Aihe: Idols 2006-2007
1 2 3 4 581 82 83 84 85122 123 124 125 126
Kimmo72
06.03.2007 17:21:56
Hyvä Suomi.

Finland's Idol Kicking American Idol's Ass?

http://www.blender.com/news/comments.aspx?article=9108

Kristian - the anarchic leader of a death metal band who can pull off a killer power ballad worthy of Josh Groban.
Ari - the skeleton-hoodie skater boi with the Axl Rose screech.
Anna - the dimpled Olsen triplet with the big voice.
:D

Hyvin on huomioitu jopa rapakon takana kolmen parhaan edesottamukset, kuten myös koko suomen idolsin taso.

Hieno homma.
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
Tympee Huttunen
06.03.2007 17:40:57
Hyvä Suomi.

Finland's Idol Kicking American Idol's Ass?

http://www.blender.com/news/comments.aspx?article=9108

Kristian - the anarchic leader of a death metal band who can pull off a killer power ballad worthy of Josh Groban.
Ari - the skeleton-hoodie skater boi with the Axl Rose screech.
Anna - the dimpled Olsen triplet with the big voice.
:D

Hyvin on huomioitu jopa rapakon takana kolmen parhaan edesottamukset, kuten myös koko suomen idolsin taso.

Hieno homma.

Ohoh. Aika mahtavaa. Suomen Idols-taso on todellakin ollut tänä vuonna melkoinen, kun taas jenkkilässä on tyydytty (varsinkin miesten puolella) varsin lässyyn tavaraan.
bedlam
06.03.2007 18:05:59

Mää täs katoin uusiksi ton Annan semifinaalivedon (http://www.youtube.com/watch?v=FaP7 … SLELTU&mode=related&search=) ja täytyy sanoa, että kyllä toi on Kristianin Lapin Kesän ohella paras pätkä, mitä tän vuoden kisoissa on nähty. Menee siis kyl Arin edelle mun mittareissa. Nyt vaan mielenkiinnolla odottelen tyyppien biisivalintoja, koska ne ratkaisee aika paljon.

Enkä mä ymmärrä sitä, että miksi Annan ulkonäkö joitakuita ärsyttää. Näteinhän se nyt herranjestas ehdokkaista on.
Se viimeksi nauraa joka hitaimmin ajattelee.
Harvestman
06.03.2007 18:26:58
Enkä mä ymmärrä sitä, että miksi Annan ulkonäkö joitakuita ärsyttää. Näteinhän se nyt herranjestas ehdokkaista on.

Ei ulkonäkö. Vaan olemus.
Dave Mustaine ei tykkää pissiksistä.
bedlam
06.03.2007 19:05:38 (muokattu 06.03.2007 19:06:29)

Ei ulkonäkö. Vaan olemus.

Mulla on kai liikaa ittellä teini-iästä aikaa, joten en näe/tajua mitään pissisolemustakaan. Näen vain nuoren kauniin tytön, joka osaa laulaa.

Olen kai vanha.
-Cale
06.03.2007 20:50:24 (muokattu 06.03.2007 20:51:09)
Mulla on kai liikaa ittellä teini-iästä aikaa, joten en näe/tajua mitään pissisolemustakaan. Näen vain nuoren kauniin tytön, joka osaa laulaa.

Olen kai vanha.

Itseasiassa mä näen, tai näin tota koulussa (vielä lukionkin viimeisellä!!!) mutta täytyy sanoa ettei Anna vaikuta mitenkään "pissikseltä", ainakaan töllöstä katottuna. Tiedä sitten josko muut tuntevat hänet paremmin. Minkäs sitä kauniille ulkonäölleen voi, vielä kun sen vuoksi ollaan heti leimaamassa pissikseksi sen paremmin tuntematta.

Edit: Niin ja kun laulaakkin vielä osaa... Kateellisten panettelua sanon minä.
Kärpäsruoska
06.03.2007 21:05:02 (muokattu 06.03.2007 21:05:45)
Tiedän, ettei tähän pitäisi lähteä, mutta lähdenpä kuitenkin.

Minkäs sitä kauniille ulkonäölleen voi

Kyllä sille voi, mutta onneksi harvempi mitään kuitenkaan tekee. Tyylille sen sijaan voi enemmän, helpommin, eikä edes peruuttamattomasti.

sen vuoksi ollaan heti leimaamassa pissikseksi

En leimaa pissikseksi kauniin ulkonäön vuoksi. Eivät useimmat kauniit naiset pissiksiä ole. Tyylin vuoksi sen sijaan leimaan kyllä.

Niin ja kun laulaakkin vielä osaa... Kateellisten panettelua sanon minä.

