blastoff 19.10.2003 16:35:22 | |
---|
Henkilökohtaisesti suhtaudun hyvin vahingoniloisesti siihen, että Idolsia käsitellään negatiivisesti julkisuudessa. Nimittäin tässä maassa on jo niin paljon surkeaa pop"musiikkia" ja sen esittäjiä, ettei yhtään enempää enää tarvita! Itse kyllä pahoin pelkään, että myös kaikki tämä negatiivinenkin hypetys vain lisää tulevan Idols-voittajan levymyyntiä. Ja BMG:n (joka käsittääkseni kuuluu samaan konserniin Idolsin tuotantoyhtiön kanssa) pomot nauravat matkalla pankkiin... Did you know that if you play New Kids On The Block records backwards... they actually sound better - Bill Hicks |
Jani The Rock 19.10.2003 16:35:36 | |
---|
Ja sitten kun se suosio alkaa laskemaan, niin Seiskan kanteen alkaa ilmestyä niitä "Isoisäni serkku oli alkoholisti!"-shokkitiliyksiä, kun siellä julkisuuden valokeilassa pitää väkisin sinnitellä. Ja viimeinen epätoivoinen konsti on sitten se uskoon tuleminen. Butcher baby - they`re gonna put you away! |
Jani The Rock 19.10.2003 16:42:31 | |
---|
Itse kyllä pahoin pelkään, että myös kaikki tämä negatiivinenkin hypetys vain lisää tulevan Idols-voittajan levymyyntiä. Ja BMG:n (joka käsittääkseni kuuluu samaan konserniin Idolsin tuotantoyhtiön kanssa) pomot nauravat matkalla pankkiin... Jjoo... En ole tosiaankaan uskonut hetkeäkään siihen, että levyt jäisivät myymättä tämän keskustelun vuoksi, mitä nyt on julkisuudessa käyty. Se on niinkuin mr. McCoy on sanonut: "Any publicity is good publicity". Ajattelin tässä yleisemmin näitä tosi-TV yms. juttuja. Saappa muuten nähdä, saako BMG ESEK-tukea tämän voittajan levyn ja/tai musiikkivideon tuotantoon. Butcher baby - they`re gonna put you away! |
Fuzzy Boner 19.10.2003 22:57:02 | |
---|
Tänään oli muutama aika jees hetki tossa idolssissa. Muutama """"kehäkettu"""" mukana.. Tai siis vähän enemmän hommia tehny. Mitä pidempi varsi, sitä himmeempi lamppu |
Heissi 19.10.2003 23:54:14 | |
---|
Päivän Aamulehdessä oli muuten hyvä Jyrki Lehtolan kolumni aiheesta. Taisi olla myös tv-ohjelmien vieressä jonkun jannun (Kari Salminenko se oli??) Idolssia koskeva kolumni (tai sitten se oli eilisen lehdessä). "Siinä on sulle, läskimahanen kaveri, miettimistä."
- Jouni Hynynen |
bedlam 20.10.2003 09:30:22 | |
---|
Tänään oli muutama aika jees hetki tossa idolssissa. Muutama """"kehäkettu"""" mukana.. Tai siis vähän enemmän hommia tehny. Jees-hetki oli se kun soittivat Mr Bunglea taustalla :) http://www.mikseri.net/kiasma |
PoLFus 20.10.2003 12:05:13 | |
---|
ite diggasin Hanna Pakarisen äänestä. Ainoa oikea laulaja; 1 1000sta ~ 7ender $tratocaster ~ |
Rokkikana 20.10.2003 12:33:20 | |
---|
Nyt loppui sitten se tuomareiden haukkuminen, kun valinnanvaikeus siirtyi yleisölle. Tonnista vetoa niin eivätpä ole Kalloset ja Nikulat lööpeissä enää keväällä. Tai kahden viikon päästä. En ole ikinä puhelinäänestänyt yhtään mitään enkä ketään, mutta nyt täytyy sanoa että Saxlinin Jussi on mun idolssi. Toivottavasti menestyy nyt paremmin kuin juuroviisukarsinnoissa... "Shamaani nukahtaa iltapäivän kuumuuteen" |
Raipe 20.10.2003 15:13:59 (muokattu 20.10.2003 15:14:33) | |
---|
Jees-hetki oli se kun soittivat Mr Bunglea taustalla :) Soittiko ne sellaistakin siellä? Mikäs biisi? Everyone I went to high school with is dead? |
bedlam 20.10.2003 15:28:08 (muokattu 20.10.2003 15:29:28) | |
---|
Soittiko ne sellaistakin siellä? Mikäs biisi? Everyone I went to high school with is dead? Heh, tonhan ois pystyny laulaankin jopa varmaan kaikki osallistujat ;) Golem II oli biisi. Tais olla siinä Subtv:n ektraosiossa. http://www.mikseri.net/kiasma |
rc 20.10.2003 18:26:15 | |
---|
Ja viimeinen epätoivoinen konsti on sitten se uskoon tuleminen. Ja sitten itsemurha. Noi kaksi seuraa muutenkin toisiaan. v***u kuuntelke hevä!!!!!!!!!!111 |
Sinap 22.10.2003 14:56:58 | |
---|
