Aihe: Jalkapallokeskustelu
1 2 3 4 591 92 93 94 95122 123 124 125 126
touhis
09.03.2011 23:44:48
Spursin seuraava matsi on vasta viikon päästä kun kotona on 19. päivä vastassa west ham. Voi olla, ettei tottenham tällä kertaa ota kuokkaan ucl-matsin jälkeen. Yli viikko sentään aikaa nollata tilanne. :)
Deg
10.03.2011 00:15:42 (muokattu 10.03.2011 00:22:16)

djKaaos: Hieno homma, että Tottenham meni jatkoon! Joukkue on kyllä ollut todella tervetullut ja raikas tuulahdus tähän liigaan.

Tuosta raikkaasta tuulahduksesta en tiedä, slummahtava pohjoislontoolainen katku pikemminkin, mutta mitä vähemmän italialaisia jengejä mukana, sen parempi. Inter enää kuvioissa, eikä niilläkään ihan yhtä tulisesti mene kuin viime kaudella. Ihan komeasti Tottenham puolusti, kun muuta ei tarvinut tehdä.

edit: Piti oikein tarkistaa, että miksi lohkovaiheessakaan ei ollut kuin kolme italialaisporukkaa, mutta Sampdoria näköjään tippui jo viimeisellä karsintakierroksella.
Sexual chocolate, baby!
touhis
10.03.2011 00:26:39
Mun mielestä spurs pääsi aika helpolla. Milanin etukäteen vahvaksi epäilty hyökkäysosasto oli todella pehmeä tällä kertaa. Niillä oli tasan se yksi paikka, jonka gallas seivasi viivalta.
DJKaaos
10.03.2011 14:04:49 (muokattu 10.03.2011 14:06:14)
Arsenal teki tuossa tiistain ottelussa lähihistorian surkeusennätyksen. Arsulla on kunnia olla ensimmäinen joukkue Mestareiden liigassa, joka ei saa aikaiseksi minkäänlaista laukausta ottelussa.

Tilastopalvelu Opta uutisoi asiasta. 981 ottelua kävivät läpi ja totesivat Arsenalin olleen ensimmäinen, joka tuohon pystyi.

E: Täsmennetään sen verran, että tuo otos on vuodesta 2003 eteenpäin.
Minä olen minä.
Funkånaut
11.03.2011 11:13:47

http://www.iltalehti.fi/jalkapallo/2011031113343341_jp.shtml

No jo on onneton huumorintaju Ranskan jalkapalloliitolla.
Lisätään vielä sellainen tieto, että tähän ketjuun rölötteleviä tähdätään vuoden jäähyaseella ja liipaisinsormi on herkässä. - Moderaattori
kozmik
12.03.2011 20:10:42

Mielenkiintoinen miehitys Manulla tässä cup-matsissa. Olin laskevinani seitsemän (7) puolustajaa avauskokoonpanosta: Evra, Vidic, Smalling, Brown, O'Shea ja Da Silvan veljekset. WTF?
"Pimeinä aikoina uskonto sopii parhaiten ohjaamaan ihmisiä, aivan kuten sokea mies on paras opas säkkipimeänä yönä... Mutta kun päivä koittaa, on typerää käyttää oppaina sokeita vanhuksia." -Heinrich Heine
Secreterial
12.03.2011 20:14:11 (muokattu 12.03.2011 20:14:45)
kozmik: Mielenkiintoinen miehitys Manulla tässä cup-matsissa. Olin laskevinani seitsemän (7) puolustajaa avauskokoonpanosta: Evra, Vidic, Smalling, Brown, O'Shea ja Da Silvan veljekset. WTF?

Oli kyllä melkonen "WTF?!?!?!"-fiilis, kun kokoonpanon näki.

O'Shea pelaa keskellä Gibsonin kanssa ja Brown oikeana laitapakkina. Da Silva-veljekset pelaa laidoilla.
kozmik
12.03.2011 20:20:53

Secreterial: Oli kyllä melkonen "WTF?!?!?!"-fiilis, kun kokoonpanon näki.

