janezki_ 22.05.2015 23:34:14 | |
---|
Oliko tämä jo huomattu? Eli vanhemmille konsoleille tulee "NHL Legacy Edition". Voinkin jättää PS4-konsolin ostamatta ja maksaa todennäköisesti pelkästä rosteripäivityksestä taas sen 60€. Ihanaa. https://www.easports.com/nhl/features/nhl-legacySuattaapi olla niin tai suattaapi olla olematta. Männessä näkköö! |
janezki_ 14.07.2015 21:56:54 | |
---|
Suattaapi olla niin tai suattaapi olla olematta. Männessä näkköö! |
aivokuolio 18.09.2015 00:40:05 | |
---|
NHL 16-EASHL kunnon 5 vs 5-matseilla: Ah vittu kuinka ihanaa. Jos on olemassa kultanen keskitie lätkäsimulaation ja arcaden välillä niin tuntuu että EA päässyt aika lähelle sitä. Aivan helvetin mukavaa jyystöä, tuossa vedettiin kaverien kans joku 10 peliä eikä vitutushermoon osuttu kertaakaan. Toki bottien kans heiluessa näinkin olis voinu käydä mutta nyt oli kyllä hauskaa. |
santakasa 18.09.2015 06:58:06 | |
---|
aivokuolio: NHL 16-EASHL kunnon 5 vs 5-matseilla: Ah vittu kuinka ihanaa. Jos on olemassa kultanen keskitie lätkäsimulaation ja arcaden välillä niin tuntuu että EA päässyt aika lähelle sitä. Aivan helvetin mukavaa jyystöä, tuossa vedettiin kaverien kans joku 10 peliä eikä vitutushermoon osuttu kertaakaan. Toki bottien kans heiluessa näinkin olis voinu käydä mutta nyt oli kyllä hauskaa. Itse pelasin eilen pari matsia HUTtia ja yhen matsin onlinejoukkuepelin, jossa olin veskana. Tuntu aika erilaiselta. Hetki menee ennen kuin tohon tottuu kunnolla. Tänään veljen kaa kunnon änäribisset niin eiköhän se siitä sutjaannu! kun kaulaparrat yrittävät uhota olevansa ernuja genressä, jonka olennaispiirre on elää vanhempien nurkissa 35-vuotiaiksi asti - emukka |
masterhat 21.09.2015 23:34:25 | |
---|
no ei ollut uutta auringon alla. pelattiin ilman mitään tähtäysapuja, ja simulationilla, jotta on ees pikkusen vauhtia pelissä, niin oli kiva huomata ettei jokainen veto me rimankautta sisään. mut joo, perus huttuu ps4 |
santakasa 26.09.2015 20:57:23 | |
---|
Nyt on pelattu vähän enemmän, joten ehkä olisi aika hieman arvostella peliä enemmän. Plussat -pelaajat liikkuvat pehmeämmin -fysiikka on parempi -EASHL:n sekä rankkareiden paluu ja molarimahdollisuus moninpeleissä Miinukset -syöttäminen ajoittain todella vaikeaa ehkä turhankin vaikeaa, eritoten avaukset omasta päädystä -tekoälyssä menty hieman takaisin. pakkia ohjatessa puolustussuuntaan, seuraa toinen pakki usein samalle puolelle, jolloin vastustajan pelaaja jää vartioimatta. -pelaajan valitsimen edelleen ajoittain tuskallista. aloituksissa varsinkin ei saa valittua heti toista pelaajaa, jolloin omassa päädyssä vastustaja saattaa päästä tekemään etunurkkaan maalin turhan helposti. -ole varma johtuuko omasta konsolista, mutta peli kaatuu todella usein. esimerkiksi veskana pelatessa EASHL:n sparrauspeliä, ottelun päädyttyä, jos painan x -painiketta, peli jäätyy. Vaikka miinuksen alle tuli enemmän tekstiä, on minusta uudempi NHL parempi kokonaisuudessaan kuin edeltävä. Osa noista miinuksista tavallaan korjaantuu, kun osaa pelata tekoälyn paremmin yksyhteen. Myös tuo syöttäminen tulee korjaantumaan itsestää, kun pelejä tulee enemmän alle. Kaksinpelatessa peli on viihdyttävämpi kuin edeltävä. Yksinpelejä en ole pelannut enkä tule myöskään pelaamaan. Jos joku haluaa haastaa meikäläisen niin ei muuta kuin viestä CannibaaliKani merkkiselle pelaajalle! ; ) kun kaulaparrat yrittävät uhota olevansa ernuja genressä, jonka olennaispiirre on elää vanhempien nurkissa 35-vuotiaiksi asti - emukka |
novo 28.09.2015 22:59:38 | |
---|
Mukavampi pelattavuus, mutta puolustuspelaamisen tekoäly edelleen paskaa. Pitkät syötöt hankalia, siitä plussaa. Lyhytsyöttöpeli ja jättösyöttö toimivat ensimmäistä kertaa oikeasti, siitä kevyesti isoin plussa meikältä koko pelisarjan historiassa. Oman joukkueen luominen puuttuu, se harmittaa kovasti. Landstr: "En kuitenkaan osaa selittää asioita niin, että ne tuntuisivat järkeviltä, joten annan olla."
