Aihe: GT, Protot, IndyCar, DTM ym. 2012
1 2 3 4 585 86 87 88 89 90 91 92 93 94
Bullitt
06.07.2024 13:21:10
Vessajono: Kaljahattu mainittu, TORILLE: https://www.youtube.com/watch?v=UHctk-oiU5k

Öheisss.

Tuossa videon loppupuolella tuli karjahdeltua kun Kaljahatun hatussa oli Kekkos-oluttölkkejä ja videon tekijä kommentoi Kekkosta: "Who is this guy? Looks like Chris Evans."
On pirun rankkaa olla hyvä jätkä.
Hetfield
07.07.2024 00:09:00

Vessajono: Kaljahattu mainittu, TORILLE: https://www.youtube.com/watch?v=UHctk-oiU5k

Hahaa!

https://www.youtube.com/watch?v=BxkzNLqOScA

Ottin testiralli meni vähä mönkään. Aika jännän näkösesti napsahtaa kyljeltään voltteihin. Huhhei. Molemmat kunnossa kuitenkin.
Alright, alright, alright!
Vessajono
07.07.2024 07:42:09
Hetfield: Hahaa!

https://www.youtube.com/watch?v=BxkzNLqOScA

Ottin testiralli meni vähä mönkään. Aika jännän näkösesti napsahtaa kyljeltään voltteihin. Huhhei. Molemmat kunnossa kuitenkin.

Lähtee kyllä todella oudosti. Mahtanu olla jousituksessa jotain, koska ei kai ehjän auton tolla tavalla pitäis käyttäytyä.
Alfons Åberg: "Otin piirroshaasteen vakavasti, koska panoksena kuitenkin sekä Heikki Kinnusen tyttäreen vaikutuksen tekeminen että tulevat ruskean viinan ottamiset."
Vessajono
19.07.2024 11:28:27
Sesksille ensimmäiset pohjat, ei siinä kauaa menny.
Alfons Åberg: "Otin piirroshaasteen vakavasti, koska panoksena kuitenkin sekä Heikki Kinnusen tyttäreen vaikutuksen tekeminen että tulevat ruskean viinan ottamiset."
haunted
19.07.2024 13:07:14
Vessajono: Sesksille ensimmäiset pohjat, ei siinä kauaa menny.

Toisiin pohjiin ei kans :)
Ei minulle tarvitse todistaa. Minä tiedän että olet väärässä. - Eemil
haunted
19.07.2024 13:08:15 (muokattu 19.07.2024 13:09:51)
Jos tolla jätkällä ei ole kohta pahvia johonki rally1 tiimiin, niin vähän ihmettelen.

edit

Toki valtava etu muihin nähden näillä pätkillä, tiestön tuntemuksen suhteen. Kaikilla muilla osa-alueilla valtava takamatka, mitä tulee kokemukseen tai mihinkään mikä liittyy rally1 autoon.
Vessajono
19.07.2024 14:31:32
Jep, toki siinä on kotikenttäetu mut ei sekään toisaalta aina oo etu: Rovanperähän ei oo edelleenkään voittanut Suomessa.

En kyllä yhtään ihmettelisi, jos M-Sportin ens kauden kuskit olis Fourmaux ja Sesks.
haunted
19.07.2024 14:34:08

En kyllä yhtään ihmettelisi, jos M-Sportin ens kauden kuskit olis Fourmaux ja Sesks.

Kyllä, jos pitäs veikata, niin tämä kaksikko. Mutta mä en kyllä muista mitä voortti yleensäkki meinas, pieni kutina että ne ei pääsarjas enää kauaa ole, ellei oikeesti ole tulos kertaluokkaa halvempi rally1 auto. Olen ite vahvasti sen kannalla, että tosiaan rally2sta joku kehitysversio, aeropaketti ja tehoo ehkä vähä lisää. Ja pari kolme tallia lisää. Muuten kuolee kyllä koko laji jossain kohtaa omaan mahdottomuuteensa.
haunted
19.07.2024 14:46:45
Vessajono: Jep, toki siinä on kotikenttäetu mut ei sekään toisaalta aina oo etu: Rovanperähän ei oo edelleenkään voittanut Suomessa

joo, tossa on Sesksin kohdalla tietty se, että hän on siis about ainoo kuka noita teitä on ajanu viimesen 7 vuoden sisään.
Vessajono
21.07.2024 15:16:01
Siis herranjumala mikä viilipytty toi Sesks on. Viimesellä pätkällä menee yks kaikkien aikojen ensikertalaiskisa vituiksi ja kaveri vaan totee tyynesti että nyt kävi näin.
k1mm0
21.07.2024 16:54:10
Oli kyllä vakuuttava esitys Sesksiltä, harmi että Ford(it) ei sitten aivan kestänyt loppuun asti. Hyvä asenne kaverilla kuitenkin, toivottavasti saisi tallipaikan ensi kaudelle.