En ole ikinä puhelinäänestänyt yhtään mitään enkä ketään, mutta nyt täytyy sanoa että Saxlinin Jussi on mun idolssi. Toivottavasti menestyy nyt paremmin kuin juuroviisukarsinnoissa... jussi on kyllä kova idol-ehdokas.jaria kyllä aion äänestää..persoonallinen tapaus.titasta tykkään myös. kyllä mä vielä jotain tähän keksin... |
Lennu 22.10.2003 16:06:31 | |
---|
Nyt loppui sitten se tuomareiden haukkuminen, kun valinnanvaikeus siirtyi yleisölle. Tonnista vetoa niin eivätpä ole Kalloset ja Nikulat lööpeissä enää keväällä. Tai kahden viikon päästä. En ole ikinä puhelinäänestänyt yhtään mitään enkä ketään, mutta nyt täytyy sanoa että Saxlinin Jussi on mun idolssi. Toivottavasti menestyy nyt paremmin kuin juuroviisukarsinnoissa... Turha sinne on soitella. Voittajat on jo valittu. Rahankeruuta moinen rimputtelu, ei demokratiaa. Ei tavallinen kansa osaa, eikä sen pidä antaa, äänestää. Kattokaa nyt vaikka eduskuntaa. Ces chaussettes sont ã vous? |
Rokkikana 22.10.2003 16:27:32 | |
---|
Turha sinne on soitella. Voittajat on jo valittu. Rahankeruuta moinen rimputtelu, ei demokratiaa. Ei tavallinen kansa osaa, eikä sen pidä antaa, äänestää. Kattokaa nyt vaikka eduskuntaa. ...Niin tai euroviisuedustajia. Mutta ei ole vielä valittu. Ainakaan Jussi itse ei vielä perjantaina tiennyt, kun soitettiin ja kysyttiin. En ollut kuullutkaan mistään puhelinäänestyksestä vielä silloin. "Shamaani nukahtaa iltapäivän kuumuuteen" |
Paddle 21.11.2003 20:45:50 | |
---|
AHHAHAH hyvä Jone! -Hannu vähän epävireisen esityksen jälkeen: Vähän viritysmittari heilahtelee tässä, no se on vähän heilahdellut koko illan -Jone: Auto-Tune on keksitty, nuorimies! Hahah, siinä ei mies ainakaan häpeile. |
kingdom 21.11.2003 21:43:56 | |
---|
AHHAHAH hyvä Jone! -Hannu vähän epävireisen esityksen jälkeen: Vähän viritysmittari heilahtelee tässä, no se on vähän heilahdellut koko illan -Jone: Auto-Tune on keksitty, nuorimies! Hahah, siinä ei mies ainakaan häpeile. Tuo oli kyllä niin noloa ja kuvasti hyvin nykypopmusiikin tilaa. |
Sinap 24.11.2003 08:25:37 | |
---|
Tuo oli kyllä niin noloa ja kuvasti hyvin nykypopmusiikin tilaa. Ei vaan musiikkitegnologian kehitystä. Kuunteleppa vaikka Pepe Willbergin rööperiin. Silloin jos ois ollu auto-tune käytössä suostuisin jopa kuuntelemaan sitä. Falsettistemmat ei oikein aja asiaansa kun korvaa koskee... kyllä mä vielä jotain tähän keksin... |
Hot RedX 24.11.2003 11:34:47 | |
---|
Miun mielestä ne kaikki idols ehokkaat on aika hyviä laulamaan. parhaat esitykset nähtiin alkukarsinnoissa. siel oli sellasii jotka ei kylläkään osannu laulaa mut ainakin niit oli kiva kattoo ku mokailivat. se oli parasta viihettä. |
Lennu 09.01.2004 16:45:11 | |
---|
Tänään on sitten loppusuora. Pitäisköhän ostaa ihan sipsejä sitä varten? |
anttipoeka 09.01.2004 16:53:32 | |
---|
Tänään on sitten loppusuora. Pitäisköhän ostaa ihan sipsejä sitä varten? Olutta ja/tai punaviiniä varmaan noudettava ja katsottava tämä loppuun. Off-topic: Timo Tolkista vielä, olettekos lukenut City-lehden haastattelun. http://www.city.fi/artikkelit/artik … hp?seskey=&id=1035&area=pop Pieni pätkä: Tyyleistä puheenollen. Soitat Gimmelin uudella levyllä. "Tuottaja Risto Asikainen pyysi. Hän oli kitaransoiton opettajani ja oppi-isäni. Olen mukana myös Pikku G:n uudella levyllä." Miksi? "Haluan rikkoa kapeakatseisten heavyidioottien maailmaa. Kävin juuri ostamassa Shania Twainin ja Britney Spearsin uudet levyt." Mennään suomalaiseen musiikkikritiikkiin. Välillä tuntuu, että kriitikot ovat kuin sopulilauma. "Kriitikot voivat painua vittuun. En soita heille. Ja mitä tulee arvostettuun CMX:ään, se on mielestäni Suomen turhin ja säälittävin bändi. Tekoälykäs ja -kirjallinen, saatanan naurettavia progepellejä. Minulla on vihasuhde bändiin tietyistä syistä." Ihminen kestää kuukaudenkin syömättä, mutta ei viikkoakaan juomatta. |