lethus1 03.09.2005 22:12:55 | |
---|
Suihkurunkkari-Timo ? Was, onko tästä jotain footagea kuten oli suihkutytöistä ? Harharharh. |
Juugeli 03.09.2005 23:26:37 | |
---|
Enää ei Timo ärsytä minua, mutta se toinen Antti (homo-Antiksiko sitä nyt täällä kutsuttiin) ja myös Hanna jostain syystä. Here we are nowhere, nowhere left to go/Here we are nowhere, maybe that's where we belong - Jake Burns IHKK #3, IMIK #28, Bella Italia #8
Pastilli? |
Valterr 03.09.2005 23:34:02 | |
---|
Kertokaa mistä pelistä se Perttu puhui? Hä?! |
DJKaaos 03.09.2005 23:41:18 | |
---|
Enää ei Timo ärsytä minua, mutta se toinen Antti (homo-Antiksiko sitä nyt täällä kutsuttiin) ja myös Hanna jostain syystä. Se toinen Antti, tää jolla on tää uus fleda ja rooli päällä jatkuvasti ärsyttää koko kööristä myös mua. Ärsyttävin. Vain kuolleet kalat uivat virran mukana. |
FlatOutFucked 04.09.2005 02:22:59 (muokattu 04.09.2005 02:23:29) | |
---|
Minusta kathy on mahdottoman söbö. Punapäät ovat heikkouteni, kyllä kyllä. Juuri tuommoisia tyyppejä näkyi tulevan kouluni pääsykokeissä. Niin, sehän oli vielä jyväskylästä! It´s making me sick, I want no part of it. Stop waving that flag. |
Kusse 04.09.2005 02:41:17 (muokattu 04.09.2005 02:42:36) | |
---|
I've sold my soul, so when my body goes cold, I'll go straight to hell. |
Chrissie 04.09.2005 11:22:56 | |
---|
Enää ei Timo ärsytä minua, mutta se toinen Antti (homo-Antiksiko sitä nyt täällä kutsuttiin) ja myös Hanna jostain syystä. Niin, Hanna... Se tunkee nenänsä (ja perseensä) joka paikkaan. Ärsyttää minua porukasta kaikista eniten. Bitchmäinen olemus ja se, että kiehnätään jatkuvasti vain poikien kanssa, herättävät minussa vain vitutusta. Pojissa sitten taas... no se saakelin temppukerho-Jani ja juuri tämä transu-Antti. Mitä pikemmin päästään näistä ylimääräisistä eroon, sen paremmin pääsevät muut viha-rakkaussuhteet kehittymään talossa :) Niin, ja en todellakaan kannata tekijöiden ajatusta siitä, että suhdekuvioit luodaan vaikka väkisin. Ei musiikkia ilman hiljaisuutta.
"Another day, another wish: don't want my life to be like this..." Client - Radio "They won't love you like I do." Apollo 440 - Pain in Any Language |
DJKaaos 04.09.2005 12:12:11 | |
---|
Pojissa sitten taas... no se saakelin temppukerho-Jani ja juuri tämä transu-Antti. Mitä pikemmin päästään näistä ylimääräisistä eroon, sen paremmin pääsevät muut viha-rakkaussuhteet kehittymään talossa :) Ei Jonglööri-jokua ainakaan pois talosta! Siinä on semmonen moottoriturpa, että tulee aiheuttamaan välikohtauksen ennemmin tai myöhemmin, mikä olisi kiva nähdä. Vain kuolleet kalat uivat virran mukana. |
Valterr 04.09.2005 21:27:29 | |
---|
Ei jumalauta. "Mun mielestä raskaus on rumaa niinq ja siksi mä niinq kannatan adoptiota" Ulos |
SirElwood 04.09.2005 21:33:37 | |
---|
Ei jumalauta. "Mun mielestä raskaus on rumaa niinq ja siksi mä niinq kannatan adoptiota" Voihan helvetti millasta porukkaa... :) |
Juugeli 04.09.2005 21:37:33 | |
---|