vvaltsu:"Mä teen koko loman duunia ja luen siinä samalla kolmeen syksyn YO-kokeeseen. Kun on selkärankaa ja kanttia, niin.." |
Antti1997 25.11.2015 19:39:13 | |
---|
Pari viikkoa on nyt tullut pelailtua, pääasiassa HUT:tia ja tietty kaljoittelumatseja kavereiden kanssa. Onhan tämä ihan parasta viihdettä. Plussaa siitä että HUT-pelaajasopimuksia on ainakin toistaiseksi ollut myynnissä halvemmalla verrattuna NHL14, saa pidettyä koko ajan kultasopparit yllä koko jengillä vaikka häviäisikin joka pelin. Välillä tuntuu että irtokiekkoa on naurettavan hankala saada haltuun, mutta ehkä se vaatii vain treeniä. |
santakasa 25.11.2015 21:08:30 | |
---|
Antti1997: Pari viikkoa on nyt tullut pelailtua, pääasiassa HUT:tia ja tietty kaljoittelumatseja kavereiden kanssa. Onhan tämä ihan parasta viihdettä. Plussaa siitä että HUT-pelaajasopimuksia on ainakin toistaiseksi ollut myynnissä halvemmalla verrattuna NHL14, saa pidettyä koko ajan kultasopparit yllä koko jengillä vaikka häviäisikin joka pelin. Välillä tuntuu että irtokiekkoa on naurettavan hankala saada haltuun, mutta ehkä se vaatii vain treeniä. NHL14 oli vielä syksyllä noi sopparit 200 kolikkoon, mutta aika nopeesti lähtivät nousuun. Kesällä jo teki miinusta, kun vaan pelasi. Sopparit alko jo olee jotain 800-900 luokkaa. : D kun kaulaparrat yrittävät uhota olevansa ernuja genressä, jonka olennaispiirre on elää vanhempien nurkissa 35-vuotiaiksi asti - emukka |
Antti1997 25.11.2015 23:30:32 | |
---|
santakasa: NHL14 oli vielä syksyllä noi sopparit 200 kolikkoon, mutta aika nopeesti lähtivät nousuun. Kesällä jo teki miinusta, kun vaan pelasi. Sopparit alko jo olee jotain 800-900 luokkaa. : D Aijaa, no toivottavasti nää pysyis halpoina. :D Ite alotin NHL14 Hutin vasta keväällä 2014. Välillä meni kyllä hermot kun ei ollut varaa uusia soppareita. |
santakasa 26.11.2015 15:52:13 | |
---|
Mikä muuten Antti1997 on sun HUT-jengin nimi? Jos törmäät joskus TST-jaskoihin niin oot sillo mua vastas! ; ) kun kaulaparrat yrittävät uhota olevansa ernuja genressä, jonka olennaispiirre on elää vanhempien nurkissa 35-vuotiaiksi asti - emukka |
Antti1997 26.11.2015 16:23:59 | |
---|
santakasa: Mikä muuten Antti1997 on sun HUT-jengin nimi? Jos törmäät joskus TST-jaskoihin niin oot sillo mua vastas! ; ) HC Kanuuna666, oon nyt 7-divarissa mutta luultavasti tipun seuraavalle kaudelle taas kasiin. :D |
santakasa 26.11.2015 16:42:28 | |
---|
Antti1997: HC Kanuuna666, oon nyt 7-divarissa mutta luultavasti tipun seuraavalle kaudelle taas kasiin. :D Höhö, kova nimi! Noo sitten taitaa olla aika sattuma, jos törmätään. Kauheesti ei taida tulla ykkösdivarin joukkueita vastaan. ; ) kun kaulaparrat yrittävät uhota olevansa ernuja genressä, jonka olennaispiirre on elää vanhempien nurkissa 35-vuotiaiksi asti - emukka |
phouk2000 18.09.2016 15:49:28 | |
