Aihe: Jääkiekon MM-kisat, Quebec City & Halifax, 2.-18.5.2008
1 2 3 4 597 98 99 100 101110 111 112 113 114
MV
15.05.2008 22:14:04
:D.... Ei kait tuohon voi muuta kuin nauraa.

Riemu vasta repesi noita kommenttien tilastotietoja katsoessa.
HaloOfFlies
15.05.2008 22:30:28 (muokattu 15.05.2008 22:40:12)

1) Karalahti on linnassa
2) Sain kymmenen yhtäaikaista sydäninfarktia tuon takia
3) Mertaranta kuolee jos se vielä huutaa nuin

4) Raipe pitäisi hakea Suomesta tuota peliä varten, koska nykyporukasta ei kukaan tuollaiseen syöttöön pysty

Kyllä minä oon tyytyväinen jos vaikka 10-0 voitetaan.

Sama täällä.

Jos Ruotsi tulee finaalissa vastaan niin tämä uusiksi

http://www.youtube.com/watch?v=BoK_bXpTQ4U&feature=related
"Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5
InYourFace90
15.05.2008 22:41:34
Huamenna huudetaan, kun Soomi voittaa Venäjän pojjat!
Muusikoiden.Net - Haista vi**u! Suomalaisten musiikinharrastajien kohtauspaikka.
hapan
15.05.2008 22:47:11

Ai että, ihan alkaa naurattamaan. Jotenkin vaan niin käsittämätön peli.
möyssy
15.05.2008 22:52:24 (muokattu 15.05.2008 22:53:02)

Lämmöllä muistellaan :D. Foban maali oli kyllä kylmää katsottavaa.
''Vedä käteen.'' - Kondensaattori
Seppo_Howitzer
15.05.2008 22:54:52
Disposable
15.05.2008 22:59:39

Voe herran jestas että tulipa kyllä paskat muistot verekkäänä mieleen. Nyt tiedän minkä videon etsin jos jossain vaiheessa nousee kusi Suomen pelistä, tai ylipäätään mistään, päähän. Aivan uskomatonta paskaa.

Mertsi oli kyllä tuossakin pelissä hyvin mukana. Ei se ole nuin tuulettanut vielä missään Suomen maalissa tässä turnauksessa.
"PS. Kirk on ihan hyvä kitaristi!" -EVH
DaKiller
15.05.2008 23:06:40

Riemu vasta repesi noita kommenttien tilastotietoja katsoessa.

Eipäs keskitytä epäolennaiseen.
Anonymous-jazz
16.05.2008 08:41:37 (muokattu 16.05.2008 08:42:33)

Kyllä vähän aavistelen siihen malliin että turpiin tulee ja selvin lukemin Venäjältä 4-1. Mutta jos näin käy niin kyllä Venäjä sen Kanadan pystyy paljon paremmin haastamaan kuin Suomi joka aina ottaa turpaan Kanadalta arvokisoissa kuin kisoissa. Sen sijaan pronssi on aina voitettu ja hopea hävitty ja mikä parempaa jos se pronssi voitetaan Ruotsia vastaan.

Mutta jos Venäjä kaatuu taas vuoden takaisen tyylisen jatkoajan jälkeen niin finaalissa tulee Kanadalta taas turpiin selvin numeroin.
"In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act" - George Orwell
Nimismies
16.05.2008 09:37:24
Voe herran jestas että tulipa kyllä paskat muistot verekkäänä mieleen. Nyt tiedän minkä videon etsin jos jossain vaiheessa nousee kusi Suomen pelistä, tai ylipäätään mistään, päähän. Aivan uskomatonta paskaa.

Tuo matsi oli jotakin absoluuttisen hirveää. Se tyrmistys ja vitutus tappiosta oli jotain niin sanoinkuvaamatonta, ettei sille löydy säädyllistä ilmaisua vieläkään.

Harmi kun tänään pitää junailla kohti työpaikkaa matsin aikaan, jää peli näkemättä.
Romantikkoitkijä #36. Senkin rontit. Nimismiehen blogi: Täällä näin.
Deg
16.05.2008 09:46:45

Vahva tunne, tänään nuijitaan itäinen naapurimme kaukojunaan kohti tsiperiaa. (Voivat pelata ronssimatsin vaikka vladivostokissa, ruottalaiset on siinä samassa junassa kuitenkin.)
Vaihoin jo.
DaKiller
16.05.2008 10:27:26

Kyllä vähän aavistelen siihen malliin että turpiin tulee ja selvin lukemin Venäjältä 4-1. Mutta jos näin käy niin kyllä Venäjä sen Kanadan pystyy paljon paremmin haastamaan kuin Suomi joka aina ottaa turpaan Kanadalta arvokisoissa kuin kisoissa. Sen sijaan pronssi on aina voitettu ja hopea hävitty ja mikä parempaa jos se pronssi voitetaan Ruotsia vastaan.

Mutta jos Venäjä kaatuu taas vuoden takaisen tyylisen jatkoajan jälkeen niin finaalissa tulee Kanadalta taas turpiin selvin numeroin.

