sub zero 06.08.2008 10:32:31 | |
---|
legendaarisimpia dubbauksia oli 90-luvulla se "kun ville otti cool bitsit esille niin kylläpä kaverit oli ihan ihmeissään" huile alimentaire et la nudité est la paix mondiale |
haunted 08.08.2008 08:37:06 | |
---|
Eniron uusi mainos ärsyttää jälleen. Eilen illalla tuli juuri ennen kun telkkarin sammutin ja aamulla heti kun avasin. Rasittaa kovasti myös minua, jos puhut siitä, jossa se tikka hoilottaa. Pelkästään tämän mainoksen takia joku voi ampua kaikki tikat ja käkilinnut Suomesta. Tää on mun koti! Tää on mun koti! |
Rakkikoira 08.08.2008 08:42:04 | |
---|
Rasittaa kovasti myös minua, jos puhut siitä, jossa se tikka hoilottaa. Pelkästään tämän mainoksen takia joku voi ampua kaikki tikat ja käkilinnut Suomesta. Juuri tämä. Ärsyttää myös se mainos missä koulupoika soittaa äidille "Mulla oli tosi kivaa koulussa, millainen päivä.. sulla oli" En nyt sanatarkkaa muista miten menee, mut se pieni väli tuossa ärsyttää kovasti. |
Mohla 08.08.2008 08:49:14 | |
---|
Jep. Eniron mainokset on jo pidemmän aikaa ottaneet päähän. Etenkin kun siinä tikkamainoksessa tulee se sama laulu pätkä kahdelta eri korkeudelta peräkkäin! Tuo mainittu tauko pikkupojan puheessa on kyllä aika ärsyttävä myös. Huom! On suuri todennäköisyys, että ylläoleva kirjoitus on sarkastinen. ...muttei tietenkään välttämättä. - - - - - - - - -
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charli |
jp8000 08.08.2008 09:54:31 | |
---|
Kukahan on keksiny Unikulman mainoksen.. On muuten aika naurettava mainos Although Kraftwerk has taken its part from my playlist, I will always love the music of JMJ. |
Ottoko 08.08.2008 10:31:13 | |
---|
Se Nelosella pyörivä Meidän isä on parempi kun teidän isä- mainos ottaa kyllä päähän. Behold bastard son.
I am the evil one. |
xulu 08.08.2008 11:40:39 | |
---|
IMEE PARHAITEN LÖYSÄÄ KAKKAA! the purity of German electronic music |
Mohla 08.08.2008 11:46:18 | |
---|
IMEE PARHAITEN LÖYSÄÄ KAKKAA! Öö.. Mitä? Huom! On suuri todennäköisyys, että ylläoleva kirjoitus on sarkastinen. ...muttei tietenkään välttämättä. - - - - - - - - -
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charli |
Shemhamforash 13.08.2008 16:16:00 | |
---|
Mistä ihmeen syystä mäkkärillä ja, ööh, Kulta Katriinalla on nyt ihan samanlaiset mainokset eetterissä? Molemmissa ihan samannäköinen nuoripari istuu ikkunan edessä (toinen kahvilassa, toinen mäkkärissä) ja poika alkaa haaveilla penskoista jne. Hämmensi. Sankarikoiran arvo myönnetään vuosittain koirille, jotka ovat toiminnallaan merkittävästi vaikuttaneet siihen, että maan etelä- ja itäosassa satelee paikoin vettä tai räntää. - teksti-tv |
Lennu 14.08.2008 12:05:18 | |
---|
Öö.. Mitä? En mä tiedä, mutta repesin hallitsemattomasti =D |
Tigerstedt 14.08.2008 12:13:37 | |
---|
Öö.. Mitä? Vaippamainos. Taitaa olla Pampersin tekele, jossa naisääni kertoo iloisella tonella kuinka kyseinen vaippa on parhaiten löysää kakkaa imevä vauvanvaippa. That's utter nonsense! |
sus 14.08.2008 17:01:02 | |
---|
Vaippamainos. Taitaa olla Pampersin tekele, jossa naisääni kertoo iloisella tonella kuinka kyseinen vaippa on parhaiten löysää kakkaa imevä vauvanvaippa. Ei voi olla totta! missä tämmösen voi nähdä? The swirling sound of the universe, streaming through your soul. The vibration of ALL, right here, right now...! |
DaKiller 14.08.2008 17:13:07 | |
---|
Vaippamainos. Taitaa olla Pampersin tekele, jossa naisääni kertoo iloisella tonella kuinka kyseinen vaippa on parhaiten löysää kakkaa imevä vauvanvaippa. Miten tän on voinu missata. Mä missaan aina kaikki parhaat. |
Disposable 14.08.2008 22:05:21 | |
---|
Vaippamainos. Taitaa olla Pampersin tekele, jossa naisääni kertoo iloisella tonella kuinka kyseinen vaippa on parhaiten löysää kakkaa imevä vauvanvaippa. Eheissss, tämähän olisi ihmiskunnan paras mainos ikinä! "PS. Kirk on ihan hyvä kitaristi!" -EVH |
Mohla 15.08.2008 08:41:47 | |
---|
Huom! On suuri todennäköisyys, että ylläoleva kirjoitus on sarkastinen. ...muttei tietenkään välttämättä. - - - - - - - - -
Tigerstedt 15.08.2008 09:13:45 | |
---|
Ei voi olla totta! missä tämmösen voi nähdä? Ite oon bongannut useammankin kerran tällä viikolla. Eiköhän se sieltä putkahda kun kyttäät tarpeeksi. Todellakin kuulemisen arvoinen mestariteos. That's utter nonsense! |
lurkki 15.08.2008 09:24:40 | |
---|
Discoveryn katsominen ihan ylipäänsä on tuskaisaa niiden omien "mainoksien" takia. Ei tuolla rotaatiolla pojat. "...Vanhoja piuhoja, liittimet päissä. Ties missä kolvi hukassa on..." |
sub zero 15.08.2008 11:12:45 | |
---|
pampersithan oli legendoja jo 1990-luvun alussa ("kerran me kokeiltiin toista vaippaa, mutta silloin pekka alkoi yöllä huutaa ja sen peppu oli nihkeen märkä. sitten me vaihdettiin taas pampersiin!" ), jolloin joku toinen firma (biolan?) teki parodian niistä, jossa vauva oli vaihdettu kukkaan huile alimentaire et la nudité est la paix mondiale |
Trendkeel 16.08.2008 20:38:30 | |
---|
Kaikki (paskasti) dubatut mainokset. "Alkoi ihan suunnattomasti GASittää kyseinen kitara! .. Sopii omaan käyttöön täydellisesti kyseinen kitara." -kloppis |"..mikä ei kuitenkaan tarkoita sitä, että kotona ei tippuisi pesää", Hetfield sanoo ja puhkeaa nauruu |
jigsore 17.08.2008 02:40:36 | |
---|
Joku bussimainos, missä slogan kuului: Siististi cool! seikkailumielellä ja leikkimielellä |