-septimisti- 19.09.2005 11:59:16 (muokattu 19.09.2005 12:06:21) | |
---|
Mulla oli tää sama, 93' on se vuosiluku. Eka EA Sportsin NHL-peli. Tätä ennen oli ilmestyny vaan se peli missä maajoukkueet mukana. Jep, mä jotenkin muistelisin että ainakaan pelin kannessa ei mainittu mitään vuosilukuja. Se oli vaan Nhl hockey, vuosiluku sinäänsä pitää paikkansa sillä seuraava olikin sitten nhl94. Saattaa myös olla että se mun peli oli jenkkiversio tms. Pitää kanssa mainita segan All stars hockey'95 joka mulla oli megadrivelle. Tota pitäisi kanssa päästä koittamaan emulaattorilla kun ei voi junnu-ikäisen septimistin arvioihin pelin hyvyydestä luottaa. Sen muistan että grafiikka oli parempaa kuin EA:n peleissä ja pelaajat isompia. Äänimaailmakin oli todella komea ja pelissä oli jopa taklaus jossa äijä lensi kunnolla puolivoltin selälleen. Siinä pystyi myös pyörittämään kunnolla ylivoimaa, sillä äijät pitivät paikkansa kunnolla. Pakilla (leetch) suoraan syötöstä olikin aika kova juttu, varsinkin jos pääsi pyörittämään viidellä kolmea vastaan. Ainoa juttu että muuten maaleja ei tullutkaan kuin pakilla lämäämällä tai luistelemalla laidasta ylös ja syöttämällä one-timerin maalin edustalle. Semmonen pikkuinen olennainen asia kuin tallennus puuttui myös, pelasin mä silti kerran playoffit kokonaan läpi aina stanley cup voittoon asti. |
Julmettu 19.09.2005 12:13:33 | |
---|
Eihän noi tappelut ollu yhtikäs mitään. Megadriven nhl hockeyssä (ea:n peli, ei muistaakseni ollut vuosilukua ollenkaan) kentälle tuli iso lätäkkö VERTA kun toinen pelaaja mättämisen jälkeen kaatui, samoin kun joku loukkaantui. Oli muuten tosi hyvä peli, siinä oli kaikenlaisia hienouksia kuten pelaajien esittelyitä ja matsin hehkutuksia ennen peliä sekä TOINEN sivusta oleva kuvakulma joka näkyi vain pause tilassa. Ai ai muistoja Pitsburgh oli kuolettavan kova jengi: Tocchet - Lemioux - Jagr teki hirmuista tuhoa. Joo mutta 95:ssa oli nerokasta, jos kolme pelaajaa sai peräkkäin/samaan aikaan jäähyn oli kentällä sitten ainoastaan 2 pelaajaa. Eli mahtavimmillaan peli oli siis 2 vs 2, kun oikein tuli molempien pelaajien jäähyiltyä. |
HaloOfFlies 19.09.2005 13:36:40 (muokattu 19.09.2005 13:37:25) | |
---|
Joo mutta 95:ssa oli nerokasta, jos kolme pelaajaa sai peräkkäin/samaan aikaan jäähyn oli kentällä sitten ainoastaan 2 pelaajaa. Eli mahtavimmillaan peli oli siis 2 vs 2, kun oikein tuli molempien pelaajien jäähyiltyä. Moniko muistaa Brett Hull Hockeyn? Itse muistan erittäin hyvin kun tuota pelasin. Tuntui silloin todella jännittävältä ja ihmeelliseltä kuunnella selostusta tietokoneelle tehdyssä jääkiekkopelissä. First they steal your mind and then they steal your soul |
Tympee Huttunen 19.09.2005 13:39:00 | |
---|
Moniko muistaa Brett Hull Hockeyn? Itse muistan erittäin hyvin kun tuota pelasin. Tuntui silloin todella jännittävältä ja ihmeelliseltä kuunnella selostusta tietokoneelle tehdyssä jääkiekkopelissä. Minä muistan. Tosi hyvä peli oli. Hauskaa, että kaikki muut pelaajat olivat numeroita "Number sixteen hits the puck", mutta Brett Hull oli tietenkin Brett Hull "Brett Hull scores!!!" Tulikin juuri lämpimiä muistoja pelistä. Pavel Bure oli kovin hyökkääjä. Minä Jos tarvitset magnetofonia, sohvakalustoa, putkiradioita, ota yhteyttä. Ilmaista tai halpaa. |
-septimisti- 19.09.2005 13:39:06 | |
---|
Täytyy sanoa että ei noita jäähyjä vielä kymmenenkään vuoden päästä osata ihan fiksusti tehdä. Nhl2k5:ssä ei voi saada enää lisää rangaistuksia kun pelaa kolmella viittä vastaan. Sanomattakin lie selvää että viikate viuhuu. |
Dunga 19.09.2005 13:49:00 | |
---|
Hitto kun tekisi mieli hankkia tuo uusin versio, viimeksi taisin pelata 2001 vuoden peliä. Mutta mites, onko porukka pelannut tuota Eastside Hockey Manager 2005:ttä? Jos, niin kertokaapa vähän mielipiteitä. Oh man, I shot Marvin in the face.
