Aihe: Big Brother 2010
1 2 3 4 58 9 10 11 1244 45 46 47 48
Veikko
27.08.2010 10:50:22
bedlam:Ei kansaa kiinnostaisi katsella kun kymmenen piippua polttelevaa älykköä lukee kirjaa ja keskustelee välillä politiikasta.

Ja sellainen on jo tehty 80-luvun alussa. http://www.yle.fi/elavaarkisto/?s=s&g=4&ag=29&t=181
Mr. Treehorn treats objects like women, man - The Dude
JCM
27.08.2010 11:03:19

bedlam: En sanonut ettei ketään kiinnostaisi, puhuin enemmistöstä. Ei Idolskaan olisi suosittu ohjelma, jos siinä näytettäisiin alusta lähtien vain ja pelkästään hyviä laulajia. Alkukierroksellehan valkataan tarkoituksella ne paskimmat mukaan, että niille saa nauraa.

Tämä juurikin, on surullista. Ihmiset vajoavat niin alas, että pitää alkaa etsimään hupia toisten ihmisten typeryydestä ja huonoudesta. Se, että nauraa itseään typerämmille ihmisille esim. BB-talossa, tai paskemmille laulajille Idolsissa, on aivan verrattavissa siihen typeryyteen mitä nämä idiootit siellä talossa/stagella tekevät.

Ja yleensäkin vahingonilo on niin perseestä kuin olla voi.

Ydinsota tekisi kyllä globaalilla tasolla hyvää. Joku vois tilata nyt sellaisen niin sais vähän putsattua pahimpia saasteita pois tältä pallolta. (itseni mukaan lukien).

Ja voin sanoa, ettei naurata yhtään. Vituttaa. Mutta ei onneksi ihan niin paljon, että pitäisi yöunet menettää.
Informaatiokameli
27.08.2010 11:18:42

JCM: Ja yleensäkin vahingonilo on niin perseestä kuin olla voi.

Vaan vahingonilohan se sitä aidointa iloa on.
Everybody loves somebody but nobody loves rumpali.
JCM
27.08.2010 11:26:45

Informaatiokameli: Vaan vahingonilohan se sitä aidointa iloa on.

Valitettavasti, joillekin, se on. Se on just sitä porukkaa joka pitäis viedä saunan taakse.. sieltä tosin loppuis tila äkkiä kesken.
AP
27.08.2010 11:31:53
Katselin about 10 minuuttia kyseistä tuotosta (en kyllä tiedä mistä syystä)... eniten mua huolestuttaa se, että saako ne tyypit myös esim äänestää vaaleissa???

Kaippa ne saa, mutta eri kysymys on seuraavatko ne sen verran elämää ympärillään että tietävät koska vaaleja pidetään ja löytävätkö äänestyspaikalle.

Veikko: Ja sellainen on jo tehty 80-luvun alussa. http://www.yle.fi/elavaarkisto/?s=s&g=4&ag=29&t=181

Känny pystyyn: kumpaa kuuntelette mieluummin, marian vinkumista rakennekynsistä vai Röyhkän pisteliäisyyttä jostain yhteiskunnallisesta.
"Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura
Jormaz
27.08.2010 11:35:08
AP: Kaippa ne saa, mutta eri kysymys on seuraavatko ne sen verran elämää ympärillään että tietävät koska vaaleja pidetään ja löytävätkö äänestyspaikalle.

Känny pystyyn: kumpaa kuuntelette mieluummin, marian vinkumista rakennekynsistä vai Röyhkän pisteliäisyyttä jostain yhteiskunnallisesta.

Marian vinkumista.
No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän..
JCM
27.08.2010 11:42:22 (muokattu 27.08.2010 11:43:05)

Jormaz: Marian vinkumista.

Helppo valinta kun ei älli riitä muuhun.

E: eikä ollut henk. koht. suunnattu Jormazille, vaan yleisesti kaikille vajukeille.
carnation
27.08.2010 12:00:00
jazzmies: Kuusi minuuttia x 4 mahtui taltioitua materiaalia "talosta" kalenterituntiin, eli 60 min slotista huikeat 24 min (40 %) oli sitä, mitä ohjelmatiedoissa luvataan. Hohhoijaa.

Kiesus että vitutti katsoa tuota koostetta. Pisti ihmetyttämään, että eikö noita ohjeita voi mitenkään tiivistää, kyllä sen tyhmemmätkin tajuaa mikä sana pitää lähettää ja mihin numeroon. Jumalauta jos koosteet jatkuu tällaisina :---D Normaalistihan tunnin ohjelma-ajasta on n. 42 minuuttia itse ohjelmaa, nyt lyötiin kyllä laudalta sekin. Puolessa tunnissa salkkareita on enemmän itse luvattua ohjelmaa kuin tunnin koosteessa big brotheria. Mainonnan säännöt on tosiaan heitetty romukoppaan. Ole siinä sitten jotain mieltä asukkaista, kun talon elämää hädin tuskin näytetään.