Vai että kateellisten panettelua... Henkisesti laput silmillä olevan ihmisen luuloa, ettei muita kuin omia mielipiteitä voi perustella kuin kateudella, sanon minä.
Kääntänyt takkini? Tällä hetkellä minulla ei ole takkia laisinkaan, sillä olen alasti ja hieroin koko uljaan vartaloni laardilla ja kompostijätteellä jotta raatokoirat luulisivat minua hirveksi. THV-klubi #28 Romantikkoitkijät #34 S.M.A.K.
bedlam
06.03.2007 21:18:23

En leimaa pissikseksi kauniin ulkonäön vuoksi. Eivät useimmat kauniit naiset pissiksiä ole. Tyylin vuoksi sen sijaan leimaan kyllä.

Voisitko selittää vielä tällaiselle vanhalle urpolle, että mikä tuossa Annan tyylissä on sitä pissismiä?
-Cale
06.03.2007 21:19:47
Kyllä sille voi, mutta onneksi harvempi mitään kuitenkaan tekee. Tyylille sen sijaan voi enemmän, helpommin, eikä edes peruuttamattomasti.

En nyt ymmärtänyt oikein pointtiasi... Tarkoitatko siis että jos Anna ei olisi ulkonäöllisesti huoliteltu vaan joku rasvatukkainen, risaisissa farkuissa ja flanellipaidassa kulkeva hippi, ei hän silloin enää olisi pissis? Aika moni tuon ikäinen tyttö on juurikin tuon näköinen ja tyylinen, ja tuskin kaikki ovat pissiksiä...? Vai mitä tyyliä nyt tarkoitit?

Vai että kateellisten panettelua... Henkisesti laput silmillä olevan ihmisen luuloa, ettei muita kuin omia mielipiteitä voi perustella kuin kateudella, sanon minä.

Samaa voisin sanoa kaikista teistä jotka dissaavat Annaa hänen ulkonäön, olemuksen ja tyylin perusteella. Tuskin teilläkään mitään konkreettista näyttöä on Annan olemuksesta, muuta kuin television kautta välittynyt vaikutelma. Usein kun ihmisiin tutustuu paremmin eivät he enää vaikuta niin pissiksiltä jne. Uskon että Annakin on sisimmässään varmasti varsin herttainen tyttö, ja turhaan täällä häntä dissaatte.
Kimmo72
06.03.2007 21:30:46
Hei ihmiset. Tää ei oo missikisa :/
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
-Cale
06.03.2007 21:33:17

Niin, mutta tässä keskusteltiinkin tuosta pissikseksi leimaamisesta ulkönäön perusteella. Ja ei mun mielestä kaunis ulkonäkö ole ollenkaan haitaksi tulevalle Idolille.
kyseinen
06.03.2007 21:33:52

Joo, samat sanat, nyt on lässytetty riittävästi "pissis vai ei" -teemasta. Ei päästä mihinkään kaikkia osapuolia tyydyttävään ratkaisuun kuitenkaan, joten annetaan olla.
It is better to remain silent and be thought a fool than speak and remove all doubt.
Kärpäsruoska
06.03.2007 21:34:52 (muokattu 06.03.2007 21:38:14)
Tarkoitatko siis että jos Anna ei olisi ulkonäöllisesti huoliteltu vaan joku rasvatukkainen, risaisissa farkuissa ja flanellipaidassa kulkeva hippi, ei hän silloin enää olisi pissis?

Esimerkiksi. Toki muitakin vaihtoehtoja on. Ja rasvatukkainen, risaisissa farkuissa ja flanellipaidassa kulkeva hippi voi myös olla ärsyttävä, itse asiassa hipit osaavat olla aivan äärimmäisen ärsyttäviä, mutta se ei kuulu tähän. Eikä myöskään yhtäläisyysmerkin piirtäminen ulkonäöllisesti huolitellun henkilön ja pissiksen väliin. Jälkimmäinen toki usein on ensimmäiselle alisteinen.

Aika moni tuon ikäinen tyttö on juurikin tuon näköinen ja tyylinen, ja tuskin kaikki ovat pissiksiä...?

Eivät tietenkään.

Vai mitä tyyliä nyt tarkoitit?

Minun olisi kieltämättä pitänyt olla tarkempi, tarkoitin koko olemusta, en pelkkää ulkonäköä.

Samaa voisin sanoa kaikista teistä jotka dissaavat Annaa hänen ulkonäön, olemuksen ja tyylin perusteella.

Mutta olisit väärässä, minä kyllä ymmärrän oikein hyvin, että joku muu voi pitää Annasta, mutta en sulata sitä, että minun mielipiteeni leimataan "kateellisen panetteluksi".

Tuskin teilläkään mitään konkreettista näyttöä on Annan olemuksesta, muuta kuin television kautta välittynyt vaikutelma.

