![]() 23.02.2011 09:58:21 | |
---|---|
Tottenham jatkaa tavoilleen uskollisesti ailahtelevia otteitaan. Ensin viikko sitten lähes täydellinen esitys milanossa ja eilen tuli sitten vieraspelissä blackpoolilta kuokkaan lukemin 3-1. | |
![]() 23.02.2011 10:23:47 | |
losalvaros: Perkaleen perkale, kun ei Realin poijjaat toisen puoliajan alussa osuneet puiden väliin. Benzemalta kyllä kirjaimellisesti mykistävä suoritus: ensin ex-kotiyleisö taputtaa oman pojan kentälle ja puoli minuuttia myöhemmin on jäätävä hiljaisuus maalin myötä! Joo. Neljä ensimmäistä kosketusta palloon ja heti maali. Ei voisi paljoa täydellisempää sisääntuloa enää olla. It's always funny until someone gets hurt... and then it's just hilarious! S.M.A.K.-jäsen #5 | |
![]() 23.02.2011 11:50:37 | |
touhis: Tottenham jatkaa tavoilleen uskollisesti ailahtelevia otteitaan. Ensin viikko sitten lähes täydellinen esitys milanossa ja eilen tuli sitten vieraspelissä blackpoolilta kuokkaan lukemin 3-1. Tämä oli kyllä harmillinen uutinen, vaikka Blackpool sinänsä sympaattinen joukkue onkin. Saisivat kuitenkin pisteitä kerätä muita joukkueita vastaan, eikä niitä jotka taistelevat Chelsean kanssa mestareiden liigan paikasta... Blackpoolin tilanne näyttää kyllä aika hyvältä. Viisi pistettä toki vain eroa ensimmäiseen putoajaan, mutta toisaalta siinä välissä on viisi muuta joukkuetta. Ottaen huomioon, että asiantuntijat taisi olla aika yksimielisiä siitä, että Blackpool ainakin putoaa niin ihan hyvin näyttää menevän. Käsittämättömän tasaista kyllä, taulukon alempi puolisko seitsemän pisteen sisällä. "Pimeinä aikoina uskonto sopii parhaiten ohjaamaan ihmisiä, aivan kuten sokea mies on paras opas säkkipimeänä yönä... Mutta kun päivä koittaa, on typerää käyttää oppaina sokeita vanhuksia." -Heinrich Heine | |
![]() 23.02.2011 11:57:53 | |
kozmik: Tämä oli kyllä harmillinen uutinen, vaikka Blackpool sinänsä sympaattinen joukkue onkin. Saisivat kuitenkin pisteitä kerätä muita joukkueita vastaan, eikä niitä jotka taistelevat Chelsean kanssa mestareiden liigan paikasta... Blackpoolin tilanne näyttää kyllä aika hyvältä. Viisi pistettä toki vain eroa ensimmäiseen putoajaan, mutta toisaalta siinä välissä on viisi muuta joukkuetta. Ottaen huomioon, että asiantuntijat taisi olla aika yksimielisiä siitä, että Blackpool ainakin putoaa niin ihan hyvin näyttää menevän. Käsittämättömän tasaista kyllä, taulukon alempi puolisko seitsemän pisteen sisällä. Kylla ylapaassa on ihan sama meininki. Mestarienliiganpaikat on viela taysin auki. Jos Manu viela ottais sauraavassa parissa pelissa pataansa, mestaruuskin olisi muutaman joukkueen haravassa. "ehkä joskus oot ollut" | |
![]() 23.02.2011 15:36:10 | |
FastEddie: Kylla ylapaassa on ihan sama meininki. Mestarienliiganpaikat on viela taysin auki. Jos Manu viela ottais sauraavassa parissa pelissa pataansa, mestaruuskin olisi muutaman joukkueen haravassa. No on siellä nyt vähän eri meininki. Kärkiviisikko on kahdentoista pisteen sisällä. Kyllä pitäisin aika kovana paukkuna jos mestaruus menee Manu-Arsenal -kaksikon ulkopuolelle, mestareiden liigan paikat ratkaistaneen City-Spurs-Chelsea -kolmikon välillä. Pool on Chelseasta kuuden pisteen päässä yhden ottelun enemmän pelanneena ja Spursista kahdeksan pisteen päässä samalla ottelumäärällä, ei siinä hirveästi jakoja