tomaattiorava 29.05.2012 22:16:28 | |
---|
Tupuna: Miksi kukaan ei täällä kiinnitä huomiota tuohon jatkuvaan pussailuun? Julkisilla paikoilla, JATKUVASTI, aina jompikumpi noista teinipareista suutelee ällöttävällä tavalla. Talen huulet näyttävät suudellessa ällölle. Lisäksi Lari on niin saatanan ruma, etten kyllä Iidana voisi sen huulia suudella edes silmät kiinni. Hyi hitto. Joka kerta käännän katseeni muualle kun Salkkareissa alkavat teinit limailemaan. Jos siel on joku larry clark kameroiden takaa ni se vaa diggailee ku voi käskee teinejä tekemään kaikkee kinkyy ja ottaa nauhalle. Ja saa viel palkkaa. |
Point 29.05.2012 23:31:31 | |
---|
Tupuna: Miksi kukaan ei täällä kiinnitä huomiota tuohon jatkuvaan pussailuun? Julkisilla paikoilla, JATKUVASTI, aina jompikumpi noista teinipareista suutelee ällöttävällä tavalla. Talen huulet näyttävät suudellessa ällölle. Lisäksi Lari on niin saatanan ruma, etten kyllä Iidana voisi sen huulia suudella edes silmät kiinni. Hyi hitto. Joka kerta käännän katseeni muualle kun Salkkareissa alkavat teinit limailemaan. Odotas kun Lari ja Elias pääse baneem. Tai myöhemmin syksyllä kun Ismo ja Ossi alkavat touhuamaan saunassa. Mmm. |
Alfons Åberg 30.05.2012 13:47:11 (muokattu 30.05.2012 13:48:50) | |
---|
AKWM: Odotas kun Lari ja Elias pääse baneem. Tai myöhemmin syksyllä kun Ismo ja Ossi alkavat touhuamaan saunassa. Mmm. Tuon ensimmäisen olisi voinut jo toteuttaa siinä pukuhuonekohtauksessa. Toki jotain katsojan mielikuvituksen varaan jättäen. Kuvataan vaikka Larin kättä joka spruittaa reilun töräyksen Erioilia. Ja käsi sumenee ja kamera tarkentaa Eliaksen vienoon hymyyn. |
Stradlin 30.05.2012 14:46:14 | |
---|
Harvinaisen turhaa ja rasittavaa paskaa toi Jirin ja Heidin jatkuva riitely. Toisaalta se alkaa jo tuntua sellaiselta perinteiseltä salkkarityyliseltä dramaattisen juonenkäänteen pohjustukselta, eli ehkä jossain vaiheessa touhu muuttuu ihan kunnon perheväkivallaksi. Todennäköisesti Heidillä napsahtaa ja Jiri saa puukosta. "Voi elämä teidän kanssa oikeasti. Joku erottuu vähän noista teidän massamielipiteistä niin sitten heti ollaan oven takana hiilihankojen ja soihtujen kanssa." - M4ss3 m/ |
Tikru. 30.05.2012 18:13:32 | |
---|
Todennäköisesti Heidillä napsahtaa ja Jiri saa puukosta. Veikkaan kans. Heidi on perinyt isältään samat väkivaltageenit ku Tuukkakin. "Meikä lähtee vittuun täältä. Noir voi pitää hemmon kannssa ne juhlansa ja panna sitä vaikka perseeseen Tai vitun idioottinautaliisaa vitun tissien väliin. ei vittu, miten tollaisia on etes olemassa." |
DJKaaos 30.05.2012 18:48:12 | |
---|
Stradlin: Harvinaisen turhaa ja rasittavaa paskaa toi Jirin ja Heidin jatkuva riitely. Samaa paskaa jatkuvasti, joten tohon tosiaan voisi kehittää jotain radikaalia käännettä. Heidiä pahempaa hiekkapillua joutuu vähän aikaa hakemaan. Minä olen minä. |
pitsin nyplääjä 30.05.2012 19:52:52 | |
---|
taitaa Matleenan korkkaus tapahtua ennen kesätaukoa. Sellaset merkit on ilmassa. Onko kenenkään veikkauksella mahdollisuutta osua vai onko kaikilla menny päivämäärä umpeen? |
M4ss3 m/ 30.05.2012 19:55:34 | |
---|
Kesätauosta puheenollen eikai sarja jää jo tällä viikolla tauolle? Tuntuu ettei tässä ole nyt mitään eeppistä tekeillä. "Tyyli jolla käsittelet häntä postauksissasi herättää vaikutelman, että kyseessä olisi jokin homoseksuaalinen animehahmo." Zed |
