Aihe: U2 Conanin erikoisvieraana tänään
1 2 3 4
T.S. S L A Y E R
12.10.2005 11:07:17

Ja miksi Conan ei laskenut Triumph The Insult Dogia niiden lipunjonottajien kimppuun, siinä olisi ollut niiiiin hyvä kohde.

Conan on vissiin ite murha U2-fani ni eihän niitä saa loukata.
Järvihirviö
12.10.2005 11:43:28
U2 on aina hyvä.
MV
12.10.2005 12:42:15
Paskaa...Bono=lol.
Huomenta, moro, päinää, iltaa, öö!
Jkob
12.10.2005 13:18:08
Ja miksi Conan ei laskenut Triumph The Insult Dogia niiden lipunjonottajien kimppuun, siinä olisi ollut niiiiin hyvä kohde.

Mielestäni vielä hauskempaa on ollut eräät Conanin itse tekemät vierailut, esim. Kanadan rajavartiolaitoksella ja sillon kun mies koitti myydä autoaan joka paikkaan. Enpä ole ennen nähnyt että Taurusta laitetaan Ferrarilla käyntiin.

Radiossa sanottiin muuten että amerikan yhdysvalloissa eli usa:ssa oli tullut juuri ulos se jakso jossa conan on sitä mieltä että näyttää Haloselta. Eli ehkäpä jo ens viikolla Suomessa näkyy.
Omena ***seessä pitää homot loitolla
depe
12.10.2005 14:27:59
Itse kyllä kans ihmettelen U2:n suosiota ja etenkin sitä Bonon arvostusta, siis musiikillisesti. Hienoa siis kuitenkin jos lahjoittaa rahaa kehitysmaihin jne.

Mä just haluaisin tietää, että paljonko se Bono oikeasti on lahjoittanut köyhille, vai onko koko homma vaan puheen tasolla ja siinä että käy laulamassa "ilmaiseksi" jossain Live8:ssa. Viittasin tähän jo tuolla $10.000 nahkahousu-kommentillakin. Nekin rahat olisi voinut lahjoittaa nälkäänäkeville tai ostaa vaikka halvemmat bökät.

Tarkoitus ei sinänsä ole arvostella Bonoa, kova rokkarihan mies on. Ei tässä itsekään juuri rahoja lahjoitella. Vähän vain on mun mielestä ristiriitainen henkilö.
Ilman hauskaakin voi olla alkoholia.
juuso a
12.10.2005 14:42:35

Pitäähän sitä maailmanparantajia olla, viis siitä miten paljon ne on lahjoittaneet rahaa omasta pussistaan. Ja U2 on hyvä bändi. Pitkä ura takana ja kaikenlaista ovat musiikillaan kokeilleet. Ei siis ihme että Bono nauttii niin suuresta arvostuksesta. Taidanpa katsoa uusinnan kun jäi eilen Conani väliin.
V*ttu jeei!!!
Folcce
12.10.2005 15:40:31
Sen jälkeen kun aloin seuraamaan, eka kerta kun pitää jättää väliin katsominen. Ei vaan pysty.
Music's my life, Moxey.
kede
12.10.2005 16:26:19 (muokattu 12.10.2005 16:27:22)
Pointti tän ketjun aloituksessahan oli se, että ajattelin ilmottaa, että telkusta on tulossa jotain musiikkipainotteista, jos joku haluaa sen katsoa eikä ole tätä noteerannut. En mikään hurja U2-fani ole itsekään, mutte livemusa telkusta on aina bueno. Ja silti moni katsoi tarpeelliseksi tulla ilmoittamaan tähän ketjuun, että on pakko jättää katsomatta. Nerokasta... :)
elbowski
12.10.2005 16:47:21 (muokattu 12.10.2005 16:48:00)
Oli hyvä jakso, U2 toimii aina.

E. Alkusketsi oli parhautta!
Let's burn this motherfucker like a roman candle!
IMIK #25 | Kelpaisiko pastilli? | Bella Italia #2 | THV-Klubi #45
Läpistö
12.10.2005 16:51:26

Paskaa...Bono=lol.

Oot vaa kateellinen :F
"Treenaatteko te paljon" - No ei me oikeestaan koskaan. "Ai onko se niin että lahjattomat harjottelee?" - No joo.
Wk
12.10.2005 17:00:33
Alku oli hauska, mutta muuten vaikutti huonolta jaksolta.. kaikenlisäks digiboksi rupes protestoimaan joten ei tullut katsottua loppuun...
...koska kiviäkin kiinnostaa
Rattata
12.10.2005 17:08:04
Hyvin ne veti. U2:lla on hyviä biisejä, joo.

