Henri Henri Olavi 09.04.2025 13:23:12 | |
---|
Ali Boom Boom: Just katsoin kaikki jaksot yhtä kyytiä. Oli kyllä vangitseva. Lähtökohtaisesti kiinnosti eniten se yhden oton toteutus ja miten se toimii. Mutta homman edetessä unohdin kiinnittää siihen jatkuvaa huomiota, koska näyttelijäsuoritukset oli keskiössä. Ja se intensiivinen tunnelma. Esim. siinä hoitolaitos/haastattelujaksossa. Minäkin sain tämän katsottua kokonaan. Toimi alusta loppuu hienosti. Yhden oton imu oli vangitsevaa. Kerrankin myös ajan tasalla aiheensa kanssa, siitä myös plussaa. Gold Member of Fit Tan Club |
Milkop 14.04.2025 11:35:37 (muokattu 14.04.2025 12:51:23) | |
---|
Hyvin alkoi Last Of Us S2, vaikka muutamaa kohtaa lukuun ottamatta meni reploja myöten aika lailla yks yhteen pelin kanssa. Eipä siinä, jatkoa odotellaan kun panokset rupeaa kovenemaan. E:npä älynnyt Gustavo Santaolallan cameota ennen kuin nyt, uutisen asiasta luettuani. Sen verran sokea sitä on :) "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
PHS666 16.04.2025 01:42:08 | |
---|
Milkop: Hyvin alkoi Last Of Us S2 Minä päätin nyt vihdoin aloittaa ykköskauden kun olen suunnitellut sitä pitkään, en tiedä miksi en ole saanut aikaiseksi. En tiedä mistään videopeleistä hevon... mitään mutta kyllä minä ihan tästä tykkään. Ainakin tähän asti. "Diupadaupa ja törtöröö." ~ Laulava Kylätohtori |
Bongowing 16.04.2025 09:48:22 | |
---|
PHS666: Minä päätin nyt vihdoin aloittaa ykköskauden kun olen suunnitellut sitä pitkään, en tiedä miksi en ole saanut aikaiseksi. En tiedä mistään videopeleistä hevon... mitään mutta kyllä minä ihan tästä tykkään. Ainakin tähän asti. On siinä joitakin kökköjä juttuja, jotka pelissä toimii paremmin. Kuten se että kaupunki on muka niin tukossa, että edetäkseen paikasta toiseen on jatkuvasti mentävä hiippailemaan rakennusten sisälle. No, pelissä näillä saa sitä pelillistä sisältöä, niin tuollaset outoudet tulee helpommin katsottua sormien läpi. |
PHS666 16.04.2025 10:10:21 | |
---|
Bongowing: On siinä joitakin kökköjä juttuja, jotka pelissä toimii paremmin. Kuten se että kaupunki on muka niin tukossa, että edetäkseen paikasta toiseen on jatkuvasti mentävä hiippailemaan rakennusten sisälle. No, pelissä näillä saa sitä pelillistä sisältöä, niin tuollaset outoudet tulee helpommin katsottua sormien läpi. No nyt kun tällä lailla miettii niin kyllähän tuommoiset asiat telkkarisarjassa vähän ihmetyttää. Mutta toisaalta ehkä minä olen katsonut niin paljon Walking Deadia että ei enää varsinaisesti ihmetytä mikään pölhöinkään käsikirjoituksellinen ratkaisu. "Diupadaupa ja törtöröö." ~ Laulava Kylätohtori |
Humanoid 19.04.2025 14:01:35 | |
---|
Black Mirrorin uusin kausi paransi vähän edellisestä. |
lukethesis 20.04.2025 23:06:08 | |
---|
Humanoid: Black Mirrorin uusin kausi paransi vähän edellisestä. Ai. Olin juuri kirjoittamassa, että olipa valtava pettymys koko kausi. Toisaalta, niin se taisi olla heikko edellinenkin, itse en osaa sanoa kun olen katsonut noita sieltä täältä. Taitavat ne parhaat jaksot sijoittua aiempiin kausiin kuitenkin. Pari valopilkkua. Paul Giamatti on (näköjään) edelleen aivan huikea näyttelijä, mutta koko se jakso oli niin tylsä ja aneeminen muuten. Voittaa varmaan jonkun pystin suorituksestaan. Toinen ihan hauska oli se persoonallisuus-striimaus tms. Liikaa myös epäuskottavaa fantasiaa, sarja on parhaimmillaan silloin kun jakso on edes jotenkin reaalimaailmassa kiinni minusta. Toki joku dystopia sallitaan. |