tule olemaan. Voin ehkä uskoa, että Pool voi saada jonkun tuosta kolmikosta kiinni, mutta tuskin kahta. Vaatisi sitä, että kaksi tuosta kolmikosta pelaisi loppukaudesta huonosti. Sitä paitsi Poolilla on kovia pelejä jäljellä, kotona Manua, Cityä ja Tottenhamia ja vieraissa Arsenalia vastaan. En myöskään jaksa uskoa, että Manu ja Arsenal molemmat kompuroisi niin pahasti, että joku voisi ohittaa molemmat. Mieluusti kyllä näkisin kauden päätyttyä taulukossa Manun ykkösenä, mestarien liigan paikoilla Arsenal, Spurs ja Liverpool, City viidentenä ja Chelsea kuudentena. Vaan eipä tuo nyt ihan hirveän todennäköistä ole... Taulukon alapäässä taas ei ole hirveän kaukaa haettua, että mitkä hyvänsä joukkueet sijoilta 11-20 voivat päätyä putoamaan. Itse veikkaan, että putoajat löytyy viisikosta Blackpool, West Brom, West Ham, Wigan ja Wolverhampton. "Pimeinä aikoina uskonto sopii parhaiten ohjaamaan ihmisiä, aivan kuten sokea mies on paras opas säkkipimeänä yönä... Mutta kun päivä koittaa, on typerää käyttää oppaina sokeita vanhuksia." -Heinrich Heine | |
![]() 23.02.2011 17:25:32 | |
FastEddie: Jos Manu viela ottais sauraavassa parissa pelissa pataansa, mestaruuskin olisi muutaman joukkueen haravassa. Vaikuttaa kyllä erittäin epätodennäköiseltä. Hyvin hankala nähdä, että mestaruustaisteluun tulisi oikeasti mukaan vielä joku Unitedin ja Arsenalin lisäksi. Mielestäni City pelasi itsensä lopullisesti ulos häviämällä parin viikon takaisen paikallispelin. Lisäksi kärkikaksikolla on peli vähemmän pelattuna kuin tuolla takaa-ajoporukalla. Manchester Unitedilla on kärkiporukasta vaikein loppuohjelma, mutta en siltikään usko mihinkään totaaliseen romahtamiseen, niin tasaisesti joukkue on suorittanut. Suorittamisesta voidaan hyvin puhua, sillä oleellinen ero esimerkiksi Chelseaan on se, että United on kerännyt pisteitä huonollakin pelillä. Paikat Mestareiden liigaan kahden jälkimmäisen paikan osalta ovat kyllä edelleen auki. Putoamiskamppailu on erittäin mielenkiintoinen. Veikkaan lähtöä Wolvesille, West Hamille ja Birminghamille. Luotan siihen, että Roy Hodgson saa pidettyä West Bromwichin sarjassa. Blackpool ei vaan näytä olevan putoamassa, joten pakko kai se on uskoa, että jatkavat Valioliigassa ensi kaudellakin. Championshipin kevään nousutaistelusta näyttää muodostuvan myös kireä. QPR on majaillut sarjan kärjessä läpi koko kauden, joten suoraa nousua voi povata. Toisen suoran nousijan paikan ottaa Nottingham. Playoffsien kautta nousee joko jompi kumpi walesilaisista tai Leeds. Toivon todella, että QPR, Nottingham ja Leeds nousevat Valioliigaan! Minä olen minä. | |
![]() 24.02.2011 10:18:21 | |
Eipä maaleilla juhlittu tälläkään kertaa. 0-1 Munchenille ja 0-0 Marseille-ManU. Olisihan tuo Inter-Bayer voinut olla jo vaikka mitä, mutta yksi maali saatiin vain verkkoon. Saa kyllä Bayer kiittää Thomas Kraftia, loistavia pelastuksia. "Damn good coffee, and hot!" | |
![]() 26.02.2011 19:26:51 | |
Shefki Kuqille jämäminuutit ja kotidebyytti tänään, kun Newcastle ja Bolton pelasivat tasan 1-1. Manchester United voitti Wiganin 4-0 ja palautti sarjajohdon jälleen neljään pisteeseen. Javier Hernandezille kaksi maalia. Aivan erinomaisesti kaveri on kyllä pelannut debyyttikautensa! 18 liigapelissa 9 maalia. Darron Gibson pelasi myös hienon pelin. Erityisesti omalta puolustusalueelta lähtenyt pitkä syöttö, josta seurasi maali, oli mainiota toimintaa. Minä olen minä. | |
