taikakameli 20.09.2005 21:24:41 | |
---|
Mutta miksi sitten se poonusnumero tuli tänään? Ja yleensä meille se lehti on tullut tiistaisin. Nyt spoilasit Jos sieltä joku bonus tulee niin olis mielummin ollut yllätys Any time is a good time for pie. |
gandar 20.09.2005 21:32:07 (muokattu 20.09.2005 21:33:52) | |
---|
Vai onko tuo se sarjisextra, mistä pitää maksaa lisää? Prkl, meille se normilehti tulee aina keskiviikkoisin. Epistä ja väärin. Ceci n'est pas une signature |
Spawn 20.09.2005 22:03:09 | |
---|
Vai onko tuo se sarjisextra, mistä pitää maksaa lisää? Varmaankin. Hirveintä jöötiä ikinä. Oksettavaa kuraa. Ihmekään ettei niitä sarjoja nähdä varsinaisessa lehdessä. "Hyvän nopeuden saavuttaminen vaatii paitsi kärsivällisyyttä, myös progressiivisuutta!" -Rumpali Kainuusta |
dictatorsh*t 21.09.2005 12:10:19 | |
---|
Vai onko tuo se sarjisextra, mistä pitää maksaa lisää? Ei, vaan numero 38B, missä on Marco Rotan ennenjulkaisemattomia sarjoja. |
Stain 21.09.2005 17:33:28 | |
---|
Jos joku haluaa ostaa Aku Ankka-lehtiä niin ottakaa yhteyttä. We had some good times
But they're gone
The winter's comin' on
Summer's almost gone |
Spawn 21.09.2005 21:30:52 | |
---|
Ei, vaan numero 38B, missä on Marco Rotan ennenjulkaisemattomia sarjoja. Ihan postin välitykselläkö tuli? Ei tänne vaan. "Hyvän nopeuden saavuttaminen vaatii paitsi kärsivällisyyttä, myös progressiivisuutta!" -Rumpali Kainuusta |
ozz3 21.09.2005 21:32:39 | |
---|
Ihan postin välitykselläkö tuli? Ei tänne vaan. Meille tuli postissa. Ei ole keskiviikko mitään ilman Aku Ankkaa, Aku Ankka 'Til Death! Be just and fear not| MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 |
Spawn 21.09.2005 21:36:18 | |
---|
Meille tuli postissa. Mitäs helvettiä. Tuolla paskahuusis kyl tuon normiakkarin luin, mutten minä mitään b-numeroa nähnyt. Menenpä tarkistamaan tuon postin uudestaan tuolta pöydältä. "Hyvän nopeuden saavuttaminen vaatii paitsi kärsivällisyyttä, myös progressiivisuutta!" -Rumpali Kainuusta |
Ahmir 17.10.2006 20:12:46 | |
---|
Huom! Olen kirjoittamassa yli 390 päivää vanhaan ketjuun! En viittinyt aloittaa uutta topikkia, joten päätin kysyä, että missä Aku Ankan taskukirjassa on ilmestynyt se tarina, jossa Aku menestyy matonpesijänä, mutta sitten Hannu tuo Akulle pestäväksi maton, jossa on Hannun häpeätahra, joka lähtee vasta, kun Hannun mieli on puhdistunut. Yhdessä kohdassa Aku koittaa pestä maton terapialla hipiksi pukeutuneena, ja laulaa jotain "Ollaan reloja, ei kelata pahoja (tms). Sä oot okei, mä oon okei, Jee jee, rauhaa." Täällä voitais ehkä pohtia myös tällaisia asioita Aku Ankasta, eli kun on jokin tietty tarina/taskari hukassa.. Hiljaisuus on kukka. |
kouranka 17.10.2006 20:52:42 | |
---|
Huom! Olen kirjoittamassa yli 390 päivää vanhaan ketjuun! En viittinyt aloittaa uutta topikkia, joten päätin kysyä, että missä Aku Ankan taskukirjassa on ilmestynyt se tarina, jossa Aku menestyy matonpesijänä, mutta sitten Hannu tuo Akulle pestäväksi maton, jossa on Hannun häpeätahra, joka lähtee vasta, kun Hannun mieli on puhdistunut. Yhdessä kohdassa Aku koittaa pestä maton terapialla hipiksi pukeutuneena, ja laulaa jotain "Ollaan reloja, ei kelata pahoja (tms). Sä oot okei, mä oon okei, Jee jee, rauhaa." Täällä voitais ehkä pohtia myös tällaisia asioita Aku Ankasta, eli kun on jokin tietty tarina/taskari hukassa.. Hah tää on hyvä. Pokkari löytyy tuolt jostain, mut ei jaksa kaivaa. Nyt herkutellaa! |