Näyttöä sekin ja muodostan mielipiteeni sen pohjalta, kun ei muutakaan ole. En oikein osaa ajatella niin, ettei ihmisistä olisi suotavaa muodostaa kuin positiivisia mielipiteitä, mikäli ei heitä henkilökohtaisesti tunne.

Usein kun ihmisiin tutustuu paremmin eivät he enää vaikuta niin pissiksiltä jne.

Näinkin käy, mutta ainakin minun kokemusteni mukaan käy usein myös niin että ensivaikutelma pitää paikkansa.

Uskon että Annakin on sisimmässään varmasti varsin herttainen tyttö, ja turhaan täällä häntä dissaatte.

Minä en lähde tällaista uskomaan, mutta voi pojat, että toivon tuota samaa.

Edit: joo, yhdyn edelliseen puhujaan. Jos tästä on tarvetta jatkaa, hoidettakoon se vaikka pikaviestitse tämän ketjun tukkimisen sijaan. Kiitos ja anteeksi.
Kääntänyt takkini? Tällä hetkellä minulla ei ole takkia laisinkaan, sillä olen alasti ja hieroin koko uljaan vartaloni laardilla ja kompostijätteellä jotta raatokoirat luulisivat minua hirveksi. THV-klubi #28 Romantikkoitkijät #34 S.M.A.K.
-Cale
06.03.2007 21:38:11
Joo, samat sanat, nyt on lässytetty riittävästi "pissis vai ei" -teemasta. Ei päästä mihinkään kaikkia osapuolia tyydyttävään ratkaisuun kuitenkaan, joten annetaan olla.

Eikö keskustelufoorumit ole ihan tätä varten että täällä keskustellaan, tässä tapauksessa lässytetään, asioista ja esitetään omia näkökantoja joko puolesta tai vastaan? Vaikkei mihinkään ratkaisuun päästäisikään... Tuskin tämä muutaman viestin vaihto tästä aiheesta kuormita liikaa m.nettiä? Turhempaakin täällä lässytetään.
kyseinen
06.03.2007 21:39:37
Eikö keskustelufoorumit ole ihan tätä varten että täällä keskustellaan, tässä tapauksessa lässytetään, asioista ja esitetään omia näkökantoja joko puolesta tai vastaan? Vaikkei mihinkään ratkaisuun päästäisikään... Tuskin tämä muutaman viestin vaihto tästä aiheesta kuormita liikaa m.nettiä? Turhempaakin täällä lässytetään.

Ihan hieman vaan jo kyllästyttää koko Anna Abreu ja "mielipiteiden jakautuminen". Mutta knock yourself out vaan, ei oo mun serveri...
It is better to remain silent and be thought a fool than speak and remove all doubt.
-Cale
06.03.2007 21:49:23 (muokattu 06.03.2007 21:51:14)
Esimerkiksi. Toki muitakin vaihtoehtoja on. Ja rasvatukkainen, risaisissa farkuissa ja flanellipaidassa kulkeva hippi voi myös olla ärsyttävä, itse asiassa hipit osaavat olla aivan äärimmäisen ärsyttäviä, mutta se ei kuulu tähän. Eikä myöskään yhtäläisyysmerkin piirtäminen ulkonäöllisesti huolitellun henkilön ja pissiksen väliin. Jälkimmäinen toki usein on ensimmäiselle alisteinen.

En nyt oikein ymmärrä ajattelutapaasi, tosin se ei lienekään mikään ihme.

Näyttöä sekin ja muodostan mielipiteeni sen pohjalta, kun ei muutakaan ole. En oikein osaa ajatella niin, ettei ihmisistä olisi suotavaa muodostaa kuin positiivisia mielipiteitä, mikäli ei heitä henkilökohtaisesti tunne.
Näinkin käy, mutta ainakin minun kokemusteni mukaan käy usein myös niin että ensivaikutelma pitää paikkansa.

Itse ainakin pyrin näkemään ihmisistä mieluummin positiivisia puolia, tuntematta heitä sen paremmin. On ikävä huomata (tai toisaalta hyvä) jos on ajatellut ihmistä negatiiviseen sävyyn, mutta havaitseekin sen olleen aiheetonta.

Minä en lähde tällaista uskomaan, mutta voi pojat, että toivon tuota samaa.

Niin, sulla on oma näkemys asiasta etkä siitä suostu luopumaan vaikka asia toisin todistettaisiinkin, luultavasti...

Edit: joo, yhdyn edelliseen puhujaan. Jos tästä on tarvetta jatkaa, hoidettakoon se vaikka pikaviestitse tämän ketjun tukkimisen sijaan. Kiitos ja anteeksi.

Tämä ei edelleenkään kuormita niin paljoa m.nettiä etteikö huoletta voisi pientä kädenvääntöä aiheesta käydä.

