Janizio 20.09.2016 19:15:49 (muokattu 20.09.2016 19:22:44) | |
---|
https://www.facebook.com/saaraaaltoofficial/?fref=ts Jos haluutte niin ton viimeisimmän postauksen videota ei välttämättä tarvitse katsoa, mutta sen postauksen tekstiin kiteytyy kyllä minusta se hienosti Saaran sanoin millainen ns. suhde meillä faneilla ja Saaralla on Ja jos katsotte siihen alempaan juttuun niin siinä on sitten se reaktio ns. mustaa valkoiselle mitä tää tämän kertainen ns. Saara jyrähdys medialle ja Saara kohtelu sai aikaan eli 1600 kannustavaa kommentia ja 20000 tykkäystä. |
FatSam 20.09.2016 20:09:58 | |
---|
"Chillaa, senkin läskisami." -M4ss3 m/ |
Janizio 20.09.2016 20:16:54 | |
---|
FatSam: https://www.facebook.com/helloimSAARA/posts/1111907598893174 SAARA höpisee samoja. Se on Sara ainakin mulle. Olkoon vaikka kuin joku taitelija nimi Saara, mutta anyway, vaikka itse ihmisestä ja hänen musastaan jne. en niin välitä niin mä ymmärrän vallan hyvin, että hällekin on tullut näitä fiiliksiä |
sahkuifk 20.09.2016 22:49:19 | |
---|
Janizio: Se on Sara ainakin mulle. Olkoon vaikka kuin joku taitelija nimi Saara, mutta anyway, vaikka itse ihmisestä ja hänen musastaan jne. en niin välitä niin mä ymmärrän vallan hyvin, että hällekin on tullut näitä fiiliksiä Mää nyt loukkaannun kun et Saarasta tykkää, on sentään jotain saavuttanutkin. Niin tuli paha mieli kun aina dissataan. Silloin pitää puskee kun reikä on ruskee. |
Danko 20.09.2016 23:40:04 | |
---|
Janizio: Se on Sara ainakin mulle. Olkoon vaikka kuin joku taitelija nimi Saara, mutta anyway, vaikka itse ihmisestä ja hänen musastaan jne. en niin välitä niin mä ymmärrän vallan hyvin, että hällekin on tullut näitä fiiliksiä Taiteilija nimi SAARA (huomaa kirjoitus asu) ja hän ollenee maininnut Saara Aallon status päivityksessään. Kuinka monessa status päivityksessä Saara Aalto on huomioinut SAARAn? "Ei riitä, että seurataan vain musiikkielämän työtä ja saavutuksia, vaan on jatkuvasti pidettävä silmällä kokonaisorganismia ja puututtava ajoissa virheellisen kehityksen oireisiin." - Herman Kretzchmann: Musikalische Zeitgrafen 1903 |
Janizio 21.09.2016 06:55:57 | |
---|
sahkuifk: Mää nyt loukkaannun kun et Saarasta tykkää, on sentään jotain saavuttanutkin. Niin tuli paha mieli kun aina dissataan. Se ei minun mielestäni ole dissaamista, jos yksittäinen henkilö sanoo, että ei tykkää jostain. Ketään ei voi ns. usuttaa ja pakottaa tykkäämään kenestäkään. Se että Sarasta en niin välitä niin ei tarkoita sitä, että en arvoistasi hänen saavutuksiaan ja sitä että on päässyt tuonne jenkkien markkinoille jne. Ilman muuta arvostan hän ja hänen musansa ei vain ole minua varten. Tässä maailmassa ja jo Suomessa on niin paljon artisteja/muusikoita, että ei kaikki ole kaikkia varten. Se että ylistän Saaraa jne. niin sitä ei pidä ottaa niin, että muut olisi huonoja tai että en arvostaisi heidän tekemisiään ja saavutuksiaan ja menestystään. Enemminkin jopa päinvastoin Saaran fanina olen minusta vain vielä paremmin oppinut arvostamaan jokaista joka kykenee elättäämään itsensä musa-alalla olipas se muoto ja jutut mitä tahansa miten elättävät musatöillään itsensä. |
