DaKiller 24.12.2006 12:23:45 | |
---|
Juurihan tuo joulujakso tällä viikolla tuli. Vai ei oo kriitikko kuullut Alcatrazin vankilapaosta? Vittu mikä yleissivistymätön ääliö. Luulis että olis vähintään nähnyt sen Eastwoodin tähdittämän leffan, kun kerran on alalla. Varmaan joku just 20 vuotta täyttänyt olmi, joka diggaa ranskalaisia taide-elokuvia ja asuu vielä äiskän kanssa himassa. Hah, ei sääh, hyvä kuvaus. |
Valokaari 24.12.2006 13:32:02 | |
---|
Hei, ja jos löydätte yhdenkään positiivisen kirjoituksen jonka kyseinen suttura on rustannut, niin informoikaa minulle. Tahtoisin kovasti lukea, vaikka kieltämättä nämä negatiiviset jutut ovat tuplasti hauskempia. Jospa hää on päättänyt ruveta uudeksi Jukka Kajavaksi, kriitikoksi joka kuvia kumartamatta ja auktoriteettejä säälimättä haukkuu automaattisesti kaiken? Tai sitten hän muuten vain haluaa herättää mielipiteitä ja keskustelua kärkevillä kommenteillaan; olisikohan yhtä monta kommenttia tullut jos arvon kriitikko olisikin ylistänyt ko. ohjelmaa? Hän tekee mielestäni hieman kummallisen vertauksen: Ohjelma kuuluu samaan luokkaan kuin Big Brother: puoli maailmaa pitää sitä tyhmyyden huippuna ja toinen puoli tapittaa sitä hurmiossa. En oikein ymmärrä tuota, Big Brother on pelkkää sontaa jossa vain pällistellään tavallisia ihmisiä, Myytinmurtajissa sentään tapahtuu jotakin ja siitä voi jopa oppiakin jotakin. Tai ehkäpä Isolla Veljellä ja Myytinmurtajilla on erilaiset yleisöt, puoli maailmaa töllöttää hurmiossa toista ohjelmaa ja halveksuu sitä toista? Vai miten on, tykkääkö täällä kovin moni noista molemmista ohjelmista? Rok rok. |
obiwan 24.12.2006 15:03:54 | |
---|
Vai miten on, tykkääkö täällä kovin moni noista molemmista ohjelmista? Kyllä pidän. Outo vertaus silti... |
Qsysi 24.12.2006 17:11:25 | |
---|
Kyllä pidän. Outo vertaus silti... Minäkin. Mutta ei noilla tosiaan ole mitään yhteistä. Ihan jostain revitty vertaus muutenkin, totta kai jokaisella ohjelmalla on niitä, jotka eivät siedä hetkeäkään, ja niitä jotka katsovat ns. ihan muna pystyssä. Yhtä hyvin olisi voinut verrata Myytinmurtajia Kaunareihin. Klip-klop klip-klop, hevonen on pop! -Histamiini |
Rattata 24.12.2006 21:28:43 | |
---|
Noh, vituttais muakin, jos mulla olis tollanen nimi. Hoho! Ns. repesin. |
NHR 03.01.2007 12:53:52 | |
---|
Tänään olis tämmöstä luvassa: Tällä kertaa myytinmurtajat tutkivat lentääkö ihminen tosiaan luodin voimasta metritolkulla, kuten Hollywood meille uskottelee. Lisäksi perehdytään kiinalaiseen vesikidutukseen ja yritetään löytää nuotti, joka saa ihmisen sotkemaan housunsa. Toi viimenen lause vähän hörähdytti; ilmeisesti sitä South Parkistakin tuttua "ruskeaa kohinaa" ovat nyt siis etsimässä. Kakkajutut naurattaa aina. Nää jotku mokailupätkät on kans välillä huvittavia: http://www.youtube.com/watch?v=f9WC8JM7hpU "Just remember: the hyneman is just as afraid of you as you are of the hyneman." I have as much authority as the Pope. I just don't have as many people who believe it. ~ George Carlin |
paavi 03.01.2007 13:37:41 | |
---|
Tänään olis tämmöstä luvassa: Toi viimenen lause vähän hörähdytti; ilmeisesti sitä South Parkistakin tuttua "ruskeaa kohinaa" ovat nyt siis etsimässä. Kakkajutut naurattaa aina. Aaaa...tää pitää tsekata. :) Voihan olla, että tossa testataan noita alle 20 Hz ääniä, jotka vaan aistitaan - ei kuulla. Muutamaa hertziä kun pistetään voimakkaasti, eiköhän siinä sisuskalut ala ikävästi heilumaan. Joo, toi Iltiksen arvostelu on ihan käsittämätön. Ne kaks äijäähän on älyttömän arvostettuja omalla alallaan ja ohjelma on tieteellisesti laadukasta kamaa. Kyllä mielestäni joka jaksossa testataan ainakin joku asia, joka on itseänikin joskus askarruttanut paskarruttanut. Kaikin puolin hyvin tehty ohjelma, joka naulaa kiinni telkkarin ääreen. Unholy water /Sanguine addiction /Those silver bullets / A last blood benediction |
Qsysi 03.01.2007 13:50:47 | |
---|
Tänään olis tämmöstä luvassa: Toi viimenen lause vähän hörähdytti; ilmeisesti sitä South Parkistakin tuttua "ruskeaa kohinaa" ovat nyt siis etsimässä. Kakkajutut naurattaa aina.