On se nyt jumalauta, kun paskaa pitäisi vaan puhua, tai muuten on jeesustelija. Bono puhu täyttä asiaa, piste. Ja vaikutusvaltainen mies on, että hyvä vaan kun aukasee sen suunsa.
valametti olj hajonna muanantaena nii laetettiin kunnon paskoo sisälle nii sammu sitten. THV-klubi #8
carnation
12.10.2005 17:14:41
Bono sentään tekee jotain, toisin kuin täällä ne pari vääräleukaa jotka kaivavat nokkaa ja välillä muniansa ja vittuilevat M.netissä kuinka Bonolla on naurettavat lasit ja se on muutenkin ihan tekopyhä homo ja tekee paskaa populistista maailmanparannusmusiikkia. Joo joo.
"Oon käyny Cindy Lauperin keikalla, mut se oli niin hyvä ettei tarvi enää koskaan mennä uudestaan." (Perttu, Big Brother)
Lähikauppias
12.10.2005 19:02:18

Mä just haluaisin tietää, että paljonko se Bono oikeasti on lahjoittanut köyhille, vai onko koko homma vaan puheen tasolla ja siinä että käy laulamassa "ilmaiseksi" jossain Live8:ssa. Viittasin tähän jo tuolla $10.000 nahkahousu-kommentillakin. Nekin rahat olisi voinut lahjoittaa nälkäänäkeville tai ostaa vaikka halvemmat bökät.

Tarkoitus ei sinänsä ole arvostella Bonoa, kova rokkarihan mies on. Ei tässä itsekään juuri rahoja lahjoitella. Vähän vain on mun mielestä ristiriitainen henkilö.

Enpä usko että Bono on paljonkaan rahaa lahjoitellut. Rahaa lahjoittamalla kun ei ratkaista kehitysmaiden ongelmia. Sekin raha loppuu joskus, ja mitäs sitten tehdään?

Bono on sen sijaan tehnyt paljonkin työtä esim. Conanissakin mainitussa Jubilee 2000 -kampanjassa (nykyään sillä taitaa kyllä olla eri nimi), jonka tarkoituksena on/oli pyyhkiä pois kehitysmaiden velat. Tämä tarkoittaisi sitä että maat tulisivat toimeen (ei ehkä heti, mutta ainakin omaisivat paremmat mahdollisuudet siihen) ihan omalla kansantaloudellaan, eivätkä kaikki tulot menisi 300-prosenttisesti velkojen lyhennykseen.

Bono on tehnyt hyvin paljon esim. lobbaustyötä, noin kuuluisan ja arvostetun rock-tähden kun on melko helppo päästä tapaamaan aika vaikutusvaltaisiakin poliittisia päättäjiä. Ja takoa niille sitten järkeä päähän.

Ja sekin, että Bono käy ilmaiseksi laulamassa Live8:ssä tuottaa varmaan enemmän rahaa kuin mitä Bono pystyisi itse lahjoittamaan, vaikka ökyrikas ehkä onkin.
www.johnnysuperhero.tk
Rock over London, rock on Chicago.
wrshredder
12.10.2005 20:18:15
Alku oli hauska, mutta muuten vaikutti huonolta jaksolta.. kaikenlisäks digiboksi rupes protestoimaan joten ei tullut katsottua loppuun...

Nuo laitteet on muuten suoraan helvetistä..
Romantikkoitkijät#23 "Those who danced were thought to be quite insane by those who could not hear the music" - Angela Monet
depe
12.10.2005 23:59:03
Ihan aluksi täytyy todeta, että U2 tekee hyvää musiikkia, Bonolla on hienot lasit ja nahkahousut, ja menisin heti keikalle, jos erehtyisivät kerrankin tänne pohjolaan.

Enpä usko että Bono on paljonkaan rahaa lahjoitellut. Rahaa lahjoittamalla kun ei ratkaista kehitysmaiden ongelmia. Sekin raha loppuu joskus, ja mitäs sitten tehdään?

Ei toki lahjoituksilla mitään ratkaista. Mutta jos mietit, että mitä se köyhyys aiheuttaa esim. Afrikassa tällä hetkellä. Joka päivä kuolee lukematon määrä ihmisiä vain siksi, ettei heillä ole esim. kaivoa, josta saisi puhdasta vettä. Mun mielestä se on kuitenkin kohtalaisen erikoinen ajatusmalli, jos ajatellaan, että ei Afrikkalaisille kannata mitään lahjoittaa, koska ei se ratkaise näitä ns. ongelmia lopullisesti. Joka hemmetin kaivo ratkaisee aika monta ongelmaa.

