Rakkikoira 01.03.2010 08:09:52 | |
---|
Loistava loppu, oikea joukkue voitti, mutta väärä mies ratkaisi. Eric Staal voitti nyt Olympiakullan MM-kullan ja Stanley Cupin lisäksi, 25 vuotiaana. Onnea! Onnea myös Immoselle ronssista! Katellaan sitten 2014 taas. |
Hargon 01.03.2010 08:12:05 | |
---|
Miettikää sitä pillun määrää, minkä Sidney Crosby saa kanadalaisilta tytöiltä. Minä vahingossa koko allekirjoituksen. Onko hauskaa? |
Qsysi 01.03.2010 10:14:25 | |
---|
Tyytyväinen olin kyllä Kanadan voittoon, jos vaan ihan kuka tahansa muu olis sen ratkaisun tehnyt kuin Cindy. Perse. Ja Brodeur olissaanu pelata. Nih. I reject your reality and substitute my own! |
HaloOfFlies 01.03.2010 10:51:46 | |
---|
Qsysi: Tyytyväinen olin kyllä Kanadan voittoon, jos vaan ihan kuka tahansa muu olis sen ratkaisun tehnyt kuin Cindy. Perse. Ja Brodeur olissaanu pelata. Nih. Eiköhän Brodeur pelannut itsensä vaihtopenkille siinä alkusarjan USA-ottelussa. Ihan oikea mies siellä nyt oli maalissa, Luongo pelasi loistavasti sen jälkeen kun vaihdettiin maalille. Suomalainen sössii aina S.M.A.K.-jäsen #5 |
Bonham 01.03.2010 10:52:43 | |
---|
Hargon: Miettikää sitä pillun määrää, minkä Sidney Crosby saa kanadalaisilta tytöiltä. Yksi per tyttö...? Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
DirtyFingers 01.03.2010 11:04:42 (muokattu 01.03.2010 11:05:11) | |
---|
Hargon: Miettikää sitä pillun määrää, minkä Sidney Crosby saa kanadalaisilta tytöiltä. Mun mielestä SC on sen oloinen ettei tytöistä tykkää. E: Tai siis ainakaan pelkästään. Watch Out, We're Mad |
Sergei Fallinen 01.03.2010 11:34:59 | |
---|
hahaa, hävittiin aika nolosti USAlle. vähän myöhäs tulee viesti kun nyt juhlitaan pronssia jonain "voitettuna mitalina" taas kuten suomalaiseen mentaliteettiin kuuluu mut eihän sitä voi taas korostaa liikaa sitä mun riemuni määrää kun kaikki jotka täälläkin tsekkipelin jälkeen oli ihan varmoja että NYT SE KULTA TULEEM HÄÄTÄNÄM sai nenilleen oikein kunnolla. Puhukaa vielä et 95 toistuu joskus, hahaha=? kansainvälinen pelaajamateriaali my ass, hoho |
Hargon 01.03.2010 11:40:08 | |
---|
Bonham: Yksi per tyttö...? Kanadalaisilla tytöillä on kuulemma kaksi pillua. Toiseen laitetaan "maila" ja toiseen maila. Minä vahingossa koko allekirjoituksen. Onko hauskaa? |
Kre-per 01.03.2010 11:42:04 | |
---|
hahaa, hävittiin aika nolosti USAlle. vähän myöhäs tulee viesti kun nyt juhlitaan pronssia jonain "voitettuna mitalina" taas kuten suomalaiseen mentaliteettiin kuuluu mut eihän sitä voi taas korostaa liikaa sitä mun riemuni määrää kun kaikki jotka täälläkin tsekkipelin jälkeen oli ihan varmoja että NYT SE KULTA TULEEM HÄÄTÄNÄM sai nenilleen oikein kunnolla. Puhukaa vielä et 95 toistuu joskus, hahaha=? kansainvälinen pelaajamateriaali my ass, hoho Mut mehän voitettiin se mitali. Toisekseen musta tuntu, että suurin osa oli sen Tsekki-pelinkin jälkeen sitä mieltä, että parannettavaa löytyy PALJON. Tai sitten se olin vain minä. Taitaa Sergei itse olla hieman pettynyt :) way cool. respect to the monkey. |
