Aihe: Prison Break - Suomen tahtiin sarjaa seuraavat
1 2 3 4 58 9 10 11 1228 29 30 31 32
LNA
19.10.2006 08:40:33 (muokattu 19.10.2006 08:40:42)

Aikas väkivaltaisa oli viime jakso. *puistatus*
carnation
19.10.2006 11:38:15 (muokattu 19.10.2006 11:39:59)
Miettikää poijjaat kun joudutte vielä about 16 viikkoa nyhjöttään siellä telkkujenne edessä jännittäen seuraavaa Prison Breakin jaksoa. Siksipä itse waretin kaikki jaksot ku menee hermot näihin Suomen paskakanaviin.

Mietipä sitten kun olet warettanut kaikki jo esitetyt jaksot ja katsonut ne, niin joudut sinäkin odottamaan kuset housuissa aina uutta jaksoa koska ei ne siellä jenkeissäkään tule kuin viikon välein. BUAHAHAHAH!!!1

Eipä niin, mutta jotenkin tuntuu että tässä keskitytään niiden hidasteiden, jännitteiden ja epäonnistumisien kehittelyyn muun juonen kustannuksella, jotta saadaan mahdollisimman pitkä sarja aikaan. Pääjuoni ja kuningasajatus kun kuitenkin on aika simppeli, lähinnä minisarjan arvoinen.

Tämä toteamus tosin vain tämän lyhyehkön tuttavuuden perusteella, tiedä kuinka nerokkaita ideoita vielä ryöpsähtää.

Simppeli ja simppeli... Tuskin se homma menee niin yksinkertaisesti, että Michael joutuu kiven sisään ja viikon tai kahden päästä on veljensä kanssa ulkona kävelemässä auringonlaskuun kun salaliittokiemuratkin on selvitetty ja elämä hymyilee. Kyllä tuossa vielä sellainen sotku saadaan aikaan, että heikoimpia hirvittää. Nerokkaita ideoita ryöpsähtää mutta ei niistä sen enempää.
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
pliksu
19.10.2006 12:30:14
Miettikää poijjaat kun joudutte vielä about 16 viikkoa nyhjöttään siellä telkkujenne edessä jännittäen seuraavaa Prison Breakin jaksoa. Siksipä itse waretin kaikki jaksot ku menee hermot näihin Suomen paskakanaviin.

Oon muutamaa sarjaa katsonut noin putkeen ja täytyy sanoo etten oo niin hirveesti saanut enää loppupeleissä irti, kun on päivän aikana katsonut kolme neljä jaksoa. Kyllä se yks osa jännitystä on se seuraavan jakson odotus.
And there ain't nothin' like a friend who can tell you you're just pissin' in the wind.
Jubeh
19.10.2006 14:03:12 (muokattu 19.10.2006 14:07:03)
Minkä maan kanavilla ne nyt sitten näyttää koko Prison Breakin alusta loppuun kerralla? Muuta sinne. Ääliö!

Ei... Mä en sanonut että katson kaikki jaksot alusta loppuun kerralla, vaan meinasin että mulla on vähän nopeempi tuo katsomistahti kuin mitä maikkari näyttää. Jotenki mua on aina ahdistanut tuo kerran-viikossa-yks-jakso meininki.
Seuraavaksi haluat kai yhden Rieseneistäni?
Käyttäjätunnus
19.10.2006 14:07:18
Oli kyl törkeen hyvä jakso! Sai odottamaan seuraavaa paljon enemmän ku edelliset. Ei tullu kyllä näin innokkaasti vähään aikaan seurattua mitään sarjaa. Ja ihan hyvä vaan että tulee vaan viikon välein. Mun miälestä.
"Informaatio ei ole sama kuin tieto. Tieto ei ole sama kuin viisaus. Viisaus ei ole sama kuin totuus. Totuus ei ole sama kuin kauneus. Kauneus ei ole sama kuin rakkaus . Rakkaus ei ole sama kuin musiikki. Musiikki on kaikkein parasta!" -Frank Zappa
carnation
19.10.2006 14:32:07
Oon muutamaa sarjaa katsonut noin putkeen ja täytyy sanoo etten oo niin hirveesti saanut enää loppupeleissä irti, kun on päivän aikana katsonut kolme neljä jaksoa. Kyllä se yks osa jännitystä on se seuraavan jakson odotus.