---|
Mitenkäs tuo franchise mode.. Luin jostain juttua että kyseisessä modissa ei pysty pelaamaan juurikaan itse jääkiekkoa? Pitääkö paikkansa? |
jyrivaan 21.10.2016 12:06:19 | |
---|
Mites ihmisillä kokemusta. Kannattaako hankkia NHL 17? Justiin pelannut 16 läpi ja katsonut videoita niin aika samalta vaikuttavat, taitaa vaan olla kokoonpanot päivittyneet. Joka vuosi noita vaan ostaa vaikka tietää, että mitään kovin uutta ei ole tarjolla vaikka aina mainostetaankin, että nyt on niin paljon uudstuksia, että kun rupeat pelaamaan niin toteat, että tämmöistä NHL-peliä kun pelaat niin et ole toista nähnyt. Hetken pelattuasi toteat vain itseksesi, että missäs ne uudistukset nyt on. Nyt olen kuitenkin alkanut harkitsemaan, että pitääköhän tämä änäri vaan jättää välistä. Ei nuo pelit oikein sikälikään realististä lätkää vastaa kun monesti voitan vastustajan 15-1 vaikka pelaisin kuinka korkealla vaikeusasteella. Jopa jotkut vanhat Nes-lätkäpelitkin ovat haastellisimpia. |
HaloOfFlies 21.10.2016 15:10:38 | |
---|
jyrivaan: Mites ihmisillä kokemusta. Kannattaako hankkia NHL 17? Justiin pelannut 16 läpi ja katsonut videoita niin aika samalta vaikuttavat, taitaa vaan olla kokoonpanot päivittyneet. Joka vuosi noita vaan ostaa vaikka tietää, että mitään kovin uutta ei ole tarjolla vaikka aina mainostetaankin, että nyt on niin paljon uudstuksia, että kun rupeat pelaamaan niin toteat, että tämmöistä NHL-peliä kun pelaat niin et ole toista nähnyt. Hetken pelattuasi toteat vain itseksesi, että missäs ne uudistukset nyt on. Nyt olen kuitenkin alkanut harkitsemaan, että pitääköhän tämä änäri vaan jättää välistä. Ei nuo pelit oikein sikälikään realististä lätkää vastaa kun monesti voitan vastustajan 15-1 vaikka pelaisin kuinka korkealla vaikeusasteella. Jopa jotkut vanhat Nes-lätkäpelitkin ovat haastellisimpia. Tämän vuoden peli oli ensimmäinen, mikä jäi ostamatta kun ei sitä XBox360:lle julkaistu. Edes Legacy Editionia ei tullut. Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb. |
jyrivaan 21.10.2016 15:19:45 | |
---|
HaloOfFlies: Tämän vuoden peli oli ensimmäinen, mikä jäi ostamatta kun ei sitä XBox360:lle julkaistu. Edes Legacy Editionia ei tullut. Tosiaan itse kyllä alkanut vakavasti harkitsemaan, että ostankin tänä vuonna ja juuri noista syistä mitkä yllä mainitsin. |
santakasa 21.10.2016 16:18:10 (muokattu 21.10.2016 16:18:23) | |
---|
Ite pelannut aikalailla sata ottelua Hockey ultimate team -modea sekä sitten joukkuepeliä jonkunverran. Ainahan tuohon pelaamiseen tulee muutosta ja pehmenee pelattavuus. Ei siis liikkeet ole niin jyrkkiä yms. Tekoälyssä puolustussuuntaan kohden on joitain aika ihmeellisiä ratkaisuja. Kaikkinensa niin ei mua ainakaan harmita, että tuli taas ostettua uusi NHL-peli. Koska sormeni ovat lyhyet, olen keksinyt omia twistejä omalle motoriikalleni. - mace2691 |
