Milkop 12.02.2006 10:51:10 (muokattu 12.02.2006 10:52:05) | |
---|
Tänne päin saa muuten suositella joitain ostamisen arvoisia Xbox-pelejä.. Jos ajaminen kiinnostaa, niin Forza Motorsport on aivan loistoa. Itse sain käytettynä 20, oi onnea. SSX 3 ja 4 ovat myös hauskaa arcadesnoukkausta. Ja sitten vielä Ninja Gaiden, älyttömän vaikea ja samalla loistava peli. Ehkä koko laatikon paras peli imo. Edit: Ja multakin ääni vielä KOTOR 1:lle, boksin parhaita roolipelejä. Tänne saisi taasen suunnitella jotain hyviä PC-pelejä Rome Total War on kaikkien aikojen paras strategia, joten jos kiinnostaa niin suosittelen. Half-Life 2 lienee jo hallussa? Soldiers - Heroes Of WW2 on myöskin aivan loistava tiimitaktikointia. Swat 4:ää on tullut itse pelattua aika paljon viime aikoina, joten sitäkin suosittelen. Ja tietysti tämä kotimainen mäkihyppy, DSJ3. |
EnemyAce 12.02.2006 11:42:32 | |
---|
Ninja Gaiden, älyttömän vaikea ja samalla loistava peli. Ehkä koko laatikon paras peli imo. Mulla tää on ollu reilu puoli vuotta, en ole pelannut läpi enkä varmaan edes pelaa. Järjettömän vaikea, ihan v*tuttaa kun ei jaksa laittaa niin paljon kahvia ja aikaa yhteen peliin. Varmaan jää selvittämättä ikuisiksi ajoiksi |
Milkop 12.02.2006 12:00:37 | |
---|
Mulla tää on ollu reilu puoli vuotta, en ole pelannut läpi enkä varmaan edes pelaa. Järjettömän vaikea, ihan v*tuttaa kun ei jaksa laittaa niin paljon kahvia ja aikaa yhteen peliin. Varmaan jää selvittämättä ikuisiksi ajoiksi Mä oon menossa Caverns-nimisessä tasossa ja välilä kyllä tekis mieli heittää ohjain seinään, kun ei onnistu. Sitten taas ku homma menee selkäytimeen ja peli sujuu, niin silloin tuntuu hyvälle. Mun mielestä tuo vaikeus on osa pelin viehätystä, tuskin se olisi näin hyvä, jos sen heti pääsisi läpi. |
Heartwood 12.02.2006 13:22:48 | |
---|
Kiitoksia vaan tähänastisista suosituksista, Mercenaries ja Ninja Gaiden vaikuttavat lupaavilta. Tosin tuo vaikeusaste on itseänikin arveluttanut :P Motorsportiakin on näemmä arvosteluissa kehuttu, pitää laittaa nimi muistiin. Ja KOTOR ykkönen (samoin kuin Morrowind) löytyy jo PC:lle :) "From far beyond the galaxies / I've journeyed to this place / to study the behavior patterns / of the human race / And I find them highly illogical"
- Leonard Nimoy"
Romantikkoitkijät #42 |
EnemyAce 12.02.2006 16:46:54 | |
---|
Mä oon menossa Caverns-nimisessä tasossa ja välilä kyllä tekis mieli heittää ohjain seinään, kun ei onnistu. Sitten taas ku homma menee selkäytimeen ja peli sujuu, niin silloin tuntuu hyvälle. Mun mielestä tuo vaikeus on osa pelin viehätystä, tuskin se olisi näin hyvä, jos sen heti pääsisi läpi. En ole varma onkohan sama paikka mistä en vain yksinkertaisesti päässyt läpi kun alun olin pelannut muka "huonosti"! Siellä on järjettömän ärsyttäviä luuranko jousimiehiä ja zombeja muistaakseni? Ja loppu bossi on joku iso luuranko. Jos alkupelissä et ole älynnyt säästää energiajuomaa niin no change buddy! |
Milkop 12.02.2006 16:48:45 | |
---|
En ole varma onkohan sama paikka mistä en vain yksinkertaisesti päässyt läpi kun alun olin pelannut muka "huonosti"! Siellä on järjettömän ärsyttäviä luuranko jousimiehiä ja zombeja muistaakseni? Tuohan on aika alussa muistaakseni. Kaksi kertaa olen pelannut tuon kohdan ja eihän se ainakaan liian helppo ollut. Ei tuo onneksi vaikene kauheasti loppua kohden, jokaiselle bossillekin on se oma taktiikka millä niistä selviää. Pitäisiköhän taas kokeilla... |
