Aihe: Idols 2008
1 2 3 4 598 99 100 101 102
this1sux
15.12.2008 00:23:41
Vaikka "kaikkien aikojen Idols" näyttikin välillä höpöhöpötouhulta, niin kyllä finaalikolmikko oli meikästä parempi mitä koskaan Suomessa ennen. Puhumattakaan finaalinelikosta, jos Anna-Kaisa ois ollu siinä.
lalalaa
Bacchus
15.12.2008 00:54:10
Ihan taatust tilastoja vääristellään. Voisi tehdä poliisitutkinnan ja tarkastella paljonkon Annan ääniä lipsahti tuolle tekokaupalliselle Koopille. Tai voi olla myös että Elisa Oyj tahallaan ohjasi "ylhäältä käsin" tekstarit Koopin tilille, koska Elisa Oyj:llä on aikamoinen hollantilaisomistus takanaan. Näin toimii viihdeteollisuus!

Ei kai tästä ole tulkittavissa, että teikäläinen oli oikeasti tämän pikkulikan takana? Ootko kännissä, vai hurttihumoristinen?;)
I consider myself a road man for the lords of karma - Hunter
Fuzzy Boner
15.12.2008 07:23:15
Tuliks toi juontaja koopista ulos?
jazzmies
15.12.2008 07:35:44
Ei kai tästä ole tulkittavissa, että teikäläinen oli oikeasti tämän pikkulikan takana? Ootko kännissä, vai hurttihumoristinen?;)

No ehkä vähän sarkastinen, vain kaksi olutta alla. Kiusasin lähinnä itseäni tällä bullshitillä. Mutta pitkästä aikaa saatiin voittajaksi oikea LAULAJA, eikä mikään teatteripelle tai piipittäjä. Annasta pidin ehkä kolme esitystä kaikista kuulluista ja loput 7 olivat lähinnä sävelhapuilua. Koopin kanssa luvut olivat toisinpäin, ainoastaan alarekisterissä oli hieman tekniikan puutetta ja ylävirettä. Hyvä joulua Idols-Suomi ja onnea HYVÄSTÄ valinnasta.
http://www.grapheine.com/bombaytv/bt.swf?code=32dbc83dce7fec0f0c50c548b44b9dbb
Tupuna
15.12.2008 07:55:16 (muokattu 15.12.2008 07:56:45)
Olin itse paikalla Idols-finaalissa luotsaamassa 16-vuotiasta serkkutyttöäni. 5 metrin päässä lavasta oltiin ja siitä jo välittyi fiilis, että nyt oli kyllä kyseessä ankein Idols-finaali aikoihin. Nuori sukulaiseni oli jopa itsekin sitä mieltä kaiken Idols-fanituksensa kanssa, että sellainen suuri pommi jäi puuttumaan. Jäähallissa kaikista suurimmat suosionosoitukset sai jatkuvasti ja aina vain Pete Parkkonen. Jäähalli repesi täysin, kun Pete astui alkunumerossa lavalle.

Eli kuka olikaan se suurin tähti? Jos Pete olisi ollut finaalissa, niin tunnelma olisi ollut jäähallissakin aivan toinen. Näin läheltä seuranneena sanoisin.

Ja livenä kun kuuli, niin Koop veti ehdottomasti paremmin kuin Anna. Mut Pete olis parhaimmillaan korjannut koko potin!

PS: Teini-ikäisiä Kalle-faneja oli hemmetisti paikalla. Eli kyllä silläkin sitä fanipohjaa on... 7: ikäisistä 15-vuotiaisiin.
ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! Musiikkiaiheinen blogini: http://tupuna.blogs.fi
sirdickyj
15.12.2008 09:28:24
Ja livenä kun kuuli, niin Koop veti ehdottomasti paremmin kuin Anna. Mut Pete olis parhaimmillaan korjannut koko potin!

No eikös tuo korjannut sen nytkin, kun pelkkä läsnäolo riitti orastavaan hysteriaan?

