Aihe: The Ring MTV3 klo 21.15
1 2 3 4 5
Dunga
29.08.2005 15:24:10
Itselle kyllä tuo ykkösosa maistui, kakkosen länsimaaversio oli tosiaan jotain aivan kamalaa... kakkaa siis.
Oh man, I shot Marvin in the face. IMIK #4 [Kyllä lähtee]
Chrissie
29.08.2005 16:27:35
Sellisti: Juuri se. Tiesin, että huonosti käy, joten en vain pystynyt katsoon. Loppujen lopuksi en tiedä mitä kaikkea siinä sitten näkyi...
Ei musiikkia ilman hiljaisuutta. "Another day, another wish: don't want my life to be like this..." Client - Radio
"They won't love you like I do." Apollo 440 - Pain in Any Language
Arcane
29.08.2005 16:32:13
"tukka silmillä oleva pikkutyttö" ei ole enää kovinkaan pelottava.

Minä en ymmärrä mikä siinä pelottaa. Se on Kaunassakin lähinnä huvittava, varsinkin sen äänen kanssa.
Kalamies #31 >-)))> THV-klubi #37
Juugeli
29.08.2005 16:34:04
Minä en ymmärrä mikä siinä pelottaa. Se on Kaunassakin lähinnä huvittava, varsinkin sen äänen kanssa.

Tekijät katsoivat Hohdon ja olettivat suoraan että pikkytytöt = pelottavia?
Here we are nowhere, nowhere left to go/Here we are nowhere, maybe that's where we belong - Jake Burns
IHKK #3, IMIK #28, Bella Italia #8 Pastilli?
ekikoo
29.08.2005 16:37:08 (muokattu 29.08.2005 16:37:40)
varokaa, kuulin että jos katsoo sellasen videon mikä siinä leffassa näkyy niin kuolee seitsemän päivän päästä!

ähä... huoh
Iron Maidenin Stranger in a strange land+ Deja vu+ Dream Theater jolta loppuu ideat= Strange deja vu
FatSam
29.08.2005 16:46:02 (muokattu 29.08.2005 16:46:39)

Aika hyvähän tuo on. Parempi mielestäni kuin se japanilainen. Ja muutenkin nuo Hollywood-versiot noista japsikauhuista on melkein järjestään parempia. Tai no, ainakin viihdyttävämpiä katsoa.

Eiku mitäs nyt tuli puhuttua. Tottakai alkuperäiset versiot on AINA parempia, paitsi jos alkuperäinen versio on amerikkalainen. Silloin luonnollisesti muun maalainen versio vie voiton. Kaikki mitä Hollywoodissa koskaan on tehty on paskaa. Ja eikös SOAD ole Hollywoodista? No paskaa sekin, sanon minä.
Joskus ilmestyy vuosituhannen thrash-levy.
Juzzu
29.08.2005 16:57:39
Eiku mitäs nyt tuli puhuttua. Tottakai alkuperäiset versiot on AINA parempia, paitsi jos alkuperäinen versio on amerikkalainen. Silloin luonnollisesti muun maalainen versio vie voiton. Kaikki mitä Hollywoodissa koskaan on tehty on paskaa. Ja eikös SOAD ole Hollywoodista? No paskaa sekin, sanon minä.

ämerikkäläiset ei osannu "paritellen" -sarjaa tehdä.
miscage
29.08.2005 17:09:44
Ihan ok, mutta ei laisinkaan pelottava. Johtuu varmaan siitä että en ole säikkynyt yhtään ainutta leffaa varmaan 7 vuoteen. Ärsyttävää.
Gays are silent.
FatSam
29.08.2005 17:11:07

Tästä en voi tietää, koska en katso homo sarjoja.
FatSam
29.08.2005 17:23:10

Ihan ok, mutta ei laisinkaan pelottava. Johtuu varmaan siitä että en ole säikkynyt yhtään ainutta leffaa varmaan 7 vuoteen. Ärsyttävää.

Mä kyllä välillä pelkään noita kauhuleffoja. Mikä on ihan hyväkin asia. Sehän niiden yksi tarkoitus lienee. Vaikkei tuo Grudgekaan mikään loistelias ollut, kyllä siinä yöunet meinasi mennä. Se Grudge 2 (Ju-On 2) oli kyllä paskin ja sekavin leffa mitä on viime aikina tullut katsottua.

