Tsugu Way 26.10.2005 23:32:06 | |
---|
Kukaan ei oo nähny casabalncaa :) Mää olen kattonu. Oli vieläpä aivan asiallinen, vaikka ikää sillä alkaa jo olla. Citizen Kanea en jaksanu ku puoleenväliin, vaikka kuinka pinnistelin. Niin, en tiedä onko ne klassikoita, mutta yhtään Matrixia en oo kattonu. Jos se ei svengaa, se ei ole minkään arvoinen. (Duke Ellington) |
HaloOfFlies 27.10.2005 00:37:27 | |
---|
Avaruusseikkailu 2001 Delta-jengi Likainen Harry First they steal your mind and then they steal your soul |
wrshredder 27.10.2005 16:56:14 | |
---|
Mulla samat, lisään vielä Star Wars(kaikki) ohhoh! olet välttänyt näkemästä Star warsit ,aika vaikee homma kyllä. :) etkö tykkää vai miksi? Romantikkoitkijät#23 |
JCM 27.10.2005 16:58:35 | |
---|
ohhoh! olet välttänyt näkemästä Star warsit ,aika vaikee homma kyllä. :) Onhan tuo:) etkö tykkää vai miksi? Ei kai hän voi tietää kun ei ole nähnyt:) Mullakin on moni jäänyt näkemättä, siis klassikoista.. mutta monta on tullut katsottuakin. |
wrshredder 27.10.2005 17:00:23 | |
---|
Ei kai hän voi tietää kun ei ole nähnyt:) Ainii!! STUPID MEE!! aarhhg :D Romantikkoitkijät#23 |
Käyttäjätunnus 27.10.2005 17:49:10 (muokattu 27.10.2005 17:50:29) | |
---|
Kummisedät Avaruusseikkailu2001(vaikka on ollu varmaan 3 vuotta nauhalla:D) Resevoir Dogs Platoon Apocalypse Now Tähtien Sota episodit 1-3(eikä kyllä välttämättä kiinnostakaan!) Taru Sormusten Herrasta 1 ja 3(eikä kyllä tosiaankaan kiinnostakaan!) Niin siis ohan noita paljon mut nää nyt tuli ekana mieleen. Ja Pacinon ja Nicholsonin tai vaikkapa De Niron vanhoja leffoja ois kyllä nastaa nähdä... "Informaatio ei ole sama kuin tieto. Tieto ei ole sama kuin viisaus. Viisaus ei ole sama kuin totuus. Totuus ei ole sama kuin kauneus. Kauneus ei ole sama kuin rakkaus . Rakkaus ei ole sama kuin musiikki. Musiikki on kaikkein parasta!" -Frank Zappa |
hannaya 27.10.2005 19:00:49 | |
---|
Luulen että kohdallani pääsisi helpommalla kun luettelisi mitkä klassikot olen nähnyt. :/ Kyllä on niin monet jäänyt katsomatta, mm. ne Star Warsit, minkä mahdollisuutta joku jo tuossa ylempänä ihmettelikin. :) Tuntematon Sotilas. En oo koskaan jaksanut katsoa loppuun asti, se on aika tylsä. Sama juttu, viimeisinä kolmena itsenäisyyspäivänä olen kyllä kovasti yrittänyt. :) Ich bin die Osternhase ;) |