Hetfield 06.12.2017 06:13:12 | |
---|
Alright, alright, alright! |
RockFanatic 06.12.2017 21:30:36 | |
---|
|
Tuomoo 06.12.2017 23:10:48 | |
---|
"Pulp tänään känu"
-haitaripartio 16.09.2017 23:17 |
Gleb91 07.12.2017 01:38:31 | |
---|
|
NHR 07.12.2017 12:52:14 (muokattu 07.12.2017 13:50:55) | |
---|
Laika fur chin, Dutch for the 31st time. |
Klezberg 07.12.2017 13:48:44 (muokattu 07.12.2017 13:54:30) | |
---|
Tulee soiteltua mitä milloinkin jotenkin sinne päin milloin milläkin soittimella. |
NHR 07.12.2017 13:55:50 | |
---|
Klezberg: webp? joku uusi formaatti, mitä mun Safari ei ainakaan tunnista, lataa vain koneelle. no, chrome näyttää avaavan. Kappas? Linkki korjattu. Ärsyttäviä kyllä kaikki tuollaiset jutut, jotka väkisin lataavat koneelle jotakin. Omalla koneellani tätä ei tosin tainnut nyt tapahtua, joten enpä koko outoa päätettä sitten huomannutkaan. Pahoittelut vielä siitä. Laika fur chin, Dutch for the 31st time. |
NHR 07.12.2017 14:05:31 | |
---|
Jäikö minulla jotakin olennaista siis taas tajuamatta siitä kynä-jutusta? Kynissä saattaa lukea kaikenlaisia tekstejä, teksti voi tarkoittaa myös laulun sanoitusta jne. Mutta oliko Martti Syrjällä nimenä tai henkilönä tuossa ehkä jokin erityismerkitys? Vai olisiko teksti voinut olla peräisin esim. Dave Lindholmin (isosta) kynästä? Kynähän voi tarkoittaa myös penistä, vaikka tuskinpa tuossa stripissä siitäkään oli kyse. Käsittääkseni siis ymmärsin vitsin kyllä täysin, mutta minusta se ei vain ollut kovinkaan hauska. Osoittakaa toki minun olevan väärässä! Eipä olisi ensimmäinen kerta. Laika fur chin, Dutch for the 31st time. |
Hetfield 07.12.2017 14:07:36 | |
---|
NHR: Jäikö minulla jotakin olennaista siis taas tajuamatta siitä kynä-jutusta? Kynissä saattaa lukea kaikenlaisia tekstejä, teksti voi tarkoittaa myös laulun sanoitusta jne. Mutta oliko Martti Syrjällä nimenä tai henkilönä tuossa ehkä jokin erityismerkitys? Vai olisiko teksti voinut olla peräisin esim. Dave Lindholmin (isosta) kynästä? Kynähän voi tarkoittaa myös penistä, vaikka tuskinpa tuossa stripissä siitäkään oli kyse. Käsittääkseni siis ymmärsin vitsin kyllä täysin, mutta minusta se ei vain ollut kovinkaan hauska. Osoittakaa toki minun olevan väärässä! Eipä olisi ensimmäinen kerta. Ymmärsit vitsin oikein, mutta huumorintajusi on näköjään ottanut hatkat. Heh juum, ei siinä sen kummempaa kait. Alright, alright, alright! |
Bongowing 07.12.2017 14:16:40 | |
---|
Minä en ymmärtänyt tuota vastameluhommaa, siis että onko siinä jotain erityisen hauskaa minkä missaan? But where the heck is magenta? |
Hetfield 07.12.2017 14:19:58 | |
---|
Bongowing: Minä en ymmärtänyt tuota vastameluhommaa, siis että onko siinä jotain erityisen hauskaa minkä missaan? Ei siinä ainakaan omasta mielestä ollut. Olishan se voinut vaikka vaan jotain työkoneiden ääntä lähettää takaisin, mutta ei se sen hauskempi olisi ollut. En tiiä säätana. Alright, alright, alright! |
NHR 07.12.2017 14:28:06 | |
---|