![]() 26.02.2011 20:00:28 (muokattu 26.02.2011 21:35:08) | |
djKaaos: Shefki Kuqille jämäminuutit ja kotidebyytti tänään, kun Newcastle ja Bolton pelasivat tasan 1-1. Manchester United voitti Wiganin 4-0 ja palautti sarjajohdon jälleen neljään pisteeseen. Javier Hernandezille kaksi maalia. Aivan erinomaisesti kaveri on kyllä pelannut debyyttikautensa! 18 liigapelissa 9 maalia. Darron Gibson pelasi myös hienon pelin. Erityisesti omalta puolustusalueelta lähtenyt pitkä syöttö, josta seurasi maali, oli mainiota toimintaa. Hernandez on kyllä pelannut fantastisen kauden. Jälleen yksi huippuhankinta Fergusonin listalle. Kaveri omaa hurjan nopeuden ja sellasen luonnollisen statsin. On oikeessa paikassa oikeaan aikaan; kyllähän tosta kaverista Solskjaer tulee mieleen. Näytti jälleen, että pystyy pelaamaan hyvin myös avauksessa, mutta onhan Hernandez kyllä melkonen täsmäase vaihdosta. Ja asenne tuntuu olevan kohdallaan. Aina hymy kasvoilla ja tuntuu oikeasti nauttivan melkosesti pelaamisesta. Tulee ilmeisesti harjoituksiin aina ensimmäisenä ja lähtee viimeisenä. Nöyrältä jannulta tuntuu. Mutta on kyllä loistava lisä Unitedin hyökkäykseen. Tehokas ja vaarallinen. Gibson kyllä väläytti jälleen sitä parasta antiaan. Vielä kun pystyisi pitämään tuollaisen tason, niin hyvä tulee. Hyvät syötöt, hyvä laukaus ja hyvä pelinäkö. Juuri tollasta kaveria kaivataan; kaveria, joka pystyy tarjoamaan hetken magiikkaa ja ratkaisemaan pelejä hyvillä syötöillä. ManU:lta ihan hyvä peli; ehkä olisi voinut "tappaa" pelin ja aikaisemmassa vaiheessa, mutta ihan hyvä noinkin. Nani pelas ihan ok:sti tuolla vasemmalla, juuri sopivasti kun Valencia alkaa kohta olemaan pelikunnossa. Van der Sarille hatunnosto! Pelasti ManU:n kyllä muutaman kerran, kun puolustus päätti ottaa päiväunet. Näytti jälleen, kuinka isot saappaat jättää täytettäväksi. Kaksi loistavaa torjuntaa, ja jälleen hyvä peli. Seuraavaksi sitten luvassa todella iso ottelu, josta toivottavasti 3 pistettä luvassa :) Eli Chelsean kaatoon! | |
![]() 27.02.2011 01:30:53 (muokattu 27.02.2011 01:33:24) | |
djKaaos: Shefki Kuqille jämäminuutit ja kotidebyytti tänään, kun Newcastle ja Bolton pelasivat tasan 1-1. Sitähän voisi toivoa että Pardew ymmärtäisi ettei Shefki ainakaan ole huonompi kuin joku Leon Best joka ei varmaan osuisi ladon seinään ladon sisältä... Offtopikkinina nauratti että että Newcastlen sivuilla Bartonilla on edelleen reippaat räkäjarrut. :) http://www.nufc.co.uk/page/Teams/PlayerProfile/0,,10278~23213,00.html Barca hoiti vieraissa mallorcan 0-2 kohtuullisen suvereenilla esityksellä. Musta tuntuu että arsulla tulee olemaan varsin hikinen ilta kun mestareiden liiga jatkaa siinä otteluparissa. | |
![]() 27.02.2011 01:34:17 | |
touhis: Offtopikkinina nauratti että että Newcastlen sivuilla Bartonilla on edelleen reippaat räkäjarrut. :) Ne oli ihan tajuttoman hienot! Tuli ihan Ian Rush mieleen. :D Harmi kun Newcastle otti sen avausvoiton silloin niin pian. Minä olen minä. | |
![]() 27.02.2011 10:04:56 | |