pitsin nyplääjä 30.05.2012 19:57:16 | |
---|
Ens viikolla tulee vielä salkkarit |
Alfons Åberg 30.05.2012 20:05:52 | |
---|
pitsin nyplääjä: taitaa Matleenan korkkaus tapahtua ennen kesätaukoa. Sellaset merkit on ilmassa. Onko kenenkään veikkauksella mahdollisuutta osua vai onko kaikilla menny päivämäärä umpeen? Anti-Social 4.5 (PUDONNUT) Rockjihad 2.3 (PUDONNUT) Costii 5.3 (PUDONNUT) Funkonaut veikkaa isän jo tehneen sisäänajon Wradlin 1.3 (PUDONNUT) Bald Anus veikkaa cliffhangeria (pvm avoin) loituma 9.3 (PUDONNUT) zernobyl 16.3 (PUDONNUT) this1sux 11.5 (PUDONNUT) ADEHD veikkaa Talen luovuttavan tehtävän Sepon käsiin Stradlin 23.4 (PUDONNUT) DJ Kaaos 7.3 (PUDONNUT) SiwamieS 23.3 (PUDONNUT) Elbowski 20.4 (PUDOONUT) Ainoa realistinen on siis Bald Anuksen veikkaus. Jännäksi menee. |
M4ss3 m/ 30.05.2012 20:22:42 | |
---|
IntriguingMan:Ainoa realistinen on siis Bald Anuksen veikkaus. Jännäksi menee. JA MUN! Mä helvetti arvoin sitä finaalia ennen Bald Anusta. "Tyyli jolla käsittelet häntä postauksissasi herättää vaikutelman, että kyseessä olisi jokin homoseksuaalinen animehahmo." Zed |
Anti-Social 30.05.2012 22:10:54 | |
---|
Iltasanomissa spoilattiin. Ainakin vähän. Onnistuin sen kuitenkin täpärästi välttämään. Sana "väkivalta" hyppäsi kuitenkin silmille. Nyt on lupa odottaa tiukkaa settiä. Met.. Metallica? Bög musik för bögar! |
oo-p 31.05.2012 01:44:31 | |
---|
tämän päivän parasta antia oli sergei tarjoamassa salaattiansa cindylle. ja Anni muuten tulee tekemään vielä jotain pahaaa ennen kesälomaa. Kunpa vain tulis semmonen oikein Vaalannemaisen synkkä veto.. Terve, ja kiitos kaloista!
..Delay, missä viivyt?! |
tatta 31.05.2012 10:12:04 | |
---|
oo-p: tämän päivän parasta antia oli sergei tarjoamassa salaattiansa cindylle. ja Anni muuten tulee tekemään vielä jotain pahaaa ennen kesälomaa. Kunpa vain tulis semmonen oikein Vaalannemaisen synkkä veto.. Anni sieppaa severaalin, lasse hakkaa paulan... Tatta the orginal Grazy Mama! Sepä se, so not!
Jos elämää seuraa kuolema... on väistämätöntä, että me molemmat olemme yhtä aikaa perillä.... |
Meadow 31.05.2012 10:32:40 | |
---|
Olisi ollut paljon siistimpi juonenkäänne, jos Joonatan olisi kertonut Paulalle, että oli soittanut sinne sosiaalitanttapalveluun, ja siellä olisi kerrottu ettei siellä ole koskaan ollutkaan töissä ketään Anni-nimistä. |
Alfons Åberg 31.05.2012 13:42:13 | |
---|
M4ss3 m/: JA MUN! Mä helvetti arvoin sitä finaalia ennen Bald Anusta. Sut suljettiin pois koska puhuit niin ilkeään sävyyn Iidasta, joka silloin nautti palstan suosiota. |
this1sux 31.05.2012 19:38:34 (muokattu 31.05.2012 19:38:57) | |
---|
Nyt se tapahtui. Kukaan ei voittanut. E: Paitsi Tale. "All science is either physics or stamp collecting" - E. Rutherford |
Alfons Åberg 31.05.2012 19:39:40 | |
---|
Juum...kisa oli siinä. Mutta pääasia on että Tale puhkaisi Matleenan. |
Rauzku 31.05.2012 19:42:13 | |
---|
MITÄ HELVETTIÄ! Mä en ees nähny aktia, just vasta käänsin kolmoselle, eiss. Olen melko varma, että kaikki näytettiin yksityiskohtineen. Rahalla pääsee ja hevoselta saa. |
Alfons Åberg 31.05.2012 19:43:57 | |
---|
Rauzku: MITÄ HELVETTIÄ! Mä en ees nähny aktia, just vasta käänsin kolmoselle, eiss. Olen melko varma, että kaikki näytettiin yksityiskohtineen. Tale tikkasi kuin pikku pupu. |