En tiedä kumpi loppujenlopuksi vituttaa enemmän, tuo loputon äänestysohjeiden kertaaminen vai nämä ajatusten tonavat, jotka tulevat tänne ketjuun joka vuosi jatkuvalla syötöllä vikisemään, että vittu paska ohjelma vittu miks katotte vittu ydinsota hitler ja big brother saatanan idiootit. En minäkään mene Talent/Survivor/Amazing Race ym. -ketjuihin louskuttamaan, että miksi tätä paskaa katsotte, vaan jätän ne omaan arvoonsa koska en ole kiinnostunut niistä. Taitaa Big Brotherista pitää eniten ääntä ne ihmiset, jotka eivät siitä pidä.
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
JCM
27.08.2010 12:02:36

carnation: Taitaa Big Brotherista pitää eniten ääntä ne ihmiset, jotka eivät siitä pidä.

Paradoksaalinen lausahdus. *köh*
bedlam
27.08.2010 12:06:17

JCM: Mutta lähdenpä tästä pois myrkyttämästä hienoa ketjuanne. Minä poistun paikalta nyt!

Olet varsinkin tämän viestin kirjoittamisen jälkeen ollut aktiivisin Big Brother-ketjun kirjoittaja.
Bongowing
27.08.2010 12:20:54
BB-ohjelman kilpailijoille naureskelijoiden naureskelijoille naureskelu on parasta selfboostingii för eva.
But where the heck is magenta?
DJKaaos
27.08.2010 12:24:41
JCM, eipä voi tota sun touhuakaan juuri kehittävämmäksi mainita. Mene nyt vittuun piipittämästä täältä. Täysin käsittämättömiä ja absurdeja heittoja tyyliin "valelkaa itsenne bensalla ja tuikatkaa tuleen". On se BB kyllä perkeleenmoinen synti! Surkeaa, helvetin surkeaa.
Minä olen minä.
pirttari__
27.08.2010 12:28:11
hOhO! Tämäpä ei kauaa taaskaan vienyt, että vuoden valtaisa BB-sota alkoi täällääkin. Itse tosiaan seuraan kyseistä ohjelmaa kaikista tunteista, niin hyvistä kuin huonoistakin, huolimatta. Mielestäni ohjelma ei missään nimessä ole epäonnistunut. Toteutus on tietysti hieman huono, mutta lähinnä vain röyhkeän rahastuksen ja puolet katseluajasta syövien mainoskatkojen vuoksi. Miten ohjelma voi olla täysin epäonnistunut, jos se herättää näin valtavasti keskustelua?

Itseäni ihmetyttää myös BB:n vastustajat unitedin pääjäsenten valtaisa raivo. Milloin ohjelma on maailmanlopun enne tai se on saatanasta ( oikeasti vain gagat ja rihannat ja muu sedulamusiikki ovat saatanan tekeleitä. Niin ja rap-musiikki kaikkine muotoineen) tai vähintään tällaista sontaa katsovat ihmiset ovat täysiä idiootteja. Kaikki ohjelmaa seuraavat ovat huonoja ihmisiä, sillä he tuntevat ylemmyyttä verrattuina näihin onnelan tanssilattialta poimittuihin sankareihin ja sankarittariin.

Itse olen sitä mieltä, että ihmisen kuuluu tuntea ylemmyyttä katsoessaan bb:tä. Ymmärrän toki myös sen, että jos olisin itse talossa, saattaisin olla katsojien silmissä kaikista suurin idiootti. Kuten eräs ketjuun postattu linkki esitti, luulemme kaikki olevamme erityisiä, mutta kun kaikki salaisuutemme paljastetaan ja meitä seurataan 24/7 olemme (lähes) yhtälailla idiootteja kaikki. Kyse nyt vain on siitä, että ylemmyydentunne on ihmisille hyvin tavallista. Tätä kutsutaan usein myös itsetunnoksi. Kun joku tekee jotain tyhmää, on se täysin henkilön omaa tyhmyyttä ja huonoutta, mutta kun itse menet tekemään jotain tyhmää, on syy kaikkien muiden ja sellainen hölmöily nyt on muutenkin ihan normaalia, EIKÖ VAAN??