Hetfield: Ymmärsit vitsin oikein, mutta huumorintajusi on näköjään ottanut hatkat. Mahdollista toki tämäkin, mutten oikein usko, koska muut vitsit yhä naurattavat minuakin. Minusta tuo kynävitsi oli siis "vain" sellainen perus-Fingerpori-juttu, jolle ei enää jaksa edes hörähtää, eikä mikään poikkeuksellisen hauska tai oivakltava juttu, kuten ilmeisesti useimmista muista kommentoineista. Jarla lienee siis vain pilannut huumorintajuni liian tasokkailla vitseillään. Laika fur chin, Dutch for the 31st time. |
Klezberg 07.12.2017 17:53:14 (muokattu 07.12.2017 17:53:26) | |
---|
NHR: Mahdollista toki tämäkin, mutten oikein usko, koska muut vitsit yhä naurattavat minuakin. Minusta tuo kynävitsi oli siis "vain" sellainen perus-Fingerpori-juttu, jolle ei enää jaksa edes hörähtää, eikä mikään poikkeuksellisen hauska tai oivakltava juttu, kuten ilmeisesti useimmista muista kommentoineista. Jarla lienee siis vain pilannut huumorintajuni liian tasokkailla vitseillään. Itsestäni tuntuu, että se kuinka fingerporityyppinen vitsi toimii liittyy jotenkin siihen yllättävyyteen. Jos monimerkityksisyys on itsestään selvä, juttu ei huvita. Ei myöskään jos se on vaikean päättelyn takana. Itselleni tämä "kynästä" oli just siinä oikeassa välissä, hoksaus tuli niinkuin puun takaa. Tulee soiteltua mitä milloinkin jotenkin sinne päin milloin milläkin soittimella. |
NHR 07.12.2017 18:29:38 | |
---|
Klezberg: Itsestäni tuntuu, että se kuinka fingerporityyppinen vitsi toimii liittyy jotenkin siihen yllättävyyteen. Jos monimerkityksisyys on itsestään selvä, juttu ei huvita. Ei myöskään jos se on vaikean päättelyn takana. Itselleni tämä "kynästä" oli just siinä oikeassa välissä, hoksaus tuli niinkuin puun takaa. Varmaankin hyvin pitkälti juuri näin. Itselleni tuo kynävitsi vain oli niin ennalta-arvattava, etten kokenut sitä kovinkaan hauskaksi. En tiedä mistä moinen lienee edes johtunut sitten, ennen kyllä piirtelin aika paljon itsekin, joten nimenomaan lyijykynät teksteineen ovat kyllä tuttuja välineitä. Mutta kun sitten lukee jonkin tällaisen omasta mielestä aivan liian "helpon" vitsin, jota monet lukijat vieläpä pitävät erityisen oivaltavana, niin aina tulee sellainen olo, että nyt jäi kyllä MINULTA jotain oleellista huomaamatta. Vaan ei kai se sitten aina siitäkään ole kiinni, eri jutut vain huvittavat eri ihmisiä eri kokemustaustoilla eri ävissä määrin. Laika fur chin, Dutch for the 31st time. |
Klezberg 07.12.2017 19:24:58 | |
---|
Ääriesimerkki voisi olla fingerporilainen vitsi, jonka itse on keksinyt mutta pitänyt omana tietonaan. Niinkuin kauan sitten, kun olin menossa ruotsinlaivalle, ja kaveri pyysi soittamaan illalla kannelta (kun siellä kännykkä toimii paremmin). Hoksasin vastata etten ajatellut ottaa sitä mukaankaan, siihen aikaan mulla tosiaan oli 10-kielinen. No, kun vitsi vähän toisella lailla käsiteltynä tuli aikanaan vastaan lehdestä, niin sillehän vain hymähti että nyt tuokin sitten tuli. Tulee soiteltua mitä milloinkin jotenkin sinne päin milloin milläkin soittimella. |
Nelisormimangusti 10.12.2017 08:38:59 | |
---|
Outo luku on luonnollinen luku, joka on runsas mutta ei puolitäydellinen. |
Tuomoo 11.12.2017 12:28:09 | |
---|
"Pulp tänään känu"
-haitaripartio 16.09.2017 23:17 |
Kampela77 11.12.2017 14:34:01 | |
---|
Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?"
Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?" |
Nelisormimangusti 21.12.2017 00:02:33 | |