Booligan 04.09.2008 15:50:13 | |
---|
Paul Gilbert Tavastialla 3.10! onhan sinulla jo lippu? |
DJKaaos 04.09.2008 16:41:44 | |
---|
Minä olen minä. |
Black Star 04.09.2008 22:46:47 | |
---|
Mako Heikkinen kehiin riistämään ja raastamaan sanon mää. Saavat saksalaiset kokea vähän fyysisyyttä. "Viinaa juodaan, korttia lyödään, naisia riiataan ja rähjäillään" |
Simo78 05.09.2008 09:34:22 | |
---|
Mako Heikkinen kehiin riistämään ja raastamaan sanon mää. Saavat saksalaiset kokea vähän fyysisyyttä. Kyllä mä lähtisin hakemaan onnea Rovaniemeltä Mika Nurmelasta!! Ainakin sais nauraa=). Oikeesti, synkältä näyttää. Ei meillä ole varaa noin monen avainpelaajan pois jääntiin. Mutta hei, voittihan se Kreikkakin em-kultaa... |
DJKaaos 05.09.2008 11:55:46 | |
---|
Oikeesti, synkältä näyttää. Ei meillä ole varaa noin monen avainpelaajan pois jääntiin. Mutta hei, voittihan se Kreikkakin em-kultaa... Ei synkältä, vaan sysimustalta. En tiedä missä maailmassa valmennusjohto elää, mutta tässä tilanteessa Eremenko juniorin poisjättäminen tuntuu käsittämättömältä. Kreikka voittaa vielä toisenkin kerran em-kultaa ennen kuin Suomi pelaa lopputurnauksessa. Minä olen minä. |
Van Hannes 05.09.2008 12:54:52 | |
---|
Suomi on pelannu hyvin saksaa vastaan viime vuosina, joten tästäkin tulee tasanen matsi... toivotaan niin. "There Can Be Only One Hannes" |
DJKaaos 05.09.2008 13:15:13 | |
---|
Suomi on pelannu hyvin saksaa vastaan viime vuosina, joten tästäkin tulee tasanen matsi... toivotaan niin. Kannattaa nyt kuitenkin ekana miettiä sitä, että minkälaisessa tilanteessa Saksan maajoukkue oli tuolloin 90-luvun lopussa ja 2000-luvun alussa, kun näitä kohtaamisia oli melko tiheästi. Saksan maajoukkue oli ja eli kriisissä tuohon aikaan. Minä olen minä. |
Ziggy Bubba 05.09.2008 13:52:22 (muokattu 05.09.2008 14:20:11) | |
---|
Manchester Cityn uudet omistajat uhoaa törsäävänsä Cristiano Ronaldoon jopa 170 miljoonaa euroa tammikuussa - vanha maailmanennätys (Zidane) on 76 miljoonaa... Hohhoijaa, aika älyttömäksi näyttää homma menevän taas - Abramovitsin meno näyttää näiden seikkien rinnalla ihan järkevältä. Saa nähdä mitä Real on valmis maksamaan "Crisusta". E: Musta tommonen "pikavoittojen" (tai pikapyttyjen) hakeminen isolla rahalla on aina jotenkin ankeaa - toivotaan että taas tulee todistetuksi vanha totuus "pelkällä rahalla ei saa menestystä"... |
Mustikkamuffinssi 05.09.2008 16:26:21 | |
---|
Onko porukka menossa tota Honka-Racing -matsia katsomaan? Voin jo kuvitella kun espanjalaiset hajoilee finskin tekonurmeen. kalamies#45 >-)))> |
Stradlin 05.09.2008 16:37:09 | |
---|
Antti Niemen lopettamispäätöksestä oli vähän ikävä kuulla, mutta toisaalta ihan hyvä ettei jäänyt väkisin rimpuilemaan puolikuntoisena niinkuin eräskin kymppipaikan taikuri. Jostain luin että Niemi jatkaisi kuitenkin Fulhamin valmennustiimissä. Mielestäni nyt eletäänkin ihan mielenkiintoisia aikoja Suomi-futiksessa, kun tämä ensimmäinen ulkomaiden liigoja kunnolla kolunnut sukupolvi alkaa (toivottavasti) siirtyä valmennuspuolelle pikkuhiljaa. Mahdolliset vaikutuksethan näkyvät vasta vuosien päästä, mutta innolla odotan sitä kun Niemi, Litti, Hyypiä & co. pääsevät kunnolla noihin valmennushommiin mukaan. "There are many dying children out there whose last wish is to meet me." - David Hasselhoff |
DJKaaos 07.09.2008 13:32:22 | |
---|
MM-karsinnat sitten pyörähtivät eilen käyntiin. Yllättävin tulos lienee tuo Itävallan voitto Ranskasta lukemin 3-1. Saksa murjoi odotetusti Liechtensteinin 0-6. Keskiviikkona sitten Saksa meillä täällä vieraana. Tommosia lukemia tuskin tulee - sen verran eritasoinen kuitenkin Suomen maajoukkue verrattuna tuohon Liechtensteiniin. Minä olen minä. |
