Aihe: Mikä DVD-soitin kannattaa hankkia?
1 2
Kimmo72
19.10.2005 15:58:18
Lidlissä oli aikoinaan soittimia 50euroon ja kahden (vai peräti kolmen) vuoden takuulla. Kyllä siinä soitin itsensä maksaa takaisin.

Juu mulla on tämmönen SilverCrest. Toiminu noin vuoden ilman mitään vikaa ja toistaa kyllä kaiken mitä sinne tunkee.
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan. "She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
Alpha
19.10.2005 21:42:50
Juu mulla on tämmönen SilverCrest. Toiminu noin vuoden ilman mitään vikaa ja toistaa kyllä kaiken mitä sinne tunkee.

Mllon sama juttu tuon Unitedin kanssa. Toiminu jo pari vuotta ja toistaa kaiken...
Mechanizm
19.10.2005 21:47:51

Mulla on kanssa tuommoinen. Ensimmäinen meni takuuseen viikon sisään mutta tuo on toiminut jo kohta vuoden moitteetta. Mielenkiintoinen laite kaikenkaikkiaan, siihenhän kaksi eri porukkaa on tehnyt omia firmwarejakin. Itse asensin italopoikien tekemän.
Suomalainen ottaa vaikka peräruiskeen, jos sen saa ilmaiseksi.
mantyla
19.10.2005 22:00:29

Mistä tälläisiä saa? Onko pitkä takuu?

Markantalosta ostin pari vuotta sitten, maksoi muistaakseni 69€. Toistaa VCD, SVCD ym.
juuso a
19.10.2005 22:18:00

Mulla on Unitedin DivX soitin. Ihan jees toimii mutta en taija silti suositella. Noissa on meinaan niin paljon maanantaikappaleita joukossa. LG on kovasti kehuttu ainakin Afterdawnissa. Aattelin ittekin että jos vaihtaisi joko LG:n tai Philihipsin vastaavaan värkkiin.
V*ttu jeei!!!
SiwamieS
19.10.2005 22:28:03
LG DVX8651:n oon omistanut tässä reippaan puoli vuotta. Hyvä peli, ei ole ongelmia ollut. Jonkun yksityisen tyypin tekemän firmwaren päivittelin netistä, tuli lisää valintoja setuppiin ja divx-tekstit isommaksi jne. Hintakaan ei ollut paha, olisko tuo jotain 90e maksanut. Nuo kaikki LG:n DVX8_51 -mallit on vissiin pohjimmiltaan samoja vehkeitä eri kuorissa.. AFK:n halpis-dvd-soitin (huuto.netistä 40e) oli tuota ennen eikä siinäkään kyllä ikinä mitään ongelmia ollut. Vaihdoin vaan kun piti saada divx-tuki yms. mössöä..
They're coming to get you, Barbara!
Juuso.
24.10.2005 16:03:12
Lähes mikä tahansa dvd-asema tietokoneeseen, kaikki leffat toimii eikä maksa paljoo...
I wish you a broken heart and a happy new year.
Tympee Huttunen
24.10.2005 22:25:08
Alkaa vaaka kallistua tämän LG:n suuntaan. Vielä olisi noin kuukausi aikaa pohtia syntyjä syviä ja soittimen valintaa.

Tietokoneen dvd-asema ei tässä tapauksessa käy allekirjoittaneelle.
Minä Mikä sua vaivaa Mauri? Onko sulla tauti?
oulukyllosa
24.10.2005 22:37:31

Mulla on United,ostin sen siksi kun se oli halpa ja sai helposti aluevapaaksi ja pääsi kattoo jenkkikoodi-musiikkiDVD:itä.

Kertokaapa missä on vika,sama vika ollu alusta asti:Levyn pyöriessä kuva ja ääni alkavat mennä eri tahtiin,mitä pitemmälle mennään sitä pahemmaksi tilanne menee.Kun pysäytän levyn Pauselle ja jatkan taas Playllä, tilanne on normalisoitunu.Vituttaa rämplätä musiikkia kattoessa pauselle ja takas.DVD on kytketty Scarttilla stereoihin,mutta pelkästään television äänenkin varassa katsellessa ja kuunnellessa tilanne on sama.

Niin,älkää ostako Unitedia,minulla on tuon em. vian lisäksi muitakin pikkuvikoja ja helvetin kovaääninen vehje ja hidas vastaamaan kaukosäätimen pyyntöihin.
-play some skynyrd, man!-
Tympee Huttunen
27.10.2005 10:01:57
Nyt tulikin mieleen, että kannattaisikohan hankkia samantien polttava dvd-soitin? Näitähän on erilaisia. Osassa on ilmeisesti kovalevykin jne?
Minä Mikä sua vaivaa Mauri? Onko sulla tauti?
-Spade-
27.10.2005 11:38:27
Nyt tulikin mieleen, että kannattaisikohan hankkia samantien polttava dvd-soitin? Näitähän on erilaisia. Osassa on ilmeisesti kovalevykin jne?

Mielestäni kannattaa. Niiden hinnat taitavat lähteä jostain 200 eurosta. Esim. oma LG:ni ( http://www.lgenordic.com/cgi-bin/surf.cgi?id=1094 ) maksoi 199 € ja siinä on kahden vuoden takuu.

Kovalevyllisiäkin on saatavana, mutta ne ovat aika paljon kalliimpia.
Ohan se varma.
Kosminen
27.10.2005 18:56:20

Mie ostin kesän alussa ensiksi Eltax-merkkisen romukasan ja se meni vaihtoon jo ekana päivänä. Vaihdoin sen panasonicin soittimeen ja olen ollut tyytyväinen. Ainut huono puoli on se, että ei toista DVD-audiota, eikä sitä toista(sacd?). Kannattaa nyt ainakin tarkistaa, että on kaikki optiset/koaksiaalilähdöt sun muut.

Hei. Mikä tuossa sun Eltaxissa oli vikana?
"Älkää pelätkö niitä, jotka tappavat ruumiin mutta eivät kykene tappamaan sielua. Pelätkää sen sijaan häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin." (Matt. 10:28) Kalamies#16 >-)))>
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)