![]() 27.02.2011 12:08:14 | |
---|---|
En ole sellaseen investoinut :) Melko pientähän tuo Rooneyn teko kuitenkin oli, ei siitä nyt pelikieltoa kuitenkaan tarvitse, ainakaan minun mielestä, antaa. Tollasia pieniä kyynärpääiskuja tulee aika paljon. Viimeksi tais tulla Marseille - ManU-ottelussa, jossa Vidic sai tilanteen jälkeen kyynärpäätä naamaan. | |
![]() 27.02.2011 13:36:21 (muokattu 27.02.2011 13:44:46) | |
Secreterial: En ole sellaseen investoinut :) Melko pientähän tuo Rooneyn teko kuitenkin oli, ei siitä nyt pelikieltoa kuitenkaan tarvitse, ainakaan minun mielestä, antaa. Tollasia pieniä kyynärpääiskuja tulee aika paljon. Viimeksi tais tulla Marseille - ManU-ottelussa, jossa Vidic sai tilanteen jälkeen kyynärpäätä naamaan. Pienet kyynärpääiskut jossain kulmatilanteessa on vähän eri asia kuin keskiympyrässä pallottoman pelaajan päähän taklaaminen takaapäin. Ja kyllä, ei sen tapin kyynärpää tainnut ihan vahingossa niille korkeuksille nousta. Jos tossa tilanteessa olis halunnut nopeesti palloon kiinni, olis varmaan väistäminen ollut inan verran fiksumpaa. Kato vaikka footyroomin kooste, siellä tulee hyviä hidastuksia. Katotaan varmaan eri futista, sillä en minä ainakaan tuollaisia temppuja alituiseen näe, vaikka Espanjan dorkameininkiä tuleekin seurailtua... Pointtina kuitenkin se, että näistä tarttis antaa herkemmin varoitusta ja pelikieltoa. Eipä niitä pienellä puhutteluilla saada kitkettyä mitenkään veks. E: Eikä tässä mitään sen kummempia, kunhan ärsyttää suuresti päähän kohdistuvat iskut sellaisilla lajeissa, joihin sellainen meininki ei kuulu. Olen sanonut sanottavani. Hymiötä tähän. by the grace of God | |
![]() 27.02.2011 14:16:46 | |
carlos: Katotaan varmaan eri futista, sillä en minä ainakaan tuollaisia temppuja alituiseen näe, vaikka Espanjan dorkameininkiä tuleekin seurailtua... Ehkä se ero on just tossa, että sä katsot Espanjaa. Itsehän katson joka viikko 5-7 peliä Valioliigaa ja kauden aikana keskimäärin n. 200 ottelua pelkkää Valioliigaa ja kyllä sitä näkee kaikenlaista. Tietenkin jos tuota tilanteen ulkopuolella tapahtumista pidetään pointtina, niin sellaista ei nyt joka viikko näe, mutta kyynäärpäätä ja lärviin huitomista näkee liikaa jatkuvasti, eikä tarvitse olla edes kulmatilanne. Filmaamisen ja tuomarille mussuttamisen ohella yksi jalkapallon pahimmista syövistä. Ehdottoman samaa mieltä mä oon sun kanssa siitä, että näitä tilanteita voisi tuomita jälkikäteen paljon enemmän ja herkemmin. Minä olen minä. | |
![]() 27.02.2011 14:31:53 | |
carlos: Pienet kyynärpääiskut jossain kulmatilanteessa on vähän eri asia kuin keskiympyrässä pallottoman pelaajan päähän taklaaminen takaapäin. Ja kyllä, ei sen tapin kyynärpää tainnut ihan vahingossa niille korkeuksille nousta. Pointtina kuitenkin se, että näistä tarttis antaa herkemmin varoitusta ja pelikieltoa. Eipä niitä pienellä puhutteluilla saada kitkettyä mitenkään veks. E: Eikä tässä mitään sen kummempia, kunhan ärsyttää suuresti päähän kohdistuvat iskut sellaisilla lajeissa, joihin sellainen meininki ei kuulu. Olen sanonut sanottavani. Hymiötä tähän. En kai ole väittänytkään, että kulmatilanteissa sattuvat kontaktit ois sama asia, kuin tuo Rooneyn tilanne? Toin esiin tossa sen Vidicin tilanteen Marseille pelissä, jossa jo tilanteen mentyä kaveri sai kyynärpäätä naamaan Marseille pelaajalta. Vidic voitto pääpallon, ja maahan laskeuduttuaan kaveri päätti kolauttaa kyynärpäällä. Ja näytti ainakin tahalliselta, kun Marseillen kaveri vielä tsekkas taaksepäin ennen iskua. Eikä tuo Rooneyn tilanne nyt oikeasti mikään taklaus ollu :) Hitto meillä tulee kesällä puulaakissakin kovempia kontakteja. Mutta kyllä oon samaa mieltä, että ei tuollaiset peliin kuitenkaan kuulu. Ei tollasesta nyt pelikieltoa tarvitse jakaa, mutta kovemmista kontakteista kyllä. | |