Lähinnä tämä nyt liittyy siihen, että on tullut viime aikoina ajateltua sitä, että miten itse asiassa me tavalliset länsimaiset ihmiset voitaisiin joka päiväisillä pienilä teoilla estää edes yhden ihmisen kärsimykset. Vaikkapa vain syömällä jotain halvempaa ja laittamalla ylimenevät rahat johonkin kehitysapuun tms. Eikös parilla eurolla ruoki jo pienen kylän, jos _vähän_ liioitellaan. ;)

Mutta tottahan se on, että jos ne velat vaikkapa annettaisiin anteeksi, niin sillä olisi paljon merkittävämpi vaikutus...

Bono on tehnyt hyvin paljon esim. lobbaustyötä, noin kuuluisan ja arvostetun rock-tähden kun on melko helppo päästä tapaamaan aika vaikutusvaltaisiakin poliittisia päättäjiä. Ja takoa niille sitten järkeä päähän.

En usko, että sillä on mitään merkitystä, jos Bono käy vänisemässä joillekin G8-johtajille. Kyllä ne on sen verran sivistynyttä porukkaa, että ne nämä hommat tietää. Eri asia vaan sitten on, että kiinnostaako niitä velkojen anteeksiantaminen tai köyhyyden poistaminen, koska ei se edistä juurikaan heidän etuaan. Ennemin näkisin Bonon & co. merkityksen siinä, että he tuovat näitä asioita yleiseen tietoisuuteen toiminnallaan.

Ja sekin, että Bono käy ilmaiseksi laulamassa Live8:ssä tuottaa varmaan enemmän rahaa kuin mitä Bono pystyisi itse lahjoittamaan, vaikka ökyrikas ehkä onkin.

Mä en vaan voi sille mitään, että nämä julkkisten hyväntekeväisyyskampanjat, konsertit yms. herättävät tietyissä tilanteissa välillä hilpeyttä. Jengi käyttää tuhansia euroja, että matkustelevat (esim. suomesta) U2:n keikoille kuuntelemaan, kuinka Bono saarnaa köyhyydestä nahkahousuissaan. Teemu Selänne käy muutaman kerran morjestamassa lapsia lastenklinikalla sen sijaan että ostaisi sen seitsemännen Ferrarinsa sijaan 20 keskoskaappia jne.

Sorry offtopic, jatkettakoon Conanin merkeissä...
leka
13.10.2005 00:08:16
Eli siis jos ei lahjoita koko omaisuuttaan pois, on pelkkä paskaa puhuva jeesustelija?

Missä raja menee? Saako Bono ostaa uudet farkut jos vanhoihin tulee reikä? Vai pitääkö nekin rahat lähettää afrikkaan? Kelpaahan sitä nyt vähän rikkinäisissäkin vaatteissa kulkea.
JAZZ OUT WITH YOUR ASS OUT!
Lähikauppias
13.10.2005 00:49:09

Ihan aluksi täytyy todeta ... jatkettakoon Conanin merkeissä...

Olet myös oikeassa, enkä näin ollen väitä vastaan. Mutta mäkin oon. Jee! Ollaan kaikki!
www.johnnysuperhero.tk
Rock over London, rock on Chicago.
Järvihirviö
13.10.2005 01:00:44
En mikään hurja U2-fani ole itsekään, mutte livemusa telkusta on aina bueno. Ja silti moni katsoi tarpeelliseksi tulla ilmoittamaan tähän ketjuun, että on pakko jättää katsomatta. Nerokasta... :)

M.net on juuri tästä erittäin hieno paikka!
depe
13.10.2005 10:14:55
Eli siis jos ei lahjoita koko omaisuuttaan pois, on pelkkä paskaa puhuva jeesustelija?

Monen mielestä on varmaan näinkin. En sano, että itse olisin tätä mieltä. Mutta kyllä tästä maailmasta löytyy näitä paskaapuhuvia jeesustelijoitakin ihan tarpeeksi. Kovasti puhutaan maailman parantamisesta, mutta heti kun ei rahat riitä ostamaan Dieselin uusinta mallia olevia farkkuja, kun isi ei anna rahaa, niin joudutaan kuivaamaan kyyneleitä tyynyn pieleen... saatikka että pitäisi luopua jostain...

Myönnä pois, Bono on Jeesus(telija). ;) Bono & U2 & valtava rahaatuottava ja maailmaakiertävä bisneskoneisto yhdistelmä ei ole kovin uskottava maailmanparantaja. Menee lähinnä samaan luokkaan Mariah Careyn kanssa, hähä! Esim. Bob Geldof ryysyineen on aika paljon uskottavampi, tosin se varmaan johtuu siitä, kun sillä ei ole rahaa, tai sitten se piilottaa ne paremmin.

Tuleekos tämä U2 Conan muuten uusintana?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)