nirzin 21.09.2016 09:31:01 | |
---|
Otteita väliltä 17. - 21.9: ns. Saaran asettamaan syötiin ns. otetta ns. järki mukana ns. hölynpölyn puhumista ns. kuolisi ns. kunnon live-lähetyksiin ns. kaikki ns. Saara ns. reilu selkäranka ns. puukottamaan selkään ns. sympatian ns. vastarannankiiski ns. perus suomalaisen artistin muottiin ns. jyrähti ns. jyrähti ns. joka päiväsesti radiossa ns. dramatiikkaa ns. jyrähdys ns. vähän ikävän sävyinen ns. puollustaa ns. liian pahan sisuisesti ns. suhde ns. mustaa valkoiselle ns. Saara jyrähdys ns. usuttaa Joskus kun joku jossain ns. esitelmöi, niin ennen pitkää ainoa, mihin alkaa ns. kiinnittää huomiota, on "niinkuin" tai "tavallaan" tai "tota noin" -ilmaisujen ns. esiintymiseen, niitä alkaa tavallaan ns. laskea. Tässä on nyt ns. alkanut käydä vähän samalla tavalla. |
saha 21.09.2016 10:16:59 | |
---|
SAARA on paremman näkönen ku Saara. SAARA jatkoon. Varmaan sitä että Kuntosalilla(TM) on täysin mahdotonta tehdä mitään mikä vahingossakaan liippaisi aerobista. Sydän se sanoo poks kun pelkkää rautaa könttää ja jo kahden kävelyaskeleen jälkeen hengitys vinkuu jos luuhaa vaan Salilla. - Oan |
haisu 21.09.2016 11:01:56 (muokattu 21.09.2016 11:02:19) | |
---|
On kyllä ihme ettei edelleenkään ns. aikuiset ihmiset tässä ketjussa pysty pysymään aiheessa ja keskustelemaan otsikon mukaisesta henkilöstä, nimittäin Saara Aalto nimisestä artistista, josta tässä ketjussa on kyse, ilman että mennään henkilökohtaisuuksiin ja ns. vinoilu linjalle jne. Tosiasia on se että Saara on jatkossa briteissä ja on pahan suopaa olla toivomatta muuta kuin menestystä hälle. |
janezki_ 21.09.2016 11:08:44 | |
---|
Kumpi "jyrähtää" kovempaa Saara vai Kalervo Kummola? |
Alfons Åberg 21.09.2016 11:51:39 | |
---|
janezki_: Kumpi "jyrähtää" kovempaa Saara vai Kalervo Kummola? Kun Kummola jyrähtää, niin Fasel poistuu hiljaa Vierumäen IIHF-miittisaunan lauteden alle. "Jos johtaisin levy-yhtiötä, niin nakkaisin kaikki kolme hiuksista vittuun ja ottaisin oikeita talentteja tilalle. Sellaisia jotka osaavat oikeasti säveltää." -danny- |
Janizio 21.09.2016 12:07:27 | |
---|
Hitusen hyppää aiheesta pois, mutta pysytään sentään samassa suvussa. Sen suvun jäsen on jälleen mukana meidän kykykisoissamme. Tällä kertaa Talentissa ja vatsastapuhujana. Joku saattaapi muistaa, kuka opetti Jukka Rasilalle vatsastapuhumista siinä yhdessä ohjelmassa, jossa oli nää Petri Nygård, Viivi Pumpanen jne. tekivät niitä kaiken maailman temppuja niin tosiaa tää joka opetti Rasilalla vatsastapuhumista oli/on Saaran serkku |
nirzin 21.09.2016 12:12:07 | |
---|
haisu: On kyllä ihme ettei edelleenkään ns. aikuiset ihmiset tässä ketjussa pysty pysymään aiheessa ja keskustelemaan otsikon mukaisesta henkilöstä, nimittäin Saara Aalto nimisestä artistista, josta tässä ketjussa on kyse, ilman että mennään henkilökohtaisuuksiin ja ns. vinoilu linjalle jne. Tosiasia on se että Saara on jatkossa briteissä ja on pahan suopaa olla toivomatta muuta kuin menestystä hälle. En osaa sanoa, onko tämä pastissi, parodia vai tribuutti. |
lurkki 21.09.2016 12:23:03 | |
---|
