Shitmanek 07.01.2006 12:01:30 | |
---|
Roolipelaaminen on homostelua. Sain kehittettyä hahmolleni valonlähde fetissiin. Kerään kaikki lyhdyt ja kynttilät mukaan mitä irti lähtee ja sijoittelen niitä pitkin taloa. Minä teen noin ihan siksi että näkisin siellä töllissä jotain. Ja brightnessiä ei voi säätää, eihän? Yarr! Seuraavaksi haluat varmaan yhden Rieseneistäni...? |
Torniojaws 07.01.2006 13:34:22 | |
---|
Minä teen noin ihan siksi että näkisin siellä töllissä jotain. Ja brightnessiä ei voi säätää, eihän? Kyllähän sitä voi. |
Super-Jari 07.01.2006 14:45:53 | |
---|
Minä teen noin ihan siksi että näkisin siellä töllissä jotain. Ja brightnessiä ei voi säätää, eihän? Tuo mun hahmo on 75% sokea. Nyt sain semmosen golden saintin sielun talteen. Mitä sillä kannattais tehdä? |
Torniojaws 07.01.2006 17:55:55 (muokattu 07.01.2006 17:57:26) | |
---|
Nyt sain semmosen golden saintin sielun talteen. Mitä sillä kannattais tehdä? Enchantata tavaraa Constant Effectillä. Hyödyllisimpiä ovat: Exquisite-vaatteet (Ring, Robe, Pants, jne.) Daedric-armorit Noihin Fortify Strength, niin saat kaiken hyödyn irti. Yhteen kannattaa laittaa Restore Fatigue 1 pt niin ei lopu puhti koskaan. Night Eye on myös hyödyllinen. Sekä muutamat erikoiset, joita pystyy enchanttaamaan. Aseisiin kannattaa käyttää vain Vivecin tai Almalexian sielu, jos haluat tuomionpäivän aseen ;) |
Shitmanek 07.01.2006 18:08:34 | |
---|
Kyllähän sitä voi. Se oli jonkun sortin vitsi :) Kyllähän tuota tuli joskus säädettyä kun ei luolissakaan nähnyt yhtään eteensä. Yarr! Seuraavaksi haluat varmaan yhden Rieseneistäni...? |
Öyvind 07.01.2006 18:19:10 | |
---|
Voiko Morrowindissä jättää kamojaan mihinkään arkkuun niin, että ne myös pysyy siellä? |
Shitmanek 07.01.2006 18:40:36 | |
---|
Voiko Morrowindissä jättää kamojaan mihinkään arkkuun niin, että ne myös pysyy siellä? Joo, ja maahan myös. Yarr! Seuraavaksi haluat varmaan yhden Rieseneistäni...? |
Torniojaws 07.01.2006 19:16:55 | |
---|
Joo, ja maahan myös. Tuossa taisi olla jokin rajoitus, mutten muista koskiko se vain Xboxia vai vaikuttiko se myös PC:llä. Eli jos on yli 256 kpl tavaroita yhdessä cellissä, katoaa sen yli menevät tavarat vanhuusjärjestyksessä kun tallennat. Taisi olla pelkästään Xboxilla tuo. |
Yövieras 07.01.2006 20:47:11 | |
---|
Miten noita soulgemejä saa täytettyä? Listii jonkun, jolle sen soultrapin on saanut heitettyä ja mitä muuta? "Kaivakaa esiin ne talavilenkkarit ja astukaa ne linttaan" |
Super-Jari 07.01.2006 21:39:29 | |
---|
Miten noita soulgemejä saa täytettyä? Listii jonkun, jolle sen soultrapin on saanut heitettyä ja mitä muuta? Ei muuta. Sitten jos onnistuu niin se ilmottaa siitä. |
Ze Kink 08.01.2006 02:06:12 | |
---|
Ei muuta. Sitten jos onnistuu niin se ilmottaa siitä. Joo, mullakin onnaa ihan hyvin vaikka mysticism on muistaakseni tasolla 6. Tulipa eilen hommattua sellanen kolme tonnia rahaa kun tuli kaksi sellaista assassinia vastaan. Nyt tosin vaan jotain 2000 kun sitä kului vaikka mihin. Hmm, kannattaisikohan mennä kouluttamaan Destructionia seuraavaksi, kun alkemian vedin jo aika hyväksi, ja nyt onnistuu potionit sen verran hyvin että saan tasoja ihan itsekin. Niin tosiaan, jotain modilistaa voisi kasata. Nämä on tosiaan ihan itsestäänselviä: Better Bodies Better Heads Morrowind Comes Alive Wilderness Sounds Where Are All the Birds? Sea Life on myös ihan kiva, vaikken tosiaan mitään kalastusta ole kokeillut siinä. Mutta on se kivaa kun siellä vedessä on jotain merihevosia ja kaloja yms. eikä vaan jotain Slaughterfishejä Real Signposts Muita saisi tohon lisäillä WANG #3: Carefully unscrew or disengage wang bar from guitar and put in case. Sometimes the best way to wang is not to wang at all. -Joe Satriani |
Super-Jari 08.01.2006 02:12:34 | |
---|
Onko kolme tonnia sun mielestä paljon? Minä laitoin kans aika kasan modeja, mutta suurin osa ei toimi ilman lisälevyjä. |
Mustikkamuffinssi 08.01.2006 11:14:56 | |
---|
