Johnny Buzz 22.11.2006 12:46:14 (muokattu 22.11.2006 12:47:30) | |
---|
Ei helevettiläenen. Mähän oon yhtä nätti kuin Olli ja Kaki yhteensä. Mutta kyllä tuommoset sukkikset imartelee sääriä mukavasti, ja aika sensuellin tuntuiset ylläkin. Mä katoin, et ootsä tossa ja aika varma olin jo asiasta. Sukkikset ja meikit hämäs aika paljon. Onks siellä taustallakin tuttu naama? Eiks oo pelottavaa, et jollain on tollasta kuvamatskua hallussa? Shake Your Stuff! EP saatavilla perjantaina 10.11. Tsekkaa rokit osoitteesta: www.soulstab.com |
larinparaske 22.11.2006 12:49:51 (muokattu 22.11.2006 12:50:13) | |
---|
Mä katoin, et ootsä tossa ja aika varma olin jo asiasta. Sukkikset ja meikit hämäs aika paljon. Onks siellä taustallakin tuttu naama? Eiks oo pelottavaa, et jollain on tollasta kuvamatskua hallussa? Juu, aika nöyräksi pistää...enää kolme maksuerää, ruskeassa paperikassissa ruttopuiston kolmannen penkin viereiseen roskikseen, ja noi kuulemma häviää tuolta palvelimelta :) Jep, tuttu äijähän se siellä taustoja vetelee. I want to be the king and queen of cheese |
Jaristoteles 22.11.2006 13:01:20 | |
---|
Mä katoin, et ootsä tossa ja aika varma olin jo asiasta. Sukkikset ja meikit hämäs aika paljon. Onks siellä taustallakin tuttu naama? Eiks oo pelottavaa, et jollain on tollasta kuvamatskua hallussa? Ja tää kuvahan on otettu juuri noiden BB-kiekumisien nauhinnan aikana. Kuningas Asperiini vierii jälleen! http://kuningasasperiini.cjb.net/ |
larinparaske 22.11.2006 13:03:04 | |
---|
Ja tää kuvahan on otettu juuri noiden BB-kiekumisien nauhinnan aikana. Niin, kun ei ollut siinä kiireessä aikaa vaihtaa työvaatteita arkisempiin. I want to be the king and queen of cheese |
Nor 22.11.2006 15:25:55 | |
---|
En ole kovin aktiivisesti muuten bb:tä seurannut, en tiedä kaikista viikkotehtävistä, mutta tuo rock-juttu laittoi kyllä minut kiemurtelemaan. Toisaalta oksettaa että rockista tehdään väkinäinen tehtävä, joka pakottaa kilpailijat teeskentelemään olemaan rock, jossa ollaan taas kaukana siitä mitä rock on. Teeskentelyä? No, ehkä sitäkin jossain määrin mutta sääh.... Samalla rock-musiikista (laaja käsite, kyllä) annetaan vain pässimpi kuva niille jotka eivät musiikista perusta/ ymmärrä. Annetaan ymmärtä että rock on noloa teeskenneltyä uhoamista. Monille asia on toki toisinpäin, enkä itse ole livenä kokenut rockin syntyhetkiä vuosikymmeniä sitten (harvempi meistä on), mutta itselleni kuitenkin rockissa on aina ollut kyse ensisijaisesti musiikista eikä asenteesta. Kaikista viimeisimpänä teeskennellystä "asenteesta". Kuitenkin tuo on samalla ihan hauskaa pilaa siitä mihin rock on tänä päivänä mennyt yms.... "Tämä on big brother, sari, olet rock" Samalla oksetti rock-olemuksen "mittaaminen" mutta samalla huvitti. En tiedä mitä ajatella. Ehkäpä otan huumorilla, oletanpa että sarkastisessa mielessä tuo on tehtykin eikä vain "pitää saada rockia taloon". Ihan sama homma mullakin. Tosin mä oons eurannu BB:tä kokoajan :P Eikä se asenne sitäpaitsi tarkota aivotonta öykkäröintiä ja kiroilua. Keskittäis sen asenteen esiintymiseen, eikä tohon mesoomiseen. |
bedlam 22.11.2006 15:48:34 (muokattu 22.11.2006 15:50:40) | |
---|
