Oan 30.04.2019 13:36:31 | |
---|
Nuages: Arvelisin että tuo liittyy siihen Many-Faced God -mystiikkaan. Yökuningashan on jonkinlainen selvänäkijä, ja kommunikointi noiden kuolleiden välillä muutenkin tapahtuu telepaattisesti. Arya on opetellut nujertamaan oman egonsa tullakseen "ei keneksikään", joten pystyi lähestymään kuningasta ilman, että läsnäoloaan tai motiivejaan olisi voinut aistia ennalta. + Bran taisi vetää huomion aika tehokkaasti, kuten oli tarkoituskin. Siinähän oli jotain dialogin poikastakin näiden välillä. Ihmiselle kaikkein tärkein maailmassa on DÄGÄ. |
sirdickyj 30.04.2019 14:17:39 | |
---|
|
Milkop 30.04.2019 16:42:34 (muokattu 30.04.2019 16:42:56) | |
---|
"Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
Ali 30.04.2019 18:00:05 (muokattu 01.05.2019 16:44:41) | |
---|
Mjoo, kyllähän se vähän laiska jakso ratkaisultaan oli, kelpo mäiskettä toki. E: ja musat oli kyllä hyvät. "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less." Twitter - Discogs |
seppo69 30.04.2019 19:07:16 | |
---|
Milkop: Samsungin plasma käytössä joten mustan pitäisi kyllä olla ihan tarpeeksi mustaa. E: Ja säädötkin kohdillaan. Mitä itse olen HBO:ta käyttänyt niin aika kuraa se kuvanlaatu niissä on. Itse katsoin tuon GoTin C-more tai mikä lie onkaan kautta ja siinä se kuva vasta olikin oli aivan karmiva. VHS-tasoinen tai paikka paikoin huonompi. Welho-77: Noi sun tyhmä fantasiat on sairaita. |
Pop Corn 01.05.2019 00:59:25 | |
---|
Voi vittu mitä paskaa koko jakso. Sarjalla on niin taattu maailmanlaajuinen katsoja määrä, että sitten päätetään tehdä executive tason päätös säästää vitusti tuontantokustannuksissa (ja kerätä helppoa rahaa) ja kuvata pimeässä kokonainen jakso. Mulla tipahti koko sarjan arvosana 4/5:sta 2/5:een pelkästään tämän jakson perusteella. Tässä ei toiminut mikään, ei yhtään mikään. Puhdasta paskaa. Voi vittu. "Mä olen ihan vakuuttunut, että undergroundia on edelleen, mutta koska se on undergroundia, sitä ei ole missään näkyvillä." -Pedro |
Henri Henri Olavi 01.05.2019 01:02:43 (muokattu 01.05.2019 01:03:08) | |
---|
Eiköhän siinä ollut vain teknisiä väärinkäsityksiä, väärinolettamuksia tai ongelmia, kuin tietoista vähällä pääsyä. E: En siis ole nähnyt jaksoa tai yhtäkään GoT jaksoa. One day of Brahma has 14 Indras; his life has 54 000 Indras. One day of Vishnu is the lifetime of Brahma. The lifetime of Vishnu is one day of Shiva. |
Pop Corn 01.05.2019 01:37:29 | |
---|
Henri Henri Olavi: Eiköhän siinä ollut vain teknisiä väärinkäsityksiä, väärinolettamuksia tai ongelmia, kuin tietoista vähällä pääsyä. E: En siis ole nähnyt jaksoa tai yhtäkään GoT jaksoa. :------------D Sulle lohdutukseksi: tätä GoTin jaksoa ei ole edes mahdollista nähdä. "Mama take this badge from me I can't use it anymore It's getting dark too dark to see Feels like I'm knockin' on heaven's door Knock-knock-knockin' on heaven's door ... Mama put my guns in the ground I can't shoot them anymore That cold black cloud is comin' down Feels like I'm knockin' on heaven's door" "Mä olen ihan vakuuttunut, että undergroundia on edelleen, mutta koska se on undergroundia, sitä ei ole missään näkyvillä." -Pedro |
Jeszse 01.05.2019 08:27:26 | |
---|
Kyllä minä mielestäni näin ihan koko jakson. Opetelkaa säätään niitä telkkareita. |
Hetfield 01.05.2019 08:34:06 | |
---|
Jeszse: Kyllä minä mielestäni näin ihan koko jakson. Opetelkaa säätään niitä telkkareita. Jännä kun minkään muun sarjan tai elokuvan kanssa ei ole joutunut säätämään. Alright, alright, alright! |
Informaatiokameli 01.05.2019 08:38:08 (muokattu 01.05.2019 08:38:31) | |
---|
