Aihe: Mestarien Liiga-/ Jalkapallosta yleisesti- topiikki
1 2 3 4 583 84 85 86 87122 123 124 125 126
dipshit
01.05.2008 12:55:16
Chelseata kannatetaan kyllä ihan 100-0 finaalissa. Ja eiköhän ne hoida homman kotiin, näin uskon ja toivon!
samsonov
01.05.2008 16:38:04
Voi luoja ku toivon et Manu voittas. Ois parempi kaikkien kannalta.
masterhat
01.05.2008 17:38:51
Ylen selostajat eivät kyllä osaa selostaa jalkapalloa sitten yhtään.

Takapallo, keskiaukko, maaliaukko... vittu mitä termejä
Snails against humanity
DJKaaos
01.05.2008 18:15:45
On kyllä niin ikävät jengit finaalissa, että aika vaikea päättää ketä kannattaa. Noh, Poolin aikakin ehkä taas joskus koittaa :)

Ei luoja tätä valitusta. Eiköhän nämä jengit ole pelaamalla paikkansa ihan varmasti tossa finaalissa ansainneet, tykkäsipä niistä tai ei. Chelsea ei edes ole koskaan pelannut CL-finaalissa ja Manunkin edellisestä kerrasta lähes kymmenen vuotta, joten suotakoon nyt tämä 2008 finaali heille.
Minä olen minä.
Ziggy Bubba
01.05.2008 20:48:05

Ei luoja tätä valitusta.

Hoho. Siis mitä? Nuo kyseiset jengit ovat vaan vastenmielisiä mulle, ei muuta - get over it :)
"It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious." -Bill Hicks
DJKaaos
01.05.2008 21:12:04
Hoho. Siis mitä? Nuo kyseiset jengit ovat vaan vastenmielisiä mulle, ei muuta - get over it :)

Sitä vaan, että kyllä mullekkin Pool ja Milan ovat vastenmielisiä, mutta ei mun silti tarvihe sitä mitenkään toitottaa, vaan mielummin mä annan tunnustusta noille joukkuille silloin kun ovat itsensä finaaliin pelanneet. Ja Manu-fanina nostan etenkin Chelsealle kuvitteellista hattuani, mikäli he vievät Mestareiden liigan ja tulevat Valioliigassakin Manun ohi, kova juttu se vaan olisi jos näin tekevät.
Minä olen minä.
Simo78
02.05.2008 10:01:29
Schalke - Chelsea! Mä nyt heitän noin villin veikkauksen loppuottelu pariksi! Eipä voi enempää pieleen mennä kuin aikaisemmat veikkaukset=)

Jumalaut pitää itseään lainata!! Mä olen veikannut toisen loppuottelijan oikein, varmaan ensimmäistä kertaa elämässäni. Toinen arvaus taas meni perinteiseen tyyliin aivan metsään=).

Kyllä mä noista joukkueista kannata Chelsea. Tärkeintä, että tulisi tiukka ja hyvä matsi finaalista, se jää nähtäväksi...
Black Star
03.05.2008 21:05:07

HAHAAA!!!! Staying up. Come on, Bolton!
"Viinaa juodaan, korttia lyödään, naisia riiataan ja rähjäillään"
Rapido
04.05.2008 23:42:32
Siis voi helevetin perseensuti tota Heinzea, ampukaa se nyt jo pois happea kuluttamasta...tai mikä parempaa myykää barcelonaan
M.netissä ei tunnetusti voi sanoa mielipidettään ilman ristiinnaulitsemista
Rapido
04.05.2008 23:52:28
GOOOOOOOOOooooooooooooolllllllllll!!!!!

Yayayayaaaa :D

Eipä ois uskonut että pitää ottaa yks omiin pilkusta että alkaa kone kulkemaan. Herran pieksut mitä menoa jälleen kerran :P Higuain-Robben duo ratkasee kuten viime viikollakin.

Campeones campeooooneees!! Ja Barca ketoon ens viikolla :)
Simo78
05.05.2008 09:40:23
Siis voi helevetin perseensuti tota Heinzea, ampukaa se nyt jo pois happea kuluttamasta...tai mikä parempaa myykää barcelonaan

Niin ja Salgado kaupan päälle=)

Ei muuta kuin onnea ensi vuodelle, kaikki m.netin Barca fanit! Voittajan on sitten helppo hymyillä...
Roberto
05.05.2008 10:25:17

Ei muuta kuin onnea ensi vuodelle, kaikki m.netin Barca fanit! Voittajan on sitten helppo hymyillä...

Noh, Real on Real vaikka kuinka monta kannua nostelis... Francolle terveiset.
Rapido
05.05.2008 12:30:33

Cheers' , täytyypä välittää ku seuraavan kerran tulee törmättyä...

Kannattas mennä ehkä johku espanjalaiseen vanhainkotiin purkamaan noita sun antipatioita, kun etpä niitä pahemmin taida pokaalien nostelun muodossa päästä purkamaan...
Simo78
05.05.2008 13:10:35

Kuka v#tun Franco? Tai siis ketä kiinnostaa? Miten tää niinku jalkapalliin liittyy? No mut pitää kertoa terveiset, jos satun näkemään...
Sergei Fallinen
05.05.2008 13:35:12
Kuka v#tun Franco? Tai siis ketä kiinnostaa? Miten tää niinku jalkapalliin liittyy?

Sehän just liittyy, son miltei jalkapallon synonyymi. Jos et ole hirmuhallintoa vastaan, olet sen puolella.
Työn orjat, sorron yöstä nouskaa...
Simo78
05.05.2008 14:19:29
Sehän just liittyy, son miltei jalkapallon synonyymi. Jos et ole hirmuhallintoa vastaan, olet sen puolella.
Työn orjat, sorron yöstä nouskaa...

Kyllä on sitten ihminen tyhmä, kun pitää tälläisiinkin vaivautua vastaamaan. No vastataan kun aloitettiin, tolla periaatteella mahdollinen Saksan kannattaminen jalkapallossa on sitten tosi paha juttu...
Roberto
05.05.2008 15:07:16

Kannattas mennä ehkä johku espanjalaiseen vanhainkotiin purkamaan noita sun antipatioita, kun etpä niitä pahemmin taida pokaalien nostelun muodossa päästä purkamaan...

Mitä antipatioita? Onks tää joku uusnerokas termi historialle?

Jos vanhainkotiin joutuis lähtemään valitsisin kyllä Katalonialaisen, sielläpäin on kelitkin aika paljon paremmat ja bonuksena erottaa naisetkin miehistä.
Black Star
05.05.2008 16:15:24

litti on kuningas
"Viinaa juodaan, korttia lyödään, naisia riiataan ja rähjäillään"
DJKaaos
05.05.2008 16:50:53
litti on kävelevä posliinivaasi.
Minä olen minä.
Sergei Fallinen
05.05.2008 19:12:28
Kyllä on sitten ihminen tyhmä, kun pitää tälläisiinkin vaivautua vastaamaan. No vastataan kun aloitettiin, tolla periaatteella mahdollinen Saksan kannattaminen jalkapallossa on sitten tosi paha juttu...

Eikös vain olekin?
Ei vaan, se on ihan eri asia, mutta jos olisi vaikka joku Hitlerin perustama Berliinin kansallissosialistinen jalkapalloseura, johon juutalaiset ei koskaan päässeet?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)