Aihe: Pulkkinen DVD 7.10.2005
1 2 3
Dunga
11.08.2006 12:19:30
Voikos tuota Push the riveriä ostaa mistään? vai oisko pitäny nauhottaa kun se TV:stä kerran tuli.

Ei tietääkseni voi ostaa. Itseltä taitaa löytyä videolta jos jaksaisi etsiä.
Paskallakin on tekijänsä.
kyseinen
11.08.2006 12:28:25
Ja siihen kopiovastaavaan en kyllästy ikinä. Tiedän, se on typerää ja huonoa, mutta minä saatana huvitun

Niin kuule huvittuu moni muukin. Eikä kyllästy koskaan. Kaikki Pulkkisesta pitävät kaverini ovat aivan mehuissaan miehestä. Omasta mielestäni kopiovastaava on varmaankin paras yksittäinen sketsihahmo koko suomalaisen TV-komedian historiassa. Ei tuu hauskempaa hahmoa mieleen. Oli todellinen pettymys, kun kolmannella kaudella häntä ei enää ollut.

Otetaan esimerkiksi se 2. kauden jakso, jossa kaveri soittaa hädissään lomalta Suomeen ja haukkuu työkaverinsa lyttyyn syyttäen mistälie diskoiluista ja lanteenketkutuksista. Ihan kuningas tykitystä. Aivan uskomatonta verbaliikkaa.
Ei se kesällä haittaa
Dunga
11.08.2006 12:35:03
Ellen ihan väärin muista, on yksi Kopiovastaavan huikeimmista tapauksista saunailtakommellus. Taisi mies kopioida perseestään peflettejä (?)

"Älä kossske, se on minun lonkero!"
NHR
11.08.2006 12:36:05

Otetaan esimerkiksi se 2. kauden jakso, jossa kaveri soittaa hädissään lomalta Suomeen ja haukkuu työkaverinsa lyttyyn syyttäen mistälie diskoiluista ja lanteenketkutuksista.

Ja eikö se vielä siihen loppuun sanonut jotain siihen suuntaan, että kunnei saa lomallakaan olla rauhassa? :D
Mun alemmuuskompleksinikin on huonompi kuin kaikilla muilla...
Rattata
11.08.2006 12:36:18 (muokattu 11.08.2006 12:40:41)
Ellen ihan väärin muista, on yksi Kopiovastaavan huikeimmista tapauksista saunailtakommellus. Taisi mies kopioida perseestään peflettejä (?)

"Älä kossske, se on minun lonkero!"

Meinaatko tätä: http://www.youtube.com/watch?v=Rmf7f1ZmA1M

Yksi parhaista.

"Mitä sä höristelet siinä, mitä sä livottelet tuolla lailla. Onko sulla ripulit taas, meet ilman peflettiä saunaan taas ripuloimaan." :D
M.A.C.H.O. #11
Dunga
11.08.2006 12:43:50
Meinaatko tätä: http://www.youtube.com/watch?v=Rmf7f1ZmA1M

Yksi parhaista.

"Mitä sä höristelet siinä, mitä sä livottelet tuolla lailla. Onko sulla ripulit taas, meet ilman peflettiä saunaan taas ripuloimaan." :D

Hoho!!! + Ihan huikeaa tykitystä kokoajan :---D

"Mitäs sä noin monta kaljaa otat sinne saunaan, oot kohta hirveessä juubaloisessa?"
Isodee
11.08.2006 13:01:05
E: Ja kopiovastaavaa ei tosiaan Pulkkisen kolmoskaudella tainnut enää näkyä, tai siis ainakin jossain vaiheessa jäi pois, en tiedä oliko kesken kauden vai ei.

Kopiovastaavan taru päättyi toisen tuotantokauden jälkeen, loppias-special nimellä esitetty "don´t push the river" kopiovastaava saa vihdoinkin avun Eugenilta mahavaivoihinsa ja se lopettaa hienosti kopiovastaavan seikkailut.

Aivan loisto hahmo, don´t push the river on tullut katsottua pienessä nousussa useamman kymmenen kertaa ja aina se jaksaa naurattaa...
NHR
11.08.2006 13:16:29

Kopiovastaavan taru päättyi toisen tuotantokauden jälkeen, loppias-special nimellä esitetty "don´t push the river" kopiovastaava saa vihdoinkin avun Eugenilta mahavaivoihinsa ja se lopettaa hienosti kopiovastaavan seikkailut.