Ei jumalauta. "Mun mielestä raskaus on rumaa niinq ja siksi mä niinq kannatan adoptiota" Ulos Eikös se juuri päinvastoin sanonut, että se ei ole rumaa? Niin minä ainakin tuon mölinän ja hölinän ja uskollisen äänentoiston läpi kuulin. Here we are nowhere, nowhere left to go/Here we are nowhere, maybe that's where we belong - Jake Burns IHKK #3, IMIK #28, Bella Italia #8
Pastilli? |
DJKaaos 04.09.2005 22:39:26 | |
---|
Eikös se juuri päinvastoin sanonut, että se ei ole rumaa? Niin minä ainakin tuon mölinän ja hölinän ja uskollisen äänentoiston läpi kuulin. Kyllä mun mielestä se sano, että on rumaa. Voi herran jestas sentään pikkutyttöä. Perkele sentään ku toi Jonglööri-mestari laitettiin pihalle. Siinä vasta mukava mies. Vain kuolleet kalat uivat virran mukana. |
Bluesmies 04.09.2005 22:52:30 | |
---|
Ei jumalauta. "Mun mielestä raskaus on rumaa niinq ja siksi mä niinq kannatan adoptiota" Ulos Kuka sanoi noin? http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=17&t=97721&o=0&co=0 |
DJKaaos 04.09.2005 22:54:10 | |
---|
Kuka sanoi noin? no se helvetin tekohippi perunasäkkipää Vain kuolleet kalat uivat virran mukana. |
zorro 04.09.2005 23:03:57 | |
---|
jonglöörikö lensi pihalle? kyllä minä olisin mielummin sen pertun nakannu. |
DJKaaos 04.09.2005 23:06:48 | |
---|
jonglöörikö lensi pihalle? kyllä minä olisin mielummin sen pertun nakannu. jep. Sanoppa muuta. Ois ollu niin kiva kuunnella Jonglöörin juttuja vielä pitkään. Siinä se oli vasta mukava mies. Vain kuolleet kalat uivat virran mukana. |
carnation 05.09.2005 11:15:22 | |
---|
Ois ollu niin kiva kuunnella Jonglöörin juttuja vielä pitkään. Siinä se oli vasta mukava mies. Hyvä avatar =) Mutta tosiaan, rupesi hieman vituttamaan tuon Veli Pontevan häätäminen. Eihän siinä ole mitään logiikkaa, että suuren yleisön mielestä ärsyttävin äänestetään pois, silloinhan siellä talossa vasta tylsää on. Se hemmetin aivovamma-Perttu on tylsä paska. JANI TAKAISIN! "Etsin itseäni, mmm." |
Rattata 05.09.2005 11:26:28 (muokattu 05.09.2005 11:30:27) | |
---|
Ei jumalauta. "Mun mielestä raskaus on rumaa niinq ja siksi mä niinq kannatan adoptiota" Ulos No helvetti se on vaan sen mielipide. Tarviiko kaikkien naisten olla raskaudesta automaattisesti samaa mieltä? Kati on just hyvä, enkä oikein ymmärrä mikä siitä tekee niin teennäisen? Ehdoton inhokkini on Kathy. Ai jumaliste että on löydetty ärsyttävä tekohippi-erilainennnuori-aikunolenniinsöpö-pinkkitukka joka tallustelee ah niin ihanan persoonallisissa hepeneissään soittelemassa sitä saatanan tekotaiteellista poikkihuiluaan kiduttavan huonosti ja pällistelee nätisti silmät täynnä hyvyyttä ja valoa. BUahahahah½½!! Plussa tuli. Ei saatana.... :D valametti olj hajonna muanantaena nii laetettiin kunnon paskoo sisälle nii sammu sitten. THV-klubi #8 |
Bluesmies 05.09.2005 12:29:28 | |
---|
no se helvetin tekohippi perunasäkkipää Hä??? Eli? http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=17&t=97721&o=0&co=0 |
DJKaaos 05.09.2005 15:54:52 | |
---|
Hä??? Eli? tsekkaa tosta sun viestin yläpuolelta toi lainaus, niin ehkä avautuu ketää meinaan. Vain kuolleet kalat uivat virran mukana. |