Toivottavasti et vain puhu mistään laulamiseen liittyvästä tuolla ton potin korjaamisen yhteydessä.
Enemmän tissiä näkyviin
--Tomppa--
15.12.2008 14:09:40 (muokattu 15.12.2008 14:10:12)
Oonko ainoa, jonka mielestä Patric Sarin oli kännissä tossa finaalissa?
Mutta se pääsi hyvään kotiin, hyvään kotiin se pääsi.. ihan varmasti se on hyvä koti mihin se pääsi, hyviä tyyppejä, mukavia poikia olivat.. hyvään kotiin, hyvään kotiin pääsi Marshall. - JCM
Zerzy
15.12.2008 15:01:43 (muokattu 15.12.2008 15:02:23)

Oonko ainoa, jonka mielestä Patric Sarin oli kännissä tossa finaalissa?

Mulle tuli sama mieleen...on siinä luultavasti ottanut vähän jännitystä lievittävää, kun oma biisi tulee ekat kerrat livenä.

Muutenkin jäi tuosta koko showsta lattea fiilis. Koopia ei oikein näyttänyt kiinnostavan ja repeili kesken biisin. Anna laulaa epävireisesti ja juontajakolmikko oli taas hulvattoman hauska. Ja heidän mielestään meininki tietysti todella supermahtava ja upea kuten aina.

Jep.
Musiikkimasiina
15.12.2008 15:07:01 (muokattu 15.12.2008 15:07:59)

Koopia ei oikein näyttänyt kiinnostavan ja repeili kesken biisin.

Joo itsekin huomasin tuon, mutta vähän hämäräksi jäi, mille se siinä naurahteli?

p.s. oon melkein sukua julkkikselle, nimittäin meidän luokalla on Koopin pikkuserkku!!111
Foxt
15.12.2008 15:40:38
Minä veikkaan että häntä alkoi huvittamaan kun falsetti jäi päälle.
Hannu H.
15.12.2008 16:11:45

Minä veikkaan että häntä alkoi huvittamaan kun falsetti jäi päälle.

Tai jos ibi näytti persettä yleisössä?
Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ.
Sperm Donor
15.12.2008 17:11:54
Pikkuhiljaa alkaa tämäkin keskustelu siirtyä asialinjalle :)
Jebe-
15.12.2008 17:23:39
Ainakin Somebody Told Me:n aikana Koop varmaan naureskeli sille, kun se meinasi aloittaa viimeisen kertsin liian aikasin. Tuli tauko ja Koop vetäs "Somebody told..." ja kohta lähti vasta kertsi kunnolla vimosen kerran. Sen aikana herraa ainakin vähän hymyilytti.
Und hallo everyone I'm amazing check me out!
Meadow
15.12.2008 17:47:57
Ei kun siinä ihan viimeisessä "vedossa" Koop naurahti kesken kaiken.
elbowski
15.12.2008 17:59:41

Mun mielestä syy oli selkeä, kappaleessa tuli hiljainen kohta ja yleisö rupesi kiljumaan suht kovaan ääneen. Tälle hän taisi naurahtaa.
Look, let me explain something. I'm not Mr. Lebowski. You're Mr. Lebowski. I'm the Dude. So that's what you call me. That or His Dudeness... Duder... or El Duderino, if, you know, you're not into the whole brevity thing...
Lennu
15.12.2008 20:58:12

Mun mielestä syy oli selkeä, kappaleessa tuli hiljainen kohta ja yleisö rupesi kiljumaan suht kovaan ääneen. Tälle hän taisi naurahtaa.

Tai jos se oli huumeissa.
Minen tiedä mitään, minussa on matoja!
south_of_heaven
15.12.2008 21:12:57

No on se melkoinen mysteerihurmuri.
Guitars are like assholes; Everybody has one.
Chips
16.12.2008 00:00:53
Tai jos se oli huumeissa.

Tais käyttää kannabista ja marihuanaa sekasin.
Rotuvaari
16.12.2008 03:09:34
Hieno finaali. Niin hieno, että sen voisi kiteyttää hyvinkin raamatulliseen kysymykseen:

Miksi Koop nauroi?
...niinkun sanotaan, minä sillonkun siitä oli sitä aikaa sillon kun pitää. Mä sanon sen suoraan, kun asiaa pitää olla niiku pitää olla, niiku se ounee mittää olla. Minä sanon sen suoraan, kun minä olen siel monessa ollu mukana. Tenho Tuisku
Johnson D
16.12.2008 09:30:48
Joko jossain keskustellaan, mistä Insomnia on kopioitu? Pieni Dejavu häivähti yhdessä kohtaa biisiä.
Se, kellä on kuollessaan eniten romua, on voittaja!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)