Toisaalta oksettaa että rockista tehdään väkinäinen tehtävä, joka pakottaa kilpailijat teeskentelemään olemaan rock, jossa ollaan taas kaukana siitä mitä rock on. Teeskentelyä? No, ehkä sitäkin jossain määrin mutta sääh.... Samalla rock-musiikista (laaja käsite, kyllä) annetaan vain pässimpi kuva niille jotka eivät musiikista perusta/ ymmärrä. Annetaan ymmärtä että rock on noloa teeskenneltyä uhoamista. Monille asia on toki toisinpäin, enkä itse ole livenä kokenut rockin syntyhetkiä vuosikymmeniä sitten (harvempi meistä on), mutta itselleni kuitenkin rockissa on aina ollut kyse ensisijaisesti musiikista eikä asenteesta. Kaikista viimeisimpänä teeskennellystä "asenteesta". Hei huumoria, fellas! Minusta tuo eilinen jakso oli kevyesti hauskin näkemistäni. Just kaikista toimivinta ja hauskointahan se on vetää tuo rock-juttu just tolleen yliöveristi ja stereotypioiden. Hemmetin tylsäähän se nyt olisi ollut, jos tyyppien olisi pitänyt alkaa jotain nuotinlukua opettelemaan. |
apua-mies 22.11.2006 15:50:59 | |
---|
En ole kovin aktiivisesti muuten bb:tä seurannut, en tiedä kaikista viikkotehtävistä, mutta tuo rock-juttu laittoi kyllä minut kiemurtelemaan. Toisaalta oksettaa että rockista tehdään väkinäinen tehtävä, joka pakottaa kilpailijat teeskentelemään olemaan rock, jossa ollaan taas kaukana siitä mitä rock on. Teeskentelyä? No, ehkä sitäkin jossain määrin mutta sääh.... Samalla rock-musiikista (laaja käsite, kyllä) annetaan vain pässimpi kuva niille jotka eivät musiikista perusta/ ymmärrä. Annetaan ymmärtä että rock on noloa teeskenneltyä uhoamista. Monille asia on toki toisinpäin, enkä itse ole livenä kokenut rockin syntyhetkiä vuosikymmeniä sitten (harvempi meistä on), mutta itselleni kuitenkin rockissa on aina ollut kyse ensisijaisesti musiikista eikä asenteesta. Kaikista viimeisimpänä teeskennellystä "asenteesta". Kuitenkin tuo on samalla ihan hauskaa pilaa siitä mihin rock on tänä päivänä mennyt yms.... "Tämä on big brother, sari, olet rock" Samalla oksetti rock-olemuksen "mittaaminen" mutta samalla huvitti. En tiedä mitä ajatella. Ehkäpä otan huumorilla, oletanpa että sarkastisessa mielessä tuo on tehtykin eikä vain "pitää saada rockia taloon". otatkohan sä tän jutun nyt vähän liian vakavasti. ei rock oo niin haudanvakava juttu. hauskoja stereotypioita ja räväkkää menoo eilen. itse ainaki naurahdin pari kertaa eilisessä jaksossa esim "oravalle turpaan" |
Tietysti Pauligin 22.11.2006 15:57:12 (muokattu 22.11.2006 15:58:43) | |
---|
otatkohan sä tän jutun nyt vähän liian vakavasti. ei rock oo niin haudanvakava juttu. hauskoja stereotypioita ja räväkkää menoo eilen. itse ainaki naurahdin pari kertaa eilisessä jaksossa esim "oravalle turpaan" Sanoinko edes että rock olisi haudanvakava juttu? Ei helvetti sentään........... Kai sitä nyt saa jotain mietteitään esittää aiheesta. Otan kyllä asian huumorilla, mutta ei voi mitään ettei kyllä oikein naurattanut. Ei se silti tee siitä paskaa mielestäni. Ehken ole tarpeeksi tr00 bb:n katsoja osallistuakseni tähän keskusteluun. Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä. |
MV 22.11.2006 16:26:46 | |
---|
Oli aika rock se Robbie Williamsin Rudebox-juliste siellä seinällä:) "Mun suunnitelma oli juoda niin paljon viinaa kuin mahdollista ja panna mahdollisimman montaa muiaa. No miksei äiääkin." -Kukkakeppi big brotheriin yrittämisestä |
aivokuolio 22.11.2006 16:27:58 | |
---|
Ehken ole tarpeeksi tr00 bb:n katsoja osallistuakseni tähän keskusteluun. Oot ihan liian ROCK tähän ketjuun :> 3 henkilöä tai 240 kg lihaa |
DJKaaos 22.11.2006 17:06:07 | |
---|
Samalla rock-musiikista (laaja käsite, kyllä) annetaan vain pässimpi kuva niille jotka eivät musiikista perusta/ ymmärrä. Se on tasan näiden ymmärtämättömien oma ongelma jos sellaisen kuvan saavat. Rockin kuvaan ei tule mitään muutosta jonkun kuppasen Big Brother-ohjelman tähden.