Meinaako ne löytää jotain suolen värähtelytasoa vai? :) I reject your reality and substitute my own! Klip-klop klip-klop, hevonen on pop! -Histamiini |
Jäärä 03.01.2007 14:18:55 | |
---|
... ja ohjelma on tieteellisesti laadukasta kamaa. Et varmana ole tosissas! Mä olen aika samoilla linjoilla Britan kanssa. Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä. |
-Aleksi- 03.01.2007 14:35:06 | |
---|
Tänään olis tämmöstä luvassa:
Toi viimenen lause vähän hörähdytti; ilmeisesti sitä South Parkistakin tuttua "ruskeaa kohinaa" ovat nyt siis etsimässä. Kakkajutut naurattaa aina.
Täähän testattiin joku pari kuukautta sitten Brainiacissa, siis järjen jättiläisissä. |
juuso a 03.01.2007 14:51:21 | |
---|
Uskaltaakohan tänään kattoo. Sehän saattaa tulla kakka housuun! |
Kirk_Hammett 03.01.2007 16:12:06 | |
---|
Täähän testattiin joku pari kuukautta sitten Brainiacissa, siis järjen jättiläisissä. joo niin testattiin. eipä tullu kakka silloin, mutta jos tällä kertaa tulisi You know it's sad but true... |
G-mies 03.01.2007 17:17:52 | |
---|
joo niin testattiin. eipä tullu kakka silloin, mutta jos tällä kertaa tulisi Tällä kertaa äänentoistolaitteena on vähän jotakin muuta kuin Brainiacin kasettimankka ;) For great justice. |
-septimisti- 03.01.2007 19:01:35 (muokattu 03.01.2007 19:02:45) | |
---|
Joo, toi Iltiksen arvostelu on ihan käsittämätön. Ne kaks äijäähän on älyttömän arvostettuja omalla alallaan ja ohjelma on tieteellisesti laadukasta kamaa. Kyllä mielestäni joka jaksossa testataan ainakin joku asia, joka on itseänikin joskus askarruttanut paskarruttanut. Kaikin puolin hyvin tehty ohjelma, joka naulaa kiinni telkkarin ääreen. Itse iltapulun kritiikkiin en ota kantaa, mutta ainakaan meikäläisen makuhermoon ei mythbusters oikein iske täydellä voimallaan. Tuollaisella konseptilla voisi periaatteessa väsätä ihan törkeän hyvän ohjelman. Ei siinä, nämä kaksi sankaria ovat varsin mukavan tuntuisia heppuleita, mutta ohjelma toimisi todennäköisesti huomattavasti paremmin vaikkapa kahden tunnin versiona. Ohjelmasta on varmastikin jouduttu pätkimään pois vaikka kuinka paljon niitä ongelmaa ja toteutusta taustoittavia pohdintoja ja tietoja. Paitsi että tuollaiset taustoittavat jutut ovat monesti niitä kaikkein mielenkiintoisimpia, niin ainakin meikäläisellä on monesti lopputekstien rullatessa aika monta kysymysmerkkiä pään päällä. Ei hyvä. Brainiac lienee suunnattu lähinnä noin 10 vuotiaille. Tissipimuista päätellen kohderyhmänä on lisäksi itsensä henkisesti 10 vuotiaan tasolle impanneet. Onneksi ei tarvitse katsoa. |
Skebameizi 03.01.2007 19:10:51 | |
---|
Brainiac on ihan kuraa Myytinmurtajiin verrattuna. Myytinmurtajat on oikeasti hauska :) Ja löytyyhän sarjasta tietty se yksi "ulkotieteellinen" asia, jonka takia ohjelmaa tulee vahdattua ;) www.neverend-hq.net |
Nieby 03.01.2007 19:32:03 | |
---|