IMIK #4
Romantikkoitkijät #24 |
Julmettu 19.09.2005 14:12:20 | |
---|
Tuli tuosta eastsidesta mieleen, notta onkos tässä 06:ssa mukana vielä tämä Dynasty- homma? Jos on, niin onko ees mitenkään parantunu (sitten '04). Ite tuolla 04:sella tykkäsin sitä jurnuttaa, hyvää viihdettä... |
HaloOfFlies 19.09.2005 15:51:39 (muokattu 19.09.2005 15:59:02) | |
---|
Hitto kun tekisi mieli hankkia tuo uusin versio, viimeksi taisin pelata 2001 vuoden peliä. Mutta mites, onko porukka pelannut tuota Eastside Hockey Manager 2005:ttä? Jos, niin kertokaapa vähän mielipiteitä. Kyllä ainakin minä jäin koukkuun tuohon uusimpaan EHM:ään kun sen hankn. Syksyllä pitäisi tulla päivitys, joka sisältää tuon uuden palkkakattosysteemin. Se julkaistaan yhdessä pelin pohjoisamerikkalaisen version kanssa. Sitä tässä odottelen sitä päivitystä. Hobby Hallin sivuilta löysin tietoa tuosta uudesta NHL 2006-pelistä: 14. inkarnaatio EA Sportsin NHL -pelistä tuo pelattavaksi jokaisen NHL-joukkueen ja niiden lisäksi joukkueita Euroopan liigoista. Valikoiden ulkoasu on uudistunut. Legendaarisen NHL 94 -pelin esimerkillinen pelaamisen hauskuus on pidetty mielessä 06-versiota kehitettäessä. Kaikki vanhat ja uudet tehostesysteemit ovat käytössä. Sekä ukkoa että kiekkoa voi ottaa ja mättää monella eri tavalla riippuen, paljonko voimaa on kasassa. Ja kiekko - kun se tulee pahaan kohtaan voimalla, on ukkosi laakista kanveesissa. Kiekkoa voit myös käyttää piruiluun - tykitä aitiossa olevien pojujen mehut kumoon, siitä ne tykkää! Ja kentällä, pyydä syöttöä, käske joukkuetoveria laukaisemaan, kutsu puolustukseen apujoukkoja tai järjestä maalintekopaikkoja. Kiekollisena liikkuminen on helpottunut edellisistä versioista. Vetotähtäin-uudistus helpottaa tähtäimistä maaliteossa. Analogitikulla (Trick Stick) voit toteuttaa nöyryyttäviä kikkavetoja. Maailman suurin pelaajaryhmä odottaa haastettasi internetissä - loggaa verkkoon ja heitä hyvästit arjelle. Lataa itsellesi uusia kokoonpanoja ja tarkkaile tilanteesi kehittymistä tulostauluilta. Täysin suomenkielinen selostus Mika Saukkoselta, Timo Jutilan osuvalla kommentoinnilla höystettynä! Taustamusiikkina raikaa raskas rock ja muutenkin viihdearvoon on panostettu. Jos olet pelannut Tiger Woods PGA -golfpeliä, olet varmaan kokeillut GameFace-toimintoa, jolla voit luoda hämmästyttävän paljon itseltäsi näyttävän pelaajan. Peli-ilta alkaa yleensä lapsellisilla naamatalkoilla, mutta mikäs sen mukavampaa kun päästä kaukaloon ja näyttää tutulle naamalle, miten kovaa oman maalin takana taklataan. Tilasin perjantaina pelin ja odotukset nousivat pilviin luettuani tuon. Pääsisipä jo pelaamaan *sormet syyhyää* Varsinkin tuo kiekolla vittuilu kuulostaa erittäin hyvältä. First they steal your mind and then they steal your soul |
Turder 19.09.2005 17:22:50 | |
---|