Hetfield: Jännä kun minkään muun sarjan tai elokuvan kanssa ei ole joutunut säätämään. Tää ei ookaan mitään katsojaa aliarvioivaa höttöä niinku kaikki muut sarjat ja elokuvat. Everybody loves somebody but nobody loves rumpali. |
Jeszse 01.05.2019 10:05:22 (muokattu 01.05.2019 10:12:08) | |
---|
Hetfield: Jännä kun minkään muun sarjan tai elokuvan kanssa ei ole joutunut säätämään. En tietty väitä etteikö tää ois ollu poikkeuksellisen pimeä, mutta kauhee kitinä ku ongelman vois poistaa joissain sekunneissa. Enkä minäkään kyllä ekalla katselukerralla säätäny asetuksia. Aamuviiden jälkeen kerrostalokämpässä, vaaleet seinät, sälekaihtimet. Katoin eilen uudestaan kirkkaammalla setupilla ku olin lukenu näitä nillityksiä, eikä se kyllä visuaalisesti tuonu jaksoon sen enempää sisältöä. Toimi just niinku piti. https://tvline.com/2019/04/30/game- … hrones-season-8-episode-3-too-dark/ |
seppo69 01.05.2019 10:08:55 | |
---|
Jeszse: Kyllä minä mielestäni näin ihan koko jakson. Opetelkaa säätään niitä telkkareita. Itse kyllä tykkäsin, että kerrankin oli pimeää, kun muissa tuotannoissa yökin on yhtä valoisa kuin päivänvalo. Mutta kuvanlaatu on huonoa noissa streamaus-palveluissa, sille ei oikein mitään voi. Muuta kuin odottaa fyysistä julkaisua. Netti ja töllö yms on kyllä kunnossa, että siitä ei ole kiinni. Welho-77: Noi sun tyhmä fantasiat on sairaita. |
Jeszse 01.05.2019 10:10:15 | |
---|
seppo69: Itse kyllä tykkäsin, että kerrankin oli pimeää, kun muissa tuotannoissa yökin on yhtä valoisa kuin päivänvalo. Mutta kuvanlaatu on huonoa noissa streamaus-palveluissa, sille ei oikein mitään voi. Muuta kuin odottaa fyysistä julkaisua. Netti ja töllö yms on kyllä kunnossa, että siitä ei ole kiinni. Täähän se, ainoo mitä ite kattelin ni jonku horisontin mustan eri sävyjen välinen pikseliraita näky, mut en mä jaksa antaa sellasen häiritä. Katon hbon mobiilisovelluksella chromecastin kautta. |
Pop Corn 01.05.2019 13:15:27 | |
---|
Jeszse: https://tvline.com/2019/04/30/game- … hrones-season-8-episode-3-too-dark/ Eisss sääääh.. A lot of the problem is that a lot of people dont know how to tune their TVs properly, Wagner told And he doesnt even mind if you doesnt catch every last visual nuance, he says: Personally, I dont have to always see whats going on, because its more about the emotional impact. Toivottavasti tää tyyppi tajuaa vaihtaa alaa. "Mä olen ihan vakuuttunut, että undergroundia on edelleen, mutta koska se on undergroundia, sitä ei ole missään näkyvillä." -Pedro |
varpio 01.05.2019 13:18:00 | |
---|
Menkää vittu itte tekemään televisio-ohjelmaa Belfastiin keskellä yötä paskakelissä. Ihan hyvä oli. |
Nuages 01.05.2019 13:46:14 | |
---|
varpio: Menkää vittu itte tekemään televisio-ohjelmaa Belfastiin keskellä yötä paskakelissä. Ihan hyvä oli. Haista sinä mursu paska. |
varpio 01.05.2019 14:39:15 | |
---|
Katsoin jakson uudestaan, ja vaikka Theon on minusta tyhmä ja paska jätkä, niin kyllä vähän rupesi surettamaan Theonin poismeno. Voi helevetti minkä teki mokoma ohjelma. Ja vielä ihan turhaan sinänsä, että kun Arya olisi ninjaillut paikalle noin minuutin nopeammin niin ei olisi tarttenut Theonin kuolla niin turhalla tavalla. Voi jumalauta. |
varpio 01.05.2019 15:18:30 | |
---|
Mitkäs niitä kunnon tappelujaksoja oli? Paskiaisten kaksintaistelu ja Hardhome mutta mitä muita? Ajattelin tässä krapulassa/nousuhumalassa katsella niitä lävitse. |
carnation 01.05.2019 16:01:19 (muokattu 01.05.2019 16:01:51) | |
---|
varpio: Mitkäs niitä kunnon tappelujaksoja oli? Paskiaisten kaksintaistelu ja Hardhome mutta mitä muita? Ajattelin tässä krapulassa/nousuhumalassa katsella niitä lävitse. Blackwater ja The Watchers on the Wall nyt ainakin. Ja Beyond the Wall vissiin. "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |