Aihe: Idols 2006-2007
1 2 3 4 582 83 84 85 86122 123 124 125 126
kyseinen
06.03.2007 22:41:24
Täytyy kyllä sanoa että vähän sama juttu on käynyt itelläkin mielessä, ja näin on varmasti monen muunkin kohdalla jotka täällä nyt Annaa niin pissiksenä pitävät.

Minustahan se on just eikä melkein näin. (En ota MITÄÄN kantaa kehenkään yksittäiseen henkilöön tässä, vaan siihen yleiseen mielipiteeseen, joka tuntuu pohjautuvan tähän mielleyhtymään: "Ai toi on tommonen, sen TÄYTYY olla samanlainen kuin ne likat koulussa/töissä/wherever, jotka ei ees kattonu muhun päin, vaikka mä niin kovasti niitä yksin kotona vessassa ajattelin")
It is better to remain silent and be thought a fool than speak and remove all doubt.
rockitsb
06.03.2007 23:16:37 (muokattu 07.03.2007 00:43:13)
Pakko osallistua. Bännin ja jäähyn uhallakin.

En voi ymmärtää miten jonkun idols-tytön ulkonäkö ja "olemus" voi ärsyttää noin paljon?!?! Ei taida teidänkään henkinen ikä tuota pissis-ikää kovin paljon suurempi olla? Aatelkaa kun oikeessa elämässä joudutte joskus ehkä jopa työskentelemään tuollaisen ihmisen kanssa, miten kykenette siihen? Tulee tosiaan mieleen että onko teitä kiusattu pahastikin koulussa? Toivottavasti ei. Kaikki on hyvää, Kristian on paras.

edit. noni, nyt tältäkin kirjoitukselta hävisi vähän pohja kun ketjua siivottiin, mutta onhan tuolla vielä nuo Kärpäsruoskan asiatekstit.
"kaunissti soi blues..." -veksi5
Bella Italia #5
sivupersoona
06.03.2007 23:26:49 (muokattu 06.03.2007 23:36:42)
En voi ymmärtää miten jonkun idols-tytön ulkonäkö ja "" voi ärsyttää noin paljon?!?!

Onko se nyt maailman kahdeksas ihme että ihmiset ärsyyntyvät kaikenlaisista asioista. Minua ärsyttää loisteputket ja Big Brother, vaikka ne ei ole tehneet mulle mitään pahaa. Enkä tietenkään ole niin psykoottinen, että kuvittelisin Annan olevan sama henkilö kuin joku lukioaikainen olmi. Jostain syystä vaan esim. Kristiina vaikuttaa miellyttävämmältä henkilöltä, samoin kuin Ari vaikuttaa Kristiania älyllisemmältä. Tod. näk. ne on kaikki yksiä herran enkeleitä.
"If I put my mind to it, I could do anything. I just don't feel like putting my mind to something. So there."
-Cale
06.03.2007 23:36:18
Enkä tietenkään ole niin psykoottinen, että kuvittelisin Annan olevan sama henkilö kuin joku lukioaikainen olmi.

Sivupersoona:

Niin, ihan vilpittömältä se vaikuttaa, on nätti ja osaa laulaa, mistä olenkin kateellinen, mutta silti se muistuttaa niitä lukiotyyppejä. Minkä minä sille voin.

Ai et vai?
sivupersoona
06.03.2007 23:38:12
Ai et vai?

Joo, olen niin psykoottinen, että ihmettelen miksi rinnakkaisluokkani Sakari esiintyy televisiossa muka jonain Annana. Lisäksi hampaassani on radiolähetin, josta kuulen tämän Anna/Sakarin laulua.
"If I put my mind to it, I could do anything. I just don't feel like putting my mind to something. So there."
DaKiller
07.03.2007 00:00:12 (muokattu 07.03.2007 00:04:19)

Näemmä lähtenyt mopo käsistä. Muutama varoitus räikeimmille ylilyönneille, vain koska olen niin ilkeä ihminen.