![]() 27.02.2011 16:01:05 | |
Secreterial: Eikä tuo Rooneyn tilanne nyt oikeasti mikään taklaus ollu :) Hitto meillä tulee kesällä puulaakissakin kovempia kontakteja. Oli se taklaus, ja tässä olen oikeassa :) (kattonu liikaa lätkää varmaan..) Ei mee lapaan kyllä A. Colellakaan, jos nämä lehtikirjoittelut ilmakiväärillä pelleilystä pitää paikkansa... by the grace of God | |
![]() 27.02.2011 17:37:42 | |
Nyt vois alkaa kattelemaan Carling cupin finaalia, josko Arsenalin kuuden vuoden pokaaliton kausi ottaisi päättyäkseen. Minä olen minä. | |
![]() 27.02.2011 18:27:09 (muokattu 27.02.2011 18:27:33) | |
Liverpool röyti vieraissa West Hamile 3-1. Aika ailahtelevaa edelleen tuo peli. Italiassa taas Udinese murskasi vieraissa Palermon 7-0! Alexis Sanchez pamautti neljä maalia. "Damn good coffee, and hot!" | |
![]() 27.02.2011 20:05:06 | |
Ei oo todellista... Arsun kuiva kausi saa jatkua. Käsittämätöntä paskaa koko peli ja loppu kruunasi sen. Kaikki kunnia kuitenkin B'hamille ... | |
![]() 27.02.2011 20:23:10 | |
washburn21: Ei oo todellista... Arsun kuiva kausi saa jatkua. Käsittämätöntä paskaa koko peli ja loppu kruunasi sen. Kaikki kunnia kuitenkin B'hamille Kyllähän Arsu pelasi varsin hyvin ja sai luotua painetta ja tilanteita aivan perkeleesti, mutta Foster oli maalilla aika maaginen. Birmingham teki aivan helvetisti duunia ja teki paikoista maalit. Kokonaisuutena peli oli todella vauhdikas ja viihdyttävä. Yksi kauden parhaita otteluista. Arsenalille ei voi kyllä oikein muuta kuin huutonauraa päin lärviä pää punasena. Joukkue on absoluuttisen kykenemätön voittamaan yhtään mitään. Todella turhauttavaa katsoa tuon joukkueen touhua vuodesta toiseen. Liikuttavan paskaa. Vuosia on Arsenal-leirissä hoettu, että kyllä Wenger voittaa vielä sen pokaalin - ja hoetaan yhä edelleen. Ihan vaan vanhasta muistista. No vielä tässä Arsenalilla on mahdollisuuksia tällä kaudella näyttää, että joukkue todella kykenee voittamaan. Minä olen minä. | |
![]() 27.02.2011 20:30:41 (muokattu 27.02.2011 20:31:09) | |
Fabregasiahan tässä käy sääliksi: Twitteristä loukkaantumisen jälkeen: I dont know if ill make sunday or no, but all i know is that from this moment to sunday 16'30 i wont sleep if its necessary. Ive waited too long to captain a final for arsenal and i wont give up till the last second Ja sitten kaverit säheltää tuolla lailla. Arsufanin facepalmi katsomossa oli kuvailevaa. Taitaa Cesc lähteä kesällä. ... | |
![]() 27.02.2011 21:16:46 | |
Täytyy vielä vähän jatkaa tuosta finaalista. Jälleen kerran oli kyllä mahtava cup -finaali Wembleyllä. Carling cupin arvostuksesta voidaan huudella tietenkin aina mitä tahansa, mutta finaali jälleen todisti sen, miten arvokas tapahtuma kyseessä on. Tuon pystyi näkemään sekä voittajista että häviäjistä. Mä oon kaksi kertaa ollut Englannissa Carling cup -finaaliviikonloppuna ja onhan ton tapahtuman arvostus siellä ihan eri maata kuin vaikkapa täällä meillä. Urheilullisesti kilpailu ei toki ole major -tasoa, mutta etenkin pienemmille seuroille se on iso juttu. Rutinoituneelle suurseuralle kilpailu on lähinnä vain kiva lisä palkintokaappiin. Tänään titteli olisi kuitenkin ollut Arsenalille vähintään yhtä tärkeä kuin Birminghamille. Arsene Wenger sanoi viime kaudella, että ei voi sanoa voittaneensa pokaalia, jos voittaa Carling cupin. Sinänsä hauska lausahdus, Arsenal kun ei kykene voittamaan edes tätä vähäpätöisintä kilpailua. Minä olen minä. | |
