Aihe: Big Brother 2006
1 2 3 4 588 89 90 91 92105 106 107 108 109
Juzzu
20.11.2006 07:16:51
mä äänestän että Ollin tyttöystävä tulis taloon...

Ollin elämänkoulu vois kyllä alkaa jo tuolla lailla etukäteen. Noh, viimeistään kun ulos tulee alkaa realiteetteja puskemaan ovista ja ikkunoista :o)
gandar
20.11.2006 11:52:43
En ohjelmaa seuraa, mutta netissä tuli vastaan tällainen:

http://miranfanisivut.50webs.com/tilaa.htm

TILAA FANIKUVA NIMMARILLA:Nyt olisi myös saatavilla postikortin kokoista fanikuvaa nimmarilla varustettuna. Kuvan saa itselleen kun laittaa kirjekuoreen 5e (tällä katetaan aiheutuvat kulut) ja mukaan myös postimerkillä ja omalla nimellä varustettu kirjekuori.

Mira Kansanniva
Poste Restante
00100 Helsinki

Mukavaa talvenjatkoa kaikille!

Terveisin Mira

Oujee.
Ceci n'est pas une signature
Tellervo
20.11.2006 12:35:19 (muokattu 20.11.2006 12:36:06)
Siis, jos joku on katsojien toimesta jo pistetty pihalle niin ei sitä tartte kyllä takasin enää tunkea.

Samaa mieltä. Ihan tyhmä ja väsynyt juttu, böö.

P.S. Olin aika kauhuissani Ollin ja Hannen puolesta. Oi voi ja voi voi.
Taidetta ilman aivoja.
rockpock
20.11.2006 13:46:05
Spekuloin Karin ja Ollin viimeiseen äänestykseen:

kari - olli 2 hanne 1
sari - olli 2 hanne 1
hanne - kari 2 sari 1
olli - kari 2 sari 1
MV
20.11.2006 13:55:11
Tossahan voi olla semmonenkin homma, että kaikkia ulos äänestettyjä ei enää kiinnosta edes mennä takaisin. Eli voi olla, että kaikkia ei voi äänestää.
"Mun suunnitelma oli juoda niin paljon viinaa kuin mahdollista ja panna mahdollisimman montaa muiaa. No miksei äiääkin." -Kukkakeppi big brotheriin yrittämisestä
Bonesaw
20.11.2006 14:15:28
"http://miranfanisivut.50webs.com/tilaa.htm

TILAA FANIKUVA NIMMARILLA:Nyt olisi myös saatavilla postikortin kokoista fanikuvaa nimmarilla varustettuna. Kuvan saa itselleen kun laittaa kirjekuoreen 5e (tällä katetaan aiheutuvat kulut) ja mukaan myös postimerkillä ja omalla nimellä varustettu kirjekuori.

Mira Kansanniva
Poste Restante
00100 Helsinki

Terveisin Mira"

Hehe. Täähän on melkeen kun se "Tarja Turunen kristalliavaimenperä(?)" Tosin se taisi olla ihan vitusti törkeämmän hintainen.
Hetfield
20.11.2006 14:50:24

E: No huhhuh. Etteivät olisi Hanski ja Olski taas ronkkineet toisiaan???1

Mitä ne nyt taas on sekoilleet? =D
P*lluhan se on mielessä, mutta soitetaan nyt ensin.
Planetist
20.11.2006 15:15:08
http://miranfanisivut.50webs.com/faktat.htm

10 FAKTAA MIRASTA:

1. Mira on AITO

2. Mira on empaattinen, herkkä ja hänellä on tilannetajua.

3. Mira on sitkeä, ja hänellä on sisua.

4. Mira ei ilkeile; jos on jotain sanottavaa, miettii useamman päivän, muotoilee sanansa oikein, jonka jälkeen nostaa epäkohdan esille.

5. Mira ei ole kisassa rahojen vuoksi. (melkein ainoa kilpailijoista)

6. Mira on kisassa haastamassa itseään ja luonnettaan.

7. Mira on sellainen ystävä, joka jokaisella pitäisi olla.

8. Mira osaa antaa anteeksi.

9. Mira on rehti.

10. Mira on yksi meistä tavallisista ihmisistä.

Eduskuntavaaleihinko se aikoo?
Henkeen ja Vereen
20.11.2006 15:28:35
I like people who shake other people up and make them feel uncomfortable. -J.Morrison-
superfly
20.11.2006 15:48:50 (muokattu 20.11.2006 15:49:10)
Miten joku ihminen voi olla jonkun BB-ihmisen fani? Miten? Fani?
"Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent
NHR
20.11.2006 15:52:56