Kalle teki mitä piti, vähän näytti ettei missään kohtaa tarvinut pistää edes sitä kovinta kisamoodia päälle, toisin kuin esim. Ogier teki. Toivottavasti nyt tulisi se onnistuminen Suomesta viimein. Lapille myös soisi menestystä kotikisassa.
Alfons Åberg
22.07.2024 09:40:54 (muokattu 22.07.2024 09:42:02)
2000-luvun alun Audi R8 LMP esittelyssä pinnan alta

https://www.youtube.com/watch?v=wHBi_-rEn9A&t=0s

Jännä miten tuo hiilikuitumonokokki on koripaneelit poistettuna oikeasti noin kapea, käytännössä yksipaikkainen vähän paisutettuna. "Pelkääjän paikka" on oikeasti vain elektroniikalle varattu kolo.

Ja varsin hyvin suunniteltu, kun moottori ja transakseli ovat osa kantavaa rakennetta kiinnittyen monokokin perään ilman erillistä runkoa.
"Oh yeah, ketchup please. Die Hard kakkone"
Sorcerer
22.07.2024 17:37:00
Vessajono: Jep, toki siinä on kotikenttäetu mut ei sekään toisaalta aina oo etu: Rovanperähän ei oo edelleenkään voittanut Suomessa.

Enemmänhän Rovanperä on Latviassa rallia ajanut kuin Suomessa.
Vessajono
01.08.2024 10:16:18
Öheisssssss Rovanperän liekkipipo ja nopeet lasit shakedownin haastattelussa, pankki räjäytetty heti kärkeen
Funkånaut
01.08.2024 11:19:47

Vessajono: Öheisssssss Rovanperän liekkipipo ja nopeet lasit shakedownin haastattelussa, pankki räjäytetty heti kärkeen

5/5, tyyli kohdillaan!
"Lauserakenteesi on syvältä ja heppisi pieni."
k1mm0
02.08.2024 09:07:13
Pajarilla ohjelmaa avauspätkällä, yksi risteysspinni ja yksi ojan kautta pyörähdys. Takasiipi palasina, mutta muuten kai auto kunnossa. Aikaa paloi toistakymmentä sekuntia, muuten oli ihan hyvässä keskikastin vauhdissa joten toivottavasti saa nuo tilanteet nollattua nyt.
Vessajono
02.08.2024 12:07:24
k1mm0: Pajarilla ohjelmaa avauspätkällä, yksi risteysspinni ja yksi ojan kautta pyörähdys. Takasiipi palasina, mutta muuten kai auto kunnossa. Aikaa paloi toistakymmentä sekuntia, muuten oli ihan hyvässä keskikastin vauhdissa joten toivottavasti saa nuo tilanteet nollattua nyt.

Jep. Sade tais päästä yllättämään.

Tänakilla epäonni vaan jatkuu, toivottavasti nyt Järveojalle ei käynyt pahasti että pääsisivät vielä jatkamaan. Onks ketään palstalaisia muuten pätkillä?
k1mm0
02.08.2024 15:39:31
Voihan perkele Lappi taas. Rytkystä ulos puuhun ja se oli se ralli siinä.
k1mm0
02.08.2024 15:41:27
Vessajono: Onks ketään palstalaisia muuten pätkillä?

Eilen käytiin Harjulla, loput katellaan mökillä töllöstä ja juodaan kaliaa. Ouninpohja ois kyllä vähän kiinnostellut, mutta siellä on parhaissa paikoissa hitokseen jengiä ja säät on mitä on niin mennään telkkarilla tämä ralli.
Vessajono
02.08.2024 17:24:57
k1mm0: Eilen käytiin Harjulla, loput katellaan mökillä töllöstä ja juodaan kaliaa. Ouninpohja ois kyllä vähän kiinnostellut, mutta siellä on parhaissa paikoissa hitokseen jengiä ja säät on mitä on niin mennään telkkarilla tämä ralli.

Mulla oli sama suunnitelma, mut totesin sit että ei taida viittiä lähteä kastumaan.

Järveoja joutuu jäämään tarkkailtavaksi yön yli, joten voinee olettaa, että Tänakin ralli oli sit siinä. Ja nyt sit Lappi: ei ollu Hyundain viikonloppu tämä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)