T.S. S L A Y E R 07.11.2005 10:19:22 | |
---|
Siis voi helvetti. Nyt pursusi kyllä siirappi ihan laittomasti yli äyräiden lauantaisessa MacGyverissa. Heti aluks Macci tekee nuken pikkulapselle ja koko jakso ylisydämellisiä uhkeita keskusteluja ym. ei näin. Pikkutyttö näytti vähän Kirk Hammetilta lapsena. |
juuso a 05.02.2006 12:17:57 | |
---|
Nyt on kyllä legendaarinen jakso menossa. Murdoc pahistelee.:D "The only thing Columbus discovered was that he was lost! " |
Milkop 05.02.2006 12:32:25 | |
---|
Nyt on kyllä legendaarinen jakso menossa. Murdoc pahistelee.:D Tahtoo kanssa nähdä. Perhana, pitäiskö sitä digipoksi hommata, että näkis. |
kouranka 05.02.2006 18:56:09 | |
---|
Jotenkin nykyään nää MacGyverit tuntuu tylsiltä. Enemmän pitäis olla jaksoja jossa ollaan enemmän ..eksoottisimmissa maissa. Nyt herkutellaa! |
juuso a 01.10.2009 12:06:24 | |
---|
Ihmemiehestä julkaistiin eilen koko sarjan kattava boxi: http://cdon.fi/elokuvat/macgyver_-_ ... mplete_series_%2839_disc%29-7021368 Onkos tuota kukaan hommannut? Kiinnostaisi tietää onko tuossa mitään eroa noihin aikaisemmin yksittäin julkaistuiihin boxeihin. Tällä hetkellä vaikuttaa olevan niukasti tietoa saatavilla. One. |
carnation 01.10.2009 12:28:01 (muokattu 01.10.2009 12:28:54) | |
---|
juuso a: Ihmemiehestä julkaistiin eilen koko sarjan kattava boxi: http://cdon.fi/elokuvat/macgyver_-_ ... mplete_series_%2839_disc%29-7021368 Onkos tuota kukaan hommannut? Kiinnostaisi tietää onko tuossa mitään eroa noihin aikaisemmin yksittäin julkaistuiihin boxeihin. Tällä hetkellä vaikuttaa olevan niukasti tietoa saatavilla. En osaa sanoa, mutta aika suolainen hinta (discshopilla kympin halvempi ja boostepilla vielä siitäkin vähän edullisempi, 149 e, mutta silti aivan liian kallis). Vaikka loota on toisaalta aika siisti, niin halvemmaksihan tuo tulee kun ostaa kaudet erikseen :) Markkinatalous on markkinataloutta, mutta kyllä se pitäisi mennä niin että jos köntässä myydään kaikki kaudet niin pitäisi olla kokonaissumma edullisempi. Kuten näiden kohdalla aina käy, niin ennemmin tai myöhemmin hinta tippunee tuosta aika roimasti siedettävälle tasolle. Minä en ole Mäkkaivereita uskaltanut katsoa sitten lapsuusvuosien, pelkään että aika on kullannut muistot. "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
juuso a 01.10.2009 12:37:56 | |
---|
carnation: En osaa sanoa, mutta aika suolainen hinta (discshopilla kympin halvempi ja boostepilla vielä siitäkin vähän edullisempi, 149 e, mutta silti aivan liian kallis). Vaikka loota on toisaalta aika siisti, niin halvemmaksihan tuo tulee kun ostaa kaudet erikseen :) Markkinatalous on markkinataloutta, mutta kyllä se pitäisi mennä niin että jos köntässä myydään kaikki kaudet niin pitäisi olla kokonaissumma edullisempi. Kuten näiden kohdalla aina käy, niin ennemmin tai myöhemmin hinta tippunee tuosta aika roimasti siedettävälle tasolle. Minä en ole Mäkkaivereita uskaltanut katsoa sitten lapsuusvuosien, pelkään että aika on kullannut muistot. Silläpä juuri mietinkin, että onko noissa jotain uutta ja hienoa kun hinta on noinkin korkea. Itse olen tässä juuri katsellut vitoskauteen asti. Kyllä ne edelleen toimii.:) One. |
Milkop 01.10.2009 12:44:10 (muokattu 01.10.2009 12:45:19) | |
---|
juuso a: Kyllä ne edelleen toimii.:) Joo, mutteivät ehkä samalla tavalla kuin pentuna. Nykyisin niissä on enemmän tahatonta komiikkaa kuin aiemmin. Joka jaksossa Macgyver tapaa jonkun entisen heilansa jonka kanssa ei päässyt loppuun asti silloin muinoin eikä nytkään. Tai vastaavasti äijä tapaa vanhan frendinsä joka pyytää palvelusta ja Mac suostuu koska tämä kaveri pelasti hänen henkensä Botswanassa tappajagorillojen pommi-iskusta. Kyllähän näitä vieläkin katsoo, muttei niihin enää suhtaudu samalla innolla kuin lapsena. Mikä tosin ei liene ihme. E: typoa "People are fucking boring. You know what would be great for a guy like me? To be in a coma." -George Carlin |