O'Shea pelaa keskellä Gibsonin kanssa ja Brown oikeana laitapakkina. Da Silva-veljekset pelaa laidoilla.

Jotenkin näin itsekin hahmotin asian, vaikka vasta vähän aikaa ehdin katsomaan. Jostain syystä olin siinä uskossa että tämä pelataan vasta huomenna.

Kas kas, Valencia palaa tositoimiin! Loistavaa!
"Pimeinä aikoina uskonto sopii parhaiten ohjaamaan ihmisiä, aivan kuten sokea mies on paras opas säkkipimeänä yönä... Mutta kun päivä koittaa, on typerää käyttää oppaina sokeita vanhuksia." -Heinrich Heine
Secreterial
12.03.2011 20:30:16 (muokattu 12.03.2011 20:32:57)
kozmik:
Kas kas, Valencia palaa tositoimiin! Loistavaa!

Hatunnosto Valencialle kyllä! Nilkan murtumisesta pelikentälle alle puolessa vuodessa! Koko kauden piti olla paketissa, mutta kovasti on jannu tehnyt töitä. Kertoo kyllä jotain kaverin halusta pelata. Huhujen mukaan hommassa käytettiin "vesikidutusta", eli alusta asti alko rasittamaan nilkkaa vesijuoksulla.

Varmasti oli hieno paluu, kun Old Trafford hurraa!
kozmik
12.03.2011 21:18:24

Hyvä lopputulos, esitys ei ihan yhtä hyvä, mutta huima parannus edelliseen. Van der Sar hoiti kyllä hienosti ne paikat, mitkä Arsenal sai. Ja Rosicky hoiti vielä hienommin sen kaikkein parhaimman paikan. :D Jos ei noita saa sisään, niin saa syyttää itseään.

Mahtoikohan tuo hämmentävä kokoonpano johtua sitten ihan keskikenttämiesten lepuuttamisesta? Pakko joka tapauksessa sanoa, että kyllä on keskikenttäpelaajille tilausta, jos avauskokoonpanon neljästä keskikentän miehestä kolme on puolustajia. Eihän sen ihan näin pitäisi mennä, vaikka ihan hyvin nyt kävikin.
DJKaaos
12.03.2011 21:28:01
Ihan hyvä peli oli ja lopputulos loistava! Van Der Sar taisi lopulta olla se ratkasevin lenkki tänään, sen verran huipputorjuntoja esitti. Peli oli kyllä aika hyvin hallussa kauttaaltaan. Tosi hienoja katkoja vaikka kuinka monta omalla alueella ja niistä nopeita vastahyökkäyksiä. Hieno homma, että voitto irtosi näin ja muutamat kaverit saivat lepoa ennen tiistaita. Miehitys toimi ihan älyttömän hyvin.

Unitedin ekassa maalissa oli taas Arsenalin Koscielnyllä aika iso rooli. Jätkä jätti Fabion jo siinä edeltävässä tilanteessa ihan vapaasti menemään ja Fabio kiitti.
Minä olen minä.
Secreterial
12.03.2011 21:48:33
Hieno peli, ja vielä hienompi tulos!

Arsenal oli huono, muutama vaarallinen tilanne, jotka van der Sar pelasti hienosti. VDS oli pelin tärkeimpiä pelaajia.

Da Silvat pelas ihan hyvin laidoilla, vaikkakin näkyi se, että oikea paikka on laitapakki. Tulivat Arsenalin hyökätessä todella alas, melkein sinne omalle paikalleen. Rafael oli aika väsynyt, kun lopulta tuli vaihtoon. Silti ihan hyvin pelasivat, ja siitä palkintona Fabion maali.

Hyvin toimi peli koko ajan, ja hyviä tilanteita saatiin luotua. Valencian paluu oli todella hieno asia, ja positiivisen hyvin pelasi, ottaen huomioon sen, että ensimmäinen kunnon peli.
DJKaaos
12.03.2011 21:51:59
Secreterial:
Da Silvat pelas ihan hyvin laidoilla, vaikkakin näkyi se, että oikea paikka on laitapakki.

Tätä voisi kyllä kokeilla uudestaankin, jos tilanne joskus vaatii. Ihan kelpo esitys molemmilta.