Ei liity varsinaisesti asiaan, mutta kiinnostaisi kovin tuo The Skeleton Key, onko joku jo nähnyt? Vissiin sellaista psykologista kauhua The Othersin tapaan, ainakin jossain arvostelussa luki.
Rattata
29.08.2005 17:33:42
Aika hyvähän tuo on. Parempi mielestäni kuin se japanilainen. Ja muutenkin nuo Hollywood-versiot noista japsikauhuista on melkein järjestään parempia. Tai no, ainakin viihdyttävämpiä katsoa.

Kaunassa ainakin amerikkalainen ei ole paljon mitään verrattuna japanilaiseen. Tässä Ringissä taas amerikkalainen on parempi. Mä itse vaan niin harvoin pidän sellaisesta Hollywood-meiningistä, ja varsinkin kauhuleffoissa se ärsyttää suunnattomasti. Mutta Ringissä sitä ei onneksi pahemmin ole.
Kahville? THV-klubi #8
dictatorsh*t
29.08.2005 17:35:39
Ai hitto, pitääpä katsoa.
Hell-o to all of your swinging parts!
Bluesmies
29.08.2005 17:49:27
Voisi katsoa uudestaan, jos saisi enemmän irti nyt. Pelottava se ei ollut minusta lainkaan ja siksi petyinkin eka kerralla.

Samat sanat! Siis tuossa leffassa ei kyllä ole yhtään mitään pelottavaa!! Mielestäni tuo on enemmänkin draama, kuin kauhu. Jännittävä draama, ei tod. kauhu! Muutenkin mielestäni paska leffa. :)
http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=17&t=97721&o=0&co=0
MrHands
29.08.2005 18:46:11

tai
The Office (UK) vs The Office (US)

Kumpi voittaa?

paitsi jos alkuperäinen versio on amerikkalainen.

Esimerkiksi mikä? Ei tuu nyt tähän hätään mitään mieleen.

Ja eikös SOAD ole Hollywoodista? No paskaa sekin, sanon minä.

Olen samaa mieltä.
vexu
29.08.2005 18:57:33

The Ring on kyllä erinoaminen kauhuleffa ja selvästi parempi kuin alkuperäinen japsiversio. Tullut vain jo useaan otteeseen nähtyä niin ei taida tänään vittiä töllöstä katsoa. Jenkkien osa 2 oli kieltämättä taas jotain aivan uskomatonta tuubaa... hauska sinällään kun ohjaajana oli mies kahden japsiosan takaa. Tosin myös hänen Ringu 2 oli kehno.

Nythän on ollut juttua, että The Ring 3 vielä tehtäisiin. Budjetti olisi vain paljon vaatimattomampi ja muutenkin hommaa vedettäisiin pienimuotoisempaan suuntaan. Näinhän oli myös Ringu 0:ssa, joka olikin kohtuullisen mielenkiintoinen.
On a long enough timeline, the survival rate for everyone drops to zero.
Jag
29.08.2005 19:18:11

Vitsi ku tulee "myöhään". Pitää vissii uudelleen opetella ton VHS än käyttö.
"Ei mun tarvi ku mä oon kitawristi"-Andy McCoy
riimu
29.08.2005 19:26:16
Japsiversio tuosta on todella hyvä. Olihan tämä amerikkalaisten säätö ihan katsottava ja ok myöskin, tosin ei läheskään yhtä pelottava.
Let us go in; The fog is rising.
Chimera
29.08.2005 19:37:16
Ei taida jaksaa katsoa enää neljättä kertaa, alun perin kun ensimmäistä kertaa katsoin niin olihan se vallan kiinnostava ellei jopa jänskä vaikkei nyt vielä pelottavuuden kynnystä ylittänyt lähimainkaan. Kauna oli minulle näistä kahdesta jänskempi, toisin kuin useimmille muille. Ring 2 kävin katsomassa elokuvissa ja se nyt oli vaan saman idean turhaa venyttämistä.
Turha surra tänään kun huomenna menee kuitenkin vielä huonommin - K. Viikate THV-klubi - #25
Frequency
29.08.2005 20:18:08
Kauhu ei oikein uppoo ja ei tämäkään. Tylsä oli mulle ja totaalinen repeäminen tuli kun se hevonen juoksi sinne mereen. :P
Pää on hassu laite, kun se on rikki, niin looginen ajatteluketju heittää häränpersettä.
aku.miettinen
29.08.2005 20:19:07
Aika paska elokuva. Ei tuossa ollut mitään pelottavaa, pikemminkin alkoi haukotuttamaan.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)