EnemyAce 12.02.2006 16:53:49 (muokattu 12.02.2006 17:02:47) | |
---|
Tuohan on aika alussa muistaakseni. Kaksi kertaa olen pelannut tuon kohdan ja eihän se ainakaan liian helppo ollut. Ei tuo onneksi vaikene kauheasti loppua kohden, jokaiselle bossillekin on se oma taktiikka millä niistä selviää. Pitäisiköhän taas kokeilla... Musta oli mukava laittaa vaan niitä ninjoja kumoon, meni jotenkin overiks se touhu kun tuli epäkuolleet kuvioihin. Eniten ärsytti se wanha-nintendo sääntö että jos menet taaksepäin niin kuollut örkki on spawnannu uudestaan siihen. Sellasessa spiraali hyppely kohdassa meni just hermot sen takia. E: Niin ja en tiedä onko se bossi niin vaikea mutta vaikeaksi tekee se että lähes aina menetän suurimman osan energiajuomista ennen sitä bossia tossa spiraali hyppelyssä. Se tekee sen bossin ihan nakki-vaikeaksi. Muistaakseni siinä oli taktiikkana juosta seiniä pitkin vaan niitten lurkkien ohi, mutta jatko piste oli niin kaukana takana että ei sitä jaksa! |
lethus1 13.02.2006 09:36:41 | |
---|
Tasohyppely & Ampumat Zombiet meinasin aiheittaa aivoverenvuodon meikäläiselle. Muut taistelut oli sellaisia että omaa syytä jos henki läks, mutta tuo oli helvetin epäreilu kohta. Pelasin hurjana mutta tokavikassa bossissa (ISO ötö joka ampu laasereita tms.) kuolin kerran tai kaks enkä enää jaksanut. Pitäis vetää tuo läpi joskus kai. Pakko päästä aloittamaan nääs alusta. Parhaita pelejä kyllä ever. |
askomiko 13.02.2006 15:29:14 | |
---|
Mistä saisin Monkey Island 1 ja 2, ja Indiana Jones & Fate of Atlantis? Nimittäin minulla on ne kaikki alkuperäisenä, mutta kolmosdiskettiä vaivaa joku. Se on kaikissa eri näköinen kuin muut, ja on lakannut toimimasta jo vuonna 96. Canada! (:ž |
Qsysi 13.02.2006 15:58:05 | |
---|
Hirvenmetsästys peli suomalaiseen tyyliin olis ihan saakelin hieno. Big Game Hunter. Onhan tuo nyt niinkun jotain Kalliovuorilla räpeltelyä, mutta semmosta hirveä sielläkin taitaa pukata. Sitten on vielä ihan Deer Hunterin uusimmat versiot. Kilo paskaa postista kannettuna sais mulla ainakin hymyn huulille!
- Tupuna |
Milkop 13.02.2006 16:38:04 | |
---|
Mistä saisin Monkey Island 1 ja 2, ja Indiana Jones & Fate of Atlantis? Nimittäin minulla on ne kaikki alkuperäisenä, mutta kolmosdiskettiä vaivaa joku. Se on kaikissa eri näköinen kuin muut, ja on lakannut toimimasta jo vuonna 96. Mulla on enolta "lainattuina" noita ja sitten jostain abandonware sivuilta olen noita myös löytänyt. Sitten vaan hakee ScummVm nimisen ohjelman, jolla nuo Scumm-pelimoottoria käyttävät pelit toimivat nykykoneissakin. On Lucasarts julkaissut noita vanhoja klassikkoja myös uudelleen. |
Liver-Box 14.02.2006 17:24:20 | |
---|
Eihän siihen ole. Vokseligrafiikoilla kun tuo on tehty. Vai onko siihen jälkeenpäin tullut päivitystä? Muistelisin et ois joskus aikanaa tullu. Nooh en o kyl varma, pitäs nyt vaan jaksaa alottaa kunnol. Jakso. |
Landola59 14.02.2006 17:28:20 | |
---|
Big Game Hunter. Onhan tuo nyt niinkun jotain Kalliovuorilla räpeltelyä, mutta semmosta hirveä sielläkin taitaa pukata. Sitten on vielä ihan Deer Hunterin uusimmat versiot. Nämä pelit nyt on käyty jo läpi.. Tarkotain nimenomaan suomalaiseen tyyliin. Koiran kans pyyntiä ja ajopyyntiä jne. Ja keskittyis pelkästään hirveen. Olis kyllä mielenkiintonen. vuonna 1988 syntyi maailman turhin ikäryhmä.