Bundesliigassa oli eilen kans kova ottelu, kun Bayern kohtasi Dortmundin, ja konttasi. Eli Dortmundille komea voitto. Taitaa olla 13 pistettä nyt ero Dortmundin ja Leverkusenin välillä. Hienoa, että Bayern konttaa :) Mielenkiintoista oli myös tsekata Mario Götzen peliä, koska jannua on huhuttu nyt vaikka ja mihin, myös Unitediin. Ihan hyvin peli tuntuu kulkevan. Ja pisti maikkarin futis-osiosta silmään tällänen lause: "Väitän, että jos kyseessä olisi ollut ManU:n pelaaja Old Traffordilla Wigania tai Wolvesia vastaan, se olisi ollut rankkari, CANAL+:n jalkapalloasiantuntija Keith Armstrong arvioi pallontavoittelutilannetta, jossa Kuqi revittiin kumoon." | |
![]() 27.02.2011 10:19:49 (muokattu 27.02.2011 10:35:56) | |
touhis:Barca hoiti vieraissa mallorcan 0-2 kohtuullisen suvereenilla esityksellä. Musta tuntuu että arsulla tulee olemaan varsin hikinen ilta kun mestareiden liiga jatkaa siinä otteluparissa. 0-3. Pedron heittämä kolmas maali oli nätti! Samaan aikaan Real Madrid röyti 0-0 tasurin.. ManUn ottelusta sen verran, että Rooney näytti taas rottailun merkkejä, joita en kyllä anna anteeksi muuten niin kovaa duunia tekevälle pelaajalle tai itse asiassa kenellekään. Ja nyt lähinnä viittaan siihen ottelun alkupuoliskon tilanteeseen, jossa Rooney tuli kyynäpää edellä takaapäin suoraan McCarthyn päähän. Kaikki tämä tilanteen ulkopuolella ja täysin tahallaan. Tommoisesta pitäis kyllä antaa sanktiota vaikka sitten jälkikäteen, sen verran ruma temppu oli. Älytöntä nähdä päähän kohdistuvia taklauksia futiskentällä. SAFikin vakuuttelee, että näki tilanteen eikä siinä ollut mitään... Just joo. Eniten tässä harmittaa taas tuomareiden munattomuus. EDIT: Hernandez on kyllä kadehdittavan loistava maalintekijä! by the grace of God | |
![]() 27.02.2011 10:36:24 | |
carlos: ManUn ottelusta sen verran, että Rooney näytti taas rottailun merkkejä, joita en kyllä anna anteeksi muuten niin kovaa duunia tekevälle pelaajalle tai itse asiassa kenellekään. Ja nyt lähinnä viittaan siihen ottelun alkupuoliskon tilanteeseen, jossa Rooney tuli kyynäpää edellä takaapäin suoraan McCarthyn päähän. Kaikki tämä tilanteen ulkopuolella ja täysin tahallaan. Tommoisesta pitäis kyllä antaa sanktiota vaikka sitten jälkikäteen, sen verran ruma temppu oli. Älytöntä nähdä päähän kohdistuvia taklauksia futiskentällä. SAFikin vakuuttelee, että näki tilanteen eikä siinä ollut mitään... Just joo. Eniten tässä harmittaa taas tuomareiden munattomuus. Itseltä jäi tuo valitettavasti näkemättä, mutta Rooneylla kyllä tulee liikaa noita "pimahduksia". Ainahan kaveri on ollu temperamenttinen, mutta pitäs vähitellen alkaa jättämään täysin turhat rikkeet/suuttumiset pois. Mutta ei se Wiganinkaan joukkue täysin enkelimäinen ollut. Itseäni ihmetytti suuresi, että tuomari ei antanut Caldwelille korttia, vaikka kaveri veteli aika surutta sukille. Mm. Evraa siinä yhdessä tilanteessa todella törkeästi, ja sen jälkeen kädet sivuilla "enminämitääntehnyt". Vissiin sentään anteeks tais pyytää. | |
![]() 27.02.2011 10:51:46 | |
Secreterial: Itseltä jäi tuo valitettavasti näkemättä, mutta Rooneylla kyllä tulee liikaa noita "pimahduksia". Ainahan kaveri on ollu temperamenttinen, mutta pitäs vähitellen alkaa jättämään täysin turhat rikkeet/suuttumiset pois. Niin tais monelta muultakin ManUn fanilta, kun ovat asiasta vaan hiljaa. Kyllä niitä videoklippejä netissä pyörii :) Temperamenttinen saa olla, mutta vastustajaa pitää silti jonkin verran kunnioittaa eikä esim. taklata kyynärpäällä päähän. by the grace of God | |