Edit: Ihan hieman vaan jo kyllästyttää koko Anna Abreu ja "mielipiteiden jakautuminen". Mutta knock yourself out vaan, ei oo mun serveri...

Tässä tapauksessa on parempi välttää keskustelufoorumeita, tai ainakin m.nettiä, tai jos ei muuta niin idols -threadia.
Kärpäsruoska
06.03.2007 22:15:49
Tämä ei edelleenkään kuormita niin paljoa m.nettiä etteikö huoletta voisi pientä kädenvääntöä aiheesta käydä.

Kiusaus on suuri, vaikka minusta tuntuukin, että tämä on niitä keskusteluja, joista ihmisiä passitetaan jossain vaiheessa jäähylle. No, kokeillaan sitten.

En nyt oikein ymmärrä ajattelutapaasi, tosin se ei lienekään mikään ihme.

Tähän selvyyden vuoksi alkuperäinen lainaus:

Tarkoitatko siis että jos Anna ei olisi ulkonäöllisesti huoliteltu vaan joku rasvatukkainen, risaisissa farkuissa ja flanellipaidassa kulkeva hippi, ei hän silloin enää olisi pissis?

*ottaa esiin muutaman metrin rautalankaa* Kysehän on siitä, etten pidä häntä pissiksenä koska hän näyttää huolitellulta vaan koska hän (tietysti televisiosta näkemäni ja kuulemani perusteella) näyttää samalta ja käyttäytyy samaan tapaan kuin pissiksiksi ymmärtämäni henkilöt.

Itse ainakin pyrin näkemään ihmisistä mieluummin positiivisia puolia, tuntematta heitä sen paremmin. On ikävä huomata (tai toisaalta hyvä) jos on ajatellut ihmistä negatiiviseen sävyyn, mutta havaitseekin sen olleen aiheetonta.

On hienoa, jos tuohon pystyt. Minä en pahemmin.

Niin, sulla on oma näkemys asiasta etkä siitä suostu luopumaan vaikka asia toisin todistettaisiinkin, luultavasti...

Tietysti luopuisin, mutta eri asia on, pitäisinkö minä "toisin todistamisena" asiaa, jota sinä pitäisit. Totta kai on helppoa huutaa, että "tuossa on todiste, hahaa, et luopunut, vaikka näkemyksesi on nyt todistettu vääräksi", mutta tässä ei ole kyse aivan niin yksinkertaisesta asiasta, sillä tuskin arvioimme ihmisiä samoilla kriteereillä.
bedlam
06.03.2007 22:23:07

Selitätkö Kärpäsruoska nyt tähän väliin, että mitä se pissis sitten käytännössä tarkoittaa? Minkälainen on pissis? Ja mikä Annasta tekee pissikseltä vaikuttavan henkilön?

Kun mä en oikeesti tajua koko sanaa.
-Cale
06.03.2007 22:29:24 (muokattu 06.03.2007 22:33:52)
Tietysti luopuisin, mutta eri asia on, pitäisinkö minä "toisin todistamisena" asiaa, jota sinä pitäisit. Totta kai on helppoa huutaa, että "tuossa on todiste, hahaa, et luopunut, vaikka näkemyksesi on nyt todistettu vääräksi", mutta tässä ei ole kyse aivan niin yksinkertaisesta asiasta, sillä tuskin arvioimme ihmisiä samoilla kriteereillä.

Tämä "keskustelu" käy tosiaan jo niin huvittavaksi että ehkä on parempi lopettaa ennenkuin laitetaan penkille istumaan. Mielipiteitähän nämä hyvin pitkälle ovat, ja kunnioitan myös sun mielipidettä vaikka omaa kantaani yritän tuoda esille, välillä jopa liiankin vahvasti.

Edit: Musta tuntuu siltä, että Kärpäsruoka on vain katkera siitä, että hänen pissiksiksi luokittelemansa kauniimman sukupuolen edustajat eivät ole suoneet hänelle ihailevaa huomiotaan. Ainakin näin voisi hänen omakuvansa perusteella päätellä. Ihailee siis salaa kaukaa, mutta halveksii näin julkisesti.

:D Anteeksi... Täytyy kyllä sanoa että vähän sama juttu on käynyt itelläkin mielessä, ja näin on varmasti monen muunkin kohdalla jotka täällä nyt Annaa niin pissiksenä pitävät.
Dunga
06.03.2007 22:35:04
Iltalehden etsii meedioita, voisivat ensin laulaa ainakin. Hauska myös seurata kun aikuiset (?) miehet (?) vääntää pissismin syvimmästä olemuksesta :)

http://www.iltalehti.fi/kyselyt/200703060144135_ky.shtml
Ridin´ with the Horst.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)