Jkob 17.10.2006 21:23:23 | |
---|
Huom! Olen kirjoittamassa yli 390 päivää vanhaan ketjuun! En viittinyt aloittaa uutta topikkia, joten päätin kysyä, että missä Aku Ankan taskukirjassa on ilmestynyt se tarina, jossa Aku menestyy matonpesijänä, mutta sitten Hannu tuo Akulle pestäväksi maton, jossa on Hannun häpeätahra, joka lähtee vasta, kun Hannun mieli on puhdistunut. Yhdessä kohdassa Aku koittaa pestä maton terapialla hipiksi pukeutuneena, ja laulaa jotain "Ollaan reloja, ei kelata pahoja (tms). Sä oot okei, mä oon okei, Jee jee, rauhaa." Täällä voitais ehkä pohtia myös tällaisia asioita Aku Ankasta, eli kun on jokin tietty tarina/taskari hukassa.. http://perunamaa.net/taskarit/ "Ei auttanut polakkeja Paavi, kun Jumala puhui kahdesti."
- tuntematon ajattelija |
Loijaa 19.10.2006 22:56:08 (muokattu 19.10.2006 22:57:23) | |
---|
Aku on paras sarjishahmo, siitä ei pääse mihinkään. Penskana tuli tilaus kun vanhempieni tykönä vielä asuin ja aika hyvin silloin tiesin ja muistin näitä Ankka-juttuja, sukulaisuussuhteita ja triviatietoa ym tosi paljon. Nyt en ole kolmeen, neljään vuoteen säännöllisesti lukenut ja vähän harmittaa, kun etenkin Carl Barksin, Don Rosan, Daan Jippesin ja William Van Hornin jutut ovat (ainakin olleet) iha saatanan kovia. Vicar oli muistaakseni kanssa mainio ankantekijä..ja Romano Scarpa, joka loistaa taskukirjoissa etenkin. Onhan niitä monia muitakin taitavia tarinankertojia..Esmes Al Taliaferron lyhyet puolen sivun mittaiset Aku-tarinat 40-50 luvuilta ovat vertaansa vailla. Niitähän julkaistiin omassa Päivästä päivään (tjms)- kokoelmaopuksessa, jonka joskus kirjastosta hamuilin. Carl Barks ja Don Rosa ovat kuitenkin ne parhaimmat piirtäjät/tarinankertojat. Kummallakin on täysin erilainen tyyli, mutta sehän on vain plussaa. Muistan vaan joskus lukeneeni, että Barks ei oikein pitänyt Rosan piirrostyylistä, ei sopinut hänen mielestä Aku Ankkaan, kun oli liian "raskas" ja yksityiskohtainen.. Mitä olen vilkuillut nykyistä Aku Ankkaa, niin typerien juttujen määrä on kasvanut aikas paljon ja piirrosjälkikin heikentynyt yleisesti. Ihan kun viivat sun muut tehtäisiin mahdollisimman nopeasti sutaisemalla. Siltä se monien piirtäjien kohdalla nykyään vaikuttaa. Sama juttu taskukirjoissa. Niitä tuleekin vielä silloin tällöin kirppareilta osteltua. Parhaat taskukirjat oli ehkä jossain 110-170 välillä. Se missä Milla taikasauvallaan kääntää Akun ja Roopen painovoiman sivuttaissuuntaiseksi, jolloin he joutuvat hyppimään kirjaimellisesti seinillä, näin ollen katosta ja lattiasta muodostuvat heille seinät. Huoneiden poikki kulkeminen on vuorikiipeilyä. Sisältää hauskan kohtauksen jossa Tupu, Hupu ja Lupu rässivät sellaisella lasten kärryllä sedät