![]() 27.02.2011 11:11:33 (muokattu 27.02.2011 11:35:33) | |
Tuskin noista Rooneyn hetkittäisistä ylilyönneistä tullaan koskaan pääsemään kokonaan eroon, valitettavasti. Jonkun verran kaveri on saanut hillittyä itseään sitten alkuaikojen, mutta edelleen menee silti överiksi. Vaikka olen Manu-fani, en ole silti velvoitettu selittelemään Rooneyn käytöstä mitenkään. Ihan selvää on kuitenkin se, että tuollainen toiminta tulisi kitkeä helvettiin futiskentiltä ja tässä pitää suunnata katseet lammas-tuomareihin, kuten carlos sanoi. E: Secreterial: Itseltä jäi tuo valitettavasti näkemättä Kyllä sä sen varmaan näit. Se oli se tilanne, missä Rooney tuli keskialueella takaviistosta ja ohijuostessa hyppäsi kyynärpää ylhäällä wiganilaisen kylkeen. Ei nyt mikään ultimaattinen pommi, vaan lähinnä vittumainen ja tahallinen kolhasu. Minä olen minä. | |
![]() 27.02.2011 11:41:23 (muokattu 27.02.2011 11:52:44) | |
Eikun mulla jäi oikeasti se näkemättä, kun ei streami suostunut yhteistyöhön :) Oikeastaan ekat 20 minuuttia meni melkeen kokonaan hukkaan, kun yritin sopivaa englanninkielisellä kommentoinnilla olevaa sopcastia löytää. Chichariton maalinkin näin vain Venäläiseltä sopcastilta. EDIT. No nyt löysin clipin siitä. Ei nyt ihan ollut sellanen sikailu, kun carlosin viestistä ymmärsin, mutta siltä aivan turha tilanne. Kyllähän noista pitäs antaa korttia, ja saada tollaset pois. Mutta eipä se nyt kauhea pommi ollut; eikä McCarthy siitä tehnyt "isoa juttua", moni muu olisi kieriskellyt maassa 5 minuuttia. Ei nyt mikään iso sikailu kuitenkaan; varoituksen arvonen silti. On kyllä itekkin tullut joskus saatua tollasesta tilanteesta kyynärpäät. Kaveri ollut tulossa vastaan palloa tjms, ja ite vähän sikaillu ja yrittäny blokata, jolloin kaveri repinyt ittensä ohi, ja samalla osunut päähän. Ei se kivalta tunnu :) Hatunnosta McCarthylle kuitenkin, että ei alkanut kieriskelemään maassa. | |
![]() 27.02.2011 11:51:37 | |
Secreterial: Eikun mulla jäi oikeasti se näkemättä, kun ei streami suostunut yhteistyöhön :) Sulla ei vissiin Canal+ Aitio näy? Kaapeliverkossa taidat olla? Minä olen minä. | |
![]() 27.02.2011 11:53:42 (muokattu 27.02.2011 12:04:57) | |
djKaaos: Sulla ei vissiin Canal+ Aitio näy? Kaapeliverkossa taidat olla? Ihan perus antenniverkossa ollaan ja 24meganen ADLS toimii nettinä. Ikinä kuullutkaan Canal + aitiosta :) Sopcastilla olen koko kauden seuraillut. Yleensä tosiaan on hyvälaatusia soppeja enkku kommentoinnilla, mutta eilen tuntu olevan huono päivä. | |
![]() 27.02.2011 12:05:20 | |
Secreterial: No nyt löysin clipin siitä. Ei nyt ihan ollut sellanen sikailu, kun carlosin viestistä ymmärsin, mutta siltä aivan turha tilanne. Niin, ei nyt mikään ihmeellinen tilanne ja näitähän näkee joka kierroksella, mutta täysin tarpeeton ja vittumainen teko silti! Kannattaa tosiaan jokaisen katsoa itse se tilanne. Ei se mikään Leonardo-kyynärpää onneksi ollut: http://www.youtube.com/watch?v=30rSHY9aFBI Leonardo nappas muistaakseni tosta turnauksen loppuun kestäneen pelikiellon ja Tab Ramosille kallonmurtuma. Secreterial: Ihan perus ADSL meikällä on. Ikinä kuullutkaan Canal + aitoiosta :) Sopcastilla olen koko kauden seuraillut. Aijaa, mä luulin et sulla on Canal :D Minä olen minä. | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)