Stradlin 29.07.2010 01:18:45 | |
---|
This guy could fuck up a cup of coffee |
Antti1997 29.07.2010 07:32:20 (muokattu 29.07.2010 08:43:35) | |
---|
"Minusta on ihan oikeudenmukaista, etten voi ajaa muutamiin kuukausiin. Humalassa ajettaessa voi tapahtua todella vakavia asioita, voi vaikka ajaa jonkun kuoliaaksi josta sitten seuraakin vuosien vankeusrangaistus. Siinähän pilaa myös oman elämänsä helposti." Tämä todistaa, että eihän Johanna mikään tyhmä ole. "I love being drunk but I just hate being hung over"
-Dimebag Darrell |
JCM 29.07.2010 08:58:16 | |
---|
|
thescientist 29.07.2010 09:46:10 (muokattu 29.07.2010 09:46:20) | |
---|
"Yritin rauhoittaa itseäni kuvittelemalla minun ja Arton rakastelua, mutta ei mikään auttanut." Eeeeiisssss..... "Cunnilingus and psychiatry brought us to this." |
arc 29.07.2010 10:51:11 (muokattu 29.07.2010 10:53:50) | |
---|
Kyseessä oli tosi lyhyt matka landella, ei mitään liikennettä ja ajattelin, että selviän siitä helposti. Humalatilahan on helposti sellainen, ettei sitä edes itse ymmärrä missä menee raja. Varsinkin näillä helteillä ja kun olin ollut syömättä koko päivän, niin se nousi helposti päähän.
Aika ontuvaa logiikkaa. Johanna siis puolustelee sitä, ettei ymmärtänyt olleensa humalassa, vaikka helposti olikin noussu päähän? Ja mitä tekemistä tolla päähän nousemisella on promillejen kanssa? Luuleeko Jonsku, että hän puhalsi 2,2 promillea siksi, että nyt vain sattu nousemaan päähän, joskus ne ei nouse... |
Flow 29.07.2010 12:07:33 | |
---|
voi vaikka ajaa jonkun kuoliaaksi josta sitten seuraakin vuosien vankeusrangaistus. Siinähän pilaa myös oman elämänsä helposti. Ai miten niin oma napa lähimpänä? Kilisee kilisee varpuset saatana.
-Kukkis 77 |
AP 29.07.2010 14:03:08 | |
---|
arc: Aika ontuvaa logiikkaa. Johanna siis puolustelee sitä, ettei ymmärtänyt olleensa humalassa, vaikka helposti olikin noussu päähän? Ja mitä tekemistä tolla päähän nousemisella on promillejen kanssa? Luuleeko Jonsku, että hän puhalsi 2,2 promillea siksi, että nyt vain sattu nousemaan päähän, joskus ne ei nouse... Tai mitä tekemistä sillä on, että oltiin "landella" missä ei ollut muuta liikennettä. Samaa ne luulivat nekin kuskit jotka yksin viime vuoden aikana röytivät itselleen tai muille vammoja maaseudulla. Kristus mikä harppu. "Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura |
arc 29.07.2010 15:41:13 (muokattu 29.07.2010 15:41:27) | |
---|
Ote blogikirjoituksesta: Haikailen Arton perään - hän ei puhu minulle! Olen tuntenut myös erään diplomi-insinöörin noin puolitoistavuotta Suomessa joka on aina ollut hyvin ihastunut minuun. Minun ongelmani on ollut se, etten ole ollut ihastunut häneen. Sellaistahan tämä elämä on, paradoksaalista. :--------------D |
Nuages 29.07.2010 18:56:06 | |
---|
arc: Ote blogikirjoituksesta: Haikailen Arton perään - hän ei puhu minulle!
