Deep Shadow 26.02.2008 20:27:45 | |
---|
Tämä tulevan naistenkanavan mainos missä puhuvat ruotsia ja kestää ehkä kolme tuntia. Todella ärsyttävä ja huono. Musta se on jopa melko onnistunut. Leuka maassa kohti uusia murheita |
BondakeBunny 26.02.2008 22:49:58 | |
---|
Musta se on jopa melko onnistunut. Oletko homo tai muuten erilainen? On ihan vitun ärsyttävä ja paska mainos. Erikois paskan siitä tekee juuri ruotsin kieli. Varoitus päivässä virkistää kehoa ja mieltä |
Drakomorphos 26.02.2008 23:03:13 | |
---|
Oletko homo tai muuten erilainen? On ihan vitun ärsyttävä ja paska mainos. Erikois paskan siitä tekee juuri ruotsin kieli. HAHA! Jostain syystä nauratti. Ota +. oh-hai |
ANtTIKRISTUS 26.02.2008 23:42:03 | |
---|
HAHA! Jostain syystä nauratti. Ota +. HAHAHA ota +++ Painoin varoitusta. I like my girls like I like my Scotch: 12 years old and mixed up with Coke. |
Lennu 27.02.2008 00:13:34 | |
---|
Ei se oo mikään tosiasia, se on vaan sun mielipide. Hihii, jätkä diggaa jostain läskiämmistä. "Paras olla oma juro itsensä, homma toimii jos on toimiakseen. Esimerkkinä käy Lennu, se ei ikinä sano mitään järkevää ja se elää silti vakiintuneessa parisuhteessa!"
- Sam Other |
NHR 27.02.2008 00:59:18 | |
---|
Hihii, jätkä diggaa jostain läskiämmistä. No ainaki vähä tota läskimpiä saisivat kyllä ihan mielellään olla, muttei sekään mikään fakta oo, se on vaan mun mielipide... "It's really something other than else!" |
Lärvi89 27.02.2008 11:05:32 | |
---|
Hajoo siihen saatanan SILENCE mainokseen kun kokoajan kuiskaillaan vaan sitä SILENCE, SILENCE. Ekalla kerran hymähdin kun tuli Achmed mieleen. "Tämä on karvarintojen reitti" -Zapp Brannigan |
päänahka 27.02.2008 11:27:36 | |
---|
Mua ärsyttää se Elisan suomalaismainos, on niin ällöttävän suomalainen. Ja se lause "on siitä kyllä apua, jos on itse suomalainen" on jotenkin hölmö. Eikö suomalaisten toisiaan ymmärtämiseen sisälly jo se, että on itse suomalainen? Se yks siiderimainos raastaa taas ihan sen vammasen biisinsä takia: "Do it, do it, alright!" Piti vielä Radio Helsingilläkin soittaa tuota biisiä tässä yhtenä päivänä. Ei varmana ois soittanut jos ei tuota mainosta olisi. Up and down, that's how energy stays alive. |
Lauri0 27.02.2008 12:22:55 (muokattu 27.02.2008 12:24:10) | |
---|
Mua ärsyttää aivan suunnattomasti se helvetin Panadol päänsärkylääke-mainos; missä ne tyypit koittaa esittää päänsärkyä. 'aaaaaaa, AAH, UUH, AAH' :@ Myös kaikki mainokset missä kuiskataan lopuksi, hajottaa. 'IM A COP U IDIOT' |
NHR 27.02.2008 12:33:45 | |
---|
Mua ärsyttää se Elisan suomalaismainos, on niin ällöttävän suomalainen. Soihan siinä sentäs instrumentaaliversio Toto Cutugnon ikivihreästä italo-hitistä L'italiano... ;) Koittakaas muuten joskus laulaa toi italiaks jossain peräkylän karaokeräkälässä, mut valmistautukaa sit kans ottaan vastaan nyrkiniskuja kropalla ja ehkä vähä naamallaki. Ohan tota jokku älyn jättiläiset jopa ehdottaneet Suomen uudeks kansallislauluks, ku se nykynen onki kuulemma jonku v*tun saksalaisen tekemä juamalaulu vaan... "It's really something other than else!" |
Lennu 27.02.2008 16:00:01 | |
---|
Soihan siinä sentäs instrumentaaliversio Toto Cutugnon ikivihreästä italo-hitistä L'italiano... ;) Koittakaas muuten joskus laulaa toi italiaks jossain peräkylän karaokeräkälässä, mut valmistautukaa sit kans ottaan vastaan nyrkiniskuja kropalla ja ehkä vähä naamallaki. Ohan tota jokku älyn jättiläiset jopa ehdottaneet Suomen uudeks kansallislauluks, ku se nykynen onki kuulemma jonku v*tun saksalaisen tekemä juamalaulu vaan... On muuten tehty. Sain osakseni buu-huutoja. "Paras olla oma juro itsensä, homma toimii jos on toimiakseen. Esimerkkinä käy Lennu, se ei ikinä sano mitään järkevää ja se elää silti vakiintuneessa parisuhteessa!"