![]() 28.02.2011 17:04:20 | |
Arsenalin puolustus/maalivahti röysi kyllä pallon hienosti... Ei se mitään, mulla oli melkoinen veto Birminghamin puolesta, koska kerroin oli vaan liian hyvä. Nyt kiereskelen rahoissa! Tiistainen Chelsea-Manu ja viikonlopun Liverpool-Manu, matsit saattavat melkeinpä ratkaista koko liigan. "ehkä joskus oot ollut" | |
![]() 01.03.2011 20:24:12 | |
Chelsea - Manchester United olisi tänään ohjelmassa. Toivottavasti tulee sähköinen peli, eikä mitään tappion välttelemistä. Tappion välttäminen tästä pelistä kelpaa varmaan Unitedille, mutta Chelsean olisi voitettava, jotta pysyy hyvin messissä taistelusta CL-paikasta ensi kaudeksi. Veikkaus tarjoaa Unitedille kerrointa 3.35, joten pakkohan tosta on joku systeemi vääntää. Minä olen minä. | |
![]() 01.03.2011 20:51:47 | |
djKaaos: Veikkaus tarjoaa Unitedille kerrointa 3.35, joten pakkohan tosta on joku systeemi vääntää. Joo, kattelin itekkii. Laittaa noi loput pelitilin roposet tohon. :P ManU vie tänään 0-1. "Damn good coffee, and hot!" | |
![]() 01.03.2011 23:44:20 | |
Kausi nyt meni miten meni, mutta kyllähän tosta komeaa balsamia sai haavoille. Oudon hiljaista täällä yleensä niin iloisten munamiesten keskuudessa. Sexual chocolate, baby! | |
![]() 01.03.2011 23:46:45 | |
Derek Riggs: Kausi nyt meni miten meni, mutta kyllähän tosta komeaa balsamia sai haavoille. Oudon hiljaista täällä yleensä niin iloisten munamiesten keskuudessa. Luizilta kyllä aika komea maali. Hieman harmittaa rahojen puolesta, mutta tuohan tämä nyt vähän lisää jännitystä kärkipaikkaan. Arsenal seuraavana isännöi Sunderlandia ja ManU taas Liverpoolin vieraana. Mielenkiintoista nähdä mitenkä tapahtuu. "Damn good coffee, and hot!" | |
![]() 01.03.2011 23:49:22 | |
Derek Riggs: Oudon hiljaista täällä yleensä niin iloisten munamiesten keskuudessa. Ei aina voi voittaa ja illakoida, tuttu tunne varmaan sielläkin päässä tällä kaudella. Hieno peli ja Chelsealle ansaittu voitto. Peli oli ajoittain kovaa, mutta tuollaista se pitääkin olla. Minä olen minä. | |
![]() 01.03.2011 23:51:09 | |
djKaaos: Ei aina voi voittaa ja illakoida, tuttu tunne varmaan sielläkin päässä tällä kaudella. Hieno peli ja Chelsealle ansaittu voitto. Peli oli ajoittain kovaa, mutta tuollaista se pitääkin olla. Tunne on tuttuakin tutumpi joo. Kävin syksyisen Arsenal-matsin kattomassa paikan päällä, ja sillon oli tunne että tätä junaa ei pysäytä tälläkään kaudella mikään. Sen pelin jälkeen onkin sitten ollut hieman vaikeampaa, hoho. Sexual chocolate, baby! | |
![]() 02.03.2011 00:03:33 | |
Olihan viihdyttävä peli. Chelsealle ansaittu voitto, mutta tuomarityöskentelyä voi jälleen kerran ihmetellä. Esimerkiksi Rooneyn ja Luizin nahistelut, jotka sitten kulminoituivat Luizin rumiin polvitaklauksiin. Ei, ei, ei. Tuollaisissa tilanteissa niitä vammoja just tulee, kun horjutetaan toisen tukijalkaa. Eipä Väinökään kaikissa tilanteissa mikään pulmunen todellakaan ollut, mutta nuo nyt vaikuttivat erityisen rumilta tempuilta. Muuten kyllä fiilistelin David Luizin meininkiä. Hyvin hoiti tonttinsa (vaikkakin Rooneyn maalissa lähti hieman seikkailemaan ja jätti tilan avoimeksi) ja maali oli myös upea. Todella aktiivinen myös hyökkäyssuuntaan - ehkä ei kuitenkaan niin toppariainesta, vaan pikemminkin puolustava keskikenttäpelaaja? by the grace of God | |
![]() 02.03.2011 00:04:42 | |
carlos: ehkä ei kuitenkaan niin toppariainesta, vaan pikemminkin puolustava keskikenttäpelaaja? Tämä. Täysin samat ajatukset oli meikällä! Minä olen minä. | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)