Hidastuksia tulee pelin katkoilla. Ne käsittelevät ottelun huippuhetkiä tai viime vaihdon parhaita paloja. Voit siis nähdä vaikka kolmannen erän puolivälissä maalin ekasta erästä tai hienon yläriman toisesta erästä. Pelin jälkeen tulee sitten koko pelin highlight -pätkä, jos vaan haluaa katella. Laitevaatimukset (PC), minimi: -Windows 2000/Xp -1,0GHz -128Mt RAM -1,7Gt -8 nopeuksinen dvd-rom -32Mb näytönohjain -DirectX 9,0 -56.6Kbps yhteys nettipeleihin -näppis, hiiri tai peliohjain. Q: What do you get when you play a country song backwards? A: You get your truck back, your dog back, your beer back, your wife back... |
Dunga 19.09.2005 18:47:56 | |
---|
Tuli sitten hankittua tuo. Pari peliä kerkesin pelata ja on kyllä addiktoivaa toimintaa. Silloin kun minä viimeksi EA:n lätkää pelasin tulivat tappelut automaattisesti, nyt niille on oma nappulakin joka herätti heti mielenkiinnon. Aikamoista sähläystä kyllä oli, kun eivät nappulat ole vielä ihan hallussa mutta voitinpa äsken silti Torontolla Ottawan 6-3. Oh man, I shot Marvin in the face.
IMIK #4
Romantikkoitkijät #24 |
HaloOfFlies 19.09.2005 19:35:33 | |
---|
Hidastuksia tulee pelin katkoilla. Ne käsittelevät ottelun huippuhetkiä tai viime vaihdon parhaita paloja. Voit siis nähdä vaikka kolmannen erän puolivälissä maalin ekasta erästä tai hienon yläriman toisesta erästä. Pelin jälkeen tulee sitten koko pelin highlight -pätkä, jos vaan haluaa katella. Laitevaatimukset (PC), minimi: -Windows 2000/Xp -1,0GHz -128Mt RAM -1,7Gt -8 nopeuksinen dvd-rom -32Mb näytönohjain -DirectX 9,0 -56.6Kbps yhteys nettipeleihin -näppis, hiiri tai peliohjain. Loistavaa! First they steal your mind and then they steal your soul |
Dunga 19.09.2005 20:32:25 | |
---|
Vähän kyllä häiritsee kun hidastuksissa näytetään usein esim. räpsätorjuntoja ja kaikki kudit näyttävät vain kimpoavan räpylästä eikä moni jää kiinni. Oh man, I shot Marvin in the face.
IMIK #4
Romantikkoitkijät #24 |
Jag 20.09.2005 18:19:13 | |
---|
94 ja 95 rulaa edelleen. Kaverin kanssa tietty. Harmmittaa etä olen jo kerinnyt luopumaan noista. Tuorein hallusani oleva EA änäri onkin vuojelta 98. Olisiko aika päívitykseen. Löytyykö netti-peli mahdollisuus tosta uusimmasta? "Ei mun tarvi ku mä oon kitawristi"-Andy McCoy |
Stradlin 21.09.2005 00:48:58 | |
---|
Miksköhän Mika Saukkosen naamaa ei näytetä noissa mainoksissa? Aina joku pahvi siinä edessä... Btw, '98:ssa oli parhaat tappelut, niissä sai oikeesti tehdäkin jotain, eikä vaan rämpyttää nappuloita, Ain't It Fun? |
Tempura 21.09.2005 07:22:33 | |
---|
Harmmittaa etä olen jo kerinnyt luopumaan noista. Tuorein hallusani oleva EA änäri onkin vuojelta 98. Olisiko aika päívitykseen. Löytyykö netti-peli mahdollisuus tosta uusimmasta? Täh, hommaa ne ihmeessä takaisin. Mikään ei ole parempaa kuin pelata kaverin kanssa NHL 95:ta. Siitä puuttuu vaikka mitä, mitä uusimmissa on, mutta tärkein on olemassa, mitä uusimmissa ei: järjetön hauskuus ja pelin osa-alueiden tasapaino. Siinä pystyy puolustamaankin järkevästi, joten kaverin pitää nähdä vaivaa päihittääkseen taitavaa puolustuspeliä pelaavan pelaajan. Kurkoa. Joku kyseli EHM2005-pelistä. Ei voi järki käsittää pelin laajuutta. Se on valtavan massiivinen peli, ja siinä on mukana niin monta asiaa kuin vain jaksaa ajatella. Muutama homma on vähän vielä epätasapainossa - mutta voi olla niinkin, että olen turhantarkka nipottaja. Ilman muuta rahansa arvoinen. Itse pelaan siinä Tapparalla ja kiroan, kun hyviä nuoria menee NHL:ään. Sitten pitää paikkailla jollain Latvian lupauksilla. Viikon päästä ilmestyy kunnon megapäivitys, joka päivittää pelin jenkkiversion (ilmestyy 27.päivä) tasalle. Samalla korjataan loputkin pikkubugit ja viilataan pelitasapainoa. THV-Klubi #7