- Sam Other |
Deep Shadow 27.02.2008 23:46:40 (muokattu 27.02.2008 23:46:53) | |
---|
Oletko homo tai muuten erilainen? On ihan vitun ärsyttävä ja paska mainos. Erikois paskan siitä tekee juuri ruotsin kieli. Tottakai ne puhuu siinä ruotsia. Pippi Långstrump on ruotsalainen. Itse asiassa maikkarilla on tämä oman kanavan mainonta muutenkin ollut nyt ihan onnistunutta. Tekstittäjä Anterokin oli mainio. Leuka maassa kohti uusia murheita |
pths 28.02.2008 11:57:55 | |
---|
Mua ärsyttää aivan suunnattomasti se helvetin Panadol päänsärkylääke-mainos; missä ne tyypit koittaa esittää päänsärkyä. 'aaaaaaa, AAH, UUH, AAH' :@ hehe...oma suosikki se vanha pappa, joka tuntuu ängistävän jotain...nnnnnnnngg.... "Kaikki todellisesti suuri tapahtuu hiljaa." -Seneca |
Sälski 28.02.2008 13:50:14 | |
---|
Mua ärsyttää aivan suunnattomasti se helvetin Panadol päänsärkylääke-mainos; missä ne tyypit koittaa esittää päänsärkyä. 'aaaaaaa, AAH, UUH, AAH' :@ Mun mielest se on tosi kiihottavaa ku se mummo siinä ähkyy! aaah. It's not who votes that counts, it's who counts the votes. |
Deep Shadow 28.02.2008 14:41:15 | |
---|
Joo, tuo panadol mainos on aika synkkää tavaraa. Leuka maassa kohti uusia murheita |
jp8000 06.03.2008 21:46:26 | |
---|
mmm punaleima.. Although Kraftwerk has taken its part from my playlist, I will always love the music of JMJ. |
jp8000 08.03.2008 14:35:45 | |
---|
Tänään tulloopi vuoden 2007 voitto-gaala, katotaampa kuka voittaa Although Kraftwerk has taken its part from my playlist, I will always love the music of JMJ. |
DaKiller 08.03.2008 14:38:06 | |
---|
Ärsyttävät, vittumaiset ämmät ovat siirtyneet jääkaapilta sohvalle. Ei säätn.... |
foetor ex ore 08.03.2008 14:39:53 | |
---|
Kiihottavat, seksikkäät Milfit ovat siirtyneet jääkaapilta sohvalle. Ei säätn.... |
embe 08.03.2008 17:38:47 | |
---|
hehe...oma suosikki se vanha pappa, joka tuntuu ängistävän jotain...nnnnnnnngg.... Mua naurattaa aina se pappa. Ensin se huokaisee ja on ilmeisesti tarkoitus olla ihan hiljaa, mutta sen kurkusta pääsee joku ihme GRUNT vahingossa :D Omaa kivaa mulla. Inhoan sitä Pohjoismaiden suurinta bingoa. Se missä niitä ämmiä yrittää tanssia ja katsoa samalla kameraan jotenkin kutsuvasti. Idiootit. You have to stop the Q-Tip when there's resistance. |