Se mitä yritän tässä sanoa on se, että niinsanottujen alhaisten tunteiden kokeminen on ihmisille hyvin tavallista, ja niiden kohdistaminen outoihin hölmöileviin ihmisiin on todella helpottavaa. Sitten taas esimerkiksi kaverin tai hyvän tuttavan hölmöillessä emme voi tuntea yhtä raakaa ja suoraa ylemmyydentunnetta tai häpeää. Tämä on mielestäni osa ystävyyttä, ja kaikenlaista henkistä lojaaliutta. Näin BB antaa meille mahdollisuuden kokea alkukantaisia ja ikäviäkin tunteita loukkaamatta ketään. Arvostelu kun vaan on kivaa, varsinkin kun voi kotona tuhista sen sijaan että kirjoittelisi julkiseen mediaan. Sitten voi myös uskotella itselleen seksiä harrastaessaan, ettei Habib ole lainkaan yhtä hyvä nypyttämään jigiä avannolla kuin itse olet.

Mikä siveellisten sipuleiden ja yltiösuvaitsevuuden planeetta tästä on sitäpaitsi tulossa, kun kaikki "pahoja" tuntemuksia tuntevat ihmiset tulisi teurastaa savusaunan takana? Mielestäni oman itsensä tietynlainen muiden yläpuolella pitäminen on enemmän kuin sallittua, kunhan ei puhuta narsismista tai muiden vahingoittamisesta. Mikä on vaarattomampi tapa rypeä näissä tunteissa kuin tuntemattomien keekuilijoitten seuraaminen televisiosta? Tahdon myös lisätä, että kuitenkin ainakin itse nautin myös asukkaiden onnistumisista sen sijaan, että inhoaisin näitä aidosti. Sitäpaitsi, se joka ei koskaan ole katsonut ketään alaspäin tai pitänyt itseään parempana kuin joku toinen saa ensimmäisenä tulla heittämään kiven vasten suloisia piirteitäni.
JCM
27.08.2010 12:40:41

djKaaos: JCM, eipä voi tota sun touhuakaan juuri kehittävämmäksi mainita. Mene nyt vittuun piipittämästä täältä. Täysin käsittämättömiä ja absurdeja heittoja tyyliin "valelkaa itsenne bensalla ja tuikatkaa tuleen". On se BB kyllä perkeleenmoinen synti! Surkeaa, helvetin surkeaa.

Hoho. Pata kattilaa soimaa. Näin se menee.
JCM
27.08.2010 12:44:17

pirttari__:

Itseäni ihmetyttää myös BB:n vastustajat unitedin pääjäsenten valtaisa raivo.

Mistä tuo raivo muka kumpuaa? Itsehän lähinnä surullisena seuraan, kun idiootit seuraa mitä toiset idiootit touhuaa. Tästä on raivo kaukana, ei tämän takia todellakaan tulisi mieleenkään raivota, tai menettää mielenterveyttään.

Arvatkaapa, kuinka siellä tuotantoyhtiön palavereissa riittää asiaa siitä, miten löytyykin kansasta niin paljon idiootteja jotka oikeasti ko. ohjelmaa katsoo.

Myötähäpeä on valtaisa.
slipkorn
27.08.2010 12:46:43
M.A.C.H.O. # 4 "Come on Bennett, lets party!"
I see you using an old style, I wondered where you had learned it from
AP
27.08.2010 12:49:17 (muokattu 27.08.2010 12:50:36)

Itse olen sitä mieltä, että ihmisen kuuluu tuntea ylemmyyttä katsoessaan bb:tä. Ymmärrän toki myös sen, että jos olisin itse talossa, saattaisin olla katsojien silmissä kaikista suurin idiootti.

Siinäpä se. En minä halua että televisio on idioottimainen rakkine huoneen nurkassa.

http://www.aamulehti.fi/sunnuntai/t … olumnit/jyrkilehtola/10351283.shtml

Luepa tuosta pari ekaa kappaletta, vaihda vaan sanan radio paikalle sana televisio ja kuuntelemisen paikalle katseleminen.
"Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura
JCM
27.08.2010 12:56:03

AP: Siinäpä se. En minä halua että televisio on idioottimainen rakkine huoneen nurkassa.

http://www.aamulehti.fi/sunnuntai/t … olumnit/jyrkilehtola/10351283.shtml

Luepa tuosta pari ekaa kappaletta, vaihda vaan sanan radio paikalle sana televisio ja kuuntelemisen paikalle katseleminen.

Plussaa AP:lle. Ja Lehtolalle myös.
Kampela77
27.08.2010 13:13:39
JCM on tämän ketjun Maria. Meidän taviksien yläpuolella.
Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?" Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?"
JCM
27.08.2010 13:19:42

Kampela77: JCM on tämän ketjun Maria. Meidän taviksien yläpuolella.

Hoh. Kiitos kunniasta, mutta ei kiitos! En mää ole kenenkään yläpuolella, enkä edes yritä olla. Idiootitkin on ihmisiä. Olen yksi heistä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)