...let me tell you baby, it's called rock'n roll. |
bedlam 22.11.2006 18:39:28 | |
---|
Nyt tapahtuu kyllä sellasta jotta saattaa vähän ajan päästä hiukka kaduttaa. |
Juugeli 22.11.2006 18:41:21 | |
---|
Nyt tapahtuu kyllä sellasta jotta saattaa vähän ajan päästä hiukka kaduttaa. Mitäs siellä nyt, Ollilla karkaa mopo lopullisesti käsistä? Throw one at me if you want, hash head. I've got all five senses and I slept last night, that puts me six up on the lot of you. |
Kimmo72 22.11.2006 18:44:37 | |
---|
Mitäs siellä nyt, Ollilla karkaa mopo lopullisesti käsistä? Tatskaa ottavat. Ammatilainen onneksi asialla. Ja ovat varmaan saaneet harkinneet asiaa. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
Nieby 22.11.2006 18:47:53 | |
---|
Tatskaa ottavat. Ammatilainen onneksi asialla. Ja ovat varmaan saaneet harkinneet asiaa. BB-uutisista voipi päätellä, että harkinta-aikaa ei liiaksi ole. perskele ku ois jännä ku ois hommannu ton 24/7... tuonki tilanteen näkee vasta huomenna. |
bedlam 22.11.2006 19:02:47 (muokattu 22.11.2006 19:03:54) | |
---|
BB-uutisista voipi päätellä, että harkinta-aikaa ei liiaksi ole. perskele ku ois jännä ku ois hommannu ton 24/7... tuonki tilanteen näkee vasta huomenna. Joo-o. Naureskelin kuukausi sitten kaikille, jotka ovat tuosta ympärvuorokaudenkanavasta maksaneet. Noh, eräänä krapulasunnuntaina heräsin sitten huomaamaan, että töllöttimestäni kanava näkyy. Ihme kyllä, en selvinpäin nettisivuja selailemalla löytänyt mistä kanava tilataan, mutta kunnon kuosissa olin päättäväisenä sen saanut tongittua. Aika ison tribaalin näyttää Kaki ottavan. Ei siinä mitään, mutta kun nuo tosissaan ovat kai lisäksi BigBrotherin logoa tatuoimassa itteensä... |
Hetfield 22.11.2006 19:04:58 | |
---|
Aika ison tribaalin näyttää Kaki ottavan. Ei siinä mitään, mutta kun nuo tosissaan ovat kai lisäksi BigBrotherin logoa tatuoimassa itteensä... Hyvin ne vetää. P*lluhan se on mielessä, mutta soitetaan nyt ensin. |
carnation 22.11.2006 19:12:57 | |
---|
Aika ison tribaalin näyttää Kaki ottavan. Ei siinä mitään, mutta kun nuo tosissaan ovat kai lisäksi BigBrotherin logoa tatuoimassa itteensä... Ei vitun tribaalit. Siitä tulee taatusti maailman persoonallisin, hienoin ja merkityksellisin tatuointi. Tribaali... no tottakai, tottakai! Mutta Big Brotherin logo se vasta mahtava olisikin! "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
Juzzu 22.11.2006 19:41:48 | |
---|
Ei vitun tribaalit. Siitä tulee taatusti maailman persoonallisin, hienoin ja merkityksellisin tatuointi. Tribaali... No nää o näitä oman aikansa juttuja. 30-50 vuoden päästä on wanhainkodit täynnä kurttusia mummoja joilla on munasarjat tatuoituna alaselkään ja käyräselkäisiä miehiä jotka ei kestä käsivartensa ympärille värjätyn piikkilangan painoa. |
Oceancalibra 22.11.2006 19:52:38 | |
---|
Ei vittu eilen repeilin Ollille ja Kakille :D Sitte kaiken pilas Hanne, joka päiväkirja huonessa: BB: "Oletko sinä rock?" H: "No emmää tiiä" *hihihihihihihi* :D "It's all fun and games till
someone loses an eye, then
it's just fun you can't see" |