HaloOfFlies 29.04.2008 22:10:05 | |
---|
Helkkari kun tuon Messin kanssa saa olla varuillaan... Olipa mahtava syöttö Barca-pelaajalta suoraan Scholesille ja Paukka kiitti tälläämällä pallon ylänurkkaan. "Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5 |
carlos 30.04.2008 00:01:27 | |
---|
Voi pyllyvako. Zambrotta vois painua kyllä perseeseen. Aivan helmi riisto ensin Ronaldolta ja sitten purku - keskelle ja hiljaa. JEE! Scholesin maali oli kyllä hieno. Vaikka nyt Barcelonan puolella selvästi olenkin, niin täytyy kyllä antaa tunnustusta muutamalle Manun pelaajalle. Tévez oli illan ehdoton helmi. Rauhoitti peliä hyvin ja toisaalta intoili järkevissä mittasuhteissa hyökkäyksessä. Park oli aivan loistava. Pirun hyvää puolustusta, mutta hoiti hyökkääjän tonttinsakin mallikkaasti. Samoin Nani tuntui olevan kummallisen kovassa vireessä. Ainut miinus punaniskoista menee Ronaldolle. Kun peli ei kulje ihan toivotulla tavalla, alkaa tinttailu ja diivailu. Ei näin. Vaisu esitys, varsinkin kun vierellä loistaa Tévez. Barcan poppoosta plussaa saa Messi, Puyol ja Deco. Ihmeen jantteri tuo Messi, kun aina vie 1-1 tilanteet! Decokin oli yllättävän hyvässä vireessä - ei ne pari kutia kovin kauaksi jääny maalista... Miinuslista onkin sitten pidempi. Eto'o etoo. En oo ikinä käsittänyt, mikä tekee tästä pelaajasta muka niin hyvän? Muutama seinäsyöttökikkailu dinhon kanssa onnistui joskus vuonna 2005, mutta siinäpä ne näytöt sitten onkin. Ei oo kyllä koko kautena vakuuttanut. Henryn olis toivonut syttyvät näin tärkeässä pelissä, mutta ei. Ja Zambrotta.. ihan hirvee rotta. Toki pelas hyvin Ronaldoa vastaan mutta en kyllä pysty tämän pelin esityksiä fiilistelemään. Aika näennäistä oli mielestäni muutenkin Barcan hallinta. 16-alueen tuntumaan mennään vaivatta ja siihen loppuvatkin sitten pelimerkit. Messi väläytti pariin otteeseen loistavia syöttöjään, mutta muuten meni koko joukkueelta aikamoiseksi räpeltämiseksi aina viimeistelemiset. Hyökkäys kaipaisi nyt jotain uutta, kun Ronaldinho ei ole enää juonimassa ja jakelemassa hienoja syöttöjä.. Barcan hyökkäyspeli ikään kuin nojaa edelleen vahvasti huippukunnossa olevan Dinhon kaltaiseen pelaajaan, mutta kun sellaista ei heillä ole... No, toivottavasti Chel$ea pesee huomenna poolin ja sitten vie samalla koko paskan. Myös valioliigan mestaruuden. |
Simo78 30.04.2008 10:50:03 | |
---|
Kyllä nyt kelpaa olla Madridin mies=) Naurettavaa pelleilyä se Manun miehen 3minuutin pötköttely lisäajalla... |
Varaani 30.04.2008 11:02:42 | |
---|
Niin se sitten meni. Karhuherra paddingtonilta upea veto. Makarooni tarjoili hienon syötön... Parkilta en ole ikinä nähnyt noin hyvää peliä. Aivan loistavaa puolustamista. Tevez näytti myös kunnon työntekoa. Hienoa. Mutta kylläpä oli Eto-o hiljaisessa vireessä. Saikohan yhtään syöttöä omille. Deco ja Messi kyllä veivasivat hienosti. Toivottavasti Leo toipuu kesän aikana taas täyteen kuntoon. Ja tuo selostaja. Ei riitä että on susihuono selostaja, niin hänen Manulaisuutensa paistaa liian räikeästi läpi. Eikö Suomesta löydy parempaa selostajaa vai veikö Digi Jungerin sekoilut kaikki rahat jotta joudutaan jotain sukulaista käyttämään kopissa? |
Simo78 30.04.2008 12:26:49 | |
---|
Niin se sitten meni. Karhuherra paddingtonilta upea veto. Makarooni tarjoili hienon syötön... Parkilta en ole ikinä nähnyt noin hyvää peliä. Aivan loistavaa puolustamista. Tevez näytti myös kunnon työntekoa. Hienoa. Mutta kylläpä oli Eto-o hiljaisessa vireessä. Saikohan yhtään syöttöä omille. Deco ja Messi kyllä veivasivat hienosti. Toivottavasti Leo toipuu kesän aikana taas täyteen kuntoon. Ja tuo selostaja. Ei riitä että on susihuono selostaja, niin hänen Manulaisuutensa paistaa liian räikeästi läpi. Eikö Suomesta löydy parempaa selostajaa vai veikö Digi Jungerin sekoilut kaikki rahat jotta joudutaan jotain sukulaista käyttämään kopissa? Ylen selostajat eivät kyllä osaa selostaa jalkapalloa sitten yhtään. Tollainen toimii yleisurheilussa, mutta ei fudiksessa. Virkkusia kaivataan lisää!! No aikoinaan EM-kisoissa paistoi Hollannin kannatus läpi vielä enemmän=) Muistaako ihmiset lähes legendaaristi "Kluivert tekee maali hähä hää"-kommenttia? Jopa broidia hävetti, vaikka on vannoutunut Hollantifani... |
