Kapane 28.02.2008 21:43:58 (muokattu 28.02.2008 21:44:12) | |
---|
Sori mutta ykkösessä se oli kyllä paljon parempi. Sori, kun unohdin, että toimintaleffat eivät kuulu mielipiteen, vaan faktan piiriin. Skenehuora jo 6 vuotta. |
Antti1 28.02.2008 21:49:36 | |
---|
SPOILER!! SPOILER!! Saa olla aikamoinen rytäkkä jotta Rambo loukkaa olkapään. Kakkat kato... Vähän kolahti johonkin ja raapasi pienen nirhauman. Tietty se kirveltää, mutta kyllä niitä somal... eiku burmalaisia meni senkin jälkeen aika komeasti kumoon. Myös se paatti. :) "Ei pidä ostaa halpaa jos haluaa kallista." - rosberg |
Gandhi 28.02.2008 22:11:39 (muokattu 28.02.2008 22:13:25) | |
---|
Onko jotain faktatietoa, kun esität väittämäsi noin itsevarmasti? Oletko käynyt tuolla? Olen käynyt naapurimestoissa Thaimaassa, Laosissa ja Kambodzassa. Opiskelen Kaakkois-Aasian historiaa, kulttuuria ja kauppaympäristöä. Opiskelukaverini vietti kaksi vuotta sitten kolme kuukautta Burmassa. E: Okei, viime syksyn aikana siellä kyllä oli aika hurja meno ja ihmisiltä lähti henkikin välillä, mikä on tietenkin hyvin valitettavaa. Mutta elokuvassa meininki esitetään melkoisiin äärimmäisyyksiin vieden. |
Neutriino 28.02.2008 22:11:59 | |
---|
Juoni oli vähän typerä, mutta muuten elokuva oli hyvä ja hieno. Väkivalta oli ehkä jopa liiankin raakaa paikoitellen, mutta ei se hirveästi haitannut. Tulevaisuudesta tulee ankea, kun Stallone lopettaa näyttelemisen. Voi voi. |
Loijaa 28.02.2008 23:23:43 (muokattu 28.02.2008 23:27:29) | |
---|
Miksi ei ensin pullo ROMMIA ja sitten RAMBO!!! ? Kun sitten pitäis juosta kusella jatkuvasti..elokuvanautintoa yllättävän runsaasti häiritsevä tekijä. Kyllä mie silti ajattelin käydä yhen pitkän vetäsees ennen leffaa..jotain tummaa. Heavy Metal Thunder |
MV 28.02.2008 23:57:08 (muokattu 28.02.2008 23:59:29) | |
---|
SPOILER SPOILER!!!
Tuli paukku siihen pyssyn suojalevyyn paatista ja sehän heitti koko ukkelin kärrystä alas. Siinä rytäkässä olkapää loukkaantui. Eikö siihen osunut ihan joku kuti? Itse ainakin näen omasta mielestä verta roiskuvan ja kyllähän se parkaisee hyvissä ajoin. EDIT: http://www.youtube.com/watch?v=HMg3hsE93Co |
jigsore 29.02.2008 00:01:13 | |
---|
Hiljaiseksi veti. On se rankka jätkä. slowly insert the dagger again |
DaKiller 29.02.2008 06:27:57 | |
---|
Kun sitten pitäis juosta kusella jatkuvasti..elokuvanautintoa yllättävän runsaasti häiritsevä tekijä. Eikäku tyhjä rommipullo lähtee tietysti mukaan teatteriin. Mihinkään juosta. |
Loijaa 29.02.2008 11:10:03 | |
---|
Eikäku tyhjä rommipullo lähtee tietysti mukaan teatteriin. Mihinkään juosta. Ei niin, mie kusen vaa hunajaa, kun Rambo alottaa teurastuksen! Rommipullo lähtee muuten mukaan teatteriin..ei tullut itelle mieleen toi vaihtoehto :) Heavy Metal Thunder |
dixi19 29.02.2008 14:19:50 | |
---|
Olen käynyt naapurimestoissa Thaimaassa, Laosissa ja Kambodzassa. Opiskelen Kaakkois-Aasian historiaa, kulttuuria ja kauppaympäristöä. Opiskelukaverini vietti kaksi vuotta sitten kolme kuukautta Burmassa. E: Okei, viime syksyn aikana siellä kyllä oli aika hurja meno ja ihmisiltä lähti henkikin välillä, mikä on tietenkin hyvin valitettavaa. Mutta elokuvassa meininki esitetään melkoisiin äärimmäisyyksiin vieden. Minulla ei sinänsä ole mitään henkilökohtaista mielipidettä tuohon paikkansapitävyyteen, mutta tällainen sattui silmään: http://www.rep-am.com/articles/2008 … 9/special/burma_refugees/318983.txt anomus.com |
Kapane 29.02.2008 14:28:51 (muokattu 29.02.2008 14:29:41) | |