Brainiac on ihan kuraa Myytinmurtajiin verrattuna. Myytinmurtajat on oikeasti hauska :) Ja löytyyhän sarjasta tietty se yksi "ulkotieteellinen" asia, jonka takia ohjelmaa tulee vahdattua ;) kyllä näin on! joka seikka tuossa pitää paikkansa. -Brainiac, joku brittipaska, ei hyvä. -Myytinmurtajat on hauskoja aina silloin tällöin. -"ulkotieteellinen" eli mitä luultavammin Kari on kyllä semmoista katsottavaa että jees. kyllä. |
sn 03.01.2007 20:32:05 (muokattu 03.01.2007 21:21:52) | |
---|
-Brainiac, joku brittipaska, ei hyvä. Mikäs briteissä on paskaa (paitsi ruoka)? Onhan Paranoidkin brittibiisi. Okei, offtopic. -Myytinmurtajat on hauskoja aina silloin tällöin. Jep. Adam & Jamie on aika taydellinen funny man/straight man -pari. -"ulkotieteellinen" eli mitä luultavammin Kari on kyllä semmoista katsottavaa että jees. Miksei kukaan tykkää Scottiesta? Yksi näteimmistä hitsareista mitä olen nähnyt. Ja basistikin Discoveryn bion mukaan, mmm. Hyvän näköisiä rakennusexperttejä ne on kyllä löytänyt tuohon tiimiin. Ja viihdettähän se tietysti vaan on, hyvä niin. |
carnation 03.01.2007 21:11:36 (muokattu 03.01.2007 21:13:05) | |
---|
-Brainiac, joku brittipaska, ei hyvä. Brainiac on ihan ok, vaikka siinä käydäänkin niitä juttuja läpi liian nopealla vauhdilla. Mythbustersissa tykkään siitä, että myyttien valmistelu sun muu on näytetty suhteellisen perusteellisesti. Ja tietty Jamie ja Adam ovat parempia ja hauskempia kuin kukaan Brainiacissa. Mutta Brainiacin plussaksi täytyy kuitenkin todeta se, että yhdessä jaksossa on yleensä aika paljon tavaraa ja aika monta myyttiä suurennuslasin alla. Toteutus ei kuitenkaan ole aina sieltä parhaasta päästä. Brainiacissa nähtävä Jon Tickle on muuten ollut kilpailijana brittien Big Brotherissa. Melkoinen science-nörtti kyseinen heppu. -"ulkotieteellinen" eli mitä luultavammin Kari on kyllä semmoista katsottavaa että jees. Jep... lääh. http://www.babytrollblog.com/archives/images/kari_byron_01b.jpg "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
NHR 03.01.2007 21:35:52 | |
---|
Adam & Jamie on aika taydellinen funny man/straight man -pari. Parhaita tai siis hauskimpia pätkiä on mun mielestä usein ne, missä Adam imitoi Jamieta sen seläntakana salaa kameralle. Tai on se muutenkin aika hauska jätkä kyllä. Ja aina totinen Jamie taas sille hyvä kontrasti. Miksei kukaan tykkää Scottiesta? Yksi näteimmistä hitsareista mitä olen nähnyt. Mä! Just piti tätä aikasemmin tänään jo sanoo, mut näköjään sit unohdin. Onhan se Karikin ihan semmonen perusnätti, mut just ton hitsarin mä noista tän sarjan neitokaisista mieluiten ottasin, jos saisin. En tosin pidä sitäkään mitenkään superkauniina tai -sexynä, mut ehdottomasti eniten on niistä mun mieleeni kumminkin... Ja basistikin Discoveryn bion mukaan, mmm. No sekin vielä... kyllä mulle kelpais... Mut en mä kyllä suoraan sanoen tätä sarjaa niitten tyttöjen takia seuraa... ;) I have as much authority as the Pope. I just don't have as many people who believe it. ~ George Carlin |
G-mies 03.01.2007 21:55:09 | |
---|
For great justice. |