Tulihan tätä aikoinaan hakattua. Voisi taas alkaa pelaamaan. Suurin ongelma on se, että tasoja ja rahaa on aivan liian helppo saada, ja peli käy aika nopeasti liian helpoksi, kaikista vaikeusasteen säädöistä huolimatta. Mä tykkäsin enchantoida Golden Saint-soulgemeillä kaikkiin esineisiin CE Jumpia. Pomppiminen on kivaa. Don't forget, kids... The faster you download, the bigger your penis is. |
Torniojaws 08.01.2006 11:47:41 | |
---|
Onko kolme tonnia sun mielestä paljon? Kerro se tuhannellaviidelläsadalla ;) |
Super-Jari 08.01.2006 11:51:00 (muokattu 08.01.2006 11:51:33) | |
---|
Kerro se tuhannellaviidelläsadalla ;) Juu. Ihmettelin vain tuota summaa kun ekan kaupungin ympärillä pyöriessä saa jo tuon kolme tonnia kasaan. Rahaa tosiaan alkaa jossain vaiheessa puskemaan. Mulla on kaikilla hahmoilla jossain oma kämppä johon oon kasannu aseita ja muita aarteita joita ei voi arvonsa takia myydä. Sillä mudcrabilla ois vissiin 10000, mutta en löydä sitä mistään. e. Ohi on 180! lol |
SuvantoJ- 08.01.2006 12:44:17 | |
---|
Sillä mudcrabilla ois vissiin 10000, mutta en löydä sitä mistään. Jos nyt tarkempia ohjeita haluat, niin mun muistikuvien mukaan se on tuolla Ascadian Isleilla Mzahnchin kaakkoispuolella olevalla saarella. Taitaa tuossa paperikartassa jäädä juuri viimeisen h:n alle, joten elä tapa mudcrabeja siellä päin :) Blessed are the cheesemakers |
Ze Kink 08.01.2006 15:17:25 (muokattu 08.01.2006 15:18:11) | |
---|
Juu. Ihmettelin vain tuota summaa kun ekan kaupungin ympärillä pyöriessä saa jo tuon kolme tonnia kasaan. Rahaa tosiaan alkaa jossain vaiheessa puskemaan. Mulla on kaikilla hahmoilla jossain oma kämppä johon oon kasannu aseita ja muita aarteita joita ei voi arvonsa takia myydä. Sillä mudcrabilla ois vissiin 10000, mutta en löydä sitä mistään. e. lol Emmä oo sitä rahaa paremmin viittinyt keräillä. Ja aina kun on rahaa niin käytän sen johonkin, mm. tuhlasin jotain lähes 3000 harjotuksiin vähän aikaa sitten (alkemiaan jotain 16 tasoa ja speechcraftia hieman) ja ostin Dreugh-kypärän ja jotain tuollaista. Ja siis en ole käynyt missään Daedric -mestoissa tms. joten mitään superarvokasta tavaraa en ole löytänyt. Nii ja Creeperillähän on aika paljon rahaa kanssa, mutta se ei osta melkein mitään. Kaikki Skoomat ja muut arvokkaat juomat käyn kyllä myymässä aina sille. WANG #3: Carefully unscrew or disengage wang bar from guitar and put in case. Sometimes the best way to wang is not to wang at all. -Joe Satriani |
Super-Jari 08.01.2006 15:42:00 | |
---|
Emmä oo sitä rahaa paremmin viittinyt keräillä. Ja aina kun on rahaa niin käytän sen johonkin, mm. tuhlasin jotain lähes 3000 harjotuksiin vähän aikaa sitten (alkemiaan jotain 16 tasoa ja speechcraftia hieman) ja ostin Dreugh-kypärän ja jotain tuollaista. Ja siis en ole käynyt missään Daedric -mestoissa tms. joten mitään superarvokasta tavaraa en ole löytänyt. Nii ja Creeperillähän on aika paljon rahaa kanssa, mutta se ei osta melkein mitään. Kaikki Skoomat ja muut arvokkaat juomat käyn kyllä myymässä aina sille. Sehän ostaa just kaikki kalleimmat kamat täydellä hinnalla. |
joelr 09.01.2006 01:20:44 | |
---|
Tulihan tätä aikoinaan hakattua. Voisi taas alkaa pelaamaan. Suurin ongelma on se, että tasoja ja rahaa on aivan liian helppo saada, ja peli käy aika nopeasti liian helpoksi, kaikista vaikeusasteen säädöistä huolimatta. Mä tykkäsin enchantoida Golden Saint-soulgemeillä kaikkiin esineisiin CE Jumpia. Pomppiminen on kivaa. Joo, oma nykyinen pelini tuntuu aika helpolta varsinkin kun heti alussa sai melko hyvät suojat (Dark Brotherhood Armour).. Nyt hahmollani on ainakin kaksi keltaista soul gemia, joista toisessa winged twilight, mutta en keksi mitä niillä tekisi. Mikäs muutes on maksimitaso pelissä? Nyt hahmoni on jossain 25 levelin seutuvilla ja agility sekä speed ovat 100 (voiko niitä vielä nostaa?). |
Super-Jari 09.01.2006 06:39:46 | |
---|
Tuli pari kappaletta noita winged twilighteja vastaan, mutta ei ollu kiviä matkassa :( Muuttuu tuo maailma ukon edetessä melko vauhdilla. Rotta saattaa pistää jalat alta ja pienessä luolassa tulee golden saint vastaan. Varsin gayeroottista. Miksihän tuolta mun äijältä muuten lähtee melkein aina jalat alta ihmisten kanssa lähitaistellessa? |