Valencian paluu oli todella hieno asia, ja positiivisen hyvin pelasi, ottaen huomioon sen, että ensimmäinen kunnon peli.

Hakemista oli vielä, mutta kyllä se siitä, kun pelejä saa alle. Keso lähti jo melkeen vanhaan malliin, se tilanne mistä seurasi kulma.
Minä olen minä.
Secreterial
12.03.2011 21:58:04
djKaaos: Tätä voisi kyllä kokeilla uudestaankin, jos tilanne joskus vaatii. Ihan kelpo esitys molemmilta.

Hakemista oli vielä, mutta kyllä se siitä, kun pelejä saa alle. Keso lähti jo melkeen vanhaan malliin, se tilanne mistä seurasi kulma.

Ehdottomasti kannattaa Da Silvoja kokeilla laidoilla, vaikka tilanne ei edes sitä vaatisi :) Ensi kaudella noissa Cup-pelien alkuvaiheissa vaan jannut laidoilla kokemusta hankkimaan.

Valencia väläytteli jo kyllä sitä vanhaa itseään, josta ainakin meikäläinen diggaa. Muutama loistava seinäpeli ja keskitys lähti tosiaan siinä ennen kulmaa hyvin. Melkeen puolen vuoden tauko peleistä, joten muutama peli alle, niin uskoisin Valenciankin alkavan päästä iskuun. Hakemista oli odotettavissakin, kun niin kauan ollut pois, mutta ihan en itse odottanut, että koko puoliajan pelaisi. Ajattelin ennen peliä, että jonku 10-20 min kävisi juoksentelemassa, mutta hyvä että sai jo noin paljon peliaikaa. Hienoon paikkaan kyllä pääsi pelikuntoon, nyt kun Nanikin on poissa.
Black Star
12.03.2011 22:21:47

Bolton vie koko paskan.
"Book them and they will come"
Chieftain
12.03.2011 23:35:21

Mitäs Djouroulle kävi? IS:n raportin mukaan hoidettiin kentällä 10 min, muttei mainittu syytä.
"Paperissa komeili täysikasvuinen sarvikuono jonka pään tilalle oli leikattu ja liimattu Pamela Anderssonin pää ja jalkoväliin valtava musta penis. Tämän maagisen papyruksen kruunasi ruskeat haiskahtavat tahrat sekä muut eritteet." -wrshredder
kozmik
12.03.2011 23:47:49 (muokattu 12.03.2011 23:49:17)

Chieftain: Mitäs Djouroulle kävi? IS:n raportin mukaan hoidettiin kentällä 10 min, muttei mainittu syytä.

Olkapää sijoiltaan. Alustavan arvion mukaan loppukauden sivussa.

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/a/arsenal/9423375.stm

E: Voiko tuollainen vamma tosiaan olla niin paha, että on kolme kuukautta sivussa? Jotenkin kuvittelisi, että vähän nopeammin toipuisi pelikuntoon.
DJKaaos
12.03.2011 23:49:17
Chieftain: Mitäs Djouroulle kävi? IS:n raportin mukaan hoidettiin kentällä 10 min, muttei mainittu syytä.

Törmäili maalinedushässäkässä Sagnan kanssa ja todennäköisesti olkapää meni sijoiltaan tai solisluu murtui. Jotain olkapäänseudun vammaa.
Minä olen minä.
DJKaaos
12.03.2011 23:51:32 (muokattu 12.03.2011 23:54:40)
kozmik:

E: Voiko tuollainen vamma tosiaan olla niin paha, että on kolme kuukautta sivussa? Jotenkin kuvittelisi, että vähän nopeammin toipuisi pelikuntoon.

Jos sieltä sisältä on jänteet ja tukikudokset vaurioituneet, niin helposti menee pari kuukautta.
Minä olen minä.
Lord of the strings
14.03.2011 00:05:52
Olen hyvin pettynyt jos Litmanen siirtyy Klubiin.

KLUBIIN!? Hyi vittu.
"Itsehän arvostan niin tiede- kuin panomiehiäkin" -PomppoK
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)