Humanoid 21.04.2025 08:28:29 | |
---|
lukethesis: Ai. Olin juuri kirjoittamassa, että olipa valtava pettymys koko kausi. Toisaalta, niin se taisi olla heikko edellinenkin, itse en osaa sanoa kun olen katsonut noita sieltä täältä. Taitavat ne parhaat jaksot sijoittua aiempiin kausiin kuitenkin. Pari valopilkkua. Paul Giamatti on (näköjään) edelleen aivan huikea näyttelijä, mutta koko se jakso oli niin tylsä ja aneeminen muuten. Voittaa varmaan jonkun pystin suorituksestaan. Toinen ihan hauska oli se persoonallisuus-striimaus tms. Liikaa myös epäuskottavaa fantasiaa, sarja on parhaimmillaan silloin kun jakso on edes jotenkin reaalimaailmassa kiinni minusta. Toki joku dystopia sallitaan. Juu, siis vahvempi juuri edelliseen kauteen verrattuna :) Kokonaisuudessa jää kuitenkin sinne heikoimman puolelle. |
Jeszse 21.04.2025 13:10:26 | |
---|
Milkop: Hyvin alkoi Last Of Us S2, vaikka muutamaa kohtaa lukuun ottamatta meni reploja myöten aika lailla yks yhteen pelin kanssa. Eipä siinä, jatkoa odotellaan kun panokset rupeaa kovenemaan. E:npä älynnyt Gustavo Santaolallan cameota ennen kuin nyt, uutisen asiasta luettuani. Sen verran sokea sitä on :) Kakkosjakso oli kyllä myös kunnollista. Hipelius: Olet hieno mies, mutta sulla on aivan ällistyttävän huono maku. |
Henri Henri Olavi 21.04.2025 13:55:39 | |
---|
Black Mirror alkoi mennä mönkään siinä kohtaa kun Netflix osti sen, vaikka vielä hyviä jaksoja joitakin tulikin. Magia on itsensä ja omien olosuhteidensa ymmärtämisen Tiedettä ja Taitoa hyödyntää tätä ymmärrystä toiminnassa.
-Gold Member of Fit Tan Club |
Vaihtovirta 05.05.2025 17:59:38 | |
---|
Oli kyllä hyvä tuo Adolescene. Tai no, kun oli etukäteen saanut tietää, että nuo jaksot on tehty yhellä otolla, niin välillä kyllä havahtu siihen et seuraa enemmän kameran liikkeitä kuin itse näyttelijöitä/juonta..Mut hyvin oli kyllä tuo tehty ei voi muuta sanoa..Ja jos oon oikein ymmärtäny et tuo oli sen pääosaesittäjän ensimmäinen roolisuoritus, niin ei muuta kuin hattua päästä. Varsinkin se kolmas jakso oli melkosta näyttelemistä tunti putkeen ilman katkoja... 4/5. |
Lunnu 09.05.2025 12:23:12 | |
---|
Vaihtovirta: Oli kyllä hyvä tuo Adolescene. Tai no, kun oli etukäteen saanut tietää, että nuo jaksot on tehty yhellä otolla, niin välillä kyllä havahtu siihen et seuraa enemmän kameran liikkeitä kuin itse näyttelijöitä/juonta..Mut hyvin oli kyllä tuo tehty ei voi muuta sanoa..Ja jos oon oikein ymmärtäny et tuo oli sen pääosaesittäjän ensimmäinen roolisuoritus, niin ei muuta kuin hattua päästä. Varsinkin se kolmas jakso oli melkosta näyttelemistä tunti putkeen ilman katkoja... 4/5. Joo. Putkeen. Mutta tietääkö kukaan kuinka monta kertaa ne joutui aloittamaan jaksoja alusta? Nostalgy is not what it used to be |
Henri Henri Olavi 09.05.2025 12:28:18 | |
---|
Vaihtovirta: Ja jos oon oikein ymmärtäny et tuo oli sen pääosaesittäjän ensimmäinen roolisuoritus, niin ei muuta kuin hattua päästä. Oli ensimmäinen tv-rooli. Oli tosin opiskellut näyttelemistä jo kauan ennen tuota. Magia on itsensä ja omien olosuhteidensa ymmärtämisen Tiedettä ja Taitoa hyödyntää tätä ymmärrystä toiminnassa.