---|
Itselle Rambot muuten menee 1, 4, 3, 2. Ykkonen nyt on silkkaa kultaa ja nelonen myös. Kolmonen oli heti kakkosen perään nähtynä hieno, mutta ei mikään hyvä esitys sekään. Kakkonen nyt oli mitä oli. 4 olisi pitänyt olla se leffa, mikä kakkonen oli. Vaikka onhan kakkosellakin krediittinsä. Skenehuora jo 6 vuotta. |
AP 29.02.2008 15:16:58 | |
---|
Olen käynyt naapurimestoissa Thaimaassa, Laosissa ja Kambodzassa. Opiskelen Kaakkois-Aasian historiaa, kulttuuria ja kauppaympäristöä. Opiskelukaverini vietti kaksi vuotta sitten kolme kuukautta Burmassa. E: Okei, viime syksyn aikana siellä kyllä oli aika hurja meno ja ihmisiltä lähti henkikin välillä, mikä on tietenkin hyvin valitettavaa. Mutta elokuvassa meininki esitetään melkoisiin äärimmäisyyksiin vieden. Missäpä tarinassa ei vähän vedettäisi yli. "Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura |
Tumocs 29.02.2008 15:49:08 | |
---|
Erittäin hieno elokuva, mutta ei kuitenkaan täydellinen. Vain Arskan dokumentit ovat täydellisiä. Mittaa olisi saanut olla rainalla minusta se tunti lisää ja tapahtumia (ruumiita) kans enemmän. Tuossa ajassa kun ei oikein ollut mitään. Ne meni sinne tappo kaks jannua ja lähti poies. Ja sylttykin oli jatkuvasti vain sen konekiväärinsä ääressä. Hiippailua, väijytyksiä ja tappamista miljoonala eri tavalla seuraavaan leffaan kiitos. Suvituulen nussima vinkuheinä |
arppah8 29.02.2008 17:37:25 | |
---|
Erittäin hieno elokuva, mutta ei kuitenkaan täydellinen. Vain Arskan dokumentit ovat täydellisiä. Mittaa olisi saanut olla rainalla minusta se tunti lisää ja tapahtumia (ruumiita) kans enemmän. Tuossa ajassa kun ei oikein ollut mitään. Ne meni sinne tappo kaks jannua ja lähti poies. Ja sylttykin oli jatkuvasti vain sen konekiväärinsä ääressä. Hiippailua, väijytyksiä ja tappamista miljoonala eri tavalla seuraavaan leffaan kiitos. Kyllä Syltty näytti tässä leffassa Arskalle närhen munat, sanon ma. Mutta toki Commando Rambon komediana pieksee mennen tullen. I rather be a jerk than being hip like you. |
author 29.02.2008 17:59:21 | |
---|
Tuli kaveriporukan kanssa käytyä katsomassa tämä uusi Rambo ja kyllähän se ihan hyvänä viihteenä meni. Pari ihan hyvää repeämistä. Toimii varmasti paremmin toisella kerralla pienessä nousuhumalassa. "Tyhjeneekö tämä tuoppi vai täyttyykö muu todellisuus?" -Hra. Kinnas |
Lord of the strings 29.02.2008 18:01:29 | |
---|
"Who are you? How did you get in?" "Well I'm the locksmith and I'm the locksmith" || kalamies#53 >)))> |
Swan 29.02.2008 18:35:09 | |
---|
|
arppah8 29.02.2008 18:40:14 | |
---|
Oli muuten jokseenkin hämmentävää, kun ennen leffan alkua pyörivät trailerit olivat kaikki lapsille suunnatuista animaatiopätkistä. Niin ja Juno-traileri tuli kanssa. Olikos tää nyt sitä kohderyhmäajattelua? I rather be a jerk than being hip like you. |
Antti1 29.02.2008 18:41:53 | |
---|
Tuliko ennen leffaa ees mitään trailereita? Mä muistan vaan sen kännykät kiinni -meiningin nähneeni/kuulleeni. Kaikki muu on ihan pimennossa multa, oon varmaan tärissyt vaan siinä penkillä. "Ei pidä ostaa halpaa jos haluaa kallista." - rosberg |
arppah8 29.02.2008 18:43:07 | |
---|
Tuliko ennen leffaa ees mitään trailereita? Mä muistan vaan sen kännykät kiinni -meiningin nähneeni/kuulleeni. Kaikki muu on ihan pimennossa multa, oon varmaan tärissyt vaan siinä penkillä. Rovaniemellä tuli ainaskin. Eikä meillä mistään kännyköistä varoitella. Olisi joskus syytä. I rather be a jerk than being hip like you. |