aivokuolio 21.10.2016 17:19:05 | |
---|
aivokuolio: NHL 16-EASHL kunnon 5 vs 5-matseilla: Ah vittu kuinka ihanaa. Jos on olemassa kultanen keskitie lätkäsimulaation ja arcaden välillä niin tuntuu että EA päässyt aika lähelle sitä. Aivan helvetin mukavaa jyystöä, tuossa vedettiin kaverien kans joku 10 peliä eikä vitutushermoon osuttu kertaakaan. Toki bottien kans heiluessa näinkin olis voinu käydä mutta nyt oli kyllä hauskaa. Voi vittu mitä paskaa sitä on tullut jauhettua. Se on totta että tuo EASHL tuntui alkuun mukavan haastavalta mutta siinä parin sadan matsin jälkeen sitä tajusi kuinka saatanan ankea se loppupeleissä olikaan. Ei siinä että peliin on tuotu haastavuutta kaikenmaailman random-pomppujen, 3 metriä ohi menevien 2 metrin syöttöjen ja hitauden takia vaan se että kun EA poisti suorilta omaan pelaajan kehityksen, mielenkiinto loppuu hyvin äkäiseen. Kun oli tahkonnut pari sataa matsia oman jengin kanssa ja joka kerta oli valittava yksi pelaajatyyppi niistä muutamista vaihtoehdoista, homma rupes kyrpimään tosissaan. Vanhoina hyvä aikoina pelaajan sai itse rakentaa juuri mieleisekseen kerätyillä kokemuspisteillä ja panostaa niihin seikkoihin jotka tukivat omaa pelityyliä. Nyt tuntui että ihan sama millä pelaat niin jokin osa-alue kusee. Voimahyökkääjä pitää hyvin kiekkoa mutta on auttamattoman hidas, pelinrakentaja osaa syötellä mutta on kokoajan katollaan, kahden suunnan hyökkäjä osaa kaikkea tasaisen hyvin mutta myös tasaisen huonosti. Sopivaa mallia ei tuntunut löytyvän kellekään meidän porukasta ja loppukaudesta vaihdettiin suosiolla Fifaan jossa oma pelityyli vaikuttaa edes vähän ominaisuuksiin. Kiteytettynä NHL:n pelaaminen (EASHL siis käytännössä ainoa pelimuoto jota pelasin) ei ollut enää hauskaa. Homma oli haastavaa ihan vääristä syistä ja tuhansilta pelaajilta vietiin mielenkiintoa sen takia jotta aloittelijoille saatiin kynnystä matalammaksi ja kaikki lähtivät ns. samalta viivalta. Niin kauan kun EA päättää vielä pantata tuota edellisen sukupolven konsoleilla riemua herättänyttä pelaajankehitystä, meikäläisen NHL:t jää hankkimatta. Eiköhän se ensi vuonna ole taas mukana "huikeana ja toivottuna uudistuksena", vittu satan. |
santakasa 21.10.2016 17:23:54 | |
---|
aivokuolio: vaan se että kun EA poisti suorilta omaan pelaajan kehityksen, mielenkiinto loppuu hyvin äkäiseen. Tämä kyllä harmittaa paljon. Vissiin siinä Be a Pro -modessa voi sitten omaa pelaajaa kehittää niin kuin tahtoo, mutta tylsää pelata tekoälyä vastaan. En siis itse pelaa laisinkaan tekoälyä vastaan. Ajatellut, että voisi pelata yhden kauden seurapomona ja simuloida sitä mukaan, kun Minnesotakin pelaa. Mutta tiedä sitten. Koska sormeni ovat lyhyet, olen keksinyt omia twistejä omalle motoriikalleni. - mace2691 |