Sergei Fallinen 01.03.2010 11:45:47 | |
---|
Kre-per: Mut mehän voitettiin se mitali. Toisekseen musta tuntu, että suurin osa oli sen Tsekki-pelinkin jälkeen sitä mieltä, että parannettavaa löytyy PALJON. Tai sitten se olin vain minä. Taitaa Sergei itse olla hieman pettynyt :) ai voitettiin? USAa vastaan varsinkin voitettiin. Kyllä kaikki paitsi kulta on hävittyjä mitaleita, etenkin kun taas kerran kaikki lähti ihan varmoina voittamaan koko paskan, ihan niin kuin TALVISOASSAKIM!1 |
Rhapa 01.03.2010 11:50:27 | |
---|
Sergei Fallinen: ai voitettiin? USAa vastaan varsinkin voitettiin. Kyllä kaikki paitsi kulta on hävittyjä mitaleita, etenkin kun taas kerran kaikki lähti ihan varmoina voittamaan koko paskan, ihan niin kuin TALVISOASSAKIM!1 Eipä täällä tainnut monikaan hehkuttaa tsekkipelin jälkeen Suomen voittavan yhtään mitään, mikäli samoja otteita jatkaa. Paras eurooppalainen joukkue ei ole mikään huono saavutus näissä kisoissa. Usa ja Kanada oli parhaita. Piste. Oli muuten huigea matsi eilinen finaali. gigity gigity |
Sergei Fallinen 01.03.2010 11:53:07 | |
---|
Rhapa: Eipä täällä tainnut monikaan hehkuttaa tsekkipelin jälkeen Suomen voittavan yhtään mitään, mikäli samoja otteita jatkaa. no ei, ja tää onkin toinen asia mikä mua suomessa vituttaa. Aina ollaan voiton jälkeen varmoja että "ens pelis tulee kyl sit kunnolla turpaan, blaa blaa". On se ihme, ettei menestystä tule kun kannattajatkin on aina yhtä pessimistisiä |
Alpha 01.03.2010 12:04:03 | |
---|
Ihampaskaam, mutta huomasin juuri voittaneeni 2 huivia tuosta veikkauksen olympiakiekko-kisasta... |
thaapala 01.03.2010 12:16:39 | |
---|
Loistava finaali. Aloin katsomaan matsia sillä fiiliksellä, että voittajalla ei väliä. Rupesi kuitenkin vituttamaan Mertarannan selostus niin paljon, että aloin kääntymään Kanadan puolelle. "Crosby on ollut aivan hukassa, Luongo on ollut täysin epävarma, Parise on koko ajan vaarallinen, USA hallitsee..." siis mitä vittua se näki siellä jäällä? Pelillisesti melko tasainen vääntö, mutta Kanada oli hivenen parempi, ehkä juuri sen maalin verran. |
Dunga 01.03.2010 12:21:10 (muokattu 01.03.2010 12:21:34) | |
---|
thaapala: Loistava finaali. Aloin katsomaan matsia sillä fiiliksellä, että voittajalla ei väliä. Rupesi kuitenkin vituttamaan Mertarannan selostus niin paljon, että aloin kääntymään Kanadan puolelle. "Crosby on ollut aivan hukassa, Luongo on ollut täysin epävarma, Parise on koko ajan vaarallinen, USA hallitsee..." siis mitä vittua se näki siellä jäällä? Pelillisesti melko tasainen vääntö, mutta Kanada oli hivenen parempi, ehkä juuri sen maalin verran. Antsankin voisi laittaa vaihtoon papparaisten lisäksi. Ei tota sontaa vaan enää jaksa. Nurmiselle ehdottomasti ikuinen paikka YLEn kiekkostudioon. War... war never changes. |