Eiköhän Ruotsi tuttuun tapaansa pinnistele itsenä finaaliin. Ja mikäs sen parempaa kuin Suomi - Ruotsi finaali. Venäjä kaatuu, kun jellonat jyrää. Finaalissa Ruotsi on kevyttä kauraa.
Bonham
16.05.2008 10:27:51
Vahva tunne, tänään nuijitaan itäinen naapurimme kaukojunaan kohti tsiperiaa. (Voivat pelata ronssimatsin vaikka vladivostokissa, ruottalaiset on siinä samassa junassa kuitenkin.)

Voitti olisi kovin kovin suuri iloinen yllätys... pelko toiseen suuntaan vahva...

Nyt olisi pakko miljoonamiesten ottaa suurempi rooli, muuten ei hyvä heilu.

Kunhan ei tulisi sitä jokavuotista yhden pelin notkahdusta juuri tässä paikassa...
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
vanttera
16.05.2008 10:47:01
Voitti olisi kovin kovin suuri iloinen yllätys... pelko toiseen suuntaan vahva...

Nyt olisi pakko miljoonamiesten ottaa suurempi rooli, muuten ei hyvä heilu.

Kunhan ei tulisi sitä jokavuotista yhden pelin notkahdusta juuri tässä paikassa...

Mun mielestä tuli jo Kanada-pelissä. Mä oon kyllä optimisti, veikkaan että Suomi vie aika puhtaastikin. Jotain 3-0, 4-1 tms. Hyvään aikaankin tulee toi peli, just siinä nousuhumalan aikoihin.

Son kyllä totta että ykköskentältä sopii odottaa enemmän. Koivukin ollut jotenkin lepsu, tosin väläytellyt aina välillä niitä maagisia syöttöjä, laiturit ei oo vaan saanut sisään. Peltosella varsinkin ollut kovia paikkoja melkeen joka pelissä, ei vaan osu. Ehkä ne on vaan vanhoja jo?
*h4liih*
DaKiller
16.05.2008 10:56:03

Son kyllä totta että ykköskentältä sopii odottaa enemmän. Koivukin ollut jotenkin lepsu, tosin väläytellyt aina välillä niitä maagisia syöttöjä, laiturit ei oo vaan saanut sisään. Peltosella varsinkin ollut kovia paikkoja melkeen joka pelissä, ei vaan osu. Ehkä ne on vaan vanhoja jo?

Peltonen on kyllä oikea työmyyrä mutta jotenkin tuo maalinteko ei ole onnistunut, ei sitten millään. SKoivu on tosiaan väläytellyt taitojaan aika ajoin ja ehkä parhaiten ajanut itsensä sisään joukkueeseen näistä vanhoista herroista. Eiköhän se kokemus ala näkymään itse kullakin, kun pelit kovenee ;)
Jag
16.05.2008 11:58:38

Pavel Bure tekee tänään viisi maalia + yhden oman maalin. Suomi häviää ihan varmasti.
EIKU
" toinen teoria on se että nykyisen (varmaan tuossa 90 luvun lopulla) tuli studioiden miksaus pöytiin sellainen "radio nova" nappi, jonka kaikkein rahanahnein tuottaja painoin pohjaa aina kun biisit nauhotettiin.. " - Trey
Anonymous-jazz
16.05.2008 12:06:18 (muokattu 16.05.2008 12:07:02)

Eiköhän Ruotsi tuttuun tapaansa pinnistele itsenä finaaliin

Tuota Kanadaa vastaan ei pistele. Svedut kun ovat tänä keväänä kaksi kertaa heikompia mitä normaalisti. Niin monta tähtipelaajaa sanoivat näistä MM-kisoista "nej tack".
"In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act" - George Orwell
Rattata
16.05.2008 12:06:54
Eiköhän se kokemus ala näkymään itse kullakin, kun pelit kovenee ;)

Näin minäkin uskon ja toivon. Ja paremman pelin meidän ykkönen jo viimeks pelas, ehkäpä nyt sitten olis aika pelata se huippupeli?

Aina on tietysti pieni pelko perseessä varsinkin kun on Venäjän tasonen joukkue vastassa. Mutta mä oon kyllä aina näissä tilanteissa optimisti vaikka katsoin juuri tuon historian hirveimmän häviön Ruotsille. Ja tosiaan huono peli ollaan jo pelattu niin ei tarvi enää sellasta pelata, ja toivottavasti ollaan niistä opittu.
Oceancalibra
16.05.2008 12:06:56
Tänään Suomi kaataa Venäjän ja alkaa kultakuume nousemaan vai?
Bongowing
16.05.2008 12:18:59
Pitkälti on kiinni myös Bäckströmin päivän suorituksesta Ovechkinien ja Seminien puhkoessa Suomen hataran puollustuksen keskustaa läpiajoilla ja kaksykkösillä. Viisikkopuollustuksen pitää toimia paremmin kuin tähän mennessä.
There is no ought from is.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)