Aihe: Neil Young Conanissa.
1 2 3
Turder
09.11.2005 18:13:37
Oli muuten hieno miettiä sitä hommaa, että sillä oli Hank Williamsin kitara. Minkämoisen historian sekin soitin on kulkenut. Antoi biisille lisäfiilistä kyllä.

Samaa funtsin itsekin. Ja Conan kitaramiehenä heti otti kitarat puheenaiheeksi.
"You're watching Sessions@AOL...get a life" -Brad Paisley
aikavaikea
09.11.2005 19:03:50
Ei, se on itse asiassa eräs Neilin taustabändeistä, ei kovin merkittävä, joten siksi varmaankin sulut.

http://www.thrasherswheat.org/rns/DucksGigs.html

Ei hlvtt!!! :-D. Niinpä tiätty.
Deja Moo: "The feeling you've heard this bullshit before."
...And Justice For All
09.11.2005 19:45:15
Samaa funtsin itsekin. Ja Conan kitaramiehenä heti otti kitarat puheenaiheeksi.

Tietääkö kukaan, onko Conan musiikkiharrastaja?
Semmosen kuvan olen saanut että mies tietäisi musiikistakin jotain.
Mm...beer...
Juugeli
09.11.2005 19:59:51

The Clash on Conanin yksi suuria suosikkeja. Tietää se.
Here we are nowhere, nowhere left to go/Here we are nowhere, maybe that's where we belong - Jake Burns
IHKK #3, IMIK #28, Bella Italia #8 Pastilli?
wrshredder
09.11.2005 21:42:00
Eli pitäisikö meidän suojautua, jos ynkkä esiintyisi Conanissa?

Hö!. eiku se tarkotti että minä maastoudun. oletin että kommenttini olisi herättänyt suurta vihaa Neil Young fanaatikoissa, mutta enhän minä saanut paskaa niskaan just nimekskään. perse. meni kiero suunnitelma ihan pieleen.. :)
Romantikkoitkijät#23
Soundi lähtee käsistä
oulukyllosa
09.11.2005 22:45:50

Hö!. eiku se tarkotti että minä maastoudun. oletin että kommenttini olisi herättänyt suurta vihaa Neil Young fanaatikoissa, mutta enhän minä saanut paskaa niskaan just nimekskään. perse. meni kiero suunnitelma ihan pieleen.. :)

Saattoi ne tietääkin sen...
-play some skynyrd, man!-
Turder
09.11.2005 22:49:17 (muokattu 09.11.2005 22:49:42)

Soitteleehan se kitaraa joskus showssa esim. niissä "tuutulauluissa". Ja kerran se soitti musiikkivieraan kanssa jotain. Ei tule nyt mieleen kuka oli vieraana. Ja Neil puhui sen takahuoneen kitarakokoelmasta. Sekin on joskus näytetty showssa ja muutamissa dokumenteissa koskien Conania. Kyllähän se joskus myös ottaa kantaa Weinbergin seiskan biiseihin ja heittää Maxille jotain knobbitietoja alkup. esittäjästä jne.
"You're watching Sessions@AOL...get a life" -Brad Paisley
Tarkastaja
09.11.2005 22:53:44

No tuota provoilu yritystähän ei voinut olla huomaamatta. Ja kaikkihan pitää Niilosta eikö?
elbowski
09.11.2005 23:31:25
Soitteleehan se kitaraa joskus showssa esim. niissä "tuutulauluissa". Ja kerran se soitti musiikkivieraan kanssa jotain. Ei tule nyt mieleen kuka oli vieraana. Ja Neil puhui sen takahuoneen kitarakokoelmasta. Sekin on joskus näytetty showssa ja muutamissa dokumenteissa koskien Conania. Kyllähän se joskus myös ottaa kantaa Weinbergin seiskan biiseihin ja heittää Maxille jotain knobbitietoja alkup. esittäjästä jne.

Soitteli mm. Bruce Springsteenin bändin kanssa toissajouluna joululähetyksessä, tosin siinä oli mukana koko vitin Max Weinberg 7. On se muidenkin kanssa siellä esiintynyt, mutta tuo on jäänyt parhaiten mieleen.

Takahuoneessa sillä on myös kitaroita mitä se tykkää kuulemma soitella kun on aikaa.
Why don't you take some responsibility? You're pointing fingers and blaming everybody
Shudder to think if I lived like you, they would be shaking too if they only knew
Tarkastaja
10.11.2005 01:50:03
Olipas Suomikin taas edustettuna.
Tempura
10.11.2005 05:52:50

Takahuoneessa sillä on myös kitaroita mitä se tykkää kuulemma soitella kun on aikaa.