Romantikkoitkijät #12 |
Rakkikoira 21.09.2005 07:25:37 | |
---|
Miksköhän Mika Saukkosen naamaa ei näytetä noissa mainoksissa? Aina joku pahvi siinä edessä... Se on ihan hyvä kyllä. Minkäköhän takia Jutin naamaa ei ole peitetty... :) En kerro teille sitä. Olen mukava, komea ja muutenkin v*ttumainen ihminen. |
aivokuolio 21.09.2005 12:24:41 | |
---|
Minkäköhän takia Jutin naamaa ei ole peitetty... Ei sitä voi peittää ku se on niin iso. mustan huoneen testi. |
Turder 21.09.2005 14:23:02 | |
---|
Mitä enemmän pelaan, sen enemmän se antaa. Muutamia hyviä yksityiskohtia pullahtaa silloin tällöin esille mm. McCaben jäätävä vantaimer viivalta nasahti Theodoren kypärään pudottaen ukon jäähän. Uusintafilmi rullas ja selostaja pisti parastaan! "He didn't saw that laserbeam!" Tätäkin voi helposti kustomoida peliasetuksilla. Tässä on vielä hakusessa asetukset, joilla saisi mahd. realistiset pelit. 2006 on oikeastaan vain päivitys 2005:sta, yleisilme ihan sama, pelaajien tasot samat jne. Ainoastaan pikku mokia on korjailtu ja lisätty uusia juttuja. Paha miinus on kyllä suoraan syöstöstä tulevat maalit. Kone tekee sellaset 60-70% maaleistaan näin. Kaksykkösessäkin pitää ottaa aina kiekotonta miestä ja antaa kiekollisen vetää. Jos ahdistelet kiekollista, pistää kaveri poikittaissyötön, molari heittää "hasekit" ja kaveri nostaa maalin kattoon. Q: What do you get when you play a country song backwards? A: You get your truck back, your dog back, your beer back, your wife back... |
-septimisti- 21.09.2005 14:43:38 | |
---|
Nuo liukusäätimet ovat kyllä paholaisen keksintö. Mikä siinä on että peli pitäisi osata itse virittää toimivaksi? Pro evolution soccerissa ei tarvitse kuin valita pelin kesto sekä vaikeustaso. Eilen tuli mätettyä taas pitkästä aikaa nhl2k5:sta ja hermothan siinä taas meni kun peli on epätasapainossa vaikka slidereita vääntäisi mihin asentoon, ehkä en vaan osaa. Esimerkiksi pelkästään maalivahdeille on viisi erilaista slideriä, mutta en silti saa maalivahdeista realistisen tuntuisia. Sliderit ovat seuraavan laiset: Goalie Goalie anticipation Goalie wrap-around Goalie cover depth Goalie saves Jokaiselle vaatimattomat 20 pykälää (muistaakseni). Ohjekirja tai peli ei tietenkään kerro mitä esimerkiksi goalie saves käytännössä tarkoittaa. Entä mihin suuntaan cover-depthiä pitää säätää jos haluaa maalivahtien pelaavan syvemmällä? |
Dunga 21.09.2005 16:04:07 | |
---|
Miksköhän Mika Saukkosen naamaa ei näytetä noissa mainoksissa? Aina joku pahvi siinä edessä...
Ei se taida olla saukkonen, ääni on ainakin minusta vähän erilainen. Oh man, I shot Marvin in the face.
IMIK #4
Romantikkoitkijät #24 |