Pahus, kun mulla oli tuo elokuva ja muutama muu Pulkkis-jakso varmaankin juur sillä kasetilla, mikä on nyt kateissa. :(
Isodee
11.08.2006 13:17:57
Pahus, kun mulla oli tuo elokuva ja muutama muu Pulkkis-jakso varmaankin juur sillä kasetilla, mikä on nyt kateissa. :(

Luulisi että kunhan 3:s pulkkis-dvd tulee niin siinä on mukana tämäkin..Hope so.
NHR
11.08.2006 13:43:39

Luulisi että kunhan 3:s pulkkis-dvd tulee niin siinä on mukana tämäkin..Hope so.

Onko niillä kahella ekalla muuten mitään jännää ekstramatskua mukana?
aikavaikea
11.08.2006 14:25:29
Onko niillä kahella ekalla muuten mitään jännää ekstramatskua mukana?

Tuollapa jotain infoa:
http://www.discshop.fi/shop/ds_prod … fi&subsite=movies&&ref=
http://www.discshop.fi/shop/ds_prod … fi&subsite=movies&&ref=

Jari on meijjän kylän poikia. :-)
There ain't no need for ya. Go straight to hell boys!
Tempura
11.08.2006 14:34:47
On näissä vähän bonustauhkaa mukana. Ykkösessä oli paljon pilallemenneitä ottoja, sekä pilottimateriaalia yms. Kakkosessa on näköjään bonustauhkaa myös, mukaanlukien joku joulujakso. Kyllä se river varmaankin kolmoseen tulee, tuskin pitää huolehtia.

"Älä koske siihen kuppiin se on minun kuppi se ruutukuppi se ei ole sinun ruutukuppi se on minun kuppi"
THV-Klubi #7 Romantikkoitkijät #12
NHR
11.08.2006 14:38:54

Tuollapa jotain infoa:

Heh joo, noi Antin koekuvauspätkät ois ainakin mielenkiintosia varmaan.

Asiaa... :)
kyseinen
11.08.2006 14:59:18

Senkin kemiläinen! Rotta!
Ei se kesällä haittaa
Nieby
11.08.2006 19:18:36
itellä ois ygöne ja kagone tän sarjan deeveedeistä.. monennellas se on se Pulkkinen-"elokuva" mis on se yks nainen mukana?
Ritsie
11.08.2006 22:08:47
itellä ois ygöne ja kagone tän sarjan deeveedeistä.. monennellas se on se Pulkkinen-"elokuva" mis on se yks nainen mukana?

Jos tarkottelit tuota Don´t push the river- pätkää, niin sitä ei mistään DVD:ltä löyvy. Valitettavasti.
Onks se Webster joku sukkis? -Maistro
Veikko
11.08.2006 22:26:46
Puhtaaksipiirtäjä Mauri on kanssa loistava!

Yritysvideon kuvaksissa:

MAURI
Ei ole pelkoa vai? Mähän pääsen pian johonkin lyhytleffaan, alan diivailla ja vonkaan loppukaronkassa kuvaussihteeriä. Mitäs sitten tehdään? Mun ego karkaa lehdistötilaisuudessa käsistä, mä alan puhua taiteilijan vapaudesta… sanon että näyttelijä on yleisön nöyrä palvelija? En tarvitse rahaa, tärkeintä ovat aplodit! Sitäkö täällä nyt halutaan? Vaadin kantapöytää kuppilaan kuin kuppilaan, ja messinkikylttiä: 'Tässä istuu Mauri, koomikkojen koomikko. Parempi saada huono hautakirjoitus kuin joutua hänen maalitaulukseen.' Pannaas palaveri käyntiin ny
"Herra on minun paimeneni - Mister is my cowboy!" -Jukka Emil Vanaja
Pelsi
12.08.2006 12:24:32
Tietysti Kopiovastaava ja Mauri ovat loistavia, mutta itse pidän myös Äänimies Eskosta ja Paska-autoromantikosta. Pitäisikin katsoa äkkiä tuo ensimmäinen kausi loppuun ja ostaa se toinen.
Mä mustat velhot oon!
Nieby
12.08.2006 12:46:30
Jos tarkottelit tuota Don´t push the river- pätkää, niin sitä ei mistään DVD:ltä löyvy. Valitettavasti.

faaaaak! miks helevetissä ei löydy? se on hiton hyvä.. loistava se kohta ku löytyy se kopiokone sieltä tallista..! ja se ku se naikkonen tippu siitä paareilta sinne metikköön! ultimaattinen.. njoo..
Dunga
12.08.2006 13:08:33
ja se ku se naikkonen tippu siitä paareilta sinne metikköön!

"Kyllä sudet sen sieltä syövät."
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)