AP 01.03.2010 12:22:30 | |
---|
thaapala: Loistava finaali. Aloin katsomaan matsia sillä fiiliksellä, että voittajalla ei väliä. Rupesi kuitenkin vituttamaan Mertarannan selostus niin paljon, että aloin kääntymään Kanadan puolelle. "Crosby on ollut aivan hukassa, Luongo on ollut täysin epävarma, Parise on koko ajan vaarallinen, USA hallitsee..." siis mitä vittua se näki siellä jäällä? Pelillisesti melko tasainen vääntö, mutta Kanada oli hivenen parempi, ehkä juuri sen maalin verran. Joo, lopputulos tekee oikeuta pelin luonteelle. Olihan tuo vielä kertaluokkaa sujuvampaa kuin Suomen esitykset, vauhtia saman verran mutta samalla kaikki tuntui toimivan. Tosi pitkiä pätkiä muuten mentin ilman katkoja. Eipä se Luongo niiiiiin paraativenytyksiin joutunut venymään mutta hyviä otteita silti. Kova on taso, jos on varaa pitää Brodeuria luukkumiehenä, noin kun ihan nimiä miettii. "Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura |
eino mutku 01.03.2010 12:24:24 | |
---|
Molempien USA:n ja Kanadan pelissä silmiinpistävää oli kovemman luistelunopeuden lisäksi myös syöttöjen kovuus. Suomi ei ikinä pääse pelinopeudessa samalle tasolle vaikka siellä olisi joukkueellinen vikkeläkinttuja kun kiekkoa lähinnä siirrellään. Ja sitäkin melko huonolla prosentilla. Tavallaan sääli että OJ:lla ei kemiat kohtaa valmennusjohdon kanssa. Ollut vähän väliinputoaja kun Sakuteemujereville kerää konkareiden hehkutukset ja Tuomomikkovaltteri on niitä tulevaisuuden vastuunkantajia. Jotenkin on sellainen olo ettei ole myöskään muiden pelaajien "suosiossa". Mutta hienoa että tämän turnauksen hyvät hetket sattuivat tuohon matsiin. OJ HIFK -98 nevöfoket |
Kre-per 01.03.2010 12:30:48 (muokattu 01.03.2010 12:31:02) | |
---|
Tavallaan sääli että OJ:lla ei kemiat kohtaa valmennusjohdon kanssa. Ollut vähän väliinputoaja kun Sakuteemujereville kerää konkareiden hehkutukset ja Tuomomikkovaltteri on niitä tulevaisuuden vastuunkantajia. Jotenkin on sellainen olo ettei ole myöskään muiden pelaajien "suosiossa". Mutta hienoa että tämän turnauksen hyvät hetket sattuivat tuohon matsiin. OJ HIFK -98 nevöfoket Jos on plus/miinus -tilasto yli kymmenen miinuksella niin voi jokainen miettiä miksi kaikki ei sitä arvosta. Tässä turnauksessa pelas silti mun mielestä hyvin, vaikka Suomen pelityyli ei ehkä ookaan sellanen, että Jokisen tyylinen powerforwardi sais pelata sitä omaa "rooliaan" kunnolla. way cool. respect to the monkey. |
texjazz 01.03.2010 12:34:19 | |
---|
eino mutku: Molempien USA:n ja Kanadan pelissä silmiinpistävää oli kovemman luistelunopeuden lisäksi myös syöttöjen kovuus. Kunnon reiluja taklauksia, ei narinameininkiä. Älleh ellus allo nodhat. -Elprup Peed, 1634 |
Rattata 01.03.2010 12:43:47 | |
---|
Aivan mahtava finaali, jääkiekkoa parhaimmillaan. Lähdin myös katsomaan finaalia sillä fiiliksellä että ihan sama kumpi voittaa, mutta huomasin kannustavani Jenkkejä. |