Varaani 30.04.2008 12:35:56 | |
---|
Ylen selostajat eivät kyllä osaa selostaa jalkapalloa sitten yhtään. Tollainen toimii yleisurheilussa, mutta ei fudiksessa. Virkkusia kaivataan lisää!! No aikoinaan EM-kisoissa paistoi Hollannin kannatus läpi vielä enemmän=) Muistaako ihmiset lähes legendaaristi "Kluivert tekee maali hähä hää"-kommenttia? Jopa broidia hävetti, vaikka on vannoutunut Hollantifani... Ei kait tuo sama verbaaliakrobaatikko selosta kesän kisoja? |
Simo78 30.04.2008 13:07:45 | |
---|
Ei kait tuo sama verbaaliakrobaatikko selosta kesän kisoja? Ei pysty varmuutta sanomaan, kun en nyt muista kuka tuon sanoi. En olisi kuitenkaan yllättynyt, jos vastaavia kuultaisiin kesällä=) |
HaloOfFlies 30.04.2008 14:49:52 (muokattu 30.04.2008 14:51:27) | |
---|
Ei kait tuo sama verbaaliakrobaatikko selosta kesän kisoja? Ja lauloi vielä Campionea päälle. Hannu-Pekka Hänninen se oli. Toisaalta en kyllä kaipaa Virkkustakaan selostuskoppiin, mies ulisee kuin paskalla oleva ajokoira. "Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5 |
DJKaaos 30.04.2008 14:59:07 | |
---|
Ja lauloi vielä Campionea päälle. Hannu-Pekka Hänninen se oli. Toisaalta en kyllä kaipaa Virkkustakaan selostuskoppiin, mies ulisee kuin paskalla oleva ajokoira. Virkkusta minä jaksan parhaiten kuunnella. Canalin selostajia pidetään yleisesti hyvinä, mutta meikäläistä ärsyttää suunnattomasti Innasen ja Taivaisen maneerit, jotka toistuvat tiettyjen joukkueiden peleissä joka jeesuksen kerta. Minä olen minä. |
Loijaa 30.04.2008 18:31:13 (muokattu 30.04.2008 18:31:40) | |
---|
Liverpoolin on murjottava Chelsi. Jo pelkästään senkin takia, että ylimielinen Chelseaa kannattava kaveri saisi kokea todellisen tuskan. Mutta ei tarvii stressii, niinhän tulee tapahtumaan, vai mitä? E. Lisää vappukaljaaa! Heavy Metal Thunder |
samsonov 30.04.2008 19:06:28 | |
---|
Liverpoolin on murjottava Chelsi. Jo pelkästään senkin takia, että ylimielinen Chelseaa kannattava kaveri saisi kokea todellisen tuskan. Mutta ei tarvii stressii, niinhän tulee tapahtumaan, vai mitä? E. Lisää vappukaljaaa! Kyllä! Chelsea pintaliitäjäfaneineen taotaan tänään Stamford Bridgellä niin syvälle maahan, että ei edes miljoonat eurot sieltä heitä nosta. Takojina toimii Gerrard, Torres, Kyut ja kumppanit. |
trashjones 30.04.2008 20:42:11 | |
---|
Onko mitään tietoa näkiskö pelin jonku nettiohjelmapläjäyksen kautta kuten esim. sopcast. |
DJKaaos 30.04.2008 20:45:27 | |
---|
Minä olen minä. |
trashjones 30.04.2008 20:51:18 | |
---|
|
blackmore81 30.04.2008 20:56:29 | |
---|
What the hell is wrong with freedom? That's what it's all about |
Simo78 30.04.2008 21:26:33 | |
---|
Liverpoolin on murjottava Chelsi. Jo pelkästään senkin takia, että ylimielinen Chelseaa kannattava kaveri saisi kokea todellisen tuskan. Mutta ei tarvii stressii, niinhän tulee tapahtumaan, vai mitä? E. Lisää vappukaljaaa! Mulla taas niin paljon poolia kannattavia kavereita, joten Chelsin pitää voittaa, että pääsee heille vittuilemaan. Pelaavat vielä samassa mutadivarin jengissä, saa kunnolla jengihenkeä nostettua=) Hyvää kaljankittaus iltaa! |
trashjones 30.04.2008 22:38:26 | |
---|
|
HaloOfFlies 01.05.2008 11:34:44 | |
---|
Chelseahan sinne finaaliin sitten meni. Sopii minulle, mikäs sen parempaa kuin nitistää Siniset sekä Valioliigassa että UCL-finaalissa. "Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5 |
Ziggy Bubba 01.05.2008 12:41:56 | |
---|
Chelseahan sinne finaaliin sitten meni. Sopii minulle, mikäs sen parempaa kuin nitistää Siniset sekä Valioliigassa että UCL-finaalissa. On kyllä niin ikävät jengit finaalissa, että aika vaikea päättää ketä kannattaa. Noh, Poolin aikakin ehkä taas joskus koittaa :) "It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious."
-Bill Hicks |
trashjones 01.05.2008 12:43:27 | |
---|
On kyllä niin ikävät jengit finaalissa, että aika vaikea päättää ketä kannattaa. Noh, Poolin aikakin ehkä taas joskus koittaa :) Aina kun olen tänne pelejä veikannu niin toisin on mennyt joten en sano mitään. Olen kuitenkin manun puolella. |