Jatkuukos kisa torstaina? Eiköhän Panu mahtane saada nyt sen viimeksi ansaitsemansa lähtöpassin... Homma taitaa käydä oikeasti jännäksi vasta siinä vaiheessa, kun kolme parasta (Anna, Kristian ja Ari) taistelevat voitosta. Tosin en tiedä kuinka suurella porukalla loppu ratkotaan.

Mod. huom. ketjua on nyt siivottu ja jäseniä laitettu jäähylle. Jos keskustelu menee jatkossakin henkilökohtaisuuksiin, niin tämä ketju menee lukkoon.
Kimmo72
07.03.2007 00:19:13
Hehheh. Joo, Hauskaa seurattavaa tää ketju. Tais jäädä seki huomioimatta jonka postasin, joka liittyi Suomen Idolsin huomiointiin amerikan maalla. Taitaa se tosta edelliseltä sivulta löytyykin vielä. Pissismi vaan on tärkeämpää :)
Noniin.

Juu siis Panuhan se nyt sais, jopa pitäis lähtee. Nää yl taas riippuu niin paljon biisivalinnoista ja onnistumisesta tietenki. Oli sääli että Johanna lähti viimeviikolla. Sehän vetäs (mielestäni) äärimmäisen hienosti silloin aikasemmin sitä Evanescenseä.
Mut valitettavaa on, että niin tässä, kun monessa muussakin kilpailussa, olet juuri niin hyvä kuin viimeinen suorituksesi. Vanhoja ei kukaan muista.
Mutta Panusta en ole tykännyt aikaisemmin enkä nyt. Penkin allehan se Survivori meni ja roimasti, mutta ei siinä koko henkilössä ole samanlaista "persoonaa" kuin itseasiassa kaikissa muissa kanssakilpailijoissaan. Tulee vähän mieleen viimevuoden voittaja Ilkka Jääskeläinen (kuka sitä enää muistaa??)
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
Lithium
07.03.2007 02:45:42 (muokattu 07.03.2007 02:47:10)
Tällä hetkellä Ari ja Anna taitavat omata suurimmat fanijoukot, ainakin näin jos keskustelupalstoja ja mediaa vilkaisee, niin muuta ei voi väittää, joten se on jo aikalailla varmaa, että jompi kumpi voittaa tämän kisan. Vaikka Kristian tuntuu olevan näistä kaikista taitavin, ammattimaisin jne, mutta jotenkin hän ei ole yhtään sellainen Idols formaatin voittajan tyylinen. Hänellä on aikalailla omaperäinen tapa tulkita ja esittää kappaleita, josta pidän ehkäpä eniten. Silti en oikein jaksa uskoa hänen voittoon.
Panu, Mia ja Kristiina tulevat tippumaan seuraavissa finaaleissa. Ja tähän on vain yksi vastaus, että miksi. Taidot ja imago musiikin saralle eivät riitä saamaan tarpeeksi isoa kannattaja joukkoa taakseen.

Tämäkin oli taas tätä spekulointia, joten mielellään katselen nyt ne esitykset ennen kuin voin varmistaa spekulaationi oikeiksi. Ja tietty kappalevalintoja odotan innolla!
Haaveilin hölmöjä
Dunga
07.03.2007 07:43:21
Tällä hetkellä Ari ja Anna taitavat omata suurimmat fanijoukot, ainakin näin jos keskustelupalstoja ja mediaa vilkaisee, niin muuta ei voi väittää, joten se on jo aikalailla varmaa, että jompi kumpi voittaa tämän kisan. Vaikka Kristian tuntuu olevan näistä kaikista taitavin, ammattimaisin jne, mutta jotenkin hän ei ole yhtään sellainen Idols formaatin voittajan tyylinen. Hänellä on aikalailla omaperäinen tapa tulkita ja esittää kappaleita, josta pidän ehkäpä eniten. Silti en oikein jaksa uskoa hänen voittoon.
Panu, Mia ja Kristiina tulevat tippumaan seuraavissa finaaleissa. Ja tähän on vain yksi vastaus, että miksi. Taidot ja imago musiikin saralle eivät riitä saamaan tarpeeksi isoa kannattaja joukkoa taakseen.