Hargon 08.09.2008 10:37:59 (muokattu 08.09.2008 10:40:38) | |
---|
"Kun ihminen nukkuu, sille ei tapahdu mitään. Mutta kun se ei nuku, se voi saada vaikka kalan." |
Booligan 08.09.2008 11:44:58 | |
---|
niinkuin eräskin kymppipaikan taikuri. . Kuningasta ei pidä kenenkään arvosteleman. Paul Gilbert Tavastialla 3.10! onhan sinulla jo lippu? |
Stradlin 08.09.2008 13:47:41 | |
---|
Kuningasta ei pidä kenenkään arvosteleman. Littihän on itselleni ehkä suurin sankari ikinä ja sen takia ei olekaan enää kiva katsella tuota rimpuilua. Käsittääkseni miehelle olisi ajat sitten varattu paikka Ajaxin valmennusryhmästä, muistaakseni junnuakatemiasta. Litti olisi mielestäni voinut Van Bastenin tavoin siirtyä valmennuspuolelle jo vuosia sitten. "There are many dying children out there whose last wish is to meet me." - David Hasselhoff |
Hargon 08.09.2008 13:58:45 | |
---|
Kummasti se vaan sitä Suomen/Lahden peliä näyttää edelleen mukana ollessaan pyörittävän ja maaleja tekevän, vaikka joidenkin mielestä olisi joutanut eläkkeelle jo 10 vuotta sitten. "Kun ihminen nukkuu, sille ei tapahdu mitään. Mutta kun se ei nuku, se voi saada vaikka kalan." |
Stradlin 08.09.2008 14:28:03 | |
---|
Kummasti se vaan sitä Suomen/Lahden peliä näyttää edelleen mukana ollessaan pyörittävän ja maaleja tekevän, vaikka joidenkin mielestä olisi joutanut eläkkeelle jo 10 vuotta sitten. Nimenomaan mukana ollessaan. Tuo nyt muutenkin kertoo enemmän maajoukkueen ja Veikkausliigan tasosta. Litmanen parhaimmillaan oli kuitenkin vähän eri luokan pelaaja ja siksi olisi mielestäni voinut jo lopettaa peliuransa. Itse myös seurailen tuota manageri/valmennuspuolta jonkin verran ja kiinnostaisi ihan oikeasti nähdä Litmanen noissa hommissa, mieluummin kuin jatkuvasti puolikuntoisena pelaamassa ne neljä peliä vuodessa. "There are many dying children out there whose last wish is to meet me." - David Hasselhoff |
Anri8000 08.09.2008 18:28:28 | |
---|
Jostain luin että Niemi jatkaisi kuitenkin Fulhamin valmennustiimissä. Mielestäni nyt eletäänkin ihan mielenkiintoisia aikoja Suomi-futiksessa, kun tämä ensimmäinen ulkomaiden liigoja kunnolla kolunnut sukupolvi alkaa (toivottavasti) siirtyä valmennuspuolelle pikkuhiljaa. Mahdolliset vaikutuksethan näkyvät vasta vuosien päästä, mutta innolla odotan sitä kun Niemi, Litti, Hyypiä & co. pääsevät kunnolla noihin valmennushommiin mukaan. Tarkennuksena mainittakoon, että Niemi toimii Fulhamin Suomen pelaajatarkkailijana. Vaimo ei kuulemma päästä valmentajaksi ainakaan vuoteen kahteen. :) Mutta samaa odottelen itsekin, kansainvälisesti pelaajaurallaan menestyneitä valmentajia. On varmasti mistä ammentaa. Mutta jossain ollaan jo menty eteenpäin, kun alle 21-vuotiaiden maajoukkue taistelee EM-alkukarsitalohkonsa voitosta. Viimeinen karsintapeli on huomenna Sloveniassa. Paljon ei ole melua pidetty tästä taistelusta. "Kuse itep pääläriis,muiluuttaja! Min en lähet täältä kuk kilon paloina!" |
Roberto 08.09.2008 23:17:19 | |
---|
Paljon ei ole melua pidetty tästä taistelusta. Oli todella epäsuomalaista (=hyvä) jalkapalloa se Tanska-peli. Hieno meininki. Toppareille vähä malttia ni eiköhän se siitä... toisiaan ei sentään tarvis ajella. |
Black Star 10.09.2008 15:21:39 | |
---|
OI SUOMI ON! "Viinaa juodaan, korttia lyödään, naisia riiataan ja rähjäillään" |
laite 10.09.2008 15:25:52 | |
---|
Ja jos joltain meni vielä ohi, niin suomen pelihän näkyy tänään Voicen kanavapaikalta 20.00 alkaen. |