:--------------D Kova on jossulla hinku titteleiden ja rahan perään. Aina pitää miehistä mainita ensimmäisenä ammatti tai muu status, monimiljonääri, liikemies, diplomi-insinööri... "Sointua löytyy kahta sorttia: hilipiää ja haikiaa. Ruuri piristää niinku hömpsyt ja molli herkistää porajamahan. Kauvan lasetettuna alakaa ruurit naurattahon, mollit pakkaa rääyttämähän ihimisiä." -Einon urkukoulu |
AP 29.07.2010 21:33:46 | |
---|
Nuages: Kova on jossulla hinku titteleiden ja rahan perään. Aina pitää miehistä mainita ensimmäisenä ammatti tai muu status, monimiljonääri, liikemies, diplomi-insinööri... Niimmutta toisaalta tuolla lukee, että voisi ihastua tavalliseenkin tallukkaan. Ehkä sillem kelpaa kaekki? "Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura |
Jormaz 29.07.2010 21:38:36 | |
---|
No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
Drakomorphos 30.07.2010 03:30:26 | |
---|
Tuksu, eivvvv....naineeeen "My enemies, I fear not...but God protect me from my friends" |
Hohhoijaa 30.07.2010 03:39:10 | |
---|
Antti1987: "Minusta on ihan oikeudenmukaista, etten voi ajaa muutamiin kuukausiin. Humalassa ajettaessa voi tapahtua todella vakavia asioita, voi vaikka ajaa jonkun kuoliaaksi josta sitten seuraakin vuosien vankeusrangaistus. Siinähän pilaa myös oman elämänsä helposti." Tää ulosantihan alkaa lähestyä vähitellen mattinykäs-tasoa. The planet is fine, the people are fucked. |
foetor ex ore 30.07.2010 03:41:27 | |
---|
Missä tämmöiseen Tuksuun oikeen törmää kun tuntuu että se on koko ajan toisten (kaikkien) harmina? Ettei vaan nämä tukiaiset, justinbieberit sunmuut twilightit olisi sellaisia, joista joku internetauktoriteetti nimeltä "COOL-POLICE" on sanonut että näitä sinun tulee vihata, niin saat hyvää interneth karmaa!!!?! |
Lennu 30.07.2010 08:29:31 | |
---|
foetor ex ore: Missä tämmöiseen Tuksuun oikeen törmää kun tuntuu että se on koko ajan toisten (kaikkien) harmina? Ettei vaan nämä tukiaiset, justinbieberit sunmuut twilightit olisi sellaisia, joista joku internetauktoriteetti nimeltä "COOL-POLICE" on sanonut että näitä sinun tulee vihata, niin saat hyvää interneth karmaa!!!?! Totta, koska oikeestihan ne on tosi miellyttäviä ja fiksuja. Tai no emmä tiedä, kuka toi biiberi on, mutta niinkö. My life is like an Opel-highway. |
arc 30.07.2010 23:58:32 (muokattu 31.07.2010 00:00:27) | |
---|
foetor ex ore: Missä tämmöiseen Tuksuun oikeen törmää kun tuntuu että se on koko ajan toisten (kaikkien) harmina? Ettei vaan nämä tukiaiset, justinbieberit sunmuut twilightit olisi sellaisia, joista joku internetauktoriteetti nimeltä "COOL-POLICE" on sanonut että näitä sinun tulee vihata, niin saat hyvää interneth karmaa!!!?! Ihan validi näkökulma mun mielestä ja pätee varsinkin näihin biebereihin ja twilighteihin (Okei, on ne paskoja leffoja, mutta niin on moni muukin). Mun mielestä Tuksu on kuitenkin ihan omassa sarjassaan. Media ei ole suurin arkkitehti Johanna-myytin luomisessa, vaan hän itse. Jatkuvaa otsikoihin hakeutumista ja erilaisia "temppuja", jotta päästään taas valoon. Kyllähän se Jonskun arvomaailma välittyy jo tuosta tekstistäkin, että on helvetin tärkeetä olla "somebody". Noh ei mua Tuksu kuitenkaan ärsytä, lähinnä viihdyttää. Tämä johtu siitä, että Tussulla ei ole mitään uskottavaa asemaa, tai se ei uhkaa mitään, mikä on mun lähellä, koska se on kaikkien mielestä pelle. Toisin on kuitenkin esimerkiksi musassa, jossa mTv-RnB_HiPHoP muovaa nykymusiikin arvoja ja omaa aika helvetin ison määrittelyvallan sille, mitä hiphop on suuren kansan silmissä: Hummereita, rahaa ja ämmiä, mutta ei mennä siihen :) Esimerkkinä vain oikeasta vaikutusvallasta.. |
zekeode 31.07.2010 02:06:45 | |
---|
"Tällä kertaa olin tuntenut Arton vasta kolme päivää kun hän jo kosi minua polvillaan takkatulen ääressä..." "Olimme sitä ennen jutelleet kaikista maailman asioista varmaan satoja tunteja" |
Burn 31.07.2010 05:45:05 | |
---|
zekeode: "Tällä kertaa olin tuntenut Arton vasta kolme päivää kun hän jo kosi minua polvillaan takkatulen ääressä..." "Olimme sitä ennen jutelleet kaikista maailman asioista varmaan satoja tunteja" Sellaistahan tämä elämä on, paradoksaalista. "Kristinuskon vastaisuuden lisäksi Benton on kiinnostunut moottoripyöristä." |
arppah8 01.08.2010 12:39:02 | |
---|
Asiaan löyhästi liittyen: Olimme bilebändillä perjantaina Ivalossa keikalla ja ajellessamme taksilla majapaikalta keikkapaikalle taksikuski vinkkasi että edessämme ajaa Tuksun Arto. Ohittaessamme rakastajan äijä ottaa ratissa hörppyä viinapullosta :P Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30. |
Chieftain 21.09.2010 21:16:04 | |
---|
"Paperissa komeili täysikasvuinen sarvikuono jonka pään tilalle oli leikattu ja liimattu Pamela Anderssonin pää ja jalkoväliin valtava musta penis. Tämän maagisen papyruksen kruunasi ruskeat haiskahtavat tahrat sekä muut eritteet."
-wrshredder |