Tämäkin oli taas tätä spekulointia, joten mielellään katselen nyt ne esitykset ennen kuin voin varmistaa spekulaationi oikeiksi. Ja tietty kappalevalintoja odotan innolla!

Toivonpa silti, että Kristian levyttää vaikka ei voittaisikaan. Sama myös Arin kohdalla, ei mulla ole niin väliä kuka tän voittaa. Jos kuitenkin tekee hyvän levyn vaikkapa kakkossijalta niin onhan se nähty, että sieltäkin on hyvä ponnistaa. Tosin on floppejakin tietysti nähty...
Ridin´ with the Horst.
larinparaske
07.03.2007 09:05:26

Hyvä Suomi.

Finland's Idol Kicking American Idol's Ass?

http://www.blender.com/news/comments.aspx?article=9108

Kristian - the anarchic leader of a death metal band who can pull off a killer power ballad worthy of Josh Groban.
Ari - the skeleton-hoodie skater boi with the Axl Rose screech.
Anna - the dimpled Olsen triplet with the big voice.
:D

Hyvin on huomioitu jopa rapakon takana kolmen parhaan edesottamukset, kuten myös koko suomen idolsin taso.

Hieno homma.

Niin, siis 'tasostahan' tuossa ei ollut kyse, vaan siitä, että Amerikassa tuo Idols on umpitylsää, kun kaikki osaavat laulaa ihan eri tasolla kuin meillä ja ovat kouliintuneita ja samalla särmättömiä esiintyjiä, Suomessa Idols on viihdyttävää, koska täällä on vähän 'friikimpää' tämä porukka. Ja hyvä näin, ei tämä mikään laulukilpailu ole, vaan viihdettä.
I want to be the king and queen of cheese
Sinap
07.03.2007 09:40:35
http://www.findance.com/idols2007/

Nää varjoäänestykset on yleensä suht paikkaansapitäviä. Toki tuosta ei voi sanoa kuin yleisön suosikit...tilannehan voi kääntyä täysin päälaelleen vain Askon kommentoinnin johdosta.
"Siinähän se tuubi on."
DaKiller
07.03.2007 09:45:33

Niin, siis 'tasostahan' tuossa ei ollut kyse, vaan siitä, että Amerikassa tuo Idols on umpitylsää, kun kaikki osaavat laulaa ihan eri tasolla kuin meillä ja ovat kouliintuneita ja samalla särmättömiä esiintyjiä, Suomessa Idols on viihdyttävää, koska täällä on vähän 'friikimpää' tämä porukka. Ja hyvä näin, ei tämä mikään laulukilpailu ole, vaan viihdettä.

Mitä tuota nyt muutaman jakson on seurannut ameriikan idolsia, niin nimenomaan umpitylsäähän se on. Ja jos laulajia alkaa vertailemaan niin eipä löydy noista munattomista lehmänhönkäyksistä Kristianin veroista voimanpesää. Ehkäpä se sitten on sitä "osaamattomuutta", kun kuulostetaan niin helvetin paljon paremmalta.
Jormaz
07.03.2007 09:53:05
Toivonpa silti, että Kristian levyttää vaikka ei voittaisikaan.

Eiköhän sen potentiaali oo jo Kallosen firmassa huomioitu. Sillähän on oikeasti mahdollisuudet saada taviskansa levykauppaan kun se saa aikuiset naiset itkemään laulullaan.
Sinap
07.03.2007 10:07:14
Eiköhän sen potentiaali oo jo Kallosen firmassa huomioitu. Sillähän on oikeasti mahdollisuudet saada taviskansa levykauppaan kun se saa aikuiset naiset itkemään laulullaan.

