijan kohdalle on eksynyt pari kuvaa Arvottomista. K100 #7
Ärlä #011 |
texjazz 14.11.2005 21:27:48 | |
---|
...Saimaa-ilmiön kanssa jaettu. Ei taida Saimaatakaan löytyä reeveereeltä vielä. Surullisilla talonmiehillä on melankolia |
AP 14.11.2005 21:58:06 | |
---|
Ei taida Saimaatakaan löytyä reeveereeltä vielä. Eipä kai. Tosin Mikan leffoja on tulossa enempikin julkaisuun: http://www.dvdkotelo.com/ K100 #7
Ärlä #011 |