SAARA on näköjään tuomaristossa. Ymmärrän, että haluat osallistua keskusteluun, mutta täällä tuo keskustelu on viety paljon pidemmälle ja ymmärrys on paljon korkeammalla tasolla kuin sinulla. Joten - älä tule puhumaan asioista joista et tiedä mitään, vaan ota selvää. |
Janizio 21.09.2016 12:39:52 | |
---|
lurkki: SAARA on näköjään tuomaristossa. Niinhän se on joo |
Henri Henri Olavi 21.09.2016 12:44:55 | |
---|
Presidentti: Kun Kummola jyrähtää, niin Fasel poistuu hiljaa Vierumäen IIHF-miittisaunan lauteden alle. Ei se voi, koska sen kiklu jäi lauteiden väliin. ehkä jos jos asia ois niin että tekee paljon ainesta siis akia paljon mutta jos antaa pois niin onko se plajon siis ol? -haitaripartio |
Sjömanni 21.09.2016 13:15:53 | |
---|
lurkki: SAARA on näköjään tuomaristossa. Onko se sielllä Sarana vai SAARANA? "Pelolla odotan sitä päivää, jolloin Venäjällä tehdään löytö hyljättyjen hanureiden hautausmaasta. Sillä siellähän niitä hanureita varmimmin on, sen ydinkäyttöisten sukellusveneiden hautausmaan vieressä." - Kyllikki |
lurkki 21.09.2016 13:20:04 | |
---|
Sjömanni: Onko se sielllä Sarana vai SAARANA? Jos yhtään kitisee niin saranana. Ymmärrän, että haluat osallistua keskusteluun, mutta täällä tuo keskustelu on viety paljon pidemmälle ja ymmärrys on paljon korkeammalla tasolla kuin sinulla. Joten - älä tule puhumaan asioista joista et tiedä mitään, vaan ota selvää. |
Hamsteri Kukkonen 21.09.2016 14:20:03 | |
---|
Tosiasia on se että Saara on jatkossa briteissä ja on pahan suopaa, mutta perusteltua olla toivomatta muuta kuin menestystä hälle. Jos niiden mielestä meillä ei oo tarttuvia koukkuja nii menkööt uistinkauppaan -Frank Epätoivo |
Janizio 21.09.2016 17:55:53 (muokattu 21.09.2016 20:25:30) | |
---|
En tiedä onko tämä vain suuren fanin fiilis, mutta jotenkin tullut tässä nyt Saaran X-Factoriin menon jälkeen, että media ja suuriyleisö ei ole ottanut tähän menessä Saaran kansainvälisen uran puheita vakavasti, että nyt kun hän meni tonne X-Factoriin jne. niin mediakin vasta nyt havahtui, että herranjestas se nainen on oikeasti ihan vakavissaa noiden kansaivälisen uran puheidensa kanssa. Et ne Kiinan keikat ei ole vielä siihen riittänyt. Et ilmeisesti suomalaisille pitään niinku konkreetisesti tehdä teko, että uskotaan, että ollaan vakavissaan. Jos olen fiilikseni kanssa jäljillä niin tälläistä isoa fania huvittaa asia siinä mielessä, että kun jollain tapaa Saaran tuntee niin tietää, että sillä naisella ei ole tapana puhua lööperiä ja lähes aina jollain aika jänteellä antaa sanoille vähintäänkin jossain muodossa vastinetta Lisätään tähän viestiin vielä toinen juttu. Just aloin tässä jo vähän mietiskellä, että alkaa kohta olla pikkaisen liian pitkä väli, että Saaran seuraavasta matkasta Britteihin ei ole viitteitä, joka kielisi, että hän olisi saattanut X-Factorista pudota, niin miltei samantien sellainen tuli. Sellaisessa muodossa, että Teemu postasi Faceen kuvan, että Moi Lontoosta. Toki mistäänhän ei voi varmasti tietää, että siellä ollaan Saaran kannustusmatkalla, että tottakai on mahdollista, että kyseessä on pelkkä lomamatka, mutta toisaalta sillekin pidän aika suurta todennäköisyyttä, että Teemu on siellä Saaran kannustusmatkalla. |