Punttisika #7 IMIK #36
IHFC #1 Perustajajäsen |
Milkop 21.02.2006 18:56:21 | |
---|
|
Heartwood 22.02.2006 21:03:05 | |
---|
Hitto kun olen kilahtanut vanhoihin LucasArts-seikkailuihin viime aikoina. Hyllyssä lojuvan Grim Fandangon kaveriksi piti tilata Full Throttle, ja odotukset ovat melko korkealla. Vielä kun CDON saisi valikoimiinsa taas Sam & Max / Day of the Tentacle -paketin ja The Digin... ...ja Monkey Islandit pitäis saada... ...ja Indiana Jones and the Fate of Atlantis. "From far beyond the galaxies / I've journeyed to this place / to study the behavior patterns / of the human race / And I find them highly illogical"
- Leonard Nimoy"
Romantikkoitkijät #42 |
south_of_heaven 22.02.2006 22:06:27 | |
---|
jos tykkää command & conquer sarjasta(eikä omista niitä kaikkia pelejä), kannattaa ehdottomasti tutustua tulevaan The First Decade-pakettiin. Siinä tulee joka helvetin ikinen C&C-peli ja lisäosa mitä on tehty! Ja saa halvimmillaan ostettua 20e. ilmoitti South_of_Heaven |
Shitmanek 22.02.2006 22:45:55 | |
---|
jos tykkää command & conquer sarjasta(eikä omista niitä kaikkia pelejä), kannattaa ehdottomasti tutustua tulevaan The First Decade-pakettiin. Siinä tulee joka helvetin ikinen C&C-peli ja lisäosa mitä on tehty! Ja saa halvimmillaan ostettua 20e. Aijai, edellisellä sivulla on tällaista: C&C:stä tulikin mieleen, että jos joltain on mennyt tämä ohi, niin sarjasta on nyt ilmestynyt "The first decade"- niminen boksi, joka sisältää DVD-levyllä kaikki sarjan pelit. ;) Kyllä tuo oikeastaan vähän houkuttelisi, mutta rahareikiä on jo nyt sen verran, että taitaa jäädä väliin. "TÖ MOOR AI INTERÄKT VIT PIIPOUL, TE MOOR AI LÖÖRN" -T 101
Käy täällä jos asut Salon seudulla: Salon Seudun Bändit |
south_of_heaven 23.02.2006 01:31:52 | |
---|
Aijai, edellisellä sivulla on tällaista: ;) Kyllä tuo oikeastaan vähän houkuttelisi, mutta rahareikiä on jo nyt sen verran, että taitaa jäädä väliin. ai sori, ei tullut luettua. Itse olen pistänyt tuon pelin varaukseen(verkkokauppa.com, peli n.25e, mutta tilausaika 2-4 viikkoa, nyyh) Lisäksi on tilattuna doom collector's edition, jossa ultimate doom (3+1 episodia), doom 2 ja doom master levels vai mikä onkaan(2 n.30lvl episodia) siinä on duumia kerrakseen. Kyllä ne vanhat aina kolmosen voittaa! ilmoitti South_of_Heaven |
Pelsi 23.02.2006 09:46:07 (muokattu 23.02.2006 09:46:37) | |
---|
Mistä saisin Monkey Island 1 ja 2, ja Indiana Jones & Fate of Atlantis? Nimittäin minulla on ne kaikki alkuperäisenä, mutta kolmosdiskettiä vaivaa joku. Se on kaikissa eri näköinen kuin muut, ja on lakannut toimimasta jo vuonna 96. Tässä olisi tälläinen sivu: http://www.agamesroom.com/ Sen laillisuudesta taas voidaan olla montaa mieltä, niinkuin Abandonwaresta yleensäkin. Mutta jos sinulla on nuo alkuperäisinä, niin en näkisi syytä, mikset voisi niitä tuolta hakea. EDIT: Poistan linkin toki niin vaadittaessa. 'It's a far cry from small boys in the park, jumpers for goalposts. Isn't it? Mmmmm. Marvellous.' |
Synnyttäjä 23.02.2006 10:07:08 | |
---|
Kun nyt noita wanhempia pelejä muistellaan, niin ohittaahan ei voi Pelit-lehdessäkin hehkutusta saanut Ultima V: Lazarus. Kyseessä on siis ilmainen modi muutaman vuoden takaiselle Dungeon Siegelle, johon on käännetty kokonaisuudessaan kyseinen Originin tiiligrafiikkarope. Alkuperäistä en ole pelannut, mutta kyllä tuo uusversio maittaa. Jos DS löytyy hyllystä tahi kaupan alelaarista, niin kipinkapin osoitteeseen http://www.u5lazarus.com/Kaikki tuntee apinan, apina ei tunne ketään. |