Spekuloin Karin ja Ollin viimeiseen äänestykseen:

kari - olli 2 hanne 1
sari - olli 2 hanne 1
hanne - kari 2 sari 1
olli - kari 2 sari 1

Hmm... mut entäs jos pojat antaakin toisilleen vaan yhdet pisteet, ja "vastapuolen" tytöille kakkoset? Sithän menis äänet tasan (3 kaikille) ja kaikki joutuis pudotusäänestykseen. Mut Olli on kyllä niin skitso jätkä, et se voi ihan übersaletisti antaa kaks pistettä vaikka Hannelle, kun kuvittelee sen kumminkin pelaavan jotain kieroa peliä, Sarin lisäks, siis. Ja Sarinkin voisin ihan hyvin kuvitella äänestävän Kakia, ja päinvastoin. Ei tää mun spekulointikaan nyt taida johtaa oikeen mihinkään nyt kyllä... ;)
"Truth is stranger than fiction, because fiction has to make sense." - Mark Twain
Johnny Buzz
20.11.2006 15:58:54

Hmm... mut entäs jos pojat antaakin toisilleen vaan yhdet pisteet, ja "vastapuolen" tytöille kakkoset? Sithän menis äänet tasan (3 kaikille) ja kaikki joutuis pudotusäänestykseen. Mut Olli on kyllä niin skitso jätkä, et se voi ihan übersaletisti antaa kaks pistettä vaikka Hannelle, kun kuvittelee sen kumminkin pelaavan jotain kieroa peliä, Sarin lisäks, siis. Ja Sarinkin voisin ihan hyvin kuvitella äänestävän Kakia, ja päinvastoin. Ei tää mun spekulointikaan nyt taida johtaa oikeen mihinkään nyt kyllä... ;)

Niin, Kakihan on antanu Sarille ainakin kaks kertaa pisteitä.
Shake Your Stuff! EP saatavilla perjantaina 10.11. Tsekkaa rokit osoitteesta: www.soulstab.com
stickyfinger
20.11.2006 16:47:23
"http://miranfanisivut.50webs.com/tilaa.htm

Mira Kansanniva
Poste Restante
00100 Helsinki

Terveisin Mira"

Hehe. Täähän on melkeen kun se "Tarja Turunen kristalliavaimenperä(?)" Tosin se taisi olla ihan vitusti törkeämmän hintainen.

Voi helevetetti mikä eukko se on!!!
"I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin
Börje
20.11.2006 16:55:13

Vitsi tää oiski kova juttu. Viime vuonna oli BB-häät, tänä vuonna oliski sitte BB-hautajaiset.
You suck, sanoo Hra Devin ja sillon muuten imetään!
Oceancalibra
20.11.2006 17:02:06
Mika tulee takasi taloo, ja voittaa.
"It's all fun and games till someone loses an eye, then it's just fun you can't see"
Qsysi
20.11.2006 17:02:14

Siinä muuttuis tosi-tv aika nopeaa splatteriksi.
Jälkiabortti, anyone? Jätä mies, ota poika!
Johnny Buzz
20.11.2006 17:11:45 (muokattu 20.11.2006 17:11:54)

Siinä muuttuis tosi-tv aika nopeaa splatteriksi.

Kunnon taattua Rysän päältä -meininkiä. Sitähän kaikki on kaivannu jo suomalaista versiota, eiks je?
Shake Your Stuff! EP saatavilla perjantaina 10.11. Tsekkaa rokit osoitteesta: www.soulstab.com
Nieby
20.11.2006 17:38:28
Mika tulee takasi taloo, ja voittaa.

eipäs kun Kale.. Kale sisään vaan- "emmä oo väkivaltanen, vitsillä vitsillä"
MV
20.11.2006 17:44:13
Just katsoin tuon nappijakson...hohoh, mitä meininkiä. Itse olisin painanut samantien.
"Mun suunnitelma oli juoda niin paljon viinaa kuin mahdollista ja panna mahdollisimman montaa muiaa. No miksei äiääkin." -Kukkakeppi big brotheriin yrittämisestä
Tellervo
20.11.2006 18:17:16
Miten joku ihminen voi olla jonkun BB-ihmisen fani? Miten? Fani?

"Siit on aikaa kun viimeks näin
oikeen ihmisen jota vois kunnioittaa."
- Dave -

Taitaa olla ihanteet aika vähissä juu.
Taidetta ilman aivoja.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)