vauhdittajinaan, ilman "seinäähän" he "putoavat eteenpäin", täten vauhdittaen kärryä painollaan. Tuo on kyllä paras Rosan tekemä juttu, minkä olen lukenut. Täytyy suositella myös Roope Ankan Elämä ja Teot- kirjaa (jutut löytyvät akkareistakin), jossa aika hyvin Rosa onnistuu Barks-hengessä kuvaamaan Roopen vaiheita maailman rikkaimmaksi ja yrmyimmäksi ankaksi asti. Tuo löytyy omasta kirjahyllystä. Ja tottakai Aku Ankan maailman hahmogalleria on maailman paras. Kiitos Aku, kun teit lapsuudestani paljon paremman. ..Pitää vissiin tilata Aku Ankka omaan kotiin. "Saattaa olla, että riipasen kovan kännin tänään" - Mies MTV3:n uutisista |
Metallityöläinen 20.10.2006 00:35:27 | |
---|
Onkos kukaan harkinnut tuon kohta ilmestyvän Carl Barks kirjasarjan tilaamista? Kyseessä on siis legendaariseen Carl Barks Libraryyn perustuva 30-osainen kirjasarja joka sisältää koko Barksin tuotannon. Perkele kun itseäni himottaisi, mutta se on yhteensä 1900 euron paukku! Ei ihan pieni raha, vaikka se jakautuukin kolmen vuoden ajalle. Toisaalta kyseessä on rajattu painos, eikä lisäpainoksia oteta. Toisin sanoen tuo on joka tapauksessa halvin hinta, millä tuota kirjasarjaa tulee ikinä saamaan. Stana! Olen tr00 ankisti, mutta en sittenkään tiedä, olenko aivan tarpeeksi tr00 tuota hankkimaan. Tai tarpeeksi rikas. "Jos Bush päättää jatkaa valheitaan ja sortotoimiaan, niin teille olisi hyödyksi lukea [William Blumin] kirja 'Roistovaltio'" -Osama Bin Laden |
Anonymous-jazz 20.10.2006 03:00:32 | |
---|
TALU 200 ja HOHO Mitä eroa on basistilla ja kellolla?
Kello pysyy tahdissa. |
Karlsson 20.10.2006 09:49:44 | |
---|
TALU 200 ja HOHO Sä oot kyllä välillä ihanasti pihalla. "Erilliset bassokuviot sen sijaan on todella gay." -morb |
Juzzu 20.10.2006 09:50:23 | |
---|
TALU 200 ja HOHO Jaffaa ens kerralla sit. |
Live for the Moment 09.06.2009 09:08:23 (muokattu 09.06.2009 09:08:58) | |
---|
Onnea Akulle! On herra Ankka päässyt jo kunnioitettavaan ikään. Maailman paras sarjakuvahahmo. The best there was, the best there is and the best there will ever be. "Iron Maiden on niitä bändejä, joita isät käyvät katsomassa poikiensa kanssa. Vähän kuin kävisi Fröbelin palikoita katsomassa, samanlaista saatanan jumppaa ja hassuttelua." Jouni Hynynen. |
Ed_Guy 09.06.2009 10:16:41 | |
---|
Toi viimeviikolla tullu akkari oli aika jees. Ei jaksa oottaa että duunipaikalle tulee uus niin näkee miten akulle kävi :) nyt on muuten hyvä työ... voin lukee paskalla aku ankkaa ja siitä saa palkkaa :) MIKÄ ON SE AJATUS? MIKÄ ON SE PROSESSI? RUNKKAAN VERISTÄ SPERMAA LASTEN PÄÄLLE FREUD MEINAA LAUETA HOUSUIHINSA AJATUSPROSESSI AJATUSPROSESSI -Kokarek |
foetor ex ore 09.06.2009 17:10:07 | |
---|
Kevyet m... eiku, Onnea onnea 75v. sorsalle, tai siis ankkaystävällemme. :) |
Mr T 09.06.2009 21:06:56 | |
---|
Pistetääns tännekin tämä linkki, mikäli joku ei ole vielä tutustunut: http://disneycomics.free.fr/index.php Eli tuolta vaan lukemaan englanniksi erityisesti kaikki Barks ja Rosa tarinat. 'I hate your music and you hair is too long
But I'll sign you up because I'd hate to be wrong' |