Omalla tavallaan on pirun hauskaa ja antoisaa pitää maratoneja, esim. kaverin kanssa katsottiin Lostin ensimmäinen tuotantokausi kahden päivän aikana putkeen ja mukavaa oli. Sitten tulee kuitenkin jossain vaiheessa se ikävä tunne kuin olisi syönyt kokonaisen suklaakakun kerralla: alkaa vain harmittaa että olisi pitänyt säästää vähän myöhemmäksikin.
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
RocknRoll
24.10.2006 22:11:33
Hyvä jakso, ei niin hyvä kuitenkaan kuin viimeviikolla. Päällimmäisenä jäi vain mieleen että on kyllä vankilaa tehdessä betoniraudoittajat olleet huolella krapulassa, kun seinään 60X60cm aukon ovat jättäneet.
DaKiller
25.10.2006 18:34:53

Päällimmäisenä jäi vain mieleen että on kyllä vankilaa tehdessä betoniraudoittajat olleet huolella krapulassa, kun seinään 60X60cm aukon ovat jättäneet.

Kyllähän betoniseiniä valetaan laittamalla pelkät kutistumisraudat kiertämään reunoille ja ikkunoiden/ovien ympäri..
RocknRoll
25.10.2006 19:05:06
Tuo oli kuitenkin 40cm vahva seinä, niin silloin on raudoitukset. Eikä tuossa ollut aukkoa tai ovea lähimaillakaan. Sitäpaitsi seinä kuin seinä, niin tuplaverkko kulkee koko seinän matkan, aukkojen ja ovienpieleen tulee lisäraudoitukset.
Joihinkin ohuisiin seiniin saattaa riittää ihan valmis 6mm tai 8mm yksittäinen verkko. En ole ikinä nähnyt vielä betoniseinää jossa ei ole raudoituksia, siis tietenkään en ole, koska sellaisia ei ole.

:)
DaKiller
25.10.2006 19:28:21 (muokattu 25.10.2006 19:30:10)

Eikä tuossa ollut aukkoa tai ovea lähimaillakaan.

Niiiin?

Sitäpaitsi seinä kuin seinä, niin tuplaverkko kulkee koko seinän matkan, aukkojen ja ovienpieleen tulee lisäraudoitukset.

Pommisuojissa ainakin.

En ole ikinä nähnyt vielä betoniseinää jossa ei ole raudoituksia, siis tietenkään en ole, koska sellaisia ei ole.

Melkeinpä väittäisin, että on.
E2: Siis pelkästään noilla kutistumaraudoilla tosin. Ei ilman raudoitusta siis.

E1: ;)
aikavaikea
25.10.2006 19:37:20
Eilen "oivalsin" miksi en oikein syty. Voihan toki olla että olen väärässä, ei olisi eka kerta. Aloin miettiä sitä, että tässä on niin selkeästi hyviä ja pahoja tyyppejä, että täytyy olla selviö kuka loppujen lopuksi kuolee, kuka selviää ja kenelle kellot soivat. Soikoon sitten mitä vaan. Pidän sarjoista / elokuvista, joissa kukaan ei ole ns. selkeästi mitään ja kenelle tahansa voi käydä miten tahansa.