Heh, Nipa kävi virittelemässä niitä. Olisi aika meininkiä, jos Nipa kävisi virittelemässä mun kitaroita mun kämpillä!
THV-Klubi #7 Romantikkoitkijät #12
Rattata
10.11.2005 07:24:45
Heh, Nipa kävi virittelemässä niitä. Olisi aika meininkiä, jos Nipa kävisi virittelemässä mun kitaroita mun kämpillä!

Nauratti, kun Conan sanoi että nyt hän ei voi niitä enää virittää takaisin koska Niilo on koskenu niihin. :)
blaa blaa blaa
THV-klubi #8
T.S. S L A Y E R
10.11.2005 10:39:34

Miksei Young vetäny Rockin' in a free worldia?
Eikös se oo se peruslegenda biisi.

Soitteleehan se kitaraa joskus showssa esim. niissä "tuutulauluissa".

Tossa se tulee kyllä playbackinä.
Joskus se veti Rockewellerin pihalla jotain kitarointia.
Flash
10.11.2005 12:35:03

Miksei Young vetäny Rockin' in a free worldia?
Eikös se oo se peruslegenda biisi.

Sen takia kun se on Neil Young. Se vetää tasan mitä se haluaa.
Live Music Is Better!
Planetist
10.11.2005 12:59:50
"Neil Young jäi kiinni seksistä ala-ikäisen tytön kanssa, poliisit huomauttivat asiasta Youngille mutta eivät vieneet asiaa pidemmälle. Nuorempi poliisi kysyi vanhemmaltaan että miksi Neil Young saa jatkaa toimiaan vailla mitään sanktioita ja vanhempi poliisi vastasi: "Se on Neil Young. Se vetää mitä haluaa." "
T.S. S L A Y E R
10.11.2005 13:25:15

Sen takia kun se on Neil Young. Se vetää tasan mitä se haluaa.

Ei noi oikein täysillä napannut nuo biisit. Ja nyt IHAN varmasti tulee sellaista kommenttia että kuuntelen vain paskaa.
wrshredder
10.11.2005 13:58:00
"Neil Young jäi kiinni seksistä ala-ikäisen tytön kanssa, poliisit huomauttivat asiasta Youngille mutta eivät vieneet asiaa pidemmälle. Nuorempi poliisi kysyi vanhemmaltaan että miksi Neil Young saa jatkaa toimiaan vailla mitään sanktioita ja vanhempi poliisi vastasi: "Se on Neil Young. Se vetää mitä haluaa." "
hoho! aloin nauraa..

Ei noi oikein täysillä napannut nuo biisit. Ja nyt IHAN varmasti tulee sellaista kommenttia että kuuntelen vain paskaa.
Ei muuten tule. eihän noi vedä hernettä nenään mistään!
juu, aika mitäänsanomatonta musaa,, siinä kohtaa kun se naikkonen laulo(ynisi) mukana niin meinasin kyllä nukahtaa., ihan hemmetin syvällistä settiä oli juu.
Romantikkoitkijät#23
Soundi lähtee käsistä
Tarkastaja
10.11.2005 14:43:04
Ei muuten tule. eihän noi vedä hernettä nenään mistään!

Miksi pitäisi? M.netissä puolet keskusteluista menee pilalle turhilla eipäs/juupas mun isällä on isommat kuin sun isällä väitelyillä, jotka eivät johda tasan yhtään mihinkään. Jokaisella on oikeus mielipiteeseen ja omasta mielestähän se on aina oikea.
SuperJeesus
10.11.2005 16:45:14
Jokaisella on oikeus mielipiteeseen ja omasta mielestähän se on aina oikea.
Paitsi jos on väärässä, niinkuin muutama tässä ketjussa.
Yllä oleva kirjoitus on kärjistetty, sisältää kirjoitusvirheitä ja pitää tuskin paikkaansa. Ropnoa nam!
NHR
10.11.2005 16:55:58

Soitteleehan se kitaraa joskus showssa esim. niissä "tuutulauluissa". Ja kerran se soitti musiikkivieraan kanssa jotain.

Muistan joskus nähneeni Conanin myös Maxin paikalla rumpujen takana, eikä se tainnut ihan täysin kädetön rumpalinakaan olla. Mutta kitaraa tuo kai pääasiassa soittelee.
Pellestä taikuriksi muuttuu aika hitaasti; ehkei siihen riitä elinaikani.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)