arppah8 10.05.2025 13:52:03 | |
---|
Lunnu: Joo. Putkeen. Mutta tietääkö kukaan kuinka monta kertaa ne joutui aloittamaan jaksoja alusta? Itse itseäni edelliseltä sivulta lainaten: Lueskelin eilen joitain artikkeleita sarjan tekemisestä ja tosiaankin on yhdellä otolla kuvattu jokainen jakso ilman kikkailuja. Ensin kolme viikkoa treeniä, sen jälkeen viisi päivää kuvauksia tarkoituksena saada viimeistään kymmenellä yrityksellä ehjä jakso purkkiin. Eka jakso onnistui toisella yrittämällä ensimmäisenä päivänä, muihin meni 13-11-16 viimeisenä viidentenä päivänä. Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30. Ostamatta ei testata! |
Kummiseta 14.06.2025 11:56:17 | |
---|
Deliver Me. Ruotsilainen 5 osainen sarja Ruotsin mamujengeilysta, erityisesti skideista jotka vedetty mukaan toimintaan. Erittain onnistunut teos. Olen jo hehkuttanut netflixin snabba cash sarjaa ja tama menee samaan kastiin ilman vakivaltaa. Jäähyn syy: Komodo-källi -ketju. |
Bongowing 16.06.2025 16:31:15 | |
---|
Adolescence katsottu ja tykätty. Jäi askarruttamaan etenkin se että miten se kamerakikkailu on toteutettu. Onko tuosta jotain dokkaria tai artikkelia? |
Henri Henri Olavi 16.06.2025 17:00:19 (muokattu 16.06.2025 17:01:15) | |
---|
Bongowing: Adolescence katsottu ja tykätty. Jäi askarruttamaan etenkin se että miten se kamerakikkailu on toteutettu. Onko tuosta jotain dokkaria tai artikkelia? Eihän siinä nimenomaan ole kikkailua, vaan kaikki on yhdellä otolla. Tosi hyvin vain suunniteltu ja treenattu. Magia on itsensä ja omien olosuhteidensa ymmärtämisen Tiedettä ja Taitoa hyödyntää tätä ymmärrystä toiminnassa.
Bongowing 16.06.2025 17:25:16 | |
---|
Henri Henri Olavi: Eihän siinä nimenomaan ole kikkailua, vaan kaikki on yhdellä otolla. Tosi hyvin vain suunniteltu ja treenattu. Joo mutta muutaman kohdan tekninen toteutustapa kiinnostaisi tietää tarkemmin. Jos on vaikka koko jakso menty sillain että kamerauggeli kuvaa normaalisti, mutta lopussa siirrytäänkin saumattomasti taivaalle dronettelemaan. Vikan jakson pakettiautoilussa oli myös jotain vastaavaa. Pitääpä katsoa uudestaan ne. |
Henri Henri Olavi 16.06.2025 17:37:56 | |
---|
Bongowing: Joo mutta muutaman kohdan tekninen toteutustapa kiinnostaisi tietää tarkemmin. Jos on vaikka koko jakso menty sillain että kamerauggeli kuvaa normaalisti, mutta lopussa siirrytäänkin saumattomasti taivaalle dronettelemaan. Vikan jakson pakettiautoilussa oli myös jotain vastaavaa. Pitääpä katsoa uudestaan ne. Varmaan guuglaamalla löytyy pohdiskelua noista. Magia on itsensä ja omien olosuhteidensa ymmärtämisen Tiedettä ja Taitoa hyödyntää tätä ymmärrystä toiminnassa.
Informaatiokameli 16.06.2025 17:42:47 | |
---|
Bongowing: Joo mutta muutaman kohdan tekninen toteutustapa kiinnostaisi tietää tarkemmin. Jos on vaikka koko jakso menty sillain että kamerauggeli kuvaa normaalisti, mutta lopussa siirrytäänkin saumattomasti taivaalle dronettelemaan. Vikan jakson pakettiautoilussa oli myös jotain vastaavaa. Pitääpä katsoa uudestaan ne. Tässä vähän höpinää kuvaushommista: https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011116999.html Everybody loves somebody but nobody loves rumpali. |