Mutta kuitenkin, "Minua on turha syyttää mistään! Minä olen aina ollut hyvien puolella!"
"No, minne siis mennään? Ei jauheta turhaa!" Sanoin: "Kemiin". Hän nauroi: "No, sehän vain käy."
RocknRoll
25.10.2006 19:54:32 (muokattu 25.10.2006 19:55:51)
Miksi seinässä pitäisi olla täysin raudoista vapaa oleva kohta? Mutta samapa tuo nyt on, ei tämän keskustelun pitäisi liittyä mitenkään tuohon tv-sarjaan.
Ja kyllä se tuplaverkko kulkee ohuemmissakin seinissä, ja pommisuojissa luonnollisesti.
Ja mitä noihin raudattomiin seiniin tulee, niin en itse ole ainakaan nähnyt sellaisia. Hankala kuvitella että sellaisia olisi, joku isompi tömäys ja koko paska sortuu ilman "luita lihan sisällä"
oizo
25.10.2006 20:02:17
Tuota sarjaa kannattaa seurata jo pelkästään sen sairaanhoitajatypyn takia. :)
sattuuhan näitä
Kampela77
25.10.2006 20:15:40
Eilen "oivalsin" miksi en oikein syty. Voihan toki olla että olen väärässä, ei olisi eka kerta. Aloin miettiä sitä, että tässä on niin selkeästi hyviä ja pahoja tyyppejä, että täytyy olla selviö kuka loppujen lopuksi kuolee, kuka selviää ja kenelle kellot soivat. Soikoon sitten mitä vaan. Pidän sarjoista / elokuvista, joissa kukaan ei ole ns. selkeästi mitään ja kenelle tahansa voi käydä miten tahansa.

Mutta kuitenkin, "Minua on turha syyttää mistään! Minä olen aina ollut hyvien puolella!"

Tukalissa tilanteissa voidaan sitten kätevästi laittaa pahikset tekemään likaiset työt. Viime jaksossa pakosuunnitelmasta selvillä oleva vartija päästettiin menemään kirkasotsaisen sankarin toimesta, mutta onneksi pakojoukkioon oltiin saatu pahis mukaan, joka sitten fileerasi vartijan.
Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?" Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?"
carnation
25.10.2006 20:16:37
Eilen "oivalsin" miksi en oikein syty. Voihan toki olla että olen väärässä, ei olisi eka kerta. Aloin miettiä sitä, että tässä on niin selkeästi hyviä ja pahoja tyyppejä, että täytyy olla selviö kuka loppujen lopuksi kuolee, kuka selviää ja kenelle kellot soivat.

Näin minäkin aluksi oletin.
aikavaikea
25.10.2006 20:20:44
Näin minäkin aluksi oletin.

Tämä just ärsyttää näissä joille "mikään ei riitä" ja pitää tsekkailla sarjat etukäteen. Tullaan torpedoimaan meikäläisen pomminvarmat teoriat. ;-D

Antakaa mun elää mun omassa kaikkitietävyydessäni ja huomata omat typeryyteni. Se ei ole edes kovin vaikeaa.

Ja minähän sanoin että olen todennäköisesti väärässä... *itkunpillitystä*
"No, minne siis mennään? Ei jauheta turhaa!" Sanoin: "Kemiin". Hän nauroi: "No, sehän vain käy."
-Aleksi-
25.10.2006 21:08:29
Olenko ainoa joka on täysin vankien puolella? Ois saanu jatkaa sitä mellakkaa ja hakata ne kaikki poliisit..
DaKiller
25.10.2006 21:38:11

Mutta samapa tuo nyt on, ei tämän keskustelun pitäisi liittyä mitenkään tuohon tv-sarjaan.

Kröhöm... Miksi sitten jatkaa...

Ja kyllä se tuplaverkko kulkee ohuemmissakin seinissä, ja pommisuojissa luonnollisesti.
Ja mitä noihin raudattomiin seiniin tulee, niin en itse ole ainakaan nähnyt sellaisia. Hankala kuvitella että sellaisia olisi, joku isompi tömäys ja koko paska sortuu ilman "luita lihan sisällä"

Asian tiimoilta olen sanottavani sanonut, i rest my case.. Sarjassa hymyilytti eräs toinen rakennustekninenzydeemi mutta taitaa olla luvassa vasta myöhemmin, joten ei siitä sen enempää. Eihän ollut spoileri, eihän?? ;)
Kampela77
25.10.2006 21:39:51
Olenko ainoa joka on täysin vankien puolella? Ois saanu jatkaa sitä mellakkaa ja hakata ne kaikki poliisit..

Se musta mies, joka sai sen hoitsun kiinni vaikutti ainakin tosi symppikseltä. Itkin kun sitä ammuttiin.
Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?" Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?"
Bonesaw
25.10.2006 22:25:13
Se musta mies, joka sai sen hoitsun kiinni vaikutti ainakin tosi Adebisilta.

Tosi jännäksi on nyt mennyt. Ei parane missata.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)