Tuli muuten mieleen, että artisteillahan on SonyBMG:llä sopimukset ja SB:llä on todennäköisesti myös etuoikeus napata kuka tahansa kilpailija itselleen. Saakohan Asko tuosta muuta kuin palkkaa? Mun mielestä siinä on jonkin sortin eturistiriita...hmm..HMC:n kaveri scouttaa SonyBMG:lle? Ehkä niillä on joku diili sovittu..
"Siinähän se tuubi on."
Notefix
07.03.2007 10:29:18 (muokattu 07.03.2007 10:29:41)

Ehkäpä se sitten on sitä "osaamattomuutta", kun kuulostetaan niin helvetin paljon paremmalta.

Hmmm, mielipidejuttujahan nää mä, mutta aika eri lnjoilla olen. Mua alkaa jo tympiä tämä "hevibuumi", jota Suomessa ei pääse pakoon enää missään. Tönkköä ja väsyneen kuulosta noin musiikillisesti. Sinänsä tyypit ovat ihan kiinnostavia. Just kattelin AI:n ja kyllä ne mustat laulajat kyllä näyttivät mitä on todellinen laulaminen.
"Layers of layers of shit!" JCM: Sä oot pelottava näky!"
carlos
07.03.2007 10:35:29 (muokattu 07.03.2007 10:37:56)
EDIT: KÄÄH. Oli pitkä ja syväluotaava selvitys parista asiasta, mutta ilmeisesti jokin limitti tuli pakinani tielle.
Exoskeletal junction at the railroad delayed
Mohla
07.03.2007 11:44:18

Hmmm, mielipidejuttujahan nää mä, mutta aika eri lnjoilla olen. Mua alkaa jo tympiä tämä "hevibuumi", jota Suomessa ei pääse pakoon enää missään. Tönkköä ja väsyneen kuulosta noin musiikillisesti. Sinänsä tyypit ovat ihan kiinnostavia. Just kattelin AI:n ja kyllä ne mustat laulajat kyllä näyttivät mitä on todellinen laulaminen.

Joo. Jopa minua hevi-ihmisenä on jo jonkun aikaa vähän tympinyt tuo hevibuumi. Pelottaa että koko hevi kokee inflaation tätä menoa. Onneks Suomessa on kuitenkin paljon ihan oikeasti hyviä hevibändejä...
Adamantium Studios
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?
-Charlie McCharty
Sinap
07.03.2007 11:52:03
Joo. Jopa minua hevi-ihmisenä on jo jonkun aikaa vähän tympinyt tuo hevibuumi. Pelottaa että koko hevi kokee inflaation tätä menoa. Onneks Suomessa on kuitenkin paljon ihan oikeasti hyviä hevibändejä...

Nii, nyt on in semmonen "koko kansan hevi" ts. pophevi. Kyllä se kokee inflaation ja lasku on jo alkanut. Tuskin se millään tavalla vaikuttaa hevareiden omiin kuuntelutapoihin, jos ei idolssista enää Agneseja tulekkaan. Ne oikeat hevibändit tekee jatkossakin oikeaa heviä.
"Siinähän se tuubi on."
Hot RedX
07.03.2007 12:29:14 (muokattu 07.03.2007 12:29:27)
Jos Ari voittaa,niin näinköhän koko kansa ostaa sitten heavylevyjä?
kyseinen
07.03.2007 12:30:49
Nii, nyt on in semmonen "koko kansan hevi" ts. pophevi. Kyllä se kokee inflaation ja lasku on jo alkanut. Tuskin se millään tavalla vaikuttaa hevareiden omiin kuuntelutapoihin, jos ei idolssista enää Agneseja tulekkaan. Ne oikeat hevibändit tekee jatkossakin oikeaa heviä.

Agnes onkin aika mahtava esimerkki hevin inflaatiosta. Täältäkin ääni hevibuumin laskemisen puolesta (mitään suurta romahdusta tässä maassa ei tulla koskaan kokemaan).
It is better to remain silent and be thought a fool than speak and remove all doubt.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)