Rauzku 01.10.2009 14:08:33 | |
---|
Joo, mutteivät ehkä samalla tavalla kuin pentuna. Nykyisin niissä on enemmän tahatonta komiikkaa kuin aiemmin. Tämä on tosiaan totta, sarjalla ei ollu lapsena minkäänlaista huumoriarvoa toisin kuin nykään. Ei jaksa vaan innostua enää. |
juuso a 01.10.2009 14:21:04 | |
---|
Milkop: Nykyisin niissä on enemmän tahatonta komiikkaa kuin aiemmin. Joka jaksossa Macgyver tapaa jonkun entisen heilansa jonka kanssa ei päässyt loppuun asti silloin muinoin eikä nytkään. Tai vastaavasti äijä tapaa vanhan frendinsä joka pyytää palvelusta ja Mac suostuu koska tämä kaveri pelasti hänen henkensä Botswanassa tappajagorillojen pommi-iskusta. Kyllähän näitä vieläkin katsoo, muttei niihin enää suhtaudu samalla innolla kuin lapsena. Mikä tosin ei liene ihme. Joo, ei tietenkään samalla tavalla toimi mitä pentuna. Nyt niissä on juurikin tuo tahaton komiikka mukavana pikku lisukkeena. One. |
MaD PiAnIsT 01.10.2009 22:53:51 | |
---|
Näitä kun tsekkailee putkeen niin kyllä alkavat toistaa itseään. Kerran viikossa-annos voisi olla sopiva katseluväli näille. Pari-kolme kun katsoo putkeen niin alkaa kyllä tulemaan tuo Milkopin mainitsema kaava tutuksi. Ei sillä, kova sarja ja tukka. "Olen edelleenkin sitä mieltä että kakkonen on mielettömästi ykköstä parempi." -Kikolaa |
tommijk 01.10.2009 23:06:32 | |
---|
Ihmemies on peruttu. |
juuso a 14.10.2009 21:22:05 | |
---|
One. |
Bugi 14.10.2009 22:28:41 | |
---|
Moon lihava. |
MaD PiAnIsT 15.10.2009 20:51:38 | |
---|
"Olen edelleenkin sitä mieltä että kakkonen on mielettömästi ykköstä parempi." -Kikolaa |
Henkka370 16.10.2009 18:00:53 | |
---|
Saatana kun menitte nostamaan tän! Ajattelin jo, että tänä syksynä näkee taas mcgyvereitä. Vaan empä nääkkään! SaiPa. Detroit sucks! Lyökää mua plussalla päähän! |
juuso a 16.10.2009 19:25:17 | |
---|
Tuolla edellä kysyin tuon boxin extroista. Noh, ilmeisesti jenkkiboxissa ei ole mitään muita lisämateriaalia niiden parin leffan lisäksi (joista toinen on muuten ihan helvetin huono). Tuskin on syytä olettaa, että tuohon euro-boxiin olisi myöskään muuta laitettu. Itse muuten viimeistelin eilen yli kuukauden kestäneen urakan, eli katsoin kaikki MacGyverit. Peruskliseet alkoi naurattamaan loppua kohden. Varsinkin se kun roistot tulivat aina aseella uhaten yllättämään Macin ja yleensä köyttivät sen kumppaneineen. Sitten niissä jaksoissa joissa etsittiin muinaista tavaraa, roistot odotti, että Mac tekee työt ja yritti korjata sen jälkeen aarteet itselleen. Tietenkin kaikki ne rakennelmat sortuivat jättäen kaikki kamat alleen niin, ettei niitä enää jälkikäteen kukaan jaksanut miettiä.. One. |
HaloOfFlies 07.06.2012 22:23:16 | |
---|
MacGyver pyörii taas uusintoina telkussa, tällä kertaa TV5:lla joka ilta kello 20. Kai olette muistaneet katsoa? We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5 |
Jussiman 07.06.2012 23:08:11 | |
---|
Kaikella kunnioituksella faneja kohtaan, mutta mun mielestä McGyver ei ole maineensa veroinen. |
Jormaz 07.06.2012 23:18:36 | |
---|
Jussiman: Kaikella kunnioituksella faneja kohtaan, mutta mun mielestä McGyver ei ole maineensa veroinen. Onhan se nyt katsottuna välillä vähän koominen kieltämättä mutta 80-luvun lopulla